Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
Die is oud maar wel nicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.
Fijn dat je toch een vaststaande waarheid van Lans even kwam bevestigen.quote:
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
L_L
kijk dit met echte voetbalprofs:
Cabral en Guidetti
vPersie en Vilhena
Vooral die van Kwidetti is bazig, wat een baas is dat..
Later negerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.
Ik ga nog een stukje True Detective kijken en dat te bed.
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
mag ik wel tieten postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.
Optyfen.quote:
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.quote:
Moest even bevestiging hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.
Wij hadden mod moeten zijn Stinho.quote:
Die krijg jij niet te zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Syntix het volgende:
Zijn de pics van Escha al ergens te vinden?
Vriendschappelijke pot hè. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat Gudelj toekomst voor zichzelf bij het Nederlands elftal zag? (Ik zie dat hij voor Servie heeft meegedaan)
Dat sowieso ondanks mijn retteketet gunfactor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vriendschappelijke pot hè. Dan mag je daarna nog switchen. Maar die komt echt te kort. Voor Nederland althans.
Gudelj valt daar niet echt onder. Gewoon hier opgegroeid.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Je bent hier niet gewenst.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom niet Stijn?als hier toch tetten worden gepost, kunnen we het meteen goed doen toch...
Rawr.quote:
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen buitenlanders die voor ons land willen voetballen en een goeie meerwaarde zijn. Gudelj vind ik een 12-in-een-dozijn voetballer.
Nee, dat meent hij niet.quote:
Ga je mijn tactiek testen?quote:
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn jongen, we zitten vandaag echt op 1 lijn. Op het feit na dat ik geen buitenlander voor mijn land wil hebben voetballen. Ausländer raus.
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat meent hij niet.
Optyfen nu.
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest deze reactie even goed lezen. Ik weet ook niet waarom.
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Met je vocabulaire zit het wel goed hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een wanhopige jeugddelinquent.
Ik heb me pas over je moeder ontfermd toen ze haar glazen oog uitdeed en vroeg of iemand haar wilde skullfucken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ow en stfu kneus. Met je kneuzen TT's. Who the fuck is you.
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Douglas vind ik gewoon kansloos. Dan glij je dadelijk af naar Belgisch niveau. Joske Weber en Luis Oliviera en zo.
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat een paar weken geleden nog het seizoensoverzicht van het seizoen 2011/2012 terug te kijkeN. Dus daar zat een fragment in dat Douglas het Nederlands paspoort kreeg. Maar hoe hij die ede uitsprak, man man man. Dat zegt een bosneger nog beter.
Dan moet je op die plaats maar een andere etnische minderheid invoeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt aangezien hij een bosneger is.
Nee, m'n eigen platte 4-4-2 bevalt me veel te goedquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |