Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood gingquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Klopt, op eigen risico dus. Kwam er op die manier achter dat Joffrey het loodje zou leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GA NOOIT NAAR A WIKI OF ICE AND FIRE.
1 keer doorklikken en je spoilert jezelf het graf in.
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Bijna het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien Oberyn eerder dood ging
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Als the mountain alsnog bezwijkt onder zijn verwondingen, heeft hij dan nog wel gewonnen? Is dat niet een gelijk spel en daarmee het lot van Tyrion onbepaald?
Dan lullen de lannisters het toch wel zo dat tyrion toch verloren heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Soms zelfs zonder doorklikken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij had inderdaad maar een paar oppervlakkige wonden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We weten ook nog niet zeker of Oberyn dood is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, die moet zijn angst voor vuur nog overwinnen en dan met zijn broer duelleren in een groot draken-vuur-geweld-emotiefestijn.
klopt, want resurrecten bestaat in het Game of Thrones universum. Zie beric dondarrion die gerevived wordt na zijn gevecht met the Hound.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is 'ie nog wel te redden met wat pleisters.
Dan heeft hij gewoon nog het langst geleefd en is tyrion nog steeds het bokje.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo kwam ik erachter dat oh wacht dat is een spoiler.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hallo, hij is the one ring nietquote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gooien ze The Hound in een vulkaan.
Jammer.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Wie zijn directe tegenstander als eerste doodt heeft gewonnen. Zelfs als the Mountain vijf minuten later overlijdt heeft hij gewonnen.
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of teruggebracht uit de dood door Thoros of Myr, en dat hij dan de Lord of Light moet dienen
Boekenlezer?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen zien of er nog mensen terug gebracht worden!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, als hij nou gewoon iedereen weer terugbrengt. Ned, Robb etc.
Benjen, die wil ik wel graag terugzien, dat was wel een baas. En gezien het feit dat het verhaal daar meer heen gaat zou het nog best kunnen ookquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
Jaqen is toch niet MIA, die ging gewoon ergens anders heen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb jammer genoeg geen "missing in action" vakje in de OP, anders kon ik daar Jaqen, Nymeria en Benjen ook in pleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |