Je kunt in je account een kwaliteit instellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:48 schreef Copycat het volgende:
Grrr, ik dacht even lekker buiten een aflevering van OitnB te kijken op mijn Macbook Air, maar het buffert als de ziekte. Niet aan te gluren.
Iemand een mogelijke oplossing die deze digibeet wel een fijne kijkervaring op de laptop oplevert?
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Aether het volgende:
Je kunt in je account een kwaliteit instellen.
Verlagen is misschien genoeg om het te verbeteren.
https://help.netflix.com/article/nl/node/230
Que?quote:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb die nu op laag gezet en dat lijkt te helpen.
[..]
Que?
Ah okay. Dank voor de tip en uitleg. Misschien toch iets om eens over na te denken. Gewoon internetten etc gaat verder prima, alleen dat streamen van Netflix hapert. En op de laagste stand wordt het beeld er ook niet bepaald beter op.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:43 schreef Aether het volgende:
Met een extender kun je het gebied van je WiFi uitbreiden.
Dit is er een van Apple maar je hebt ook andere (goedkopere).
https://www.apple.com/nl/airport-express/#wifi
Breid het bereik van je bestaande Wi-Fi-netwerk uit
Als je al een draadloos netwerk hebt opgezet en het bereik daarvan wilt uitbreiden, is AirPort Express de perfecte oplossing. Je hoeft je AirPort Express alleen maar binnen het bereik van je primaire basisstation te zetten (dat kan een AirPort Extreme-basisstation, een AirPort Time Capsule of een ander AirPort Express-basisstation zijn), zo dicht mogelijk bij het gebied waar je de draadloze verbinding nodig hebt. Start het AirPort-configuratieprogramma op je iOS-apparaat of Mac en binnen een paar minuten kun je genieten van een uitgebreid Wi-Fi-netwerk.
Holaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Zie net dat www.hola.org staan in de opDat is me handig.
Alleen een beetje jammer dat het niet werkt op een PS4 / tablet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Zie net dat www.hola.org staan in de opDat is me handig.
You should, veel lesbodrama en seks.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:11 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wil ik OITNB ook gaan volgenEn ik moet Breaking Bad ook nog zien, vanaf seizoen 1
.
Lesboseks?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
You should, veel lesbodrama en seks.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Aether het volgende:
Meer mogelijkheden voor (o.a.) buitenlandse Netflix.
Proxy
• Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.
Proxy plug-in
• Hola Unblock ♦ gratis
• Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
• ProxMate ♦ gratis*
VPN
• CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
• GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
• StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.
DNS-proxy
• ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
• Unblock us ♦ US$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
• Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
• Unlocater ♦ ¤ 6,19/mnd - eerste week gratis
• UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.
Eigen DNS-proxy
• Tunlr clone
Oeh!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
You should, veel lesbodrama en seks.
Oei, jij moet je wel heel erg vervelenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef kawa4 het volgende:
ik ben eerste weer begonnen met seizoen 1 van OITNB, om daarna seizoen 2 ook meteen maar te kijken.
blijft ook de 2 de keer leuk om te kijken
Je betaalt vooraf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:42 schreef Mardy_Bum het volgende:
Betaal je netflix nu vooraf of achteraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |