Er komt een nieuwe star wars?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Brienne of Tarth heeft een rol in de nieuwe Star Wars
Thrawn?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Brienne of Tarth heeft een rol in de nieuwe Star Wars
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.quote:
en wie speelde brienne dan in de oude star wars..quote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.
Synopsis?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is al ff bekend. Met zo'n beetje de hele oude cast erbij.
De oude cast van deel 4 5 en 6........quote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wie speelde brienne dan in de oude star wars..
Daar liggen we wakker om.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga dit topic uit mijn AT halen want geen zin meer steeds gespoiled te worden door zielige asociale flikkerfiguren op deze site...maar goed, ernstige aflevering.
Gek genoeg begin ik wel ramsay snow te mogen om een of andere vreemde reden.
Dus tabee vanaf nu.
okequote:Op maandag 2 juni 2014 18:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De oude cast van deel 4 5 en 6........
De Boltons bazen vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Funzel het volgende:
OberynGodverdomme. Ik wist dat het ging gebeuren maar verdomme wat baal ik hier nog steeds van. Beste personage van het seizoen hoor, met afstand.
Verder de BoltonsOpperbazen zeg. En Sansa eindelijk eens tof. En The Hound en Arya :-D Wat een pech
En de waarheid bij Jorah eindelijk boven tafel, goede scene ook.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef Funzel het volgende:
Vind ik wel ja. Fuck de Starks, lang leve de Boltons
Denk dat Arya de wanhoop nabij is, alles en iedereen waar ze een (familie)band mee had is dood. Dat lachje moet wel haast krankzinnig zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Begrijp alleen het lachstukje van Arya niet helemaal
Nouja het halve continent over gevoerd worden met alle drama van dien door iemand die je eigenlijk zou willen vermoorden, zodat hij geld voor je krijgt, om er vervolgens achter te komen dat de enige die hem zou willen betalen voor je dood is....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Ik heb het gevoel dat zij richting het einde van de serie de ultieme badguys worden. Arya, Sansa, Bran, ze hebben het niet echt meer op een rijtje geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Funzel het volgende:
Ja dat saaie volk heb ik helemaal niks mee. Dat ze allemaal maar snel de pijp uit gaan.
Komt doordat Lysa Arryn dood is, die zou hem betalen voor Arya. Hij is daar dus voor niets, en dat vindt Arya nogal grappig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat Arya de wanhoop nabij is, alles en iedereen waar ze een (familie)band mee had is dood. Dat lachje moet wel haast krankzinnig zijn
Verder weet zij natuurlijk ook niet dat Sansa daar zit, dus die twee zullen wel omdraaien en ergens anders naartoe sjokken.
Mwa, ze wil zsm van hem verlost zijn, dus of ze daar nou zo om zou moeten lachen?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Komt doordat Lysa Arryn dood is, die zou hem betalen voor Arya. Hij is daar dus voor niets, en dat vindt Arya nogal grappig.
Na de dood van Ned kwam ze net te laat aan bij haar moeder en Robb. Alle Starks zijn dood, ze weet niet hoe het gaat met Sansa en denkt waarschijnlijk dat Bran en Rickon ook dood zijn. Tel daarbij op dat ze veel andere "vrienden" van haar is kwijtgeraakt. The Hound dacht even geld te halen bij een tante van haar. En dan blijkt haar tante net dood te zijn. The Hound vet verbaasd. En Arya denkt meer van "hoe kan het ook anders".quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Boltons
Toffe aflevering
Fatsoenlijke mensen heb je niks mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Funzel het volgende:
Ja dat saaie volk heb ik helemaal niks mee. Dat ze allemaal maar snel de pijp uit gaan.
De mortuis nil nisi benequote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Kunnen we bij deze Oberyn nomineren als Prutser van het Jaar? Ik bedoel, zo'n groot voordeel en het dan zo verprutsen. Dan ben je echt kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat echt zo? The hound is de enige die ze heeft, en andersom ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ze wil zsm van hem verlost zijn, dus of ze daar nou zo om zou moeten lachen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
De mortuis nil nisi bene
Normaal ben ik het met je eens. Maar kom op, zelfs voor deze belachelijke blunder zou ik moeite hebben om nog iets goeds te kunnen zeggen voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om toch nog iets goeds te zeggen dan: tot een halve minuut voor zijn dood was hij echt top!
twitter:
twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
Nou ja het was hem natuurlijk allemaal te doen om wraak en was vastberaden nog die confession eruit te krijgen. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat als je tegenstander halfdood op de grond ligt zonder zwaard je nog even tof wil gaan doen en die confession wil hebben om de wraak des te zoeter te laten zijn en het helemaal af te sluiten. Maar ja dat sluit natuurlijk niet uit dat het een enorme blunder was.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens. Maar kom op, zelfs voor deze belachelijke blunder zou ik moeite hebben om nog iets goeds te kunnen zeggen voor hem.
Maar om toch nog iets goeds te zeggen dan: tot een halve minuut voor zijn dood was hij echt top!
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:twitter:PedroPascal1 twitterde op maandag 02-06-2014 om 17:08:47i shit you not, i can't get rid of this headache. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
De mortuis nil nisi bene
Wtf is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg het dan gewoon gelijk in het nederlands.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Het is een Latijnse uitdrukking, dus ik dacht doe eens gek.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wtf is deze?Zeg het dan gewoon gelijk in het nederlands.
IRL wel ja, maar ik vind ze in GoT maar saai.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen heb je niks mee?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Cikx het volgende:
Volgende week episode 9 trouwens en uit de preview kon je dus al opmakenGEK!? Hoe durf je!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Haha dat kan ik me wel indenken, maar de hele verhaallijn bij de Wall boeit me niet, dus als iedereen daar even het loodje kan leggen zou ik mooi vinden, meer tijd voor de rest.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Gezicht het volgende:
Mwa, kan interessanter inderdaad maar door m'n zwak voor huize Stark wens ik hem niets dan goeds toe.
Denk dat the Wall, Mance Rayder en z'n leger en de Nightwalkers vroeg of laat de hoofdrol gaan spelen in de serie. Onderlinge oorlogen in Westeros maken echt niks meer uit als er een leger ondood bij je komt aankloppen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha dat kan ik me wel indenken, maar de hele verhaallijn bij de Wall boeit me niet, dus als iedereen daar even het loodje kan leggen zou ik mooi vinden, meer tijd voor de rest.
Dat is zeker waar, daarvoor ben ik ook wel benieuwd wat Brann te weten gaat komen bij die kraai.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat the Wall, Mance Rayder en z'n leger en de Nightwalkers vroeg of laat de hoofdrol gaan spelen in de serie. Onderlinge oorlogen in Westeros maken echt niks meer uit als er een leger ondood bij je komt aankloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |