Meur zequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Trustequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde al 2 uur geleden naar bed.
Dag.
Nee, maar ik hoop het omdat ik 5 Hondurezen in mijn FM13-game met GAE heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie denkt hier ook dat honduras een potentiele wk-finalist kan zijn?
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knut-San, wat doe jij zoal op dit goddeloze uur van de dag?
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een beetje chillen. Vanaf morgen 3 dagen knallen.
honda gaat sowieso 4 goals minstens makenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is iemand boos omdat ik het Japan WK topic heb gemaakt terwijl die er blijkbaar al was.
Promotie is ook een onderdeel van je topic, dat blijkt maar weer.
Per wedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
honda gaat sowieso 4 goals minstens maken
Aight.quote:
ik ben mobielquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi JanCees, post eens wat geile tieten.
Meuren is slapen.quote:
Bouncend in de club? Post smatjes dan.quote:
nog nooit van gehoord man.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meuren is slapen.
Dit niet weten
te laat aangezien ik net thuis benquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bouncend in de club? Post smatjes dan.
Tegenvallende dag van je, makkerquote:
Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie gaat het wk winnen violgens jullie
Neemaar, dat zeg je toch niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ga een hele gewaagde uitspraak doen:
Brazilië.
In Brazilië wint Brazilië.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neemaar, dat zeg je toch niet?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In Brazilië wint Brazilië.
Of zoals Koert zou zeggen: Brazieuwww!
Iran niet noemenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japan, Chilli, Honduras of Bosnië.
Voor de commentatoren hoop ik dat Reza Ghoochannejhad topschutter gaat worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niets van.
Die naam is vrij makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor de commentatoren hoop ik dat Reza Ghoochannejhad topschutter gaat worden.
Hoe spreek je hem correct uit dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die naam is vrij makkelijk hoor.
Een echte kenner spreektquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japan, Chilli, Honduras of Bosnië.
Go-gha-ne-jad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe spreek je hem correct uit dan?
Koert spreekt Brazilië ook verkeerd uit. Om maar te zwijgen over hoe Belo Horizonte door sommigen wordt uitgesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/38696/brazilie-servie
Brazilië niet echt in vorm.
[..]
Go-gha-ne-jad.
Ga me nou niet de les lezen, ik heb jarenlang Jupilerleague commentaar van Koert Westerman gehoord.
Goed veld daar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/38696/brazilie-servie
Brazilië niet echt in vorm.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0FvsdeFCdJW
zo spreek je dat uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |