Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.quote:
ik wil je billen zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.
trots waaropquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
Deze is trouwens nog mooier. Zeker in de WK-sfeer. Altijd een beetje trots als ik hem zie
wat begrijpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Dven het volgende:
Als jullie ooit twee jaar, twee maanden en twee weken en twee dagen van huis zijn, gaan jullie dat nog wel begrijpen
De voetbalhistorie van Nederland. Sterven in schoonheid. En op NN. Mijn oud-werkgever. Die altijd kanjermooie oranjefilmpjes maakt.quote:
KANKER OP GEKquote:
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
johannes,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.
Nee daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
johannes,
Graag jouw mening over dit filmpje. Was je erbij?
Dat is erg dom van je Johannes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst zijn naam raden bij het VI bordspel maar ik was het even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |