Als het om NS gaat: dan gebruik je een Duits IP-adres. Heb je toen iets als unlocator gebruikt?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ah, treinen maken volgens mij gebruik van een buitenlands netwerk, want er word dan ook altijd gevraagd of ik Google in [instert random taal] wil gebruiken. Misschien dat daarom en The Office US aangeboden werd, en er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar was.
Dank
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Ireyon het volgende:
Vond de laatste aflevering van From Dusk Till Dawn wel een beetje meh. Had liever gezien dat Rodriguez heb zelf geregisseerd had.
Qua sfeer hoop ik dat ze verdergaan zo als het eerste deel van seizoen een.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.
Door het laatste shot (bordje richting VS) verwacht ik dat Richie en die chick in de VS de boel op stelten gaan zetten, maar wat betreft het hoe of wat precies laat ik me graag verrassen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.
Ik vond zelf seizoen 4 beter dan seizoen 5, maar beide seizoenen staan mijlenver bovengemiddeld en het einde is één van de beste afsluitingen van een serie ooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet nog steeds verder met Breaking Bad. Ben heel snel door de eerste drie/vier seizoenen gegaan en toen ben ik andere dingen gaan kijken op Netflix(Voornamelijk door het regio switchen). Klopt het dat de laatste twee seizoenen het beste zijn?
Ik ga vandaag ook beginnen aan seizoen 4.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet nog steeds verder met Breaking Bad. Ben heel snel door de eerste drie/vier seizoenen gegaan en toen ben ik andere dingen gaan kijken op Netflix(Voornamelijk door het regio switchen). Klopt het dat de laatste twee seizoenen het beste zijn?
Neen, was een arriva trein, Netflix doet het niet in NS treinen. En heb geen unlocator gebruikt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Als het om NS gaat: dan gebruik je een Duits IP-adres. Heb je toen iets als unlocator gebruikt?
Eindelijk opgelost. Vrijdag ruim 50 minuten met Netflix aan de lijn gezeten. Echt van alles geprobeerd, maar het mocht niet baten. Netflix kon het niet oplossen, ondanks dat de kerel aan de lijn zijn uiterste best deed en contact had met Netflix V.S, welke het ook niet meer wisten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fuck! Ineens werkt Netflix niet meer op mijn laptop. Het werkte eerst prima, maar sinds maandag krijg ik de volgende melding bij het starten van een film of serie:
N8102-106
[ afbeelding ]
Zowel in Firefox als IE.
Ik heb flink gegoogled en heb echt al van alles geprobeerd:
- Browser cache geleegd
- Router gereset
- Cookies + geschiedenis gewist
- Silverlight cache weggegooid
- Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox altijd als admin uitvoeren ingesteld
- Vandaag met laptop ingelogd via bedrijfsnetwerk
Niets van dit alles heeft gewerkt. De error blijft verschijnen.
Iemand nog een idee?
aflevering 1 toevallig gisteren gekeken, Gervais is weer in vorm ja. Toch weer die typische humor van hem maar nu net wat anders. Die kopstoot in afl 1quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Neen, was een arriva trein, Netflix doet het niet in NS treinen. En heb geen unlocator gebruikt.
Vandaag eigenlijk in 1 dag 'Derek' gekeken, wat een geweldige serie. Op bepaalde momenten krom gelegen van het lachen, en het volgende moment met kippenvel gekeken omdat het zo puur overkwam op mij. Een aanrader!
Er zijn wel meer issues met de ondertiteling (ontbreekt soms volledig, soms alleen in hoofdletters).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Al twee avonden films aan het kijken met huisgenoten via NetflixVeel goede reactie's gehoord over beeld en geluidskwaliteit! Alleen wel een paar keer wat commentaar gehoord over de ondertiteling en dat merkte ik zelf ook wel. Die hebben ze soms niet heel lekker vertaald
Nee, geen oude router en alles is up to date. Het is echt een storing die bekend is bij Netflix, staat ook op hun website. Ze zijn er hard mee bezig, kennelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef speknek het volgende:
Heb je een oude router? Probeer anders de boel te updaten (router en smart tv).
Qua drama heb je Lost, Prison Break, House of Cards, OITNB. Wat me zo even te binnen schiet. Al lopen die laatste twee nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Denni5 het volgende:
Zijn er naast Breaking Bad en The Shield nog meer goede series die al volledig op Netflix staan en niet nog een paar seizoenen achterlopen?
Fargo en House of Cards vond ik echt top qua beeldkwaliteit. Kijk nu The Walking Dead (bijna door season 2 heen) en die vind ik echt tegenvallenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Forbry het volgende:
In het begin vond ik sommige series wat matig beeld hebben, maar vermoed dat dat toch aan de series zelf lag. Van nieuwe(re) series (bijvoorbeeld Fargo) is de kwaliteit echt uitstekend
https://help.netflix.com/nl/node/372quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Weet iemand hoe je de gele ondertiteling op de iPad verandert? Op de laptop kan je de instellingen wel veranderen maar op de iPad is het me nog niet gelukt.
Een paar dagen geleden kreeg ik die melding ook bij bijna alles wat ik af wilde spelen op mijn smart tv. Het uit- en aanzetten van de tv werkte een paar keer, en het afmelden en opnieuw inloggen bij de netflix app op de tv ook, maar als ik dan weer wat anders selecteerde om te gaan kijken dan kreeg ik die melding weer, echt heel irritant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
"Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.'" AIP-701
Ik heb de laatste tijd erg veel last van deze foutmelding op Netflix via mijn hcs van Samsung, op m'n laptop heb ik geen problemen gehad. De internetverbinding werkt goed, daar kan het niet aan liggen. Op internet gezocht en daar kwam ik dit tegen: http://geekdrop.com/conte(...)ght-now-please-try-a Geprobeerd, werkte. Voor welgeteld 1 avond.
Netflix heeft het altijd goed gedaan, ik krijg deze melding pas sinds een paar dagen. Ideeën?
Edit: even de Facebook pagina van Netflix NL bekeken, kennelijk een bekend probleem met Netflix via Smart TV. Meh
Zet je online status op "Busy". Om 1 of andere reden werkt de instelling om geen popups te krijgen tijdens videos niet in Netflix (maar wel als je de YouTube app gebruikt bijvoorbeeld, als iemand online komt, dan krijg je geen melding).quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef warp995 het volgende:
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik gebruik netflix op mn xbox, als er iemand online komt zie je ze naam oppoppen en irriteert dat door de ondertiteling en filmgeluid heen. Weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
Ik denk nergens, voor de VS en de UK liggen de rechten exclusief bij amazon tegenwoordig. Aangezien het seizoen nog bezig is zal het nog wel even duren voor het in Nederland erop staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Weet iemand op welke netflix Orphan black seizoen 2 al begonnen is? NL niet namelijk.
Via de iPlayer van de BBC UK is t/m episode 5 van het 2e seizoen te bekijken. Engelstalige ondertitels krijg je d'r bij. Account aanmaken en met bijv. Unblock-US is het prima te volgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Weet iemand op welke netflix Orphan black seizoen 2 al begonnen is? NL niet namelijk.
Klopt en vanaf seizoen 4 wordt ie pas echt goed, stond er af en toe van te kijken waarmee ze weg konden komen qua verhaal in een (toch wel) kinderseriequote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Star Wars The Clone Wars (serie) is echt verrassend goed zeg.
Ben pas net aan S2 begonnen en verbaas me soms over het aantal doden of ander geweld dat je ziet. Voor een kinderserie. De actie-scenes vind ik sowieso erg goed gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt en vanaf seizoen 4 wordt ie pas echt goed, stond er af en toe van te kijken waarmee ze weg konden komen qua verhaal in een (toch wel) kinderserie
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:18 schreef speknek het volgende:
Je blijft er allemaal niet echt voor thuis zeg maar.
The Killing?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
Wat ga je kijken als je The Bridge en Those who Kill hebt gezien? Iemand?
Nog nooit gezien, haha!quote:Op zondag 1 juni 2014 14:45 schreef speknek het volgende:
Ah ja en Terminator natuurlijk, maar ik neem aan dat iedereen die al dertig keer gezien heeft.
Nota bene gisteren een mailtje gekregen dat The Other Guys nu beschikbaar isquote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
hmm.. ik dacht The Other Guys eens te gaan kijken, maar die is niet beschikbaar voor streaming.
Eerste 3 afleveringen vond ik ook echt matig, daarna kom je er wel beter in en begint het je te pakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Gister begonnen met breaking bad. Had begrepen dat de serie over de jaren beter wordt toch? De start was beetje mwoa.
Na de eerste drie afleveringen jaren, geleden heb ik ook niet meer gekeken, daar moet je doorheen ivm de morele complicaties, daarna vorig jaar toch maar weer begonnen, door de lovende kritieken, en doorgekeken en idd het is één van de beste series ooit... even doorzetten dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Gister begonnen met breaking bad. Had begrepen dat de serie over de jaren beter wordt toch? De start was beetje mwoa.
Hou vol en geloof ons.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Als leraar zijnde meth maken?quote:
Je weet dat het fictie is?quote:
En die corrupte politici van HoC.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef roos85 het volgende:
Ja, net zo schandalig als die lesbo gevangenisserie
Of Dexterquote:
Dexter is een seriemoordenaar, maar vermoordt moreel abjecte figuren, dat maakt het ineens interessant als propositie natuurlijk.quote:
Yep, toentertijd op tv en heb hem ook op DVD.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand al de originele HoC serie al gekeken?
Als iemand morele bezwaren heeft, blijven er wel weinig series over. Comedy alleen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat wegens morele bezwaren Fargo ook niets voor je is......
https://help.netflix.com/nl/node/2084quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef jvo91 het volgende:
Dus misschien ligt het specifiek aan dat seizoen? Iemand die dit toevallig ook heeft? Of zou het aan me laptop of iets anders kunnen liggen?
Ik heb het hele 'omg geweldig beste serie ever blabla' nooit zo begrepen van BB... Ik vond de serie met vlagen heel leuk om te kijken, sommige twists zag ik niet helemaal aankomen en vond ik goed gevonden, maar er zitten ook hele stukken in die zo ontzettend traag zijn en waar eigenlijk gewoon niks gebeurt, dat mijn aandacht eigenlijk gewoon weer weg was...quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef roos85 het volgende:
Gisteren de tweede aflevering van BB gekeken. Vond hem al beter te pruimen dan de eerste.
Alleen wat is dar wijf vreselijk irritant zeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben nu met Dexter begonnen, dat vind ik eigenlijk leuker dan BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef donroyco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.quote:
Dan ben ik benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.
De beste serie die ik tot nu toe gekeken hebquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me geen enkele episode van Breaking Bad verveeld of geërgerd. Van begin tot eind heeft die serie me compleet geboeid. Dat is kortom ook weer het mooie van Netflix: voor elk wat wils.
Minder mooi was de kwaliteit van de Netflix-enquete die ik vanochtend in mijn mailbox vond. Wat een bagger.
Die vond ik juist geweldig absurd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
Ik vond alleen die aflevering dat ze eigenlijk de hele tijd achter een vlieg aan zaten wat saai.
Ik heb me bij BB vooral geërgerd aan Skyler, wat een stom wijf vond ik datquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me geen enkele episode van Breaking Bad verveeld of geërgerd. Van begin tot eind heeft die serie me compleet geboeid. Dat is kortom ook weer het mooie van Netflix: voor elk wat wils.
Minder mooi was de kwaliteit van de Netflix-enquete die ik vanochtend in mijn mailbox vond. Wat een bagger.
Die aflevering deed mij meteen denken aan die aflevering van Lost waar ze heel de tijd achter een kikker aan zatenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De beste serie die ik tot nu toe gekeken heb
Ik vond alleen die aflevering dat ze eigenlijk de hele tijd achter een vlieg aan zaten wat saai.
Dan moet je The Shield eens proberen, bevalt hier ook erg goed na die 3 series.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
BB staat in mijn serie-top drie. Stevig ingemetseld tussen The Wire en The Sopranos.
Helaas zijn die twee HBO-series, dus zullen ze niet zo snel via Netflix te zien zijn.
Thank God for DVD's.
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Denni5 het volgende:
Dan moet je The Shield eens proberen, bevalt hier ook erg goed na die 3 series.
De rode draad in The Shield blijft ondanks de andere zaken wel het Strike Team. De serie wordt ook a la BB per seizoen spannender en de ontknoping is misschien nog wel beter ook. Wel een goede serie top-3 overigens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.
Ben nu bezig met The West Wing op USA. Die spreekt me meer aan.
Wat een seriequote:
Welke beviel je beter, the wire of the sopranos?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
BB staat in mijn serie-top drie. Stevig ingemetseld tussen The Wire en The Sopranos.
Helaas zijn die twee HBO-series, dus zullen ze niet zo snel via Netflix te zien zijn.
Thank God for DVD's.
The Wire is mijn all time favorite. Daarna BB, daarna The Sopranos. Neuslengtes verschil.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef warp995 het volgende:
Welke beviel je beter, the wire of the sopranos?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik vind Dexter ook veeel leuker dan BB. Ookal wordt de een steeds slechter en de ander steeds beter. Het grootste gedeelte van BB zit je gewoon naar een stel vervelende figuren te kijken, wat bij Dexter niet het geval is.
Ik wil nu na BB aan The Wire of Sopranos beginnen, ik heb alleen gehoord dat The Wire wel wat trager is dan The Sopranos, en The Sopranos wat zwaardere mafia gebeuren is enzoquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Wire is mijn all time favorite. Daarna BB, daarna The Sopranos. Neuslengtes verschil.
Klopt. The Wire is wat trager en vergt, zeker in de eerste seizoenen, wat meer inspanning van de kijker. The Sopranos is toegankelijker. Maar beide series zijn subliem.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef warp995 het volgende:
Ik wil nu na BB aan The Wire of Sopranos beginnen, ik heb alleen gehoord dat The Wire wel wat trager is dan The Sopranos, en The Sopranos wat zwaardere mafia gebeuren is enzo
Heb er al meldingen van gemaakt! tot nu toe geen verschil, en zoals ik al zei bij andere series/films heb ik er tot nu toe geen last van gehad dus vroeg me daarom af of meerdere dit specifiek bij deze serie hadden! Silverlight gebeuren wat daar staat kan ik nog wel proberen, maarja dan zou die het overal niet goed moeten doen lijkt me als dat niet in orde zou zijn op mijn laptop.....quote:
Ik heb het een tijdje terug ook gehad. In die periode keek ik veel PLL en ik denk dat het bij PLL zo was, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef jvo91 het volgende:
[..]
Heb er al meldingen van gemaakt! tot nu toe geen verschil, en zoals ik al zei bij andere series/films heb ik er tot nu toe geen last van gehad dus vroeg me daarom af of meerdere dit specifiek bij deze serie hadden! Silverlight gebeuren wat daar staat kan ik nog wel proberen, maarja dan zou die het overal niet goed moeten doen lijkt me als dat niet in orde zou zijn op mijn laptop.....
Ik vond die vliegaflevering fantastisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De beste serie die ik tot nu toe gekeken heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet overigens zegen dat Netflix mij ongelofelijk goed bevalt, erg boven verwachtingen. Qua filmaanbod is het bagger, maar er staan zo ongelofelijk veel series op die ik nog moet kijken. En natuurlijk elke week een aflevering Fargo pamklaar
Feyenoord Rotterdam
Dan ben je iets te vroeg afgehaakt denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.
We moeten natuurlijk ook niet alles met The Wire/BB/Sopranos gaan vergelijken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wellicht dat ik er later nog een keer verder mee ga. Slecht vond ik het niet. Maar het is voor mij iig geen intelligente puntje van de stoel-serie, zoals The Wire dat wel was. Misschien ben ik wel te verwend.
quote:Added today:
Apocalypse Now/Redux (Drama)
Clifford Season 2 (TV, Kids)
Bidder 70 (Documentary, Political)
Big Joy: The Adventures of James Broughton (Documentary, Biographical)
Bucktown (Action, Thriller)
Carrie ('76, Horror, Supernatural)
Devil's Knot (Drama, Crime)
Harry Dean Stanton: Partly Fiction (Documentary, Biographical)
Mission: Impossible III (Action)
Oldboy ('03, Thriller)
Popeye (Family, Comedy)
Sherlock Series 3 (TV, Drama)
Stories We Tell (Documentary, Biographical)
Sympathy for Mr. Vengeance (Thriller)
The Glades Season 4 (TV, Crime, Drama)
Tiny: A Story About Living Small (Documentary, Social)
Trailer Park Boys Live In F**kin' Dublin (Comedy)
We Were Soldiers (Action, Military)
En Oldboy weer terug. Was ik vorige keer net te laat voor.quote:
The West Wingquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Orange? Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Uhhhhmmm ik heb seizoen 2 er in 1 dag doorheen gejast .Ik kon niet stoppen. Dit seizoen was briljant.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Uhhhhmmm ik heb seizoen 2 er in 1 dag doorheen gejast .Ik kon niet stoppen. Dit seizoen was briljant.
eerst nog even laaste aflevering gekeken van seizoen 1, en eerste 2 van seizoen 2, moet nog even goed opstarten denk ik maar ze waren weer steengoedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:38 schreef formerjellybean het volgende:
Zie OP.quote:Op zondag 8 juni 2014 04:02 schreef zzzzud het volgende:
Hoe omzeil ik de Nederlandse netflix? Ik heb in de trein genoten van series als The Office en Scrubs, maar deze zijn allemaal niet beschikbaar in de Nederlandse netflix.
En slaap.. ach, slaap is voor watjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Netflix + vrije tijd = weg vrije tijd...
unblock-us.comquote:Op zondag 8 juni 2014 04:02 schreef zzzzud het volgende:
Hoe omzeil ik de Nederlandse netflix? Ik heb in de trein genoten van series als The Office en Scrubs, maar deze zijn allemaal niet beschikbaar in de Nederlandse netflix.
Je kunt in je account een kwaliteit instellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Copycat het volgende:
Grrr, ik dacht even lekker buiten een aflevering van OitnB te kijken op mijn Macbook Air, maar het buffert als de ziekte. Niet aan te gluren.
Iemand een mogelijke oplossing die deze digibeet wel een fijne kijkervaring op de laptop oplevert?
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Aether het volgende:
Je kunt in je account een kwaliteit instellen.
Verlagen is misschien genoeg om het te verbeteren.
https://help.netflix.com/article/nl/node/230
Que?quote:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.
[..]
Que?
Ah okay. Dank voor de tip en uitleg. Misschien toch iets om eens over na te denken. Gewoon internetten etc gaat verder prima, alleen dat streamen van Netflix hapert. En op de laagste stand wordt het beeld er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:43 schreef Aether het volgende:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.
Dit is er een van Apple maar je hebt ook andere (goedkopere).
https://www.apple.com/nl/airport-express/#wifi
Breid het bereik van je bestaande Wi-Fi-netwerk uit
Als je al een draadloos netwerk hebt opgezet en het bereik daarvan wilt uitbreiden, is AirPort Express de perfecte oplossing. Je hoeft je AirPort Express alleen maar binnen het bereik van je primaire basisstation te zetten (dat kan een AirPort Extreme-basisstation, een AirPort Time Capsule of een ander AirPort Express-basisstation zijn), zo dicht mogelijk bij het gebied waar je de draadloze verbinding nodig hebt. Start het AirPort-configuratieprogramma op je iOS-apparaat of Mac en binnen een paar minuten kun je genieten van een uitgebreid Wi-Fi-netwerk.
Holaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Zie net dat www.hola.org staan in de opDat is me handig.
Alleen een beetje jammer dat het niet werkt op een PS4 / tablet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Zie net dat www.hola.org staan in de opDat is me handig.
You should, veel lesbodrama en seks.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:11 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wil ik OITNB ook gaan volgenEn ik moet Breaking Bad ook nog zien, vanaf seizoen 1
.
Lesboseks?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
You should, veel lesbodrama en seks.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Aether het volgende:
Meer mogelijkheden voor (o.a.) buitenlandse Netflix.
Proxy
• Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.
Proxy plug-in
• Hola Unblock ♦ gratis
• Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
• ProxMate ♦ gratis*
VPN
• CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
• GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
• StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.
DNS-proxy
• ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
• Unblock us ♦ US$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
• Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
• Unlocater ♦ ¤ 6,19/mnd - eerste week gratis
• UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.
Eigen DNS-proxy
• Tunlr clone
Oeh!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
You should, veel lesbodrama en seks.
Oei, jij moet je wel heel erg vervelenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef kawa4 het volgende:
ik ben eerste weer begonnen met seizoen 1 van OITNB, om daarna seizoen 2 ook meteen maar te kijken.
blijft ook de 2 de keer leuk om te kijken
Je betaalt vooraf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef Mardy_Bum het volgende:
Betaal je netflix nu vooraf of achteraf?
Kan ze die zelf starten (is de interface duidelijk genoeg?)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is gewoon te veeeeelMaar dochter van 2,5 is er superblij mee, die kijkt echt 40 verschillende kinderseries
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
die staat al vanaf het begin op de nederlandse
Dat mag ze niet (niet aan de afstandsbedieningen komen). Maar denk dat ze het wel zou snappen, ze gaat ook zonder problemen om met de iPad bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Kan ze die zelf starten (is de interface duidelijk genoeg?)
SoAquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef JaafkeEHV het volgende:
netflix + sons of anarchy + airco = genieten
ben nu net begonne bij season 3...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
SoAJammer dat ik de beschikbare seizoenen al gezien heb.
Iemand enig idee wanneer de resterende seizoenen er op komen?
Laatste 4 toch of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:18 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
ben nu net begonne bij season 3...
Volgens mij staat er tot 4? op NL netflix.. dan missen we de laatste 2
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Laatste 4 toch of vergis ik me nu?
Ja, en Iron Fist, Luke Cage en Jessica Jones om vervolgens ze allemaal samen te brengen in the Defenders.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand hier al gemeldt dat Netflix een original serie aan het maken is gebaseerd op Daredevil?
Ohh dat zou balen zijn! Om ze nou te kopen vind ik ook zo wat aangezien ze nog eventueel op Netflix kunnen komen. En downloaden vind ik ook niksquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.
RTL7 zendt Sons (iig andere jaren) redelijk snel daarna uit dus ik verwacht eigenlijk niet dat de complete serie snel op netflix zal komen aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
Hoe moet ik die serie nou zien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
SoAJammer dat ik de beschikbare seizoenen al gezien heb.
Iemand enig idee wanneer de resterende seizoenen er op komen?
Ze zijn nu een film aan het maken van Blue Mountain State. Opgestart via Kickstarterquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:47 schreef MMUFC het volgende:
Tijdje geleden Blue Mountain State gekeken. Is wel een leuke verstand op nul/american pie achtige serie.
Nu bezig aan Fargoen Suits
Beide vind ik erg sterk. Als ik met die klaar ben eens kijken of ik misschien toch Orange af ga kijken.. Ben geloof ik afgehaakt na aflevering 4 van seizoen 1.
Videoland is toch van RTL?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
volgens mij zijn die deals meestal voor 2 jaar ofzo, vandaar dat netflix ook maar tm seizoen 4 erop heeft staan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Videoland is toch van RTL?
Hoeft overigens niet te betekenen dat RTL omdat ze de tv-rechten hebben van een serie, ze deze ook via een streamingdienst mogen aanbieden.
Sons of anarchy staat niet op videoland unlimited, neem aan dat als ze de streaming rechten hadden het daar wel te vinden was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.
RTL7 zendt Sons (iig andere jaren) redelijk snel daarna uit dus ik verwacht eigenlijk niet dat de complete serie snel op netflix zal komen aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
ah ok, dan worden de streaming rechten apart verkocht. Maar neem aan dat zenders wel bedingen dat als ze een serie kopen dat dit dan voor een periode van bijv 2 jaar exclusief is binnen dat land.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sons of anarchy staat niet op videoland unlimited, neem aan dat als ze de streaming rechten hadden het daar wel te vinden was.
Momenteel is het nog geen concurrentie voor Netflix overigens, vrijwel alleen sd, ondertiteling kan niet uit, moeizame navigatie etc. Wel veel Nederlandse content, veel meer dan Netflix, en als je van Van Damme, Segal houdt dan ben je ook wel even zoet.
Denk dat ze pas begonnen zijn met het aankopen van de streamingrechten toen ze besloten videoland over te nemen. The Blacklist hebben ze bijvoorbeeld wel het eerste seizoen van. De app voor android ondersteunt Unlimited nog niet eens, naast dat de app niet eens werkt op mijn telefoon. Maar goed ze zijn nu in beta, dus het moet allemaal nog beter worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
ah ok, dan worden de streaming rechten apart verkocht. Maar neem aan dat zenders wel bedingen dat als ze een serie kopen dat dit dan voor een periode van bijv 2 jaar exclusief is binnen dat land.
Leuk dat videoland het probeert met zo een streaming site maar het blijkt dus wel dat je niet zomaar even een goed werkende netflix kloon maakt. Bij netflix zal er ook ietsje meer geïnvesteerd zijn om alles op alle apparaten goed te laten werken, en terecht natuurlijk.
Hé? Vraagt Netflix dat serieusquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Na kijken Godfather krijg ik vraag over de film .... En wat vragen ze ? Kijk je vaak naar films met mooie snorren ?
Ja daar selecteer ik echt mijn films op of er een mooie snor in zit en als er geen mooie snor in zit stop ik onmiddellijk met kijken.
Wie bedenkt die vragen ?
Hebben ze ooit voor Movember erin gestopt, denk ik vergeten uit te halen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat had ik zelf dus ook toen ik het las..
Dan heb jij wel iets gemistquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
Fuck voetbal. Ik kijk lekker The Godfather
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:35 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Hebben ze ooit voor Movember erin gestopt, denk ik vergeten uit te halen.
Op 1 april hadden ze vorig jaar ook mooie categorieën.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Uit armoede maar weer eens na jaren prison break aan het kijkennu de meeste series op nf al gezien. Is trouwens derek beetje een leuke serie?
Ze hebben humor hoor, ik kreeg een keer of ik vaak films keek over mannen op sandalen.quote:
Nu ik wat meer voorbeelden zie, begrijp ik dat het een grap is. Dat is dan toch weer een stuk minder leuk dan als het een serieuze vraag zou zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben humor hoor, ik kreeg een keer of ik vaak films keek over mannen op sandalen.
Serieuze vragen waarschijnlijk. Netflix heeft een absurd complexe en gedetailleerde database over de kenmerken van filmsquote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nu ik wat meer voorbeelden zie, begrijp ik dat het een grap is. Dat is dan toch weer een stuk minder leuk dan als het een serieuze vraag zou zijn.
Nee, dat is sinds oktober niet meer het geval.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Drankster het volgende:
Ik lees in de OP dat Netflix op de iPad 480p is. Is dat nog steeds zo?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Drankster het volgende:
Death Note sinds vandaag op de Amerikaanse Netflix
Is het 720p of 1080p? Die iPads kunnen een hogere resolutie aan dan 1080p geloof ik. Zou wel zonde zijn als het dan maar 720p is..quote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, dat is sinds oktober niet meer het geval.
http://nlblog.netflix.com(...)-en-met-airplay.html
1080p meen ik, en de iPad kan dat inderdaad aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is het 720p of 1080p? Die iPads kunnen een hogere resolutie aan dan 1080p geloof ik. Zou wel zonde zijn als het dan maar 720p is..
Ahaquote:Op maandag 16 juni 2014 12:46 schreef Aether het volgende:
[..]
1080p meen ik, en de iPad kan dat inderdaad aan.
Een iPad heeft een resolutie van 2048×1536 maar heeft een 4:3-verhouding.
Je houdt dus een ruime 200 pixels boven en onder over bij breedbeeld (1920×1080 of geschaald 2048×1152).
die muppets film heeft er idd zeker weten opgestaan. Ze mogen best wel een overzichtje geven wat voor films er wanneer af gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:26 schreef RoelerMF het volgende:
Ik begin aan mijzelf te twijfelen. Ik was er vrij zeker van dat er een aantal Muppet films op netflix aanwezig waren. O.a. de film uit 2011 met Amy Adams en de Christmas Carol. Maar nu lijkt alles van de muppets op (De NLse) netflix te zijn verdwenen.
Kan iemand bevestigen dat dit aanbod er inderdaad op heeft gestaan en nu weer eraf is? Anders moet ik even het busje bellen
Ik kan gewoon niet stoppen met kijken, wat een briljante seriequote:
quote:Almost Human (Indie, Horror)
Eating Out: The Open Weekend, Drama Camp (Indie, Comedy, Gay & Lesbian)
Heartland Season 5 (TV, Drama)
Jane Eyre (Romantic, Drama)
Jimmy P. (Indie, Drama, Foreign)
Littlest Pet Shop (TV, Kids)
Madras Café (Action, Thriller, Foreign)
Occupy Love (Documentary, Political)
Rag Tag (Drama, Gay & Lesbian)
We Cause Scenes (Documentary, Cultural)
Wilfred Season 3 (TV, Comedy)
Neem er een gratis proefweekje Unblock-Us bij en ontdek ook alle internationale Netflixcontent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef larry_flynt het volgende:
Neem binnenkort ook eens een Abbo. Zag dat de eerste maand gratis is. Nog goede acties?
Kun je gewoon op TV instellen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:13 schreef larry_flynt het volgende:
Kijk op mijn tv us heb niet zoveel aan Unblock us. Vind aanbod wat tegen vallen...
Naar is dat he? Slecht design. Ik zou voorlopig zeggen open de aflevering in een nieuw tabblad totdat die begint.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:24 schreef gniffie het volgende:
Is het mogelijk om die previewscreenshot uit te zetten die verschijnt voordat Netflix begint met streamen? Ben nu Fargo aan het kijken en wordt iedere ep gespoilerd
Je bedoelt bij het laden? Ik zie dan gewoon de kop van Martin en z'n vrouw, niets spoilerend aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:24 schreef gniffie het volgende:
Is het mogelijk om die previewscreenshot uit te zetten die verschijnt voordat Netflix begint met streamen? Ben nu Fargo aan het kijken en wordt iedere ep gespoilerd
True Detective downloaden (is niet op Netflix), Sherlock kijken, Fargo kijken, Breaking Bad kijken, maar de beste van heul Netflix: HOUSE OF CARDSquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Uit armoede maar weer eens na jaren prison break aan het kijkennu de meeste series op nf al gezien. Is trouwens derek beetje een leuke serie?
Ja ik ga die ff downloaden inderdaad, rest allemaal al gezien behalve sherlockquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
True Detective downloaden (is niet op Netflix), Sherlock kijken, Fargo kijken, Breaking Bad kijken, maar de beste van heul Netflix: HOUSE OF CARDS
Had ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:58 schreef Maanvis het volgende:
aan het eind van house of cards had ik wel zoiets van nu is het ongeloofwaardig hoe het die gast voor de wind gaat en hoe ie zomaar iedereen uit de weg kan werken zonder dat ie daarvoor gestraft of ontdekt wordt. dus ik denk dat het volgende seizoen niet zo leuk wordt.
Jah, vaak ook van een belangrijk moment in de ep. Heel erg irritantquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het laden? Ik zie dan gewoon de kop van Martin en z'n vrouw, niets spoilerend aan.
Welke ga je ff downloaden? HoC of True Detective?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:52 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja ik ga die ff downloaden inderdaad, rest allemaal al gezien behalve sherlock
True Detective, veel mensen over horen praten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welke ga je ff downloaden? HoC of True Detective?
True Detective man, 't is beetje traag om in te komen, maar daar hou ik van. Lekker diepe characters, super immersief, echt, doen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
True Detective, veel mensen over horen praten.
HoC is natuurlijk een netflix serie dus die heb ik al gezien
Top, binnenkort ff checken dan als er wat minder wedstrijden bij het WK zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
True Detective man, 't is beetje traag om in te komen, maar daar hou ik van. Lekker diepe characters, super immersief, echt, doen!
[ afbeelding ]
Ik precies andersom. Film (ook vrij recent gekeken) vond ik op de absurde/grappige gesprekken na maar weinig aan. Serie vond ik echt topquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef redboyke het volgende:
net fargo uitgekeken maar vond de film toch beter
ook dat kut accent stond me niet aan.
en het einde eigenlijk ook niet.
Eind oktober is de verwachting.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef koenes het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 6 van Sons of Anarchy op Netflix staat?
Duuuuuuuuuuurt lang. Zo'n vette seriequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Begrijp ik uit de opmerkingen hierboven dat (het 1e seizoen van) Fargo is afgelopen? Daarop wacht ik namelijk voor ik ga beginnen met kijken.
Dat eerstequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan meteen maar een vervolgvraag: is het een echt einde of een open einde in afwachting van een nieuw seizoen?
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Kansenjongere het volgende:
Bedankt voor beide antwoorden. Ik denk dat ik wacht tot er iets minder voetbal op tv en dan in rap tempo de achterstand ga inhalen.
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik precies andersom. Film (ook vrij recent gekeken) vond ik op de absurde/grappige gesprekken na maar weinig aan. Serie vond ik echt top
Echt niet lezen als je Fargo nog gaat/wilt kijken:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijk
Accent was in de films trouwens sterker/vervelender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 21-06-2014 00:20:34 ]Tails tell tales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je dat aangepast hebt. Ik besefte het ook niet. Hopelijk niet door al te veel mensen gelezenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:18 schreef Forbry het volgende:
Excuses, ik realiseer me nu pas dat ik niet in het Fargo-topic zit natuurlijk (daar was ik ook aan het posten). Heb mijn post in een spoiler gezet. Nogmaals, excuses voor diegenen die Fargo nog willen kijken. Echt onwijs stom van me, aangezien ik ook echt het einde verklapte
Ik hoop het ook niet neequote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Goed dat je dat aangepast hebt. Ik besefte het ook niet. Hopelijk niet door al te veel mensen gelezen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:57 schreef redboyke het volgende:
ben nu orange is the new black aan het kijken. ben fargo al helemaal vergetenseason 1 bijna helemaal uitgekeken.
Haha Seizoen 2 van Oitnb is jouw spoiler in het kwadraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En FargoIk vond het een prachtig einde. Vooral de confrontatie op het eind
Ik zag het gisteren inderdaad de docu van Bettie Page, ik ga daar met zoveel plezier naar kijken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:35 schreef Aether het volgende:
Abduction
Als een tiener zijn eigen jeugdfoto tegenkomt op een website van verdwenen personen, begint hij aan alles te twijfelen.
Bettie Page Reveals All
Amerika’s meest beroemde pin-upgirl uit de 20e eeuw vertelt over haar dramatische leven, zowel voor de camera’s als voor de onderzoekers van de Senaatscommissie.
Stardust
Om zijn grote liefde te winnen moet Tristan Thom naar een verboden gebied om een gevallen ster (in menselijke vorm) terug te halen.
Netflix US toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:32 schreef E.T. het volgende:
Nou heb ik toch echt vanmorgen op Facebook iets voorbij zien komen van Netflix dat Planes nu beschikbaar zou zijn... Nu kan ik én het bericht niet meer vonden en ook op Netflix niet
Kind voor niks bijgemaakt
HIMYMquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
Ik wil het laatste seizoen van HIMYM op Netflix
eerst keek ik voor ted en daarna keek ik alleen nog maar voor barneyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:02 schreef Maraca het volgende:
Ik wil het laatste seizoen van HIMYM op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |