Dat deed ik ook, 10 uur wakker ofzoquote:
Oh je hebt haar nummer ook al? Nou goed op weg tochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Dus LB's FB en nummer zijn wel te krijgen, maar naaktpics niet? In wat voor wereld leven we?
een ronde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:59 schreef Bitterlemon het volgende:
Dus LB's FB en nummer zijn wel te krijgen, maar naaktpics niet? In wat voor wereld leven we?
Nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt haar nummer ook al? Nou goed op weg toch
en de appel opstand onder leiding van frikandellenboernazi merkel dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja en het bestaan van Australië
Gezien je UI ben ik ook wel benieuwd naar je mening over de holocaust.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja en het bestaan van Australië
Goed plan, foute aanpak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien je UI ben ik ook wel benieuwd naar je mening over de holocaust.
Bedankt voor deze liefdesverklaring.quote:
Wat had wel een goede aanpak geweest dan?quote:
Liefquote:
Verbeteren & Vernederen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had wel een goede aanpak geweest dan?
en je nieuwe duitsche spelshow mein kampf, dein kampf dan??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verbeteren & Vernederen.
Tevens de titel van mijn boek.
had je toch alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef Rockiejj het volgende:
ik krijg spontaan een druiper van tax
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
en je nieuwe duitsche spelshow mein kampf, dein kampf dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |