Waarom nietquote:
Onbenullige Engelsman. Het zij hem vergeven.quote:
Gedegen reden.quote:
Voor hoe veel pondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Na morgen deze week 55 uur gewerkt.
Het houd niet op niet vanzelf.
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedegen reden.
Zullen we met het volgende EK met z'n allen naar... Waar is het eigenlijk? Frankrijk? gaan.
Om te beginnen met Moi Lolita.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.
Dat idee kreeg ik al.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het tweede deel was geïmproviseerd.
Club Bizarre toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed, ik ga even alle liedjes en dansjes van Alizee uit mn hoofd leren.
Je ne parlais pa francais. Mon collegue vo voutre reppondezquote:
De puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden voor het laatst Franse les gehad.
Hier klopt ook geen kanker van, maar leuk gebprobeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Je ne parlais pa francais. Mon collegue vo voutre reppondez
Marseille. Lille. Bordeaux. Parijs ook een beetje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Frankrijk amper steden heeft.
Quel plaisir pour vous.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Frankrijk amper steden heeft.
Ja buiten dat is London stad met meeste Fransenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Marseille. Lille. Bordeaux. Parijs ook een beetje.
Mooie hitjes hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Club Bizarre toch.
OF
Le poppys
Cheb Khaled - AICHA
MICHEL FIGUAIN - C'EST UN BELLE HISTOIRE![]()
DARIO - CARNAVAL DE PARIS![]()
![]()
![]()
MICHEL - SARDOU LE LACS DE CANNEMARE![]()
![]()
![]()
Frankrijk gaat mooi worden over twee jaartjes
Zeer fraai. Zelfde eraquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie hitjes hoorMichel Fugain
Aicha
Klassieker.
Ben blij dat google translate de taal wel spreekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Insomnia_ ne comprenais pas ce que je dis.
Comment savez-vous que j'utilise Google Translate?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat google translate de taal wel spreekt.
Parce que tu ne fais pas des erreurs.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Comment savez-vous que j'utilise Google Translate?
quote:In de stad Amsterdam, waar de zeelieden lallen
Tot hun nachtmerries schallen, over oud-Amsterdam
In de stad Amsterdam, waar de zeelieden dronken
En als een wimpel zo lam, in de dokken gaan ronken
In de stad Amsterdam, waar de zeeman verzuipt
Vol van bier en van gram, als de morgen ontluikt
In de stad Amsterdam, waar de zeeman ontwaakt
Als de warmte weer blaakt, over Damrak en Dam
In de stad Amsterdam, waar de zeelieden bikken
Zilv'ren haringen pikken, bij de staart, uit de hand
En van de hand in de tand, smijten zij het hun knaken
Want ze zullen hem raken, als een kat in het want
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Parce que tu ne fais pas des erreurs.
dit lijkt wel engels meer dan fransquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.
Hier is weer iets mis gegaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mais Google Translate est souvent terribles erreurs dans la construction grammaticale de certaines langues.
Deze zin lijkt meer Duits dan Nederlands.quote:
welk woord danquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze zin lijkt meer Duits dan Nederlands.
Met Frans op de middelbare school moest ik een keer onderzoek doen naar Jacques Brel, maar ik was toen chagrijnig omdat ik liever die geile donder van een Alizee had onderzocht.quote:
Dit kwam dan ook uit Google Translate zoals ik je in deze zin duidelijk wildem aken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is weer iets mis gegaan.
Meer de zinsindeling.quote:
In welk land speelt Frankrijk hun thuiswedstrijden:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shit. Doe maar volgende vraag dan.
Beetje Engels, beetje ohne groente roepen bij de lokale turk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan je toch makkelijk redden in Berlin?
Dat was al heel lang duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kwam dan ook uit Google Translate zoals ik je in deze zin duidelijk wildem aken.
DE GRAMMATICALE ZINSBOUW FAALT HARDquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was al heel lang duidelijk.
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In welk land speelt Frankrijk hun thuiswedstrijden:
1 Israël
2 Duitsland
3 Frankrijk
4 Turkije
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreektquote:
Het antwoord is foutquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk 1 en als het fout is is het de schuld van de joden.
TI SI MNOGO GRUBYquote:
mówie troche po polskuquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Az ne govore polski. Malko problem za nas.quote:
Ik denk dat hij pools begrijptquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik verbaas mij soms dat je nog Nederlands spreekt
Moje da govorim na bulgarski illi polski?
Ik alleen nietquote:
zou knut van j-pop houden?quote:
zaden problem mój przyjaciel dvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Az ne govore polski. Malko problem za nas.
Hahaha, ik kan het echt heel vaag begrijpen.quote:
De enige baas van Deutschlandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 Duitsland overigens. Reus wel geblesseerd naar 't ziekenhuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |