Zo vatte ik 'm dus ook op, maar ik snap best dat anderen het anders kunnen interpredingesen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
het irriteert me echt hoeveel mensen de lach van arya niet snapte.
Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Dus ze lacht the hound uit.
True maar om je daar dan aan te gaan irriteren....quote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
het irriteert me echt hoeveel mensen de lach van arya niet snapte.
Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Dus ze lacht the hound uit.
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing... 1 + 1 = 2 voor heel westeros nu, snap niet dat je dat nog niet snaptquote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Daarnaast hebben we dacht ik geen antwoord gekregen op de vraag wie de opdracht aan The Mountain had gegeven. Welke Lannister precies.
Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef Maanvis het volgende:
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing...
gregor clegane was daar op dat moment en stond onder commando van tywin..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.
True, maar Oberyn vroeg tijdens het gevecht niet alleen om te bekennen, maar ook om te zeggen wie hem de opdracht had gegeven en dat laatste heeft het bergje niet gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Maanvis het volgende:
gregor clegane was daar op dat moment en stond onder commando van tywin..
Dit heb ik ookquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Oberynhè verdomme wat kut. Ik vond hem zo leuk
Ik vind dit erger dan de Red Wedding
Ben benieuwd wat er nu met Tyrion gebeurt. Tof trouwens dat Sansa eindelijk wat minder naïef is, ben benieuwd of ze Arya eindelijk gaat zien
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
True, maar Oberyn vroeg tijdens het gevecht niet alleen om te bekennen, maar ook om te zeggen wie hem de opdracht had gegeven en dat laatste heeft het bergje niet gezegd.
screencapquote:
Als dat zo is, dan wisten ze dat daarvoor ook al en wordt er niks nieuws verteld door de bekentenis van meneer berg. Bedoel, dat die sacking onder leiding was van Tywin is niet nieuw en dat er toen wat luitjes vermoord zijn is ook niet nieuw.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Maanvis het volgende:
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.
Het maakt wel degelijk uit of Tywin the Mountain daar specifiek opdracht toe had gegeven.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat maakt niet uit want iedereen weet dat het tijdens de sack of kings landing is gebeurd, die in opdracht van tywin is uitgevoerd.
Nee, Jorah heeft wel aardig opgesomd wat hij haar geflikt heeft, met het doorspelen van Dany's ''geheimen''.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Weakling het volgende:
Emo? Ik vond haar weer een enorme koele kikker die alleen maar zwart en wit kent en geen greintje inlevingsvermogen of vergevingsgezindheid kent.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit heb ik ook![]()
Maar misschien ook omdat het specifiek over een iemand ging, en je die vriendin van hem zo zag kijken en Tyrion en Jaimie
Pff Red wedding was veel erger, toen ging er een goeie chick uitquote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Oberynhè verdomme wat kut. Ik vond hem zo leuk
Ik vind dit erger dan de Red Wedding
Ben benieuwd wat er nu met Tyrion gebeurt. Tof trouwens dat Sansa eindelijk wat minder naïef is, ben benieuwd of ze Arya eindelijk gaat zien
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit of Tywin the Mountain daar specifiek opdracht toe had gegeven.
Ja, dat vroeg ik me ook al af! Waarom heeft hij the fuck geen dolk ergens? Hij zei toch aan het begin al dat je veel sneller was met een dolk dan met een zwaard? Waarom the hell heeft hij dan geen motherfucking dolk bij zich?!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn, had ie het voor elkaar, had ie het toch niet voor elkaar.
Hoopte zo dat hij nog een of andere dagger verstopt zou hebben en blind door het leven zou gaan.
Helaas.
Rust zacht Oberyn.
Ook het verkrachtingsgedeelte? Of het eerst de babytjes voor de ogen vermoorden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.
En hopen dat Oberyn door the Red god weer tot leven wordt gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Mr_DG het volgende:
Wtf![]()
![]()
I did not see that comming.
Nu maar hopen dat Tyrion hier op een of andere manier onderuit weet te komen
de babyjes moesten sowieso dood want dat zijn halve targaryentjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook het verkrachtingsgedeelte? Of het eerst de babytjes voor de ogen vermoorden?
By Fire Be Purged!!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En hopen dat Oberyn door the Red god weer tot leven wordt gebracht.
Het past in zijn karakter, het show gedeelte, dus opzich..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Kenju het volgende:
Jammer, vond Oberyn ook wel een toffe character. Maar ik moet zeggen dat ik de serie door dit soort domme dingen toch minder vind. In welke wereld is het geloofwaardig dat hij op deze manier verliest of de Mountain nog kan winnen? Ook binnen de kaders van de GoT-realiteit gewoon lame.
Het gaat niet om het show gedeelte, maar om de manier waarop hij nog wel gepakt kan worden door the Mountain als hij al gepenetreerd is met dat is met dat wapen en zijn hiel al uitgeschakeld is. Hij kon nog praten en al. En inderdaad dat Oberyn geen dolk bij zit heeft....quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het past in zijn karakter, het show gedeelte, dus opzich..
Klopt, die is slimmerquote:
Als dat zo is, dan is er niks aan de hand en wisten de Martells al lang wat er gebeurt was en is de bekentenis van The Mountain totaal nutteloos. Lijkt me eerlijk gezegd ietwat sterk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Maanvis het volgende:
dat heeft ie ook.. hij heeft zijn troepen de opdracht gegeven om elke taggaryen uit te moorden. dat is in westeros algemeen bekend.
Ja daar heb je wel gelijk in. Achteraf gezien wel dom dat hij geen dolk bij zich had..quote:Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat niet om het show gedeelte, maar om de manier waarop hij nog wel gepakt kan worden door the Mountain als hij al gepenetreerd is met dat is met dat wapen en zijn hiel al uitgeschakeld is. Hij kon nog praten en al. En inderdaad dat Oberyn geen dolk bij zit heeft....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |