quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed volk
bijna net zo goed als polen
Duitsersquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland was de tweede helft genieten.
Ik heb hier nog 70 sloffen liggen. Als je wil hebben, zegmaarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
eigenaar van de polish shop hier om de hoek gaat sloffen sigaretten voor mij kopen
Kanker op joh homoquote:
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarijequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij moet echt eens naar Bulgarije en dus het echte Balkan komen.
Joegoslaven zijn door hun wens samen te zijn xenofobisch als wat. Geen vrije geesten. Daarvoor moet je op de oostelijke Balkan zijn. Bulgarije.
Hebben mijn land nog eens aangevallen omdat ze bang waren dat Bulgarije weer het wereldleidende land zou worden als dat ze daarvoor waren.
Gebeurde dat maar. Dan was Oost-Europa een stuk flinkje beter dan dat het nu was.
okquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarije
ik kom alleen polenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij moet echt eens naar Bulgarije en dus het echte Balkan komen.
Joegoslaven zijn door hun wens samen te zijn xenofobisch als wat. Geen vrije geesten. Daarvoor moet je op de oostelijke Balkan zijn. Bulgarije.
Hebben mijn land nog eens aangevallen omdat ze bang waren dat Bulgarije weer het wereldleidende land zou worden als dat ze daarvoor waren.
Gebeurde dat maar. Dan was Oost-Europa een stuk flinkje beter dan dat het nu was.
ik ben al eens naar Boekarest geweest dat was pas echt de Parel van het Oostenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha, wat een hersenspoelerij daar toch in Bulgarije
Kom nou gewoon eens hierquote:
Ja misschien als ik gestopt ben met werken m'n projecten lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom nou gewoon eens hierGaat je bevallen.
Boekarest is niets. Roemenie is niets. Het is geen zuid europa, geen oost europa, geen centraal europa. Gewoon een berg vol zigeuners.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben al eens naar Boekarest geweest dat was pas echt de Parel van het Oosten
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweestquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rusland lijkt me voor een keer gaaf.
Gewoon Moskou of Siberische express..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweest
ook veel russen
Krimquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen oekraine en de baltische staten geweest
ook veel russen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |