SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
Nee ik wilde me alleen melden bij de apple lovahs.quote:
yahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik wilde me alleen melden bij de apple lovahs.
Ja, dit is gewoon stock maar dan met een zwarte achtergrondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
kun je zelf design instellen/ontwerpen dan? meesten hebben t anders ??
Ga weg dan tazzquote:
Nee BL is liefquote:
Was ook maar een grapjequote:
Maak een plaats voor mij vrij, want iedere uur in de wind, stink ik als een klein kind, veeg mijn anus VOOR MIJJJJJ TUduTUDUtudududuquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maak een plaats voor mij vrij, want iedere uur in de wind, stink ik als een klein kind, veeg mijn anus VOOR MIJJJJJ TUduTUDUtudududu
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op hè, niet gaan stoken tussen ons.
Van hetzelfde, postbode.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op hè, niet gaan stoken tussen ons.
Jajaquote:
quote:
Ja lieve timquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef timmmmm het volgende:
Waarschuw je me op tijd als ik jaloers moet worden, kleine brownie?
Vette achtergrond.quote:
oke, dus Android wordt ook gebruikt door debielen? Oke.quote:
quote:
quote:
Wat ga je allemaal doen vandaag ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
beantwoord ik wel als de dag voorbij is.
Mijn lappie spaced hem ook al een beetje jaquote:
Wat?quote:
Geef mijn nieuwe achtergrond ook even de kans om superieur te zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke, dus Android wordt ook gebruikt door debielen? Oke.
je hoeft niet al je achtergronden te posten ofzo ;p
dat bij mij niet want macbook airro weet je, maar toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn lappie spaced hem ook al een beetje ja
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat bij mij niet want macbook airro weet je, maar toch.
hij is mooi.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geef mijn nieuwe achtergrond ook even de kans om superieur te zijn.
failbookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat bij mij niet want macbook airro weet je, maar toch.
Natuurlijkquote:
Yvonne is live getuige van een FOK!-verkrachting.quote:
Hou erover op, ik kan niet tegen zoveel onzin in 1 simpel woord weetje. Discussie apple windows, android afgesloten okequote:
zie je dat? Zijn arm raakt haar tiet onopvallend aan, hij doet alsof hij het nietweet maar weet donders goed wat hij daar voelt.quote:
Behalve Android allemaal troep.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hou erover op, ik kan niet tegen zoveel onzin in 1 simpel woord weetje. Discussie apple windows, android afgesloten oke
Ook al heb ik apple producten? :$ :$ xxquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
lobi xoxo wjnmk ly oneluv <3 :$:$:$ xdxd
ga niet trollen ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Behalve Android allemaal troep.
Altijd skatjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook al heb ik apple producten? :$ :$ xx
Gehakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zie je dat? Zijn arm raakt haar tiet onopvallend aan, hij doet alsof hij het nietweet maar weet donders goed wat hij daar voelt.
Crapple*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
toppert
_____________ EINDE APPLE-AINDROID-WINDOWNIE DISCUSSIE_________________________
Eckte unluv. WNTB.quote:
quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Sorry maar Windows en Apple is gewoon bagger
Windows sowieso wel ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Linux? Of ChromeOSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:53 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Doe je het niet gewoon zelf?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn pyjama broek zakt altijd af in bed, vervelend
Zie fobo skatjequote:
Doe dan geen aan ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn pyjama broek zakt altijd af in bed, vervelend
quote:
Of gewoon geen pyjama, veel te warm manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, moet eigenlijk een riem ofzo hebben, maar zitten geen lusjes dan maar een touw toch jwz
te warm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon geen pyjama, veel te warm man
Al is het -10 heb ik amper wat aanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
te warm?
Tis geen zomer ik slaap zonder shirt
Dit inderdaad. Binnen minuutje ben je warmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:57 schreef JRRY het volgende:
why not gewooon je onderbroek en je dekens,
Ga slapenquote:
Fkin koud dan..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al is het -10 heb ik amper wat aanHeb al 10 jaar geen pyjama meer ofzo
sorryquote:
koukleumquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fkin koud dan..
Tenzij je met iemand in bed ligt lijkt me andere koek..
Dan doe ik alleen boxerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij alleenheid en hitte, als ik het te zweterig krijg ofzo![]()
. nauwelijks dus.
Jaja, stiekem kan je FOK! gewoon niet verlatenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
sorryik moest even wa checken en dacht even kijken hier
oké met winnie is het wel coolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met winnie de poeh erop, kom je haten?
ja het neemt mijn leven over : (quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, stiekem kan je FOK! gewoon niet verlaten
ik was laatst in een dierentuin met een beer en die at uit een pot, ik dacht dat ze alleen honingpotten aten maar t was geen honing.quote:
My precioussquote:
naaktpicsquote:
nee dora is echt not done hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het ergste hebben we gehad, wat vind je van een boxer met roze hartjes en dora erop dan?
Ja nog bedankt daarvoor hequote:
ga geen gesprek.met mij aan zodat ik moet blijven. mobile typen is kut trouwens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik was laatst in een dierentuin met een beer en die at uit een pot, ik dacht dat ze alleen honingpotten aten maar t was geen honing.
XDXDquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Enkel tetten accepteert de BL ook nog.
kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga geen gesprek.met mij aan zodat ik moet blijven. mobile typen is kut trouwens.
Slaap lekkurquote:
als die maar niet gestolen isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, naja morgen neem ik die van zwiebertje, dies wel badass
Jij zou 1.5 uur geleden toch al gaan slapen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga geen gesprek.met mij aan zodat ik moet blijven. mobile typen is kut trouwens.
Dat was een bewerkte XD XDquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zou 1.5 uur geleden toch al gaan slapen?
ja ik weet hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij zou 1.5 uur geleden toch al gaan slapen?
BL is geen goede hosselbaasquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allemaal![]()
nu ga ik echt!!!!
Ban als je terugkomtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef supersof het volgende:
nu ga ik echt!!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb 500 miljoen euro en ik heet Christian Bale.
Neuken?
Wat? herkende je je moeder er niet in? XD XDquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? herkende je je moeder er niet in? XD XD
Maar jij bent geen Bale. Pics ter bewijs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
BL is dus wel een hosselbaas.
LB is gewoon niet zeker over haar geaardheid.
Deze is scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? herkende je je moeder er niet in? XD XD
Hehe, iemand die een moeder grapje eens kan waarderenquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef supersof het volgende:
nu ga ik echt!!!!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar jij bent geen Bale. Pics ter bewijs.
He man jij ook hier?quote:
Duckface met naambordje graag gr grquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Duckface met naambordje graag gr gr
Je mag blijven als je geen stomme fotos postquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb even geen papier.
Optyfen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef Rockiejj het volgende:
LB wil je een internet relatie met Ro-ald?
quote:
Yayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag blijven als je geen stomme fotos postgr gr
Wel met mij, schatje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee ik wil geen internetrelatie met Ro-ald
Ik ken nog wel een FOK!ker die je wilt helpen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan zo'n lekker strak kontje op zijn tijd wel waarderen, hoor.
Is LB wel in voor een open relatie dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan zo'n lekker strak kontje op zijn tijd wel waarderen, hoor.
Rez doet moeilijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een FOK!ker die je wilt helpen..
Ik doe het alleen met 12-, dus geen zorgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is LB wel in voor een open relatie dan?
Oh dan kan je beter naar Habboquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met 12-, dus geen zorgen.
Jouw haar is nep.quote:
quote:
communie-kadootje.quote:
Hmmmmm nah. Teveel krullen dit dat.quote:
shitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hmmmmm nah. Teveel krullen dit dat.
Nee, ik ben ecto met schulden en lang, krullend zwart haar dat al in geen jaar is gewassen en een wolvenshirt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Dacht dat bale geen krullen had.
Post jij eens een foto van jezelf op FOK! gaygayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Gaygay niet op fb hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf op FOK! gaygay
Ik heb ook een wolvenshirtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik ben ecto met schulden en lang, krullend zwart haar dat al in geen jaar is gewassen en een wolvenshirt.
Deze spons weet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Bij dezequote:
Ooit zwiep ik mijn piemol wel tegen mijn cam aan tijdens de tcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf op FOK! gaygay
Accepteer men fb danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit zwiep ik mijn piemol wel tegen mijn cam aan tijdens de tc
Hoe kon ik die nou missenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Deze spons weet.
Vergeet de blauwe ogen niet, hè. Ik ben natuurlijk wel een nazi.
Volgens mij wel jaquote:
Niet met je mobiel op fb kunnenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je invite gestuurd? Zit in mn bed op mobiel, zodra ik wakker word
quote:
?quote:
LB verheugt haar op echte pics van BLquote:
BL moet LB teleurstellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LB verheugt haar op echte pics van BL
quote:
Dan geef je haar pics?quote:
Wilt*quote:
Wellusquote:
En ik fap op strakke peuterkontjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is een oude man van 60
Heeft stichting martijn geen forum?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En ik fap op strakke peuterkontjes.
Nee, de kerk wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heeft stichting martijn geen forum?
Waarom ben je dan hier?quote:
Ahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik fap tevens op strakke bruine kontjes.
Hoe kan je in godsnaam pas om half 4 wakker wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:55 schreef badschaap het volgende:
ben nog totaal niet moe. Miss leg het eraan dat ik pas om half 4 wakker was.
En monster +adhd is ook gin goed idee ;p
okidoquote:
pas om 5 uur gaan slapen ;pquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam pas om half 4 wakker worden
Dat deed ik ook, 10 uur wakker ofzoquote:
Oh je hebt haar nummer ook al? Nou goed op weg tochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Dus LB's FB en nummer zijn wel te krijgen, maar naaktpics niet? In wat voor wereld leven we?
een ronde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Dus LB's FB en nummer zijn wel te krijgen, maar naaktpics niet? In wat voor wereld leven we?
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt haar nummer ook al? Nou goed op weg toch
en de appel opstand onder leiding van frikandellenboernazi merkel dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja en het bestaan van Australië
Gezien je UI ben ik ook wel benieuwd naar je mening over de holocaust.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja en het bestaan van Australië
Goed plan, foute aanpak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien je UI ben ik ook wel benieuwd naar je mening over de holocaust.
Bedankt voor deze liefdesverklaring.quote:
Wat had wel een goede aanpak geweest dan?quote:
Liefquote:
Verbeteren & Vernederen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had wel een goede aanpak geweest dan?
en je nieuwe duitsche spelshow mein kampf, dein kampf dan??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verbeteren & Vernederen.
Tevens de titel van mijn boek.
had je toch alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Rockiejj het volgende:
ik krijg spontaan een druiper van tax
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
en je nieuwe duitsche spelshow mein kampf, dein kampf dan??
quote:
of dezequote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijf ik ook prachtig vinden
Hm.neequote:
Ken niet veel meisjes die deze humor waarderen inderdaadquote:
ja mensen beginnen er tegen mij ook al over te janken.quote:
trustequote:
Dun welke?quote:
ken jij mexican chainsaw?quote:
Forum Opties | |
---|---|