Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Hahahaha, ik moest hardop lachen. Netjesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
Of Brann, die aan het einde van het seizoen ontwaakt uit zijn coma en alles opnieuw begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou pas cheap-ass shit zijn. Staat net iets onder de dooddoener dat Tyrion het allemaal gedroomd blijkt te hebben of zo.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja of dat de hond in ene keer wakker schrikt ofzo!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon ffkes die brotherhood zondeer banners langs sturen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Nee, één zo'n slachtpartij was genoegquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
Het zou wel prachtig zijn als Oberyn reïncarneert en dan weer zo gruwelijk wordt omgebracht.
Cersei zei het al goed: 'they hurt little girls everywhere in the world'..quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor effect zou dit eigenlijk kunnen hebben op Myrcella? Die zit immers in Dorne.
En haar hoofd wordt naar Cersei gestuurdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wordt genadeloos vermoord lijkt me.
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.
1 keer doorklikken en je spoilert jezelf het graf in.
Haha, precies.quote:
Dan moet je gewoon de GoT-Wiki lezen. Die spoilert niet. De Fire and Ice-wiki wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hier ben ik helaas ook al eens eerder achtergekomen.Nu moet ik me vreselijk inhouden om niet over The Hound te gaan lezen.
en hoe. wtf was dat man.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
Piccolo wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef Maanvis het volgende:
1 ding is zeker, zondder hoofd kun je niet meer reïncarneren.
ik had het over myrcella.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft z'n hoofd nog. Soort van.
Vrij droevig wijf inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Khaleesi weer niet heel sterk deze aflevering.
Ik had gehoopt dat dat wat langer zou duren inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Norrage het volgende:
Goede ep hoor![]()
Maar dat Grey Worm stukje![]()
![]()
En tsja...de Oberyn scene was veels te kort, en The Mountain is gewoon kut....maar ja, ze moesten het ook in 5 minuten afraffelen...lastig hoor..
Ik ben het met jou eens. De dood van Oberyn is gewoon legaal. Ze zullen het niet leuk vinden in Dorne, maar ze moeten het accepteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef outtayourleague het volgende:
Maar ik neem toch aan dat het bij alle toeschouwers van het gevecht bekend is, ook bij de afgevaardigden uit Dorne, dat Oberyn zélf degene is geweest die het gevecht is aangegaan, vrijwillig? Dan hebben ze toch in feite geen poot om op te staan? Tywin is nota bene zelf degene geweest die hem als rechter en als lid van de Small Council heeft aangesteld. Met zo z'n eigen beweegredenen, oké, maar als ze hierom Myrcella een kopje kleiner maken, kunnen ze wel repercussies verwachten, lijkt me?
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef outtayourleague het volgende:
Maar ik neem toch aan dat het bij alle toeschouwers van het gevecht bekend is, ook bij de afgevaardigden uit Dorne, dat Oberyn zélf degene is geweest die het gevecht is aangegaan, vrijwillig? Dan hebben ze toch in feite geen poot om op te staan? Tywin is nota bene zelf degene geweest die hem als rechter en als lid van de Small Council heeft aangesteld. Met zo z'n eigen beweegredenen, oké, maar als ze hierom Myrcella een kopje kleiner maken, kunnen ze wel repercussies verwachten, lijkt me?
Dat juich ik toequote:Op maandag 2 juni 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.
Ah, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze maken myrcella een kopje kleiner omdat nu officieel bekend is dat The Mountain de Dorne prinses verkracht en vermoord heeft.
Dat was Winterfell inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar de Boltons waren aan het einde van de EP dus opweg naar Winterfell? Herkende dat er niet in persoonlijk.
Ik ook niet. Wat is er nog in Winterfell te doen voor hun dan? Een nieuw kasteel bouwen?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar de Boltons waren aan het einde van de EP dus opweg naar Winterfell? Herkende dat er niet in persoonlijk.
Mijn misselijkheid is eindelijk overquote:Op maandag 2 juni 2014 16:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar laten we teruggaan naar de aflevering van vandaag
Myrcella = Lannister.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ah, zo had ik het nog niet bekekenJe kunt je nog afvragen wat Myrcella dan met the Mountain te maken heeft, maar daar zullen ze niet zo van wakker liggen idd
In een van de eerste afleveringen zie je ongeveer hetzelfde landschap als Ned Stark naar Kingslanding gaat en Jon Snow naar The Wall, ook zo'n groen heuvelig gebied. Volgens mij is dat bos gedeelte echt alleen bij die boom en het meertje waar Ned zijn zwaard schoon maakte en Master Luwin dood ging.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had altijd meer het idee dat dat in een bebosde omgeving lag
Hij is nu Warden in/off(?) The North, en dan ligt Winterfell redelijk centraal volgens mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is er nog in Winterfell te doen voor hun dan? Een nieuw kasteel bouwen?
Ja dat is pittig lang geledenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
In een van de eerste afleveringen zie je ongeveer hetzelfde landschap als Ned Stark naar Kingslanding gaat en Jon Snow naar The Wall, ook zo'n groen heuvelig gebied. Volgens mij is dat bos gedeelte echt alleen bij die boom en het meertje waar Ned zijn zwaard schoon maakte en Master Luwin dood ging.
Drie jaar alweerquote:
Was het niet het Dreadfort? Zat niet echt op te lettenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja had echt geen idee dat hij er zo snel uit zou gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Drie jaar alweerToen het nog leek alsof Ned de eindbaas van de serie zou worden
God wat was ik toen nog naïef hahaha.
Toen je nog zonder enig probleem een band vormde met welk karakter dan ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Drie jaar alweerToen het nog leek alsof Ned de eindbaas van de serie zou worden
God wat was ik toen nog naïef hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |