Die heb ik vorige week bij een vriend gekeken. Wellicht had ik gewoon teveel bier op maar wat een kutfilm.quote:
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week bij een vriend gekeken. Wellicht had ik gewoon teveel bier op maar wat een kutfilm.
Ik denk niet dat ik zoveel invloed heb op C_A. Gezien het redelijk hoge IMDB cijfer wordt mijn mening kennelijk niet door iedereen gedeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm is
7,1 is nog best redelijk ja. Maar ik vind Liam Neeson een baas dus ik waardeer zijn films sowieso alquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel invloed heb op C_A. Gezien het redelijk hoge IMDB cijfer wordt mijn mening kennelijk niet door iedereen gedeeld.
Met die kabouter is dat toch? Nooit gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Belgische bieren zijn heerlijk, ik zuip vooral La Chouffe.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met die kabouter is dat toch? Nooit gehad
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Belgische bieren zijn heerlijk, ik zuip vooral La Chouffe.
Jupilier is het enige biermerk dat ik écht niet lekker vind. Grolsch, Heineken, Hertog Jan, ik vind alles primaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.
Daar heb je een punt. Als je La Chouffe gewend bent, valt alles tegen. Desalniettemin, bier is bier. Dus ik zou zelfs een Grolsch achterover tikken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heineken met speciaalbieren vergelijken gaat natuurlijk wel erg mank. Jupiler is bijvoorbeeld weer net zo minderwaardig.
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon zuipen en niet janken, toch Stijn?
mwoah, geniet van allebei, alleen drink ik pils anders. Speciaalbier is genieten, pils is lekker fris,en,een sociaal smeermiddel. En het wegtikken is ook wel een lekker gevoelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Als je La Chouffe gewend bent, valt alles tegen. Desalniettemin, bier is bier. Dus ik zou zelfs een Grolsch achterover tikken.
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.
Zuipen is nooit goed omdat je dan nergens van kunt genieten aangezien je het binnen tien seconden achterover tikt. Je moet genieten van iedere slok.
Hiermee eindigt mijn post over hoe je moet genieten van drinken.
om een of andere reden neem ik jouw mening over drinken nog niet zo serieusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezeik, klep dicht, ogen dicht en genieten.
Zuipen is nooit goed omdat je dan nergens van kunt genieten aangezien je het binnen tien seconden achterover tikt. Je moet genieten van iedere slok.
Hiermee eindigt mijn post over hoe je moet genieten van drinken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Adames het volgende:
[..]
om een of andere reden neem ik jouw mening over drinken nog niet zo serieus
Dat moet jij weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je van elke slok geniet eindig je niet om 3:00 in een karaokebar.
Vrijheid is er voor iedereen. Je bent vrij als een vogel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf bier.
[..]
Bedankt voor die vrijheid.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt, nu denkt charmed_angel dat het een kutfilm is
Of in een striptentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
25 juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoeveel geluk wil je hebben.quote:
Hoezo geluk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel geluk wil je hebben.
Heat gaat dit makkelijk verliezen.
Het Chili topic is ernstig verneuktquote:
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Chili topic is ernstig verneukt.
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, allemaal mensen die geen wedstrijd zien maar het wel weten. Ergerlijk.
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
Ik kan geen speler van Honduras noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat soort debielen zich niet in het Honduras topic vertonen
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lopen allemaal droog te redeneren dat ze een matige verdediging hebben en niet veel beter zijn dan Nederland.
En als het 3-0 voor Nederland staat?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan joh, ik kom m'n gelijk wel halen als er een 0-3 op het scorebord staat.
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als het 3-0 voor Nederland staat?
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan doen ik gewoon of er nooit een Chili topic bestaan heeft.
Dat is waarom ik een haat-liefde-verhouding heb met het WK.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maarja, dat hele WK forum is sowieso een mess. Teveel dagjesvolk, teveel plebs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |