Beetje Engels, beetje ohne groente roepen bij de lokale turk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan je toch makkelijk redden in Berlin?
Dat was al heel lang duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kwam dan ook uit Google Translate zoals ik je in deze zin duidelijk wildem aken.
DE GRAMMATICALE ZINSBOUW FAALT HARDquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was al heel lang duidelijk.
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In welk land speelt Frankrijk hun thuiswedstrijden:
1 Israėl
2 Duitsland
3 Frankrijk
4 Turkije
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreektquote:
Het antwoord is foutquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.
TI SI MNOGO GRUBYquote:
mówie troche po polskuquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Az ne govore polski. Malko problem za nas.quote:
Ik denk dat hij pools begrijptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Ik alleen nietquote:
zou knut van j-pop houden?quote:
zaden problem mój przyjaciel dvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Az ne govore polski. Malko problem za nas.
Hahaha, ik kan het echt heel vaag begrijpen.quote:
De enige baas van Deutschlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 Duitsland overigens. Reus wel geblesseerd naar 't ziekenhuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |