Nadat jij Bulgarije hebt gedaan.quote:
Dat is Polen van mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Nadat jij Bulgarije hebt gedaan.
Eerst de roots van je hart volgen.
Ben je gewend in Engeland.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is Polen van mij.
Maar is vaak slecht weer daar.
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?quote:Schilderij van Vermeer onder de hamer
Bij veilinghuis Christie's in Londen wordt volgende maand een schilderij van Johannes Vermeer geveild. Het werk, Sint Praxedis, stamt uit 1655 en maakt deel uit van de collectie van de vorig jaar overleden kunstverzamelaar Barbara Piasecka Johnson.
Christie's denkt dat Sint Praxedis 6 tot 8 miljoen pond (7,3 tot 9,8 miljoen euro) zal opbrengen. Volgens het veilinghuis gaat het om het vroegst gedateerde schilderij van Vermeer. Het is een van de twee Vermeers die in privébezit zijn.
Eerder werd betwijfeld of het werk echt van de Hollandse meester is, maar recent onderzoek van de Vrije Universiteit en het Rijksmuseum bevestigt volgens Christie's dat het een Vermeer is.
De veiling is op 8 juli.
Maar waar moeten we het ophangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen en een bod uitbrengen?
Matic is al veel beter dan Kuzmanovic.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Als joegaslavie nog bestond als voetbalteam
Madzukic-Dzeko
-------Jovetic
Modric--Kuzmanovic--Rakitic
Kolarov-Vidic-Subotic-Srna
------------Begovic
Met nog spelers als Pandev, Pjanic etc achter de hand
Bulgaren kunnen daar niet aan tippen
Kuzmano is een bawsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matic is al veel beter dan Kuzmanovic.
Het was top. Ik heb Saind verder niet gezien omdat iedereen bronzer op had. Al die negers lijken dan op elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Lekker gedeurdonderd bij Saind?
Arme jijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Eindelijk wat een geweldig weer morgenMooi weer chicks hosselen bij het zwembad.
Ik was die blankequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was top. Ik heb Saind verder niet gezien omdat iedereen bronzer op had. Al die negers lijken dan op elkaar.
Deurgedonderd*quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo. Lekker gedeurdonderd bij Saind?
Ga anders over historie spreken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Als joegaslavie nog bestond als voetbalteam
Madzukic-Dzeko
-------Jovetic
Modric--Kuzmanovic--Rakitic
Kolarov-Vidic-Subotic-Srna
------------Begovic
Met nog spelers als Pandev, Pjanic etc achter de hand
Bulgaren kunnen daar niet aan tippen
Wanneer men jou zou snappen had men dit een Knufafwijking genoemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |