Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het Spanje topic is het gezellig
Nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen speler van Honduras noemen.
Ik heb wel ene Ramon Nunez onthouden uit 2010, zit die erbij?
Triest inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar posten voornamelijk meer haters dan liefhebbers van Spanje..
Ik hoop dat ze beiden doorgaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga keihard gillen als Nederland minstens 1 punt pakt tegen Spanje.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Komt goed. Wil je ice tea?quote:
Lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
Net mijn ouders weg brengen naar een feestje, en terwijl de hele famillie kijkt jaag ik de auto tegen een vlaggenmast aan gvd.
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.quote:
waar heb jij het over??quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkt gewoon niet zo zoals het bij Inso_ doet.
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positieverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar heb jij het over??
ik heb het bedacht
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Door dat te zeggen maakt het voor jou niet positiever
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach insy blijft tenminste trouw aan zn eerste vbl sc vriend, kan ik van jou niet zeggen
ondankbare teringhond
en ik heb de ladder voor je vastgehouden, het wordt tijd dat ik hem omver duwquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had je gewoon nodig als opstapje richting de elite.
mooi topic stijntjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Het grote Kameroen fantopic #1 Vol agressie, gif en passie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |