Dragonstone is een fort, geen stadquote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de steden etc. ziet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe Dragonstone eruitziet.
Daar heeft Stannis toch een hele tijd gezeten, of vergis ik me nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je zo weinig van de steden etc. ziet. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe Dragonstone eruitziet.
Ja, nog steeds toch? Je ziet de buitenkant in ieder geval niet, dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Bijna het volgende:
[..]
Daar heeft Stannis toch een hele tijd gezeten, of vergis ik me nu?
Jawelquote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, nog steeds toch? Je ziet de buitenkant in ieder geval niet, dat bedoel ik.
Arya is al een tijdje 14 gepasseerd, dus ja!quote:
Ook die hele scene tussen die twee toen ze binnen stondenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Bijna het volgende:
Vind het nogal jammer dat ze ervoor kiezen de scène tussen Jorah en Dany en het gevecht af te raffelen om er een matige scène tussen Grey Worm en Missandei in te kunnen stoppen.
Ja dat bedoel ik. Het verpest ook het hele idee achter de Unsullied imo.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook die hele scene tussen die twee toen ze binnen stonden
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het verpest ook het hele idee achter de Unsullied imo.
Zou de verhaallijn wel een stuk interessanter maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond Khaleesi weer niet heel sterk deze aflevering.
Ik vond het zo irritant dat ze een andere op keek toen ze bezig was met Jorahquote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.
Zo is dat, niks mis mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hm, ik vond haar vandaag een keer wel goed acteren.
Zullen wel bewuste keuzes zijn zeker?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het zo irritant dat ze een andere op keek toen ze bezig was met Jorah
Dan mag je ze prikken maar niet met beeld en geluid. Dat laatste is 18+.quote:
Geen idee, ze keek telkens over hem heen. Stoorde me er echt een beetje aan..quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gok dat het een opzetje is om te laten zien dat de Unsullied niet zo gevoelloos zijn als gedacht werd, en misschien in de toekomst dus minder betrouwbaar?
Wat fysiek gezien dan weer heel raar is, trouwens. Varys is dan een veel beter voorbeeld van een castraat. Weet niet op welke leeftijd die jongens gecastreerd worden, maar over het algemeen is testosteron wel van groot belang om een man ook tot 'man' te maken. Heb me sowieso ook al afgevraagd wat het nut is om die Unsullied te castreren. Het maakt ze misschien wel gehoorzaam, maar je haalt er daarmee toch ook een hoop 'pit' uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef Bijna het volgende:
[..]
Zou de verhaallijn wel een stuk interessanter maken.
Dat is wel iets waaraan mensen vroeger vaak dood gingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop niet dat het The Hound op dezelfde manier vergaat als Drogo, erg cheap-ass om weer een wond te laten infecteren.
Vooral niet beargumenteren verders....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme wat was deze aflevering één grote anti-climax
5 min. voor "Het gevecht"? Kom op zeg... Scènes van Dany waren amper boeiend, en dan het eindequote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vooral niet beargumenteren verders....
Boven de 11 beslist zelf...quote:
I'd pay good money to see that.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Boven de 11 beslist zelf...
Tering dat einde!Jammer van Oberyn, maar wat vecht the mountain slecht. Dacht dat die ondanks zijn grote postuur ook erg snel was, viel weinig van terug te zien. Zelfs ik had hem kunnen doden zoals die nu rondliep.
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest hardop lachen toen zijn schedel uiteenspatte
Zijn bijnaam was niet voor niets Viper. En uren om dood te gaan aan gif? Joffrey much?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Een mannetje uit Dorne stond Oberyn's speer te poetsen vlak voor het gevecht. Want die moet wel goed schoon zijn als je de Mountain wilt vermoorden.Dit móet wel gif zijn.
Volgens mij is The Mountain ook gewoon ter dode opgeschreven. Als dit zo is had Oberyn toch een kleine kans in gedachten dat hij zou verliezen. Misschien. Want je kan niet wachten tot hij aan gif doodgaat in die arena. Dan zouden ze daar uren zitten.
Juist daarom moest ik lachen. Dit was wel heel extreem hun reputatie hoog willen houden qua gore/actiequote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.
Ben trouwens benieuwd hoe het nu met Tyrion verdergaat. Ik verwacht dat 'ie samen met Jaime ervandoor gaat of iets dergelijks. Mocht 'ie alsnog het loodje leggen stop ik met GoT kijken.
Oh ja. Dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn bijnaam was niet voor niets Viper. En uren om dood te gaan aan gif? Joffrey much?
Ja, dan moet je GoT niet kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
5 min. voor "Het gevecht"? Kom op zeg... Scènes van Dany waren amper boeiend, en dan het eindeOberyn (en Tyrion) had z'n wraak moeten krijgen.
Welke?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef koekii het volgende:
Laatste stukje van het aflevering was gruwelijkzijn ogen, zijn hoofd!
![]()
![]()
oke dan vraag ik haar wel om haar ogen dicth te doen en haar mond te houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan mag je ze prikken maar niet met beeld en geluid. Dat laatste is 18+.
Lol, zoveel is er niet gespoilered.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dit topic uit mijn AT halen want geen zin meer steeds gespoiled te worden door zielige asociale flikkerfiguren op deze site...maar goed, ernstige aflevering.
Gek genoeg begin ik wel ramsay snow te mogen om een of andere vreemde reden.
Dus tabee vanaf nu.
Als Chewbacca?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Brienne of Tarth heeft een rol in de nieuwe Star Wars
10 ekkies dat je blijft kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het een beetje te veel van het goede om eerlijk te zijn.
Ben trouwens benieuwd hoe het nu met Tyrion verdergaat. Ik verwacht dat 'ie samen met Jaime ervandoor gaat of iets dergelijks. Mocht 'ie alsnog het loodje leggen stop ik met GoT kijken.
Vind je het gek dat je spoilers leest nadat de aflevering is uitgekomen? Er staat niet voor niks [USA] in de TT.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dit topic uit mijn AT halen want geen zin meer steeds gespoiled te worden door zielige asociale flikkerfiguren op deze site...maar goed, ernstige aflevering.
Gek genoeg begin ik wel ramsay snow te mogen om een of andere vreemde reden.
Dus tabee vanaf nu.
als wat, jabba de hutt?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Brienne of Tarth heeft een rol in de nieuwe Star Wars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |