abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220558313
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd. :D
Nu hoop ik niet dat je overhyped bent door mijn enthousiasme :@ Als je het niks vindt, sorry hoor :o
  roze zaterdag 11 april 2026 @ 21:17:40 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220558482
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nu hoop ik niet dat je overhyped bent door mijn enthousiasme :@ Als je het niks vindt, sorry hoor :o
Haha geen sorry :*, ik wou hem sowieso al kijken. Heb hem nu aangezet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220558494
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Haha geen sorry :*, ik wou hem sowieso al kijken. Heb hem nu aangezet.
O+ O+ O+

Ben benieuwd naar jouw mening :)
pi_220559390
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben "Trust Me: The False Prophet" aan het kijken... mond vol tanden, kan niet verwoorden hoe walgelijk het is (ben bij aflevering twee). Die arme vrouwen en kinderen -O-

Wel een heel goede docu-serie, dat wel :Y Aanrader
Poeh, ik heb het ook gezien. Eerst die andere idioot aanbidden die al jaren achter de tralies zit en nu opnieuw dit soort excessen, triest hoor.
pi_220560384
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
At Home With The Furys - VK S02 2026 12 - Netflix Original | Reality
Deze hartverwarmende realityserie volgt kampioen zwaargewicht Tyson Fury na zijn bokscarrière en laat zien hoe hij omgaat met de excentrieke kant van het gezinsleven.

Four Brothers - VS 2005 12 1:49 uur | Actie, Drama, Misdaad
Nadat hun adoptiemoeder tijdens een overval is vermoord, keren vier mannen terug naar hun thuisstad Detroit. Daar gaan ze op zoek naar antwoorden én wraak.

The Interpreter - VS 2005 12 2:08 uur | Mysterie, Spionage, Thriller
Een tolk voor de Verenigde Naties loopt gevaar wanneer ze onbedoeld iets hoort over een moordcomplot en een sceptische FBI-agent om hulp vraagt.

The Judge - VS 2014 6 2:21 uur | Drama, Misdaad
Een advocaat uit de stad komt terug naar zijn geboorteplaats als zijn vader wordt beschuldigd van moord. Hij neemt de zaak aan en onthult familiegeheimen.

Man of Steel - VS 2013 12 2:22 uur | Actie, Sci-Fi
De rondzwervende Clark Kent moet zijn krachten verborgen houden voor de wereld. Maar als een slechte generaal de aarde wil vernietigen, komt de man van staal in actie.

Tammy - VS 2014 AL 1:36 uur | Comedy
Tammy wordt tot het uiterste gedreven nadat ze haar baan kwijtraakt en ontdekt dat haar man haar bedriegt. Ze stemt ermee in om samen met haar oma de stad uit te vluchten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 12-04-2026 08:47:15 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze zondag 12 april 2026 @ 17:13:02 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220566560
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben "Trust Me: The False Prophet" aan het kijken... mond vol tanden, kan niet verwoorden hoe walgelijk het is (ben bij aflevering twee). Die arme vrouwen en kinderen -O-

Wel een heel goede docu-serie, dat wel :Y Aanrader
Je had gelijk inderdaad, dit is wel een aanrader om te kijken maar ook wel erg wtf.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')