abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140647559
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.
Goed opgelet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140647563
Die scream van oberryn, die van z'n vrouw, die special effects, die justice die niet wordt geserved, godverdomme, m'n maag draaide zich om, godverdomme, dit is echt kut
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140647617
Eindelijk eens wat credits van mijn kant voor Sansa ^O^ De trailer deed weer wat anders vermoeden :') Ze begint gehaaid te worden, mooi om te zien dat ze het spelletje begint te snappen. Ze zag er erg volwassen uit aan het einde :)

Arya's hysterische lachuitbarsting ;( Zielig wel.. Ze is er elke keer zó dichtbij.. net zoals ze bijna optijd bij haar moeder en Robb was.

Mooie emo speech van Dany tegen Jorah. Al had ik toch een héél klein beetje (onterechte..) medelijden met Jorah, dat muziekje deed het hem ook wel een beetje.

Missandei/Grey Worm scène :')

Mole Town afslachting.. Kut wildlings, totaal overbodig weer :r Ik snap die liefde voor Ygritte ook niet, kan iemand mij uitleggen wat er zo aantrekkelijk aan dat gruwelijke afslachten is??
Kennen Ygritte en Gilly elkaar? Waarom liet ze haar anders leven?

Mooi gesprek tussen Tyrion en Jaime weer. O+ Jaime's gezicht op het einde ook ;( Tyrion die bijna flauwviel :'(

Oberynn.. fuck man, dat ging er echt smerig aan toe :X Gevecht zelf duurde veelste kort, maar toen the Mountain hem ineens had te pakken ging het allemaal wel héél snel :X Sick shit.. Maar hij heeft z'n confession gehad ;( Dat dan weer wel..

Fuck GRRM voor Oberyn o|O
pi_140647625
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Altron het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, was weer te verwachten ;)
Nou ja, vanaf nu gaan we hierop letten. Dus het is afwachten of het voorspelbaar wordt. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:29:42 #255
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_140647666
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef .sfinx het volgende:
Wel eindelijk Nathalie Emmanuel naakt _O_ :9~ :9~
Prachtige vrouw inderdaad :9~
  maandag 2 juni 2014 @ 21:30:56 #256
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_140647736
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Prachtige vrouw inderdaad :9~
pffff kleine tette hoor
  maandag 2 juni 2014 @ 21:31:42 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140647781
Zo, ik ga de aflevering nu ook kijken nadat ik door jullie lekker gespoilerd ben :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 juni 2014 @ 21:32:33 #258
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140647825
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Mole Town afslachting.. Kut wildlings, totaal overbodig weer :r Ik snap die liefde voor Ygritte ook niet, kan iemand mij uitleggen wat er zo aantrekkelijk aan dat gruwelijke afslachten is??
Stiekem willen we dat allemaal toch? Als de baas weer eens naar tegen je doet ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:32:56 #259
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_140647846
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.
Je had ze nog niet zien stuiteren toen ze uit zijn bek werden geslagen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:35:35 #260
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140647977
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Arya's hysterische lachuitbarsting ;( Zielig wel.. Ze is er elke keer zó dichtbij.. net zoals ze bijna optijd bij haar moeder en Robb was.
Vond het meer uitlachen van The Hound die alle moeite heeft gedaan om haar naar haar tante te brengen voor wat zilver en daar nu naar kan fluiten.
quote:
Mooie emo speech van Dany tegen Jorah. Al had ik toch een héél klein beetje (onterechte..) medelijden met Jorah, dat muziekje deed het hem ook wel een beetje.
Emo? Ik vond haar weer een enorme koele kikker die alleen maar zwart en wit kent en geen greintje inlevingsvermogen of vergevingsgezindheid kent.
quote:
Kennen Ygritte en Gilly elkaar? Waarom liet ze haar anders leven?
Nee, denk het niet, maar is een poging om Ygritte nog een beetje sympathiek over te laten komen denk ik. Niet gelukt wat mij betreft.
quote:
Oberynn.. fuck man, dat ging er echt smerig aan toe :X Gevecht zelf duurde veelste kort, maar toen the Mountain hem ineens had te pakken ging het allemaal wel héél snel :X Sick shit.. Maar hij heeft z'n confession gehad ;( Dat dan weer wel..
Maakte de schok wat mij betreft alleen maar groter dat het zo makkelijk en snel ging.
quote:
Fuck GRRM voor Oberyn o|O
Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in dat Tyrion het gaat halen. Okay, een heel heel klein sprankje misschien nog.

Is de Mountain nou trouwens ook dood of zijn de verwondingen "just a scratch" wat hem betreft?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:38:24 #261
168304 Mani89
pi_140648129
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:35 schreef Weakling het volgende:
Is de Mountain nou trouwens ook dood of zijn de verwondingen "just a scratch" wat hem betreft?
Ik denk dat de Mountain sowieso de lul is omdat hij net aan de wereld heeft verklaard dat hij de zus van Oberyn vermoord en verkracht heeft.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:40:26 #262
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140648236
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat de Mountain sowieso de lul is omdat hij net aan de wereld heeft verklaard dat hij de zus van Oberyn vermoord en verkracht heeft.
Mwoah, dat vond alleen Oberyn zelf maar erg denk ik. De Lannisters en co. zal het een biet zijn wat ie uitgevreten heeft.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:41:48 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140648294
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Weakling het volgende:

[..]

Mwoah, dat vond alleen Oberyn zelf maar erg denk ik. De Lannisters en co. zal het een biet zijn wat ie uitgevreten heeft.
Maar hij is nu toch wel een beetje een loose end voor Tywin, en dat is nooit goed voor je gezondheid natuurlijk.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 2 juni 2014 @ 21:42:39 #264
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_140648352
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens, die gasten die Ramsay en Theon spelen, doen dat echt heel goed.
Ja :D Sowieso die acteur wat Ramsay speelt, daar was ik ook al fan van in Misfits daar speelt hij ook een beetje het buitenbeentje en ieder seizoen werd hij beter en daardoor ook interessanter :D
吴 曼 迪
  maandag 2 juni 2014 @ 21:42:41 #265
168304 Mani89
pi_140648357
quote:

[..]

Ik denk dat House Dorne dat niet zo geslaagd vindt, en Tywin heeft hun steun nodig.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:47:23 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140648595
quote:

[..]

het was in opdracht van de lannisters. dus ze vinden het kut dat ie het nu bekend heeft want nu heeft heel house martell een reden om ten strijde te trekken tegen de lannisters.

korte uitleg ( als ik het niet verkeerd heb): Tijdens 'the sack of kings landing' gaf tywin opdracht om de stad in de fik te zetten en iedereen van de familie targaryen uit te moorden. Elia (de zus van Oberyn) was op dat moment getrouwd met rhaegar en had daar ook targaryen kinderen mee. die werden allemaal vermoord omdat zij een claim op de troon konden hebben nadat aerys vermoord was door jamie.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_140648634
het irriteert me echt hoeveel mensen de lach van arya niet snapte.

Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Dus ze lacht the hound uit.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:48:10 #268
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140648647
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat House Dorne dat niet zo geslaagd vindt, en Tywin heeft hun steun nodig.
Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Daarnaast hebben we dacht ik geen antwoord gekregen op de vraag wie de opdracht aan The Mountain had gegeven. Welke Lannister precies.
pi_140648669
Godverdomme. Wat een aflevering! Geniaal en die *plof* van Obreyn zijn hoofd :o :'( :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_140648670
quote:
17s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja :D Sowieso die acteur wat Ramsay speelt, daar was ik ook al fan van in Misfits daar speelt hij ook een beetje het buitenbeentje en ieder seizoen werd hij beter en daardoor ook interessanter :D
Hij zet een hele goede psycho neer, maar dan in een scene met z'n vader zie je een andere kant ofzo. Vond het best een contrast. En dan de volgende scene waar hij weer dat gestoorde in z'n ogen heeft zodra hij Reek aanspreekt. Ik vind dat knap.
Tralalalaaa
  maandag 2 juni 2014 @ 21:49:52 #271
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140648728
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:

Ze lacht omdat the hound door al die moeite gaat om haar daar voor losgeld terug te geven. Blijk haar tante NET te zijn gestorven.
Zo vatte ik 'm dus ook op, maar ik snap best dat anderen het anders kunnen interpredingesen.
pi_140648734
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef KrentebolHooft het volgende:

True maar om je daar dan aan te gaan irriteren.... :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 2 juni 2014 @ 21:51:16 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140648797
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Weakling het volgende:

[..]

Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Daarnaast hebben we dacht ik geen antwoord gekregen op de vraag wie de opdracht aan The Mountain had gegeven. Welke Lannister precies.
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing... 1 + 1 = 2 voor heel westeros nu, snap niet dat je dat nog niet snapt :). maar het kan zijn dat het niet goed uitgelegd is in de serie.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 2 juni 2014 @ 21:52:21 #274
27648 Weakling
available in strong mint
pi_140648867
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef Maanvis het volgende:
Gast, tywin gaf opdracht om kings landing te sacken en alle targaryens uit te moorden. The Mountain gaf toe dat ie haar verkracht en vermoord heeft tijdens de sack of kings landing...
Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:53:57 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140648968
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja, dat weten wij als kijker, maar dat heeft hij niet gezegd.
gregor clegane was daar op dat moment en stond onder commando van tywin..
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')