Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Spanje topic is het gezellig
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen speler van Honduras noemen.
Ik heb wel ene Ramon Nunez onthouden uit 2010, zit die erbij?
Triest inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..
Ik hoop dat ze beiden doorgaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga keihard gillen als Nederland minstens 1 punt pakt tegen Spanje.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Komt goed. Wil je ice tea?quote:
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.quote:
waar heb jij het over??quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positieverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar heb jij het over??
ik heb het bedacht
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positiever
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggen
ondankbare teringhond
en ik heb de ladder voor je vastgehouden, het wordt tijd dat ik hem omver duwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.
mooi topic stijntjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Het grote Kameroen fantopic #1 Vol agressie, gif en passie
Ik had eerder verwacht dat je zou gaan posten ''ok'' in het desbetreffende topic.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
OH KLEINE JODELJONGUHHHH JIJ HEBT VOOR MIJ GEZONGEHHH.
[..]
Ik had eerder verwacht dat je zou gaan posten ''ok'' in het desbetreffende topic.
Ik weet niet waar het om ging maar het topic is door jou geopend en dit was mijn reactiequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Het grote Kameroen fantopic #1 Vol agressie, gif en passie
Je zal het dus wel verdiend hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Wat een kanjerlul ben jij zeg, er is een uur niet gepost en je zit al die tijd godverdomme te wachten om dat topic te openen
quote:
Wat ben jij toch een asociale jongen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het om ging maar het topic is door jou geopend en dit was mijn reactie
[..]
Je zal het dus wel verdiend hebben.
Tevens :
[..]
Derde minuut?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland staat nog 0-0 tegen Armenië.
Ben allang naar de top geklommen jongen jij doet mij niets meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
en ik heb de ladder voor je vastgehouden, het wordt tijd dat ik hem omver duw![]()
en wanneer het gaat stormen ben jij de eerste die getroffen zal worden door de storm zonder een weg naar benedenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben allang naar de top geklommen jongen jij doet mij niets meer.
Ik vlieg weg als een stormvogelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
en wanneer het gaat stormen ben jij de eerste die getroffen zal worden door de storm zonder een weg naar beneden
Dat is niet wat Chris tegen mij zij toen we gisteravond vaarwel tongden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
en niemand zal je ooit nog terugzien of missen
Komt nog wel. Al heeft Duitsland geluk dat Ozbiliz er niet bij is.quote:
dat klopt, hij zei helemaal niks, je zou beter moeten weten dan posters van hem te betastenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet wat Chris tegen mij zij toen we gisteravond vaarwel tongden.
Manucharyan staat in de basis bij Armenië.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt nog wel. Al heeft Duitsland geluk dat Ozbiliz er niet bij is.
Ach, jongen. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef Dven het volgende:
Stijn, ik weet alweer waarom ik zo gepikeerd was. Het was slecht weer.
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn excuses dat ik je zo aangepakt heb.
Edgardinhoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manucharyan staat in de basis bij Armenië.
Ik merk dat onze vriendschap bekoeld is Tyron. Wat is er toch gebeurd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat klopt, hij zei helemaal niks, je zou beter moeten weten dan posters van hem te betasten
chris is van mij, dat hebben we je beide al vaker verteld
Verslaafde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben ik al aan het drinken nu, maar bedankt.
Ah, drinken. Bijna mijn bier vergeten. Bedankt.quote:
dat zou je toch echt bij jezelf moeten zoekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk dat onze vriendschap bekoeld is Tyron. Wat is er toch gebeurd.
Sorry misschien had ik het niet moeten doen maar sinds je mij van facebook verwijderd heb kan ik je gewoon niet meer zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat zou je toch echt bij jezelf moeten zoeken
Starting the weekend - Please dont judge mequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry misschien had ik het niet moeten doen maar sinds je mij van facebook verwijderd heb kan ik je gewoon niet meer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |