Zet je playstation maar uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Ooit een keer wel weer, wel een visionair ben jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Je schrok dat het er maar vier waren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
Ik schrok even bij het lezen van de volgende kop
"Woeste Groninger mishandelt vier agenten"
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je schrok dat het er maar vier waren?
Dat zou overigens volledig terecht zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
Dat hoef ik niet te pikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
De WK Finale op FOK! beleven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
WK / [Live 11-07 @ 20:30] Nederland-Spanje #11
Goed topic
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
Dat programma the science of magic is echt niveautje groep 4 verkleed als een serieuze show
Die Ymke of hoe heet dat mensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.
Niet conform Eurokok Martin zijn regels?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Mijn vriendin zet steeds de curry in de koelkast. Ik word er naar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |