Het is Reek.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Trouwens, die gasten die Ramsay en Theon spelen, doen dat echt heel goed.
Mja, als dat te veel gebeurt, haken mensen af. Als Tyrion doodgaat al helemaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Bijna zonde inderdaad dat alle potentieel interessante characters worden afgemaakt inderdaad. Maar goed, dat is net wat GoT verrassend houdt, zoiets durven de meeste series niet aan.
Nah, ik vind het juist tof. Ook als Tyrion dood gaatquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, als dat te veel gebeurt, haken mensen af. Als Tyrion doodgaat al helemaal.
Ja he. Jammer dat ze geen degelijk materiaal krijgen om mee te werken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb ik meestal met de 'good guys'. Ze waren gewoon gewoon echt de klassieke good guys die loyaal en eervol waren, vind ik gewoon niet bijzonder interessant. Catelyn vond sowieso ik maar irritant met haar eeuwige gejank. Joffrey was ik trouwens vergeten en dat vind ik wel echt tergend dat die dood is, was een van mijn favoriete characters. Elke scene met hem was weer goud.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Waarom waren ze dan niet interessant voor jou? Ik vond Rickard Karstark echt een vent
Ramsay is gewoon creepy...Theon was ook weer sterk, hoe hij weer terug begon te vallen naar Reek, overtuigend :-)quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Interessant! Was een mooi stuk iig!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo. Dat was bruut. Ik wist dat hij dood zou gaan (geen voorkennis), omdat hij maar bleef praten. En je weet het cliché in films: praten met iemand die je dood wilt maken zorgt er voor dat je zelf dood gaat.
Verder las ik ergens de mooie analogie dat Orson Lannister is in werkelijkheid George R.R. Martin en wij zijn Tyrion die toekijken hoe de kevertjes worden vermoord en proberen er een logica/reden in te ontdekken
Mijn vriend voegt er net subtiel aan toe dat Tyrion het nooit te weten is gekomen omdat de 'dader' al dood was getrapt door een ezel.quote:
Ramsay is een gek.. Maar wel een leuke gekquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat was een hoogtepuntje idd.quote:
Ramsey maakt in ieder geval wat goed nu Joffrey is niet meer is. Een sadistische psycho in de wereld in GoT is wel leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Verrek nu je het zegt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Zo. Dat was bruut. Ik wist dat hij dood zou gaan (geen voorkennis), omdat hij maar bleef praten. En je weet het cliché in films: praten met iemand die je dood wilt maken zorgt er voor dat je zelf dood gaat.
Verder las ik ergens de mooie analogie dat Orson Lannister is in werkelijkheid George R.R. Martin en wij zijn Tyrion die toekijken hoe de kevertjes worden vermoord en proberen er een logica/reden in te ontdekken
Dat zwarte haar dacht ik ook al aan. Dat zou hem iets meer sinister gemaakt hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef janspj het volgende:
Ze hadden beter zijn haar zwart kunnen verven en zijn gezicht wat ouder laten lijken.
Het begint wel erg voorspelbaar te worden op deze manier...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Gezicht het volgende:
Bijna zonde inderdaad dat alle potentieel interessante characters worden afgemaakt inderdaad. Maar goed, dat is net wat GoT verrassend houdt, zoiets durven de meeste series niet aan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben het al weer goed gemaakt hoor.![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook wel zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Het begint wel erg voorspelbaar te worden op deze manier...
Ja ik volg het ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Beach het volgende:
haha hee teddybeer kijk je dit ook
kkzieke afvlering he met Oberyn xD
Die tolk is wel lekkerquote:Op maandag 2 juni 2014 16:05 schreef Norrage het volgende:
Goede ep hoor![]()
Maar dat Grey Worm stukje![]()
![]()
En tsja...de Oberyn scene was veels te kort, en The Mountain is gewoon kut....maar ja, ze moesten het ook in 5 minuten afraffelen...lastig hoor..
Voorspelbaar vind ik het niet hoor. Ik heb echt nog geen idee of Tyrion nu dood gaat of blijft leven. Ik denk echt dat hij eronderuit komt (zal wel naïef zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Ah kom op, had je het echt verwacht dan? En dan bedoel ik van tevoren, toen Oberyn nog heilig beloofde niet te sterven die dag.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:04 schreef Altron het volgende:
[..]
WTF al zijn tanden zijn er ook uitgemept.quote:
Daarom zeg ik, was weer te verwachtenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ah kom op, had je het echt verwacht dan? En dan bedoel ik van tevoren, toen Oberyn nog heilig beloofde niet te sterven die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |