We zijn nog vriendenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Starting the weekend - Please dont judge me)) — whiskey met
mijn laatste update is van 2012 lolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:17 schreef Dven het volgende:
[..]
We zijn nog vrienden
Waarom zie ik dan nooit meer selfies van jou en Christian? Ik was zo verward
Dit maakt het eea duidelijk. Sorry. Ik zal onze vriendschapstatus niet meer ontlenen aan iets banaals als facebook.quote:
quote:
het is je vergeven mede-eriksenseksueelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit maakt het eea duidelijk. Sorry. Ik zal onze vriendschapstatus niet meer ontlenen aan iets banaals als facebook.
Leuk gedaan. Had gewoon moderator geworden johquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / Het grote Kameroen fantopic #1 Vol agressie, gif en passie
twitter:CIA twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 19:49:39We can neither confirm nor deny that this is our first tweet. reageer retweet
Sg-sg-sg-sg-sg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Had gewoon moderator geworden joh
quote:
Laten we weer doen waar we goed in zijn. Het liefhebben van Kung Chrisquote:
iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we weer doen waar we goed in zijn. Het liefhebben van Kung Chris
Ik geloof niet dat Whatsapp zulke grote groepsapps hebben kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
idd
eigenlijk zouden alle eriksenseksuelen in een groeps app op wa moeten zitten
JIj bent ook stil op FB man. Al was ik wel content met je politieke uitslag. Allicht dat die test ooit nog eens de huidige kan vervangen in de OP. Groene blokjes zijn goed.quote:
Vandaag nog uit de kast gekomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
JIj bent ook stil op FB man. Al was ik wel content met je politieke uitslag. Allicht dat die test ooit nog eens de huidige kan vervangen in de OP. Groene blokjes zijn goed.
Nooit ingezeten.quote:
WK / Oefenduels WK deelnemers, 13 mei t/m 10 juniquote:
Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.quote:
ik wil je billen zienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie zijn vingers brandt moet op de blaren fappen.
trots waaropquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef Dven het volgende:
Deze is trouwens nog mooier. Zeker in de WK-sfeer. Altijd een beetje trots als ik hem zie
wat begrijpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:37 schreef Dven het volgende:
Als jullie ooit twee jaar, twee maanden en twee weken en twee dagen van huis zijn, gaan jullie dat nog wel begrijpen
De voetbalhistorie van Nederland. Sterven in schoonheid. En op NN. Mijn oud-werkgever. Die altijd kanjermooie oranjefilmpjes maakt.quote:
KANKER OP GEKquote:
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
johannes,quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even alle resultaten van Nederland en Engeland met elkaar gaan vergelijken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik meermaals gedaan en keer op keer blijkt dat Engeland in elk opzicht succesvoller is.
Nee daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:49 schreef Dven het volgende:
[..]
johannes,
Graag jouw mening over dit filmpje. Was je erbij?
Dat is erg dom van je Johannes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst zijn naam raden bij het VI bordspel maar ik was het even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |