Die heb ik vorige week bij een vriend gekeken. Wellicht had ik gewoon teveel bier op maar wat een kutfilm.quote:
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week bij een vriend gekeken. Wellicht had ik gewoon teveel bier op maar wat een kutfilm.
Ik denk niet dat ik zoveel invloed heb op C_A. Gezien het redelijk hoge IMDB cijfer wordt mijn mening kennelijk niet door iedereen gedeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm is
7,1 is nog best redelijk ja. Maar ik vind Liam Neeson een baas dus ik waardeer zijn films sowieso alquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel invloed heb op C_A. Gezien het redelijk hoge IMDB cijfer wordt mijn mening kennelijk niet door iedereen gedeeld.
Met die kabouter is dat toch? Nooit gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Belgische bieren zijn heerlijk, ik zuip vooral La Chouffe.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met die kabouter is dat toch? Nooit gehad
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Belgische bieren zijn heerlijk, ik zuip vooral La Chouffe.
Jupilier is het enige biermerk dat ik cht niet lekker vind. Grolsch, Heineken, Hertog Jan, ik vind alles primaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.
Daar heb je een punt. Als je La Chouffe gewend bent, valt alles tegen. Desalniettemin, bier is bier. Dus ik zou zelfs een Grolsch achterover tikken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon zuipen en niet janken, toch Stijn?
mwoah, geniet van allebei, alleen drink ik pils anders. Speciaalbier is genieten, pils is lekker fris,en,een sociaal smeermiddel. En het wegtikken is ook wel een lekker gevoelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Als je La Chouffe gewend bent, valt alles tegen. Desalniettemin, bier is bier. Dus ik zou zelfs een Grolsch achterover tikken.
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.
Zuipen is nooit goed omdat je dan nergens van kunt genieten aangezien je het binnen tien seconden achterover tikt. Je moet genieten van iedere slok.
Hiermee eindigt mijn post over hoe je moet genieten van drinken.
om een of andere reden neem ik jouw mening over drinken nog niet zo serieusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.
Zuipen is nooit goed omdat je dan nergens van kunt genieten aangezien je het binnen tien seconden achterover tikt. Je moet genieten van iedere slok.
Hiermee eindigt mijn post over hoe je moet genieten van drinken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
om een of andere reden neem ik jouw mening over drinken nog niet zo serieus
Dat moet jij weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.
Vrijheid is er voor iedereen. Je bent vrij als een vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf bier.
[..]
Bedankt voor die vrijheid.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm is
Of in een striptentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
25 juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel geluk wil je hebben.quote:
Hoezo geluk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel geluk wil je hebben.
Heat gaat dit makkelijk verliezen.
Het Chili topic is ernstig verneuktquote:
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Chili topic is ernstig verneukt.
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
Ik kan geen speler van Honduras noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonen
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
En als het 3-0 voor Nederland staat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als het 3-0 voor Nederland staat?
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.
Dat is waarom ik een haat-liefde-verhouding heb met het WK.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maarja, dat hele WK forum is sowieso een mess. Teveel dagjesvolk, teveel plebs.
Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Spanje topic is het gezellig
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen speler van Honduras noemen.
Ik heb wel ene Ramon Nunez onthouden uit 2010, zit die erbij?
Triest inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..
Ik hoop dat ze beiden doorgaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga keihard gillen als Nederland minstens 1 punt pakt tegen Spanje.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Komt goed. Wil je ice tea?quote:
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.quote:
waar heb jij het over??quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positieverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar heb jij het over??
ik heb het bedacht
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positiever
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggen
ondankbare teringhond
en ik heb de ladder voor je vastgehouden, het wordt tijd dat ik hem omver duwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.
mooi topic stijntjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Het grote Kameroen fantopic #1 Vol agressie, gif en passie
Ik had eerder verwacht dat je zou gaan posten ''ok'' in het desbetreffende topic.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
OH KLEINE JODELJONGUHHHH JIJ HEBT VOOR MIJ GEZONGEHHH.
[..]
Ik had eerder verwacht dat je zou gaan posten ''ok'' in het desbetreffende topic.
Ik weet niet waar het om ging maar het topic is door jou geopend en dit was mijn reactiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal het dus wel verdiend hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Wat een kanjerlul ben jij zeg, er is een uur niet gepost en je zit al die tijd godverdomme te wachten om dat topic te openen
quote:
Wat ben jij toch een asociale jongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om ging maar het topic is door jou geopend en dit was mijn reactie
[..]
Je zal het dus wel verdiend hebben.
Tevens :
[..]
Derde minuut?quote:
Ben allang naar de top geklommen jongen jij doet mij niets meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
en ik heb de ladder voor je vastgehouden, het wordt tijd dat ik hem omver duw![]()
en wanneer het gaat stormen ben jij de eerste die getroffen zal worden door de storm zonder een weg naar benedenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben allang naar de top geklommen jongen jij doet mij niets meer.
Ik vlieg weg als een stormvogelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
en wanneer het gaat stormen ben jij de eerste die getroffen zal worden door de storm zonder een weg naar beneden
Dat is niet wat Chris tegen mij zij toen we gisteravond vaarwel tongden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
en niemand zal je ooit nog terugzien of missen
Komt nog wel. Al heeft Duitsland geluk dat Ozbiliz er niet bij is.quote:
dat klopt, hij zei helemaal niks, je zou beter moeten weten dan posters van hem te betastenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet wat Chris tegen mij zij toen we gisteravond vaarwel tongden.
Manucharyan staat in de basis bij Armeni.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt nog wel. Al heeft Duitsland geluk dat Ozbiliz er niet bij is.
Ach, jongen. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Stijn, ik weet alweer waarom ik zo gepikeerd was. Het was slecht weer.
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn excuses dat ik je zo aangepakt heb.
Edgardinhoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manucharyan staat in de basis bij Armeni.
Ik merk dat onze vriendschap bekoeld is Tyron. Wat is er toch gebeurd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat klopt, hij zei helemaal niks, je zou beter moeten weten dan posters van hem te betasten
chris is van mij, dat hebben we je beide al vaker verteld
Verslaafde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben ik al aan het drinken nu, maar bedankt.
Ah, drinken. Bijna mijn bier vergeten. Bedankt.quote:
dat zou je toch echt bij jezelf moeten zoekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk dat onze vriendschap bekoeld is Tyron. Wat is er toch gebeurd.
Sorry misschien had ik het niet moeten doen maar sinds je mij van facebook verwijderd heb kan ik je gewoon niet meer zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zou je toch echt bij jezelf moeten zoeken
Starting the weekend - Please dont judge mequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry misschien had ik het niet moeten doen maar sinds je mij van facebook verwijderd heb kan ik je gewoon niet meer zien
We zijn nog vriendenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Starting the weekend - Please dont judge me)) — whiskey met
mijn laatste update is van 2012 lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn nog vrienden
Waarom zie ik dan nooit meer selfies van jou en Christian? Ik was zo verward
Dit maakt het eea duidelijk. Sorry. Ik zal onze vriendschapstatus niet meer ontlenen aan iets banaals als facebook.quote:
quote:
het is je vergeven mede-eriksenseksueelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit maakt het eea duidelijk. Sorry. Ik zal onze vriendschapstatus niet meer ontlenen aan iets banaals als facebook.
Leuk gedaan. Had gewoon moderator geworden johquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:CIA twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 19:49:39We can neither confirm nor deny that this is our first tweet. reageer retweet
Sg-sg-sg-sg-sg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Had gewoon moderator geworden joh
quote:
Laten we weer doen waar we goed in zijn. Het liefhebben van Kung Chrisquote:
iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we weer doen waar we goed in zijn. Het liefhebben van Kung Chris
Ik geloof niet dat Whatsapp zulke grote groepsapps hebben kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
idd
eigenlijk zouden alle eriksenseksuelen in een groeps app op wa moeten zitten
JIj bent ook stil op FB man. Al was ik wel content met je politieke uitslag. Allicht dat die test ooit nog eens de huidige kan vervangen in de OP. Groene blokjes zijn goed.quote:
Vandaag nog uit de kast gekomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
JIj bent ook stil op FB man. Al was ik wel content met je politieke uitslag. Allicht dat die test ooit nog eens de huidige kan vervangen in de OP. Groene blokjes zijn goed.
Nooit ingezeten.quote:
WK / Oefenduels WK deelnemers, 13 mei t/m 10 juniquote:
Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.quote:
ik wil je billen zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.
trots waaropquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
Deze is trouwens nog mooier. Zeker in de WK-sfeer. Altijd een beetje trots als ik hem zie
wat begrijpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Dven het volgende:
Als jullie ooit twee jaar, twee maanden en twee weken en twee dagen van huis zijn, gaan jullie dat nog wel begrijpen
De voetbalhistorie van Nederland. Sterven in schoonheid. En op NN. Mijn oud-werkgever. Die altijd kanjermooie oranjefilmpjes maakt.quote:
KANKER OP GEKquote:
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
johannes,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.
Nee daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
johannes,
Graag jouw mening over dit filmpje. Was je erbij?
Dat is erg dom van je Johannes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst zijn naam raden bij het VI bordspel maar ik was het even vergeten.
Waarom nietquote:
Onbenullige Engelsman. Het zij hem vergeven.quote:
Gedegen reden.quote:
Voor hoe veel pondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Na morgen deze week 55 uur gewerkt.
Het houd niet op niet vanzelf.
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedegen reden.
Zullen we met het volgende EK met z'n allen naar... Waar is het eigenlijk? Frankrijk? gaan.
Om te beginnen met Moi Lolita.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.
Club Bizarre toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.
Je ne parlais pa francais. Mon collegue vo voutre reppondezquote:
De puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden voor het laatst Franse les gehad.
Hier klopt ook geen kanker van, maar leuk gebprobeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Je ne parlais pa francais. Mon collegue vo voutre reppondez
Marseille. Lille. Bordeaux. Parijs ook een beetje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Frankrijk amper steden heeft.
Quel plaisir pour vous.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Frankrijk amper steden heeft.
Ja buiten dat is London stad met meeste Fransenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Marseille. Lille. Bordeaux. Parijs ook een beetje.
Mooie hitjes hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Club Bizarre toch.
OF
Le poppys
Cheb Khaled - AICHA
MICHEL FIGUAIN - C'EST UN BELLE HISTOIRE![]()
DARIO - CARNAVAL DE PARIS![]()
![]()
![]()
MICHEL - SARDOU LE LACS DE CANNEMARE![]()
![]()
![]()
Frankrijk gaat mooi worden over twee jaartjes
Zeer fraai. Zelfde eraquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie hitjes hoorMichel Fugain
Aicha
Klassieker.
Ben blij dat google translate de taal wel spreekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ ne comprenais pas ce que je dis.
Comment savez-vous que j'utilise Google Translate?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat google translate de taal wel spreekt.
Parce que tu ne fais pas des erreurs.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Comment savez-vous que j'utilise Google Translate?
quote:In de stad Amsterdam, waar de zeelieden lallen
Tot hun nachtmerries schallen, over oud-Amsterdam
In de stad Amsterdam, waar de zeelieden dronken
En als een wimpel zo lam, in de dokken gaan ronken
In de stad Amsterdam, waar de zeeman verzuipt
Vol van bier en van gram, als de morgen ontluikt
In de stad Amsterdam, waar de zeeman ontwaakt
Als de warmte weer blaakt, over Damrak en Dam
In de stad Amsterdam, waar de zeelieden bikken
Zilv'ren haringen pikken, bij de staart, uit de hand
En van de hand in de tand, smijten zij het hun knaken
Want ze zullen hem raken, als een kat in het want
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Parce que tu ne fais pas des erreurs.
dit lijkt wel engels meer dan fransquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.
Hier is weer iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.
Deze zin lijkt meer Duits dan Nederlands.quote:
welk woord danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze zin lijkt meer Duits dan Nederlands.
Met Frans op de middelbare school moest ik een keer onderzoek doen naar Jacques Brel, maar ik was toen chagrijnig omdat ik liever die geile donder van een Alizee had onderzocht.quote:
Dit kwam dan ook uit Google Translate zoals ik je in deze zin duidelijk wildem aken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is weer iets mis gegaan.
Meer de zinsindeling.quote:
In welk land speelt Frankrijk hun thuiswedstrijden:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shit. Doe maar volgende vraag dan.
Beetje Engels, beetje ohne groente roepen bij de lokale turk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan je toch makkelijk redden in Berlin?
Dat was al heel lang duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kwam dan ook uit Google Translate zoals ik je in deze zin duidelijk wildem aken.
DE GRAMMATICALE ZINSBOUW FAALT HARDquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was al heel lang duidelijk.
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In welk land speelt Frankrijk hun thuiswedstrijden:
1 Isral
2 Duitsland
3 Frankrijk
4 Turkije
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreektquote:
Het antwoord is foutquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.
TI SI MNOGO GRUBYquote:
mwie troche po polskuquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Az ne govore polski. Malko problem za nas.quote:
Ik denk dat hij pools begrijptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Ik alleen nietquote:
zou knut van j-pop houden?quote:
zaden problem mj przyjaciel dvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Az ne govore polski. Malko problem za nas.
Hahaha, ik kan het echt heel vaag begrijpen.quote:
De enige baas van Deutschlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 Duitsland overigens. Reus wel geblesseerd naar 't ziekenhuus.
Ribery ook al weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 Duitsland overigens. Reus wel geblesseerd naar 't ziekenhuus.
Johannes.quote:
Geil nummertje, is dat het volkslied?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Johannes.
Jouw professionele mening over dit Bulgaarse prachtlied uit de jaren 50.
Niet het volkslied. Het zit veel dieper dan dat. Mensen staan er mee op en gaan er mee naar bed. En daar tussenin denken ze er aan. Perfecte weergave van Bulgarije. Het Europese Latijns-Amerikaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geil nummertje, is dat het volkslied?
Ey Majmunka. Ishkash li banana?quote:
Ga je? Jaloers hier manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
morgen the rolling stones
nu weg
doei jongens
Je translate werkt niet. Of wil je toevallig een kikker?quote:
translate?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Je translate werkt niet. Of wil je toevallig een kikker?
joegoslavenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
translate?
Bulgaars verschilt nog weleens met Joegoslavisch blijkt.
Servisch - Bulgaars is een beetje als Nederlands - Duitsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
translate?
Bulgaars verschilt nog weleens met Joegoslavisch blijkt.
ah bratquote:
Soort van jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Servisch - Bulgaars is een beetje als Nederlands - Duits
bah rokenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
eigenaar van de polish shop hier om de hoek gaat sloffen sigaretten voor mij kopen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed volk
bijna net zo goed als polen
Duitsersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland was de tweede helft genieten.
Ik heb hier nog 70 sloffen liggen. Als je wil hebben, zegmaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
eigenaar van de polish shop hier om de hoek gaat sloffen sigaretten voor mij kopen
Kanker op joh homoquote:
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarijequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij moet echt eens naar Bulgarije en dus het echte Balkan komen.
Joegoslaven zijn door hun wens samen te zijn xenofobisch als wat. Geen vrije geesten. Daarvoor moet je op de oostelijke Balkan zijn. Bulgarije.
Hebben mijn land nog eens aangevallen omdat ze bang waren dat Bulgarije weer het wereldleidende land zou worden als dat ze daarvoor waren.
Gebeurde dat maar. Dan was Oost-Europa een stuk flinkje beter dan dat het nu was.
okquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarije
ik kom alleen polenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij moet echt eens naar Bulgarije en dus het echte Balkan komen.
Joegoslaven zijn door hun wens samen te zijn xenofobisch als wat. Geen vrije geesten. Daarvoor moet je op de oostelijke Balkan zijn. Bulgarije.
Hebben mijn land nog eens aangevallen omdat ze bang waren dat Bulgarije weer het wereldleidende land zou worden als dat ze daarvoor waren.
Gebeurde dat maar. Dan was Oost-Europa een stuk flinkje beter dan dat het nu was.
ik ben al eens naar Boekarest geweest dat was pas echt de Parel van het Oostenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarije
Kom nou gewoon eens hierquote:
Ja misschien als ik gestopt ben met werken m'n projecten lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom nou gewoon eens hierGaat je bevallen.
Boekarest is niets. Roemenie is niets. Het is geen zuid europa, geen oost europa, geen centraal europa. Gewoon een berg vol zigeuners.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben al eens naar Boekarest geweest dat was pas echt de Parel van het Oosten
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rusland lijkt me voor een keer gaaf.
Gewoon Moskou of Siberische express..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweest
ook veel russen
Krimquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweest
ook veel russen
Nadat jij Bulgarije hebt gedaan.quote:
Dat is Polen van mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nadat jij Bulgarije hebt gedaan.
Eerst de roots van je hart volgen.
Ben je gewend in Engeland.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is Polen van mij.
Maar is vaak slecht weer daar.
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?quote:Schilderij van Vermeer onder de hamer
Bij veilinghuis Christie's in Londen wordt volgende maand een schilderij van Johannes Vermeer geveild. Het werk, Sint Praxedis, stamt uit 1655 en maakt deel uit van de collectie van de vorig jaar overleden kunstverzamelaar Barbara Piasecka Johnson.
Christie's denkt dat Sint Praxedis 6 tot 8 miljoen pond (7,3 tot 9,8 miljoen euro) zal opbrengen. Volgens het veilinghuis gaat het om het vroegst gedateerde schilderij van Vermeer. Het is een van de twee Vermeers die in privbezit zijn.
Eerder werd betwijfeld of het werk echt van de Hollandse meester is, maar recent onderzoek van de Vrije Universiteit en het Rijksmuseum bevestigt volgens Christie's dat het een Vermeer is.
De veiling is op 8 juli.
Maar waar moeten we het ophangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?
Matic is al veel beter dan Kuzmanovic.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Als joegaslavie nog bestond als voetbalteam
Madzukic-Dzeko
-------Jovetic
Modric--Kuzmanovic--Rakitic
Kolarov-Vidic-Subotic-Srna
------------Begovic
Met nog spelers als Pandev, Pjanic etc achter de hand
Bulgaren kunnen daar niet aan tippen
Kuzmano is een bawsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matic is al veel beter dan Kuzmanovic.
Het was top. Ik heb Saind verder niet gezien omdat iedereen bronzer op had. Al die negers lijken dan op elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Lekker gedeurdonderd bij Saind?
Arme jijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk wat een geweldig weer morgenMooi weer chicks hosselen bij het zwembad.
Ik was die blankequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was top. Ik heb Saind verder niet gezien omdat iedereen bronzer op had. Al die negers lijken dan op elkaar.
Deurgedonderd*quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Lekker gedeurdonderd bij Saind?
Ga anders over historie spreken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Als joegaslavie nog bestond als voetbalteam
Madzukic-Dzeko
-------Jovetic
Modric--Kuzmanovic--Rakitic
Kolarov-Vidic-Subotic-Srna
------------Begovic
Met nog spelers als Pandev, Pjanic etc achter de hand
Bulgaren kunnen daar niet aan tippen
Wanneer men jou zou snappen had men dit een Knufafwijking genoemd.quote:
Ik zag namelijk deze langs komen en vond die net iets te ver gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |