quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:51 schreef TLC het volgende:
Die Amy Bradley docu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:14 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik weet niet of dit wel eens gezegd is maar dank je dat je elke dag de nieuwste Netflix films en series post in dit topic.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harriet - VS 2019 16 2:05 uur | Drama
Biopic over Harriet Tubman, die weet te ontsnappen uit de slavernij en vervolgens haar leven riskeert om via de Underground Railroad ook anderen te bevrijden.
Trainwreck: P.I. Moms - VS 2025 AL 0:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze onthullende documentaire gaat over een realityshow uit begin jaren 2000 waarin moeders privédetectives waren, en het drugsschandaal dat de serie en de sterren erin saboteerde.
Ik check bijna elke dag ff dit topic naar wat er nu weer op staat en ben erg blij dat jij het er altijd zo trouw erop zet.
Twiddel
Tot nu toe enige Trainwreck die ik niet heb afgekeken.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:27 schreef TLC het volgende:
Trainwreck balloon boy, het duurde nog n half uurtje maar toch maar afgezet
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ik heb 1 afl gekeken, de rest geloof ik wel. Vond het niet heel fijn gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cold case sowieso kan je niet veel mee.
Het is geen cold case.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gekeken, de rest geloof ik wel. Vond het niet heel fijn gemaakt.
Oh echtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is geen cold case.Je hebt het duidelijk dus idd niet gekeken.
Nou ja op het laatst wordt er een oproep gedaan dat het onderzoek nog steeds lopende is.quote:
In de laatste aflevering zat wel iets opmerkelijks.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gekeken, de rest geloof ik wel. Vond het niet heel fijn gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
In de laatste aflevering zat wel iets opmerkelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |