Vrijheid is er voor iedereen. Je bent vrij als een vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf bier.
[..]
Bedankt voor die vrijheid.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm is
Of in een striptentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.
25 juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.
Hoeveel geluk wil je hebben.quote:
Hoezo geluk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel geluk wil je hebben.
Heat gaat dit makkelijk verliezen.
Het Chili topic is ernstig verneuktquote:
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Chili topic is ernstig verneukt.
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
Ik kan geen speler van Honduras noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonen
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
En als het 3-0 voor Nederland staat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als het 3-0 voor Nederland staat?
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.
Dat is waarom ik een haat-liefde-verhouding heb met het WK.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maarja, dat hele WK forum is sowieso een mess. Teveel dagjesvolk, teveel plebs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |