Koevermans?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eikel.
Je weet wel dat ik bood bedoelde.
zonder actueel voetbal zal VI ook niet meevallen, de bekende anekdotes zullen in rap tempo herhaald wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 dagen tot VI Oranje
#verplichtertl4meuk
Waar het mij om gaat is die vervelende RTL4-nobuddies die verplicht moeten aanschuiven omdat het op RTL4 is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder actueel voetbal zal VI ook niet meevallen, de bekende anekdotes zullen in rap tempo herhaald worden
Hopelijk gaat Diekstra weer met duiven gooien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 2 dagen tot VI Oranje
#verplichtertl4meuk
Hopelijk gaat Dijkstra een item met bierflesjes gooien doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien gaat Diekstra weer met duiven gooien.
Ik kijk het ook niet zoveel rond het WK, wat teveel van hetzelfde en genoeg wedstrijden om te zien, dat is altijd interessanterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is die vervelende RTL4-nobuddies die verplicht moeten aanschuiven omdat het op RTL4 is.
Geef mij maar RTL7 met Jan Everse, Prem, Hugo Camps, Schelvecchio en al dat soort volk dat ook in 2010 kwam.
Verplicht aankijken tegen John vd Heuvel, John Williams en al dat soort troep.
Het enige voordeel is dat Gordon en Carlo Boszhard een beetje humor met zich meebrengen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:03 schreef Pascalus het volgende:
Gordon, Carlo Boszhard en dat soort figuren mogen van mij ook wel wegblijven.
Misschien kunnen Knevel en Brinkie eens langskomen, hebben de KvdB Hooligans een uitwedstrijd.
Sowieso Iwan niet meer gezien sinds dat gebekvecht met Johan en Sjenee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zijn Knipping en van Duren eigenlijk nooit meer in de uitzending?
Volgens mij is Knipping ook naar Brazilië voor diepgravend onderzoek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:05 schreef Pascalus het volgende:
Waarom zijn Knipping en van Duren eigenlijk nooit meer in de uitzending?
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is Knipping ook naar Brazilië voor diepgravend onderzoek.
Eerst naar een Congres van de Fifa, dus ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?
Overleeft hij nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat 'ie meeten met Braziliaanse maffia?
Ik zet in op een eerste dode wanneer er fans tijdens Brazilië v Kroatië het stadion in willen maar er demonstranten tegen de Braziliaanse regering steken ze neer.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:16 schreef Tarado het volgende:
Is er trouwens te wedden op de datum van de eerste vermoorde toerist/supporter?
Zet je playstation maar uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Ooit een keer wel weer, wel een visionair ben jequote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie het nog weleens gebeuren dat PSV kampioen gaat worden
Je schrok dat het er maar vier waren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
Ik schrok even bij het lezen van de volgende kop
"Woeste Groninger mishandelt vier agenten"
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je schrok dat het er maar vier waren?
Dat zou overigens volledig terecht zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
Dat hoef ik niet te pikken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze in het openbaar over hun desinteresse voor nasi spraken.
De WK Finale op FOK! beleven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
WK / [Live 11-07 @ 20:30] Nederland-Spanje #11
Goed topic
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef Saind het volgende:
Dat programma the science of magic is echt niveautje groep 4 verkleed als een serieuze show
Die Ymke of hoe heet dat mensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè. Science of Stupid is nog erger.
Niet conform Eurokok Martin zijn regels?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Mijn vriendin zet steeds de curry in de koelkast. Ik word er naar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |