Topplaat. Echt.quote:
Nee jij dan.quote:
Styagam bagaga allesquote:
Tepelrot is op haar rechtertiet veel groter.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetje van Nicolai Mihailov
[ afbeelding ]
Die gast heeft al wat lekkere meiden gehad zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetje van Nicolai Mihailov
[ afbeelding ]
Zeg dat nog maar eens wanneer jij je gebronzde baardje er tegenaan drukt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tepelrot is op haar rechtertiet veel groter.
Dit vind ik een goede opmerking.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het net in die foto is volledig nutteloos.
Je bent zelf...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het net in die foto is volledig nutteloos.
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gast heeft al wat lekkere meiden gehad zeg.
Kom hier dan ketchupaftrekselquote:
De kans dat ik dan nog aan het praten ben is nihil. Ik ben niet vies van tepelrot in verschillende grootte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens wanneer jij je gebronzde baardje er tegenaan drukt.
Onlangs ook uitgeroepen tot knapste man van Bulgarije hè.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snel
Is hij ook nog een beetje een 'held' in Bulgarije?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoontje van 1 van de bekendste voetballers van Bulgarije. En zelf ook prof. Dan heb je dat al snel
Ze zien er niet echt Italiaans uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Italiaantjes hebben duifjes en dooie hermelijntjes op hun heaufd.
Hij doet me een beetje denken aan die kerel die toen van Taylor won op de UK open met zijn nazi kapsel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die knakker die na MVG gooit lijkt meer op een pool oekrainer oostblokker
aden kirkgodquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan die kerel die toen van Taylor won op de UK open met zijn nazi kapsel.
Ik kan nu niet juichen voor Mvgquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal Barney maar als koppelmaat hebben.
van gerwen nu?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal Barney maar als koppelmaat hebben.
Zag je ook wel de eerste 2 vloertoernooien na zijn winst, twee keer ronde 1 exit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is nog steeds aan het nagenieten van die PL winst natuurlijk.
Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
Die is oud maar wel nicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel toevallig was ik net naar streetsoccer en freestyle aan het kijken. België - Nederland en Frankrijk - Nederland.
Fijn dat je toch een vaststaande waarheid van Lans even kwam bevestigen.quote:
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:39 schreef Doublepain het volgende:
L_L
kijk dit met echte voetbalprofs:
Cabral en Guidetti
vPersie en Vilhena
Vooral die van Kwidetti is bazig, wat een baas is dat..
Later negerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had ik al gezien. Nu weet ik ook weer waarom ik er naar aan het kijken was.
Ik ga nog een stukje True Detective kijken en dat te bed.
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.quote:
Wij zijn Ajax, wij zijn de BESTE.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Doublepain het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh3N96fo5M3tPTCh4J
ik zag een ajaxshirt
mag ik wel tieten postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel plaatjes van Eva Braun posten.
Optyfen.quote:
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.quote:
Moest even bevestiging hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Yvonne heeft dat vanmiddag gezegd.
Wij hadden mod moeten zijn Stinho.quote:
Die krijg jij niet te zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:52 schreef Syntix het volgende:
Zijn de pics van Escha al ergens te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |