SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Fail.quote:
Inderdaad, dat heb ik dus ook... Zelfs dan moet je op een gegeven moment lachen als er een Mexicaan onthoofd word met een kettingzaag.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar film hoorIk heb filmpjes van dit soort dingen in het echt gezien
Aidan Gillen ja. Daar was z'n stem wel anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Evertjan het volgende:
die Lord Baelish zit ook in de openingscene van The Dark Knight Rises. Daar heeft hij ook zo rare stem
Met de hand op mijn hart: ik heb GEEN boeken gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die nu al meerdere keren dingen heeft gezegd die ook in het boek zo voorkomen. Gewoon lekker heilig blijven doen alsof je het boek niet hebt gelezen !
Ik ook niet. Weet niet of het aan de tekst ligt of het acteerwerk, maar ik erger me vaker aan haar dan dat ik onder de indruk ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Khaleesi weer niet heel sterk deze aflevering.
Of als ze in Syrië GTA V in het echt gaan doen op de snelweg.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik dus ook... Zelfs dan moet je op een gegeven moment lachen als er een Mexicaan onthoofd word met een kettingzaag.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Scheelt wel dat we dezelfde TT in gedachte hadden
Bevestigd door elke serie guide en GRRM zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Syrio Forel staat bij de andere doden, maar is het wel zeker dat hij dood is? We zagen hem in ieder geval niet doodgaan.
Nou ja, in dit geval ook wel een beetje passend met dat vuur en zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop niet dat het The Hound op dezelfde manier vergaat als Drogo, erg cheap-ass om weer een wond te laten infecteren.
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Syrio_Forelquote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Syrio Forel staat bij de andere doden, maar is het wel zeker dat hij dood is? We zagen hem in ieder geval niet doodgaan.
Ah oké, dat is dan duidelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Bevestigd door elke serie guide en GRRM zelf.
Nee joh, die moet zijn angst voor vuur nog overwinnen en dan met zijn broer duelleren in een groot draken-vuur-geweld-emotiefestijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop niet dat het The Hound op dezelfde manier vergaat als Drogo, erg cheap-ass om weer een wond te laten infecteren.
Mjeh.. Ik houd het op cheap.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval ook wel een beetje passend met dat vuur en zo.
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Syrio_Forel
Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood gingquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Klopt, op eigen risico dus. Kwam er op die manier achter dat Joffrey het loodje zou leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.
1 keer doorklikken en je spoilert jezelf het graf in.
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Bijna het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood ging
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Dan lullen de lannisters het toch wel zo dat tyrion toch verloren heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms zelfs zonder doorklikken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij had inderdaad maar een paar oppervlakkige wonden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, die moet zijn angst voor vuur nog overwinnen en dan met zijn broer duelleren in een groot draken-vuur-geweld-emotiefestijn.
klopt, want resurrecten bestaat in het Game of Thrones universum. Zie beric dondarrion die gerevived wordt na zijn gevecht met the Hound.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.
Dan heeft hij gewoon nog het langst geleefd en is tyrion nog steeds het bokje.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kwam ik erachter dat oh wacht dat is een spoiler.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hallo, hij is the one ring nietquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gooien ze The Hound in een vulkaan.
Jammer.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Wie zijn directe tegenstander als eerste doodt heeft gewonnen. Zelfs als the Mountain vijf minuten later overlijdt heeft hij gewonnen.
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienen
Boekenlezer?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen zien of er nog mensen terug gebracht worden!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Benjen, die wil ik wel graag terugzien, dat was wel een baas. En gezien het feit dat het verhaal daar meer heen gaat zou het nog best kunnen ookquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
Jaqen is toch niet MIA, die ging gewoon ergens anders heen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |