Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Hahahaha, ik moest hardop lachen. Netjesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
Of Brann, die aan het einde van het seizoen ontwaakt uit zijn coma en alles opnieuw begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja of dat de hond in ene keer wakker schrikt ofzo!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon ffkes die brotherhood zondeer banners langs sturen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Nee, één zo'n slachtpartij was genoegquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Cersei zei het al goed: 'they hurt little girls everywhere in the world'..quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
En haar hoofd wordt naar Cersei gestuurdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.
1 keer doorklikken en je spoilert jezelf het graf in.
Haha, precies.quote:
Dan moet je gewoon de GoT-Wiki lezen. Die spoilert niet. De Fire and Ice-wiki wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomen.Nu moet ik me vreselijk inhouden om niet over The Hound te gaan lezen.
en hoe. wtf was dat man.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
Piccolo wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
ik had het over myrcella.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |