Ja, ze kregen geen overheidsgeld meer en daarom heeft Netflix het overgenomen (nu zowel op Netflix als Amerikaanse publieke omroep te zien).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:56 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat de (Amerikaanse) Sesamstraat op Netflix komt

Eerste reeks beviel me goed, kwam ook goed overeen met wat ik over Dahmer gelezen/gezien had. Tweede reeks kon ik niet in het verhaal komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Totaal niet. Heel vreemd, ik herinner me de vorige delen als redelijk waarheidsgetrouw vziw. Dit heeft weinig met het echte verhaal van Gein te maken. Dit is vooral seks en sensatie. Dat houdt de aandacht er gelukkig nog een beetje bij, zo'n goede serie is her verder niet.

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:56 schreef TLC het volgende:
Ik zag dat de (Amerikaanse) Sesamstraat op Netflix komt

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aileen: Queen of the Serial Killers - VS 2025 16 1:43 uur - Netflix Original | Documentaire
Aileen Wuornos is een rariteit: een vrouwelijke seriemoordenaar. Deze documentaire belicht haar leven en misdaden, van het misbruik in haar jeugd tot bekentenissen in de dodencel.
Amsterdam Empire - Nederland S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Wanneer Jacks affaire aan het licht komt, smeedt zijn vrouw Betty een meedogenloos plan om hem af te pakken waar hij het meest om geeft: zijn coffeeshopimperium The Jackal.
Juan Gabriel: Debo, puedo y quiero | Juan Gabriel: I Must, I Can, I Will - Mexico Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Documentaire
Zeldzame video's en exclusieve interviews tonen de genialiteit, de offers en het contrast tussen het openbare en het privéleven van de iconische singer-songwriter Juan Gabriel.
Son of a Donkey - Australië S01 2025 16 - Netflix Original | Comedy
Theo bedenkt chaotische plannen om zijn in beslag genomen auto terug te krijgen. Ondertussen deinst zijn stervende vader nergens voor terug om een nieuwe nier te vinden.
The Witcher - VS S04 2023 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasie
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef Seven. het volgende:
A House of Dynamite is best goed! De spanning in het Witte Huis en op een legerbasis neemt toe als een atoombom afgevuurd wordt op Amerika. Mooie uiteenzetting van de menselijke reacties van diegenen die deze crisis zien ontvouwen en het hoofd moeten bieden.
Idris doet het OK maar dit is niet zijn beste film ooit. Wie zijn rol echt heel overtuigend neerzet is Gabriel Basso. Hij vertolkt de onervaren en klungelende Baerington echt tenenkrommend goed!
Wat de film natuurlijk wel goed doet, is het inspelen op de tijdgeest. De nucleaire dreiging neemt toe en juist omdat de respons op een crisis best banaal en heel menselijk neergezet wordt, is het een interessante blik op een 'stel dat' scenario. Aan het eind van de film kun je je afvragen wat je zelf zou kiezen op basis van de beschikbare informatie. Op wiens advies baseer je je besluit? Voor mezelf weet ik het wel!
Geen topfilm en verre van een standaard rampenfilm (als liefhebber van dat genre had ik graag totale verwoesting gezien), maar zeker wel de moeite om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Denk ook niet dat ik dit ga afmaken, had het meer zoals Dahmer verwacht, maar dit lijkt tot nu toe meer op een ode aan Hitchcock dan wat anders. Ben begonnen met doorspoelen van die stukken omdat ik het Ed Gein verhaal wilde volgen, maar ook dat vind ik maar dunnetjes.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is vooral chaotisch. Waar ze in de eerste twee seizoenen gewoon een verhaallijn het hele seizoen aan het volgen waren (waardoor je ook echt het gevoel kreeg van ik moet verder kijken want wat gaat er gebeuren) krijg je nu meerdere dingen door elkaar wat allemaal met Ed te maken had, psycho de film bijvoorbeeld. Ik ben afgehaakt na drie afleveringen.

Ik ben afgehaakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik dit ga afmaken, had het meer zoals Dahmer verwacht, maar dit lijkt tot nu toe meer op een ode aan Hitchcock dan wat anders. Ben begonnen met doorspoelen van die stukken omdat ik het Ed Gein verhaal wilde volgen, maar ook dat vind ik maar dunnetjes.
Zonde, want aan Hunnam licht het zeker niet!
 Ik hoopte ook dat het de "sfeer" van seizoen 1 en 2 zou hebben maar helaas. Daar bleef ik wel kijken en was ik echt benieuwd wat er ging gebeuren.
 Ik hoopte ook dat het de "sfeer" van seizoen 1 en 2 zou hebben maar helaas. Daar bleef ik wel kijken en was ik echt benieuwd wat er ging gebeuren.

Jaaa sowieso! BCS is over het algemeen ietsjes luchtiger maar absoluut de moeite waard.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb eindelijk tijd gevonden om Breaking Bad af te ronden
Door naar Better call Saul of kan ik die over slaan?

Yup, begin van afl. 4 nog gekeken, maar afgezet en uit m'n playlist gehaald. Neeeeext!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt.Ik hoopte ook dat het de "sfeer" van seizoen 1 en 2 zou hebben maar helaas. Daar bleef ik wel kijken en was ik echt benieuwd wat er ging gebeuren.

Better Call Saul is zeker de moeite.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb eindelijk tijd gevonden om Breaking Bad af te ronden
Door naar Better call Saul of kan ik die over slaan?

Volgens mij ben ik ook ongeveer zover gekomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, begin van afl. 4 nog gekeken, maar afgezet en uit m'n playlist gehaald. Neeeeext!

Haha! Ik begon al weer vrij snel met doorspoelen, voor ik het wist zat ik binnen een paar minuten al over de helft van die aflevering. Als je zo een serie moet kijken dan eh ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook ongeveer zover gekomen.

Ja dan kan je beter iets anders gaan kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Ik begon al weer vrij snel met doorspoelen, voor ik het wist zat ik binnen een paar minuten al over de helft van die aflevering. Als je zo een serie moet kijken dan eh ...

SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Influencer - Zuid-Afrika S01 2025 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een alleenstaande moeder en vervalser van luxe tassen werkt samen met een zelfingenomen influencer om haar tassen te verkopen en uit de schulden te komen.
Nouvelle École - Frankrijk S04 2024 12 - Netflix Original | Reality
Franse rappers freestylen, battlen en dichten hun weg naar een levensveranderende prijs van 100.000 euro in een muziekwedstrijd onder leiding van drie hiphoplegendes.
The Rats: A Witcher Tale - VK 2025 16 1:22 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Fantasie
Voor een gewaagde diefstal moet een bende van zes mislukte bandieten iets doen wat ze nooit eerder deden: elkaar — en een aan lagerwal geraakte hekser — vertrouwen.
Respira - Spanje S02 2024 16 - Netflix Original | Drama, Medisch
Een gepassioneerd medisch team zet zich in om levens te redden in een hectisch publiek ziekenhuis waar spanningen en romantiek ieders hart sneller laten kloppen.
The White House Effect - VS 2025 12 1:36 uur | Documentaire
Op een beslissend moment zorgen waarschuwingen over klimaatverandering voor verdeeldheid in het Witte Huis onder George H.W. Bush in deze documentaire met archiefmateriaal.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |