SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Fail.quote:
Inderdaad, dat heb ik dus ook... Zelfs dan moet je op een gegeven moment lachen als er een Mexicaan onthoofd word met een kettingzaag.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar film hoorIk heb filmpjes van dit soort dingen in het echt gezien
Aidan Gillen ja. Daar was z'n stem wel anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
die Lord Baelish zit ook in de openingscene van The Dark Knight Rises. Daar heeft hij ook zo rare stem
Met de hand op mijn hart: ik heb GEEN boeken gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die nu al meerdere keren dingen heeft gezegd die ook in het boek zo voorkomen. Gewoon lekker heilig blijven doen alsof je het boek niet hebt gelezen !
Ik ook niet. Weet niet of het aan de tekst ligt of het acteerwerk, maar ik erger me vaker aan haar dan dat ik onder de indruk ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Khaleesi weer niet heel sterk deze aflevering.
Of als ze in Syrië GTA V in het echt gaan doen op de snelweg.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik dus ook... Zelfs dan moet je op een gegeven moment lachen als er een Mexicaan onthoofd word met een kettingzaag.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Scheelt wel dat we dezelfde TT in gedachte hadden
Bevestigd door elke serie guide en GRRM zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Syrio Forel staat bij de andere doden, maar is het wel zeker dat hij dood is? We zagen hem in ieder geval niet doodgaan.
Nou ja, in dit geval ook wel een beetje passend met dat vuur en zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop niet dat het The Hound op dezelfde manier vergaat als Drogo, erg cheap-ass om weer een wond te laten infecteren.
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Syrio_Forelquote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Syrio Forel staat bij de andere doden, maar is het wel zeker dat hij dood is? We zagen hem in ieder geval niet doodgaan.
Ah oké, dat is dan duidelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Bevestigd door elke serie guide en GRRM zelf.
Nee joh, die moet zijn angst voor vuur nog overwinnen en dan met zijn broer duelleren in een groot draken-vuur-geweld-emotiefestijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop niet dat het The Hound op dezelfde manier vergaat als Drogo, erg cheap-ass om weer een wond te laten infecteren.
Mjeh.. Ik houd het op cheap.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval ook wel een beetje passend met dat vuur en zo.
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Syrio_Forel
Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood gingquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Klopt, op eigen risico dus. Kwam er op die manier achter dat Joffrey het loodje zou leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.
1 keer doorklikken en je spoilert jezelf het graf in.
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Bijna het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood ging
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Dan lullen de lannisters het toch wel zo dat tyrion toch verloren heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms zelfs zonder doorklikken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij had inderdaad maar een paar oppervlakkige wonden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, die moet zijn angst voor vuur nog overwinnen en dan met zijn broer duelleren in een groot draken-vuur-geweld-emotiefestijn.
klopt, want resurrecten bestaat in het Game of Thrones universum. Zie beric dondarrion die gerevived wordt na zijn gevecht met the Hound.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.
Dan heeft hij gewoon nog het langst geleefd en is tyrion nog steeds het bokje.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kwam ik erachter dat oh wacht dat is een spoiler.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hallo, hij is the one ring nietquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gooien ze The Hound in een vulkaan.
Jammer.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Wie zijn directe tegenstander als eerste doodt heeft gewonnen. Zelfs als the Mountain vijf minuten later overlijdt heeft hij gewonnen.
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienen
Boekenlezer?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen zien of er nog mensen terug gebracht worden!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Benjen, die wil ik wel graag terugzien, dat was wel een baas. En gezien het feit dat het verhaal daar meer heen gaat zou het nog best kunnen ookquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
Jaqen is toch niet MIA, die ging gewoon ergens anders heen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Hahahaha, ik moest hardop lachen. Netjesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
Of Brann, die aan het einde van het seizoen ontwaakt uit zijn coma en alles opnieuw begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja of dat de hond in ene keer wakker schrikt ofzo!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon ffkes die brotherhood zondeer banners langs sturen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Nee, één zo'n slachtpartij was genoegquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Cersei zei het al goed: 'they hurt little girls everywhere in the world'..quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
En haar hoofd wordt naar Cersei gestuurdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha, precies.quote:
Dan moet je gewoon de GoT-Wiki lezen. Die spoilert niet. De Fire and Ice-wiki wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomen.Nu moet ik me vreselijk inhouden om niet over The Hound te gaan lezen.
en hoe. wtf was dat man.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Piccolo wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
ik had het over myrcella.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.
Vrij droevig wijf inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik had gehoopt dat dat wat langer zou duren inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Norrage het volgende:
Goede ep hoor![]()
Maar dat Grey Worm stukje![]()
![]()
En tsja...de Oberyn scene was veels te kort, en The Mountain is gewoon kut....maar ja, ze moesten het ook in 5 minuten afraffelen...lastig hoor..
Ik ben het met jou eens. De dood van Oberyn is gewoon legaal. Ze zullen het niet leuk vinden in Dorne, maar ze moeten het accepteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef outtayourleague het volgende:
Maar ik neem toch aan dat het bij alle toeschouwers van het gevecht bekend is, ook bij de afgevaardigden uit Dorne, dat Oberyn zélf degene is geweest die het gevecht is aangegaan, vrijwillig? Dan hebben ze toch in feite geen poot om op te staan? Tywin is nota bene zelf degene geweest die hem als rechter en als lid van de Small Council heeft aangesteld. Met zo z'n eigen beweegredenen, oké, maar als ze hierom Myrcella een kopje kleiner maken, kunnen ze wel repercussies verwachten, lijkt me?
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef outtayourleague het volgende:
Maar ik neem toch aan dat het bij alle toeschouwers van het gevecht bekend is, ook bij de afgevaardigden uit Dorne, dat Oberyn zélf degene is geweest die het gevecht is aangegaan, vrijwillig? Dan hebben ze toch in feite geen poot om op te staan? Tywin is nota bene zelf degene geweest die hem als rechter en als lid van de Small Council heeft aangesteld. Met zo z'n eigen beweegredenen, oké, maar als ze hierom Myrcella een kopje kleiner maken, kunnen ze wel repercussies verwachten, lijkt me?
Dat juich ik toequote:Op maandag 2 juni 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.
Ah, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.
Dat was Winterfell inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar de Boltons waren aan het einde van de EP dus opweg naar Winterfell? Herkende dat er niet in persoonlijk.
Ik ook niet. Wat is er nog in Winterfell te doen voor hun dan? Een nieuw kasteel bouwen?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar de Boltons waren aan het einde van de EP dus opweg naar Winterfell? Herkende dat er niet in persoonlijk.
Mijn misselijkheid is eindelijk overquote:Op maandag 2 juni 2014 16:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar laten we teruggaan naar de aflevering van vandaag
Myrcella = Lannister.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ah, zo had ik het nog niet bekekenJe kunt je nog afvragen wat Myrcella dan met the Mountain te maken heeft, maar daar zullen ze niet zo van wakker liggen idd
In een van de eerste afleveringen zie je ongeveer hetzelfde landschap als Ned Stark naar Kingslanding gaat en Jon Snow naar The Wall, ook zo'n groen heuvelig gebied. Volgens mij is dat bos gedeelte echt alleen bij die boom en het meertje waar Ned zijn zwaard schoon maakte en Master Luwin dood ging.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had altijd meer het idee dat dat in een bebosde omgeving lag
Hij is nu Warden in/off(?) The North, en dan ligt Winterfell redelijk centraal volgens mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is er nog in Winterfell te doen voor hun dan? Een nieuw kasteel bouwen?
Ja dat is pittig lang geledenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
In een van de eerste afleveringen zie je ongeveer hetzelfde landschap als Ned Stark naar Kingslanding gaat en Jon Snow naar The Wall, ook zo'n groen heuvelig gebied. Volgens mij is dat bos gedeelte echt alleen bij die boom en het meertje waar Ned zijn zwaard schoon maakte en Master Luwin dood ging.
Drie jaar alweerquote:
Was het niet het Dreadfort? Zat niet echt op te lettenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja had echt geen idee dat hij er zo snel uit zou gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Drie jaar alweerToen het nog leek alsof Ned de eindbaas van de serie zou worden
God wat was ik toen nog naïef hahaha.
Toen je nog zonder enig probleem een band vormde met welk karakter dan ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Drie jaar alweerToen het nog leek alsof Ned de eindbaas van de serie zou worden
God wat was ik toen nog naïef hahaha.
Dragonstone is een fort, geen stadquote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de steden etc. ziet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe Dragonstone eruitziet.
Daar heeft Stannis toch een hele tijd gezeten, of vergis ik me nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de steden etc. ziet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe Dragonstone eruitziet.
Ja, nog steeds toch? Je ziet de buitenkant in ieder geval niet, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Bijna het volgende:
[..]
Daar heeft Stannis toch een hele tijd gezeten, of vergis ik me nu?
Jawelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, nog steeds toch? Je ziet de buitenkant in ieder geval niet, dat bedoel ik.
Arya is al een tijdje 14 gepasseerd, dus ja!quote:
Ook die hele scene tussen die twee toen ze binnen stondenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Bijna het volgende:
Vind het nogal jammer dat ze ervoor kiezen de scène tussen Jorah en Dany en het gevecht af te raffelen om er een matige scène tussen Grey Worm en Missandei in te kunnen stoppen.
Ja dat bedoel ik. Het verpest ook het hele idee achter de Unsullied imo.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook die hele scene tussen die twee toen ze binnen stonden
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het verpest ook het hele idee achter de Unsullied imo.
Zou de verhaallijn wel een stuk interessanter maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het zo irritant dat ze een andere op keek toen ze bezig was met Jorahquote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.
Zo is dat, niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.
Zullen wel bewuste keuzes zijn zeker?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het zo irritant dat ze een andere op keek toen ze bezig was met Jorah
Dan mag je ze prikken maar niet met beeld en geluid. Dat laatste is 18+.quote:
Geen idee, ze keek telkens over hem heen. Stoorde me er echt een beetje aan..quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?
Wat fysiek gezien dan weer heel raar is, trouwens. Varys is dan een veel beter voorbeeld van een castraat. Weet niet op welke leeftijd die jongens gecastreerd worden, maar over het algemeen is testosteron wel van groot belang om een man ook tot 'man' te maken. Heb me sowieso ook al afgevraagd wat het nut is om die Unsullied te castreren. Het maakt ze misschien wel gehoorzaam, maar je haalt er daarmee toch ook een hoop 'pit' uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef Bijna het volgende:
[..]
Zou de verhaallijn wel een stuk interessanter maken.
Dat is wel iets waaraan mensen vroeger vaak dood gingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vooral niet beargumenteren verders....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme wat was deze aflevering één grote anti-climax
5 min. voor "Het gevecht"? Kom op zeg... Scènes van Dany waren amper boeiend, en dan het eindequote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vooral niet beargumenteren verders....
Boven de 11 beslist zelf...quote:
I'd pay good money to see that.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Boven de 11 beslist zelf...
Tering dat einde!Jammer van Oberyn, maar wat vecht the mountain slecht. Dacht dat die ondanks zijn grote postuur ook erg snel was, viel weinig van terug te zien. Zelfs ik had hem kunnen doden zoals die nu rondliep.
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest hardop lachen toen zijn schedel uiteenspatte
Zijn bijnaam was niet voor niets Viper. En uren om dood te gaan aan gif? Joffrey much?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een mannetje uit Dorne stond Oberyn's speer te poetsen vlak voor het gevecht. Want die moet wel goed schoon zijn als je de Mountain wilt vermoorden.Dit móet wel gif zijn.
Volgens mij is The Mountain ook gewoon ter dode opgeschreven. Als dit zo is had Oberyn toch een kleine kans in gedachten dat hij zou verliezen. Misschien. Want je kan niet wachten tot hij aan gif doodgaat in die arena. Dan zouden ze daar uren zitten.
Juist daarom moest ik lachen. Dit was wel heel extreem hun reputatie hoog willen houden qua gore/actiequote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.
Ben trouwens benieuwd hoe het nu met Tyrion verdergaat. Ik verwacht dat 'ie samen met Jaime ervandoor gaat of iets dergelijks. Mocht 'ie alsnog het loodje leggen stop ik met GoT kijken.
Oh ja. Dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn bijnaam was niet voor niets Viper. En uren om dood te gaan aan gif? Joffrey much?
Ja, dan moet je GoT niet kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
5 min. voor "Het gevecht"? Kom op zeg... Scènes van Dany waren amper boeiend, en dan het eindeOberyn (en Tyrion) had z'n wraak moeten krijgen.
Welke?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef koekii het volgende:
Laatste stukje van het aflevering was gruwelijkzijn ogen, zijn hoofd!
![]()
![]()
oke dan vraag ik haar wel om haar ogen dicth te doen en haar mond te houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan mag je ze prikken maar niet met beeld en geluid. Dat laatste is 18+.
Lol, zoveel is er niet gespoilered.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dit topic uit mijn AT halen want geen zin meer steeds gespoiled te worden door zielige asociale flikkerfiguren op deze site...maar goed, ernstige aflevering.
Gek genoeg begin ik wel ramsay snow te mogen om een of andere vreemde reden.
Dus tabee vanaf nu.
Als Chewbacca?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Brienne of Tarth heeft een rol in de nieuwe Star Wars
10 ekkies dat je blijft kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.
Ben trouwens benieuwd hoe het nu met Tyrion verdergaat. Ik verwacht dat 'ie samen met Jaime ervandoor gaat of iets dergelijks. Mocht 'ie alsnog het loodje leggen stop ik met GoT kijken.
Vind je het gek dat je spoilers leest nadat de aflevering is uitgekomen? Er staat niet voor niks [USA] in de TT.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dit topic uit mijn AT halen want geen zin meer steeds gespoiled te worden door zielige asociale flikkerfiguren op deze site...maar goed, ernstige aflevering.
Dus tabee vanaf nu.
als wat, jabba de hutt?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Er komt een nieuwe star wars?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Thrawn?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.quote:
en wie speelde brienne dan in de oude star wars..quote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.
Synopsis?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.
De oude cast van deel 4 5 en 6........quote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wie speelde brienne dan in de oude star wars..
Daar liggen we wakker om.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus tabee vanaf nu.
okequote:Op maandag 2 juni 2014 18:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De oude cast van deel 4 5 en 6........
De Boltons bazen vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Funzel het volgende:
OberynGodverdomme. Ik wist dat het ging gebeuren maar verdomme wat baal ik hier nog steeds van. Beste personage van het seizoen hoor, met afstand.
Verder de BoltonsOpperbazen zeg. En Sansa eindelijk eens tof. En The Hound en Arya :-D Wat een pech
En de waarheid bij Jorah eindelijk boven tafel, goede scene ook.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef Funzel het volgende:
Vind ik wel ja. Fuck de Starks, lang leve de Boltons
Denk dat Arya de wanhoop nabij is, alles en iedereen waar ze een (familie)band mee had is dood. Dat lachje moet wel haast krankzinnig zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Begrijp alleen het lachstukje van Arya niet helemaal
Nouja het halve continent over gevoerd worden met alle drama van dien door iemand die je eigenlijk zou willen vermoorden, zodat hij geld voor je krijgt, om er vervolgens achter te komen dat de enige die hem zou willen betalen voor je dood is....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Ik heb het gevoel dat zij richting het einde van de serie de ultieme badguys worden. Arya, Sansa, Bran, ze hebben het niet echt meer op een rijtje geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Funzel het volgende:
Ja dat saaie volk heb ik helemaal niks mee. Dat ze allemaal maar snel de pijp uit gaan.
Komt doordat Lysa Arryn dood is, die zou hem betalen voor Arya. Hij is daar dus voor niets, en dat vindt Arya nogal grappig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat Arya de wanhoop nabij is, alles en iedereen waar ze een (familie)band mee had is dood. Dat lachje moet wel haast krankzinnig zijn
Verder weet zij natuurlijk ook niet dat Sansa daar zit, dus die twee zullen wel omdraaien en ergens anders naartoe sjokken.
Mwa, ze wil zsm van hem verlost zijn, dus of ze daar nou zo om zou moeten lachen?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Komt doordat Lysa Arryn dood is, die zou hem betalen voor Arya. Hij is daar dus voor niets, en dat vindt Arya nogal grappig.
Na de dood van Ned kwam ze net te laat aan bij haar moeder en Robb. Alle Starks zijn dood, ze weet niet hoe het gaat met Sansa en denkt waarschijnlijk dat Bran en Rickon ook dood zijn. Tel daarbij op dat ze veel andere "vrienden" van haar is kwijtgeraakt. The Hound dacht even geld te halen bij een tante van haar. En dan blijkt haar tante net dood te zijn. The Hound vet verbaasd. En Arya denkt meer van "hoe kan het ook anders".quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Fatsoenlijke mensen heb je niks mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Funzel het volgende:
Ja dat saaie volk heb ik helemaal niks mee. Dat ze allemaal maar snel de pijp uit gaan.
De mortuis nil nisi benequote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Kunnen we bij deze Oberyn nomineren als Prutser van het Jaar? Ik bedoel, zo'n groot voordeel en het dan zo verprutsen. Dan ben je echt kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat echt zo? The hound is de enige die ze heeft, en andersom ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ze wil zsm van hem verlost zijn, dus of ze daar nou zo om zou moeten lachen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
De mortuis nil nisi bene
Normaal ben ik het met je eens. Maar kom op, zelfs voor deze belachelijke blunder zou ik moeite hebben om nog iets goeds te kunnen zeggen voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om toch nog iets goeds te zeggen dan: tot een halve minuut voor zijn dood was hij echt top!
twitter:
twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
Nou ja het was hem natuurlijk allemaal te doen om wraak en was vastberaden nog die confession eruit te krijgen. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat als je tegenstander halfdood op de grond ligt zonder zwaard je nog even tof wil gaan doen en die confession wil hebben om de wraak des te zoeter te laten zijn en het helemaal af te sluiten. Maar ja dat sluit natuurlijk niet uit dat het een enorme blunder was.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens. Maar kom op, zelfs voor deze belachelijke blunder zou ik moeite hebben om nog iets goeds te kunnen zeggen voor hem.
Maar om toch nog iets goeds te zeggen dan: tot een halve minuut voor zijn dood was hij echt top!
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
De mortuis nil nisi bene
Wtf is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg het dan gewoon gelijk in het nederlands.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Het is een Latijnse uitdrukking, dus ik dacht doe eens gek.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wtf is deze?Zeg het dan gewoon gelijk in het nederlands.
IRL wel ja, maar ik vind ze in GoT maar saai.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen heb je niks mee?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Cikx het volgende:
Volgende week episode 9 trouwens en uit de preview kon je dus al opmakenGEK!? Hoe durf je!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Haha dat kan ik me wel indenken, maar de hele verhaallijn bij de Wall boeit me niet, dus als iedereen daar even het loodje kan leggen zou ik mooi vinden, meer tijd voor de rest.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Gezicht het volgende:
Mwa, kan interessanter inderdaad maar door m'n zwak voor huize Stark wens ik hem niets dan goeds toe.
Denk dat the Wall, Mance Rayder en z'n leger en de Nightwalkers vroeg of laat de hoofdrol gaan spelen in de serie. Onderlinge oorlogen in Westeros maken echt niks meer uit als er een leger ondood bij je komt aankloppen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha dat kan ik me wel indenken, maar de hele verhaallijn bij de Wall boeit me niet, dus als iedereen daar even het loodje kan leggen zou ik mooi vinden, meer tijd voor de rest.
Dat is zeker waar, daarvoor ben ik ook wel benieuwd wat Brann te weten gaat komen bij die kraai.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat the Wall, Mance Rayder en z'n leger en de Nightwalkers vroeg of laat de hoofdrol gaan spelen in de serie. Onderlinge oorlogen in Westeros maken echt niks meer uit als er een leger ondood bij je komt aankloppen.
Eerder z'n pa. Maar zou er niet van opkijken als 'ie z'n pa zou afmaken om de troon op te eisen mocht het ooit zo ver komen. Al zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zie Ramsey Bolton nog wel Koning worden.
Vond van de hoofdpersonages die afgemaakt zijn alleen Oberyn echt interessant en Ned natuurlijk, omdat je daar van begin af aan een band mee krijgt. Voor de rest waren Robb en Catelyn bijvoorbeeld totaal niet interessant in mijn ogen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gadverdamme, gewoon gadverdamme
Best jammer dat in deze serie vrijwel structureel de interessante/leuke karakters afgemaakt worden. Sommige mensen vinden dit natuurlijk fantastisch, maar die dood van Oberyn zag je weer van mijlen ver aankomen omdat het nu eenmaal zo gaat in deze serie. Blijft best leuk om te volgen, maar niet meer dan dat.
Heel die verhaallijn aan de andere kant van de zee is ook echt gigantisch oninteressant, echt zinloze tijdvulling.
Wel leuk om Ygritte terug te zien, hopelijk krijgt zij nog een beetje een rol in het geheel en The Hound en Arya blijft natuurlijk een leuk duo, benieuwd hoe dat verder gaat. En Tyrion blijft interessant natuurlijk, al vond ik hem vorige seizoenen een interessantere rol hebben in het hele gebeuren.
En verder miste ik Hodor deze aflevering
HODOR!
Ik moet gewoon elke keer lachen als ik dat hoofd van de Mountain ziequote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben het al weer goed gemaakt hoor.![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt meer op een teddybeertje als je hem vergelijkt met degene in seizoen 1quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Gezicht het volgende:
Daar wil je het toch echt niet mee aan de stok krijgen hoor.
Al vond ik de eerste Mountain het vetste qua looks, bruutheid etc.
Het is gewoon een knuffelbeer inderdaad, net als Hodor. De eerste Mountain was best Mountain.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon elke keer lachen als ik dat hoofd van de Mountain zie
Wel jammer dat hij voortaan altijd een zonnebril moet dragen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom waren ze dan niet interessant voor jou? Ik vond Rickard Karstark echt een ventquote:Op maandag 2 juni 2014 20:26 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond van de hoofdpersonages die afgemaakt zijn alleen Oberyn echt interessant en Ned natuurlijk, omdat je daar van begin af aan een band mee krijgt. Voor de rest waren Robb en Catelyn bijvoorbeeld totaal niet interessant in mijn ogen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij voortaan altijd een zonnebril moet dragen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij voortaan altijd een zonnebril moet dragen.
Ik snap dit niet..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Gossef het volgende:
Moet zeggen dat ik The Mountain wel echt waardeloos vond zeg...man man man wat een domme bruut -_-. Beetje rechtdoor chargen, beetje met z'n zwaard over de grond slepen, komt niet echt over als iemand waar je echt super bang voor zou moeten zijn (al zou ik in m'n broek schijten van angst...maar dat terzijde). Had persoonlijk meer verwacht van die knokpartij, het einde was dan wel weer behoorlijk bruut.
Verder vroeg ik me af waarom Braavos in de intro voorkwam, want er was toch zo'n beetje nul-komma-noppes dat daar afspeelde (Stannis was daar vorige...2 afleveringen terug?) Enige wat nog enigszins in de buurt kwam was Baelish die kwam vertellen dat ie daar voorouders had...maar dan hoeft toch niet Braavos in de intro?
Scenes met Grey Worm en Missandei (sp?) voegden niet echt wat toe aan de aflevering. Rest was wel prima daar in Mereen. Cpt. Friendzone exit, vind 'm wel cool, maar ja...is niet zo netjes om beetje te spioneren voor de Usurper.
Gelukkig geen Bran in deze aflevering, vind zijn hele verhaallijn tot dusver niet zo boeiend, maar die zullen we dan volgende week waarschijnlijk wel weer zien (aangezien de titel toch wel hint naar de Wall, dan proppen ze Bran daar vast meteen even bij).
De Boltons...blijft een raar volk, gezien hoe Ramsay is dusver verwacht je gewoon dat die Ironborn allemaal eraan gaan, dus daar geen verdere verrassingen.
De uitspatting van Arya was gewoon grappig, het volgende "net-niet" moment in de reeks van familieleden die ze nét niet ziet voordat ze dood gaan.
Oberyn ga ik in ieder geval missen, prima gecast en goed gespeeld verder.
Het kwam nogal amateuristisch over op mij. Ik heb The Mountain altijd voor me gezien als iemand die sterk is, apart snel voor z'n grootte, geloof dat...Jaime...zoiets ooit ergens had gezegd. Maar zoals ik 'm in deze aflevering zag, kwam niet echt heel snel over. Gewoon een blok beton die, als hij eenmaal in beweging was, alleen maar rechtdoor kon gaan. Kan me voorstellen dat hij niet onder de indruk is van Oberyn en dat Oberyn een aantal versnellingen hoger zit.quote:
Niet te geloven dat the Mountain maar 25 is in het echt...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er vele saaie en irritante personages blijven leven. Mooiste moment voor mij in de hele serie was dat joffrey dood was.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Bijna zonde inderdaad dat alle potentieel interessante characters worden afgemaakt inderdaad. Maar goed, dat is net wat GoT verrassend houdt, zoiets durven de meeste series niet aan.
De tepels waren CGI jammer genoeg.quote:
Het is Reek.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens, die gasten die Ramsay en Theon spelen, doen dat echt heel goed.
Mja, als dat te veel gebeurt, haken mensen af. Als Tyrion doodgaat al helemaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Bijna zonde inderdaad dat alle potentieel interessante characters worden afgemaakt inderdaad. Maar goed, dat is net wat GoT verrassend houdt, zoiets durven de meeste series niet aan.
Nah, ik vind het juist tof. Ook als Tyrion dood gaatquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, als dat te veel gebeurt, haken mensen af. Als Tyrion doodgaat al helemaal.
Ja he. Jammer dat ze geen degelijk materiaal krijgen om mee te werken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb ik meestal met de 'good guys'. Ze waren gewoon gewoon echt de klassieke good guys die loyaal en eervol waren, vind ik gewoon niet bijzonder interessant. Catelyn vond sowieso ik maar irritant met haar eeuwige gejank. Joffrey was ik trouwens vergeten en dat vind ik wel echt tergend dat die dood is, was een van mijn favoriete characters. Elke scene met hem was weer goud.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Waarom waren ze dan niet interessant voor jou? Ik vond Rickard Karstark echt een vent
Ramsay is gewoon creepy...Theon was ook weer sterk, hoe hij weer terug begon te vallen naar Reek, overtuigend :-)quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Interessant! Was een mooi stuk iig!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo. Dat was bruut. Ik wist dat hij dood zou gaan (geen voorkennis), omdat hij maar bleef praten. En je weet het cliché in films: praten met iemand die je dood wilt maken zorgt er voor dat je zelf dood gaat.
Verder las ik ergens de mooie analogie dat Orson Lannister is in werkelijkheid George R.R. Martin en wij zijn Tyrion die toekijken hoe de kevertjes worden vermoord en proberen er een logica/reden in te ontdekken
Mijn vriend voegt er net subtiel aan toe dat Tyrion het nooit te weten is gekomen omdat de 'dader' al dood was getrapt door een ezel.quote:
Ramsay is een gek.. Maar wel een leuke gekquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat was een hoogtepuntje idd.quote:
Ramsey maakt in ieder geval wat goed nu Joffrey is niet meer is. Een sadistische psycho in de wereld in GoT is wel leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Verrek nu je het zegt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo. Dat was bruut. Ik wist dat hij dood zou gaan (geen voorkennis), omdat hij maar bleef praten. En je weet het cliché in films: praten met iemand die je dood wilt maken zorgt er voor dat je zelf dood gaat.
Verder las ik ergens de mooie analogie dat Orson Lannister is in werkelijkheid George R.R. Martin en wij zijn Tyrion die toekijken hoe de kevertjes worden vermoord en proberen er een logica/reden in te ontdekken
Dat zwarte haar dacht ik ook al aan. Dat zou hem iets meer sinister gemaakt hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef janspj het volgende:
Ze hadden beter zijn haar zwart kunnen verven en zijn gezicht wat ouder laten lijken.
Het begint wel erg voorspelbaar te worden op deze manier...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook wel zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Het begint wel erg voorspelbaar te worden op deze manier...
Ja ik volg het ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Beach het volgende:
haha hee teddybeer kijk je dit ook
kkzieke afvlering he met Oberyn xD
Die tolk is wel lekkerquote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Norrage het volgende:
Goede ep hoor![]()
Maar dat Grey Worm stukje![]()
![]()
En tsja...de Oberyn scene was veels te kort, en The Mountain is gewoon kut....maar ja, ze moesten het ook in 5 minuten afraffelen...lastig hoor..
Voorspelbaar vind ik het niet hoor. Ik heb echt nog geen idee of Tyrion nu dood gaat of blijft leven. Ik denk echt dat hij eronderuit komt (zal wel naïef zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Ah kom op, had je het echt verwacht dan? En dan bedoel ik van tevoren, toen Oberyn nog heilig beloofde niet te sterven die dag.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.quote:
Daarom zeg ik, was weer te verwachtenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ah kom op, had je het echt verwacht dan? En dan bedoel ik van tevoren, toen Oberyn nog heilig beloofde niet te sterven die dag.
Goed opgelet.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.
Nou ja, vanaf nu gaan we hierop letten. Dus het is afwachten of het voorspelbaar wordt.quote:
Stiekem willen we dat allemaal toch? Als de baas weer eens naar tegen je doet ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Mole Town afslachting.. Kut wildlings, totaal overbodig weerIk snap die liefde voor Ygritte ook niet, kan iemand mij uitleggen wat er zo aantrekkelijk aan dat gruwelijke afslachten is??
Je had ze nog niet zien stuiteren toen ze uit zijn bek werden geslagen?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.
Vond het meer uitlachen van The Hound die alle moeite heeft gedaan om haar naar haar tante te brengen voor wat zilver en daar nu naar kan fluiten.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Arya's hysterische lachuitbarstingZielig wel.. Ze is er elke keer zó dichtbij.. net zoals ze bijna optijd bij haar moeder en Robb was.
Emo? Ik vond haar weer een enorme koele kikker die alleen maar zwart en wit kent en geen greintje inlevingsvermogen of vergevingsgezindheid kent.quote:Mooie emo speech van Dany tegen Jorah. Al had ik toch een héél klein beetje (onterechte..) medelijden met Jorah, dat muziekje deed het hem ook wel een beetje.
Nee, denk het niet, maar is een poging om Ygritte nog een beetje sympathiek over te laten komen denk ik. Niet gelukt wat mij betreft.quote:Kennen Ygritte en Gilly elkaar? Waarom liet ze haar anders leven?
Maakte de schok wat mij betreft alleen maar groter dat het zo makkelijk en snel ging.quote:Oberynn.. fuck man, dat ging er echt smerig aan toeGevecht zelf duurde veelste kort, maar toen the Mountain hem ineens had te pakken ging het allemaal wel héél snel
Sick shit.. Maar hij heeft z'n confession gehad
Dat dan weer wel..
Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in dat Tyrion het gaat halen. Okay, een heel heel klein sprankje misschien nog.quote:Fuck GRRM voor Oberyn
Ik denk dat de Mountain sowieso de lul is omdat hij net aan de wereld heeft verklaard dat hij de zus van Oberyn vermoord en verkracht heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Weakling het volgende:
Is de Mountain nou trouwens ook dood of zijn de verwondingen "just a scratch" wat hem betreft?
Mwoah, dat vond alleen Oberyn zelf maar erg denk ik. De Lannisters en co. zal het een biet zijn wat ie uitgevreten heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat de Mountain sowieso de lul is omdat hij net aan de wereld heeft verklaard dat hij de zus van Oberyn vermoord en verkracht heeft.
Maar hij is nu toch wel een beetje een loose end voor Tywin, en dat is nooit goed voor je gezondheid natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwoah, dat vond alleen Oberyn zelf maar erg denk ik. De Lannisters en co. zal het een biet zijn wat ie uitgevreten heeft.
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik denk dat House Dorne dat niet zo geslaagd vindt, en Tywin heeft hun steun nodig.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwoah, dat vond alleen Oberyn zelf maar erg denk ik. De Lannisters en co. zal het een biet zijn wat ie uitgevreten heeft.
het was in opdracht van de lannisters. dus ze vinden het kut dat ie het nu bekend heeft want nu heeft heel house martell een reden om ten strijde te trekken tegen de lannisters.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Daarnaast hebben we dacht ik geen antwoord gekregen op de vraag wie de opdracht aan The Mountain had gegeven. Welke Lannister precies.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat House Dorne dat niet zo geslaagd vindt, en Tywin heeft hun steun nodig.
Hij zet een hele goede psycho neer, maar dan in een scene met z'n vader zie je een andere kant ofzo. Vond het best een contrast. En dan de volgende scene waar hij weer dat gestoorde in z'n ogen heeft zodra hij Reek aanspreekt. Ik vind dat knap.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaSowieso die acteur wat Ramsay speelt, daar was ik ook al fan van in Misfits daar speelt hij ook een beetje het buitenbeentje en ieder seizoen werd hij beter en daardoor ook interessanter
Zo vatte ik 'm dus ook op, maar ik snap best dat anderen het anders kunnen interpredingesen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
het irriteert me echt hoeveel mensen de lach van arya niet snapte.
Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Dus ze lacht the hound uit.
True maar om je daar dan aan te gaan irriteren....quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
het irriteert me echt hoeveel mensen de lach van arya niet snapte.
Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Dus ze lacht the hound uit.
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing... 1 + 1 = 2 voor heel westeros nu, snap niet dat je dat nog niet snaptquote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Daarnaast hebben we dacht ik geen antwoord gekregen op de vraag wie de opdracht aan The Mountain had gegeven. Welke Lannister precies.
Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef Maanvis het volgende:
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing...
gregor clegane was daar op dat moment en stond onder commando van tywin..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.
True, maar Oberyn vroeg tijdens het gevecht niet alleen om te bekennen, maar ook om te zeggen wie hem de opdracht had gegeven en dat laatste heeft het bergje niet gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Maanvis het volgende:
gregor clegane was daar op dat moment en stond onder commando van tywin..
Dit heb ik ookquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Oberynhè verdomme wat kut. Ik vond hem zo leuk
Ik vind dit erger dan de Red Wedding
Ben benieuwd wat er nu met Tyrion gebeurt. Tof trouwens dat Sansa eindelijk wat minder naïef is, ben benieuwd of ze Arya eindelijk gaat zien
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
True, maar Oberyn vroeg tijdens het gevecht niet alleen om te bekennen, maar ook om te zeggen wie hem de opdracht had gegeven en dat laatste heeft het bergje niet gezegd.
screencapquote:
Als dat zo is, dan wisten ze dat daarvoor ook al en wordt er niks nieuws verteld door de bekentenis van meneer berg. Bedoel, dat die sacking onder leiding was van Tywin is niet nieuw en dat er toen wat luitjes vermoord zijn is ook niet nieuw.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Maanvis het volgende:
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.
Het maakt wel degelijk uit of Tywin the Mountain daar specifiek opdracht toe had gegeven.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.
Nee, Jorah heeft wel aardig opgesomd wat hij haar geflikt heeft, met het doorspelen van Dany's ''geheimen''.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Weakling het volgende:
Emo? Ik vond haar weer een enorme koele kikker die alleen maar zwart en wit kent en geen greintje inlevingsvermogen of vergevingsgezindheid kent.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit heb ik ook![]()
Maar misschien ook omdat het specifiek over een iemand ging, en je die vriendin van hem zo zag kijken en Tyrion en Jaimie
Pff Red wedding was veel erger, toen ging er een goeie chick uitquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Oberynhè verdomme wat kut. Ik vond hem zo leuk
Ik vind dit erger dan de Red Wedding
Ben benieuwd wat er nu met Tyrion gebeurt. Tof trouwens dat Sansa eindelijk wat minder naïef is, ben benieuwd of ze Arya eindelijk gaat zien
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit of Tywin the Mountain daar specifiek opdracht toe had gegeven.
Ja, dat vroeg ik me ook al af! Waarom heeft hij the fuck geen dolk ergens? Hij zei toch aan het begin al dat je veel sneller was met een dolk dan met een zwaard? Waarom the hell heeft hij dan geen motherfucking dolk bij zich?!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn, had ie het voor elkaar, had ie het toch niet voor elkaar.
Hoopte zo dat hij nog een of andere dagger verstopt zou hebben en blind door het leven zou gaan.
Helaas.
Rust zacht Oberyn.
Ook het verkrachtingsgedeelte? Of het eerst de babytjes voor de ogen vermoorden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.
En hopen dat Oberyn door the Red god weer tot leven wordt gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Mr_DG het volgende:
Wtf![]()
![]()
I did not see that comming.
Nu maar hopen dat Tyrion hier op een of andere manier onderuit weet te komen
de babyjes moesten sowieso dood want dat zijn halve targaryentjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook het verkrachtingsgedeelte? Of het eerst de babytjes voor de ogen vermoorden?
By Fire Be Purged!!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En hopen dat Oberyn door the Red god weer tot leven wordt gebracht.
Het past in zijn karakter, het show gedeelte, dus opzich..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Kenju het volgende:
Jammer, vond Oberyn ook wel een toffe character. Maar ik moet zeggen dat ik de serie door dit soort domme dingen toch minder vind. In welke wereld is het geloofwaardig dat hij op deze manier verliest of de Mountain nog kan winnen? Ook binnen de kaders van de GoT-realiteit gewoon lame.
Het gaat niet om het show gedeelte, maar om de manier waarop hij nog wel gepakt kan worden door the Mountain als hij al gepenetreerd is met dat is met dat wapen en zijn hiel al uitgeschakeld is. Hij kon nog praten en al. En inderdaad dat Oberyn geen dolk bij zit heeft....quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het past in zijn karakter, het show gedeelte, dus opzich..
Klopt, die is slimmerquote:
Als dat zo is, dan is er niks aan de hand en wisten de Martells al lang wat er gebeurt was en is de bekentenis van The Mountain totaal nutteloos. Lijkt me eerlijk gezegd ietwat sterk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Maanvis het volgende:
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.
Ja daar heb je wel gelijk in. Achteraf gezien wel dom dat hij geen dolk bij zich had..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat niet om het show gedeelte, maar om de manier waarop hij nog wel gepakt kan worden door the Mountain als hij al gepenetreerd is met dat is met dat wapen en zijn hiel al uitgeschakeld is. Hij kon nog praten en al. En inderdaad dat Oberyn geen dolk bij zit heeft....
Dat wisten ze ook al je hebt oberyn het toch zien zeggen tegen tyrion én tegen tywin!?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Weakling het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is er niks aan de hand en wisten de Martells al lang wat er gebeurt was en is de bekentenis van The Mountain totaal nutteloos. Lijkt me eerlijk gezegd ietwat sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |