Welke ga je ff downloaden? HoC of True Detective?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:52 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ja ik ga die ff downloaden inderdaad, rest allemaal al gezien behalve sherlock
True Detective, veel mensen over horen praten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welke ga je ff downloaden? HoC of True Detective?
True Detective man, 't is beetje traag om in te komen, maar daar hou ik van. Lekker diepe characters, super immersief, echt, doen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
True Detective, veel mensen over horen praten.
HoC is natuurlijk een netflix serie dus die heb ik al gezien
Top, binnenkort ff checken dan als er wat minder wedstrijden bij het WK zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
True Detective man, 't is beetje traag om in te komen, maar daar hou ik van. Lekker diepe characters, super immersief, echt, doen!
[ afbeelding ]
Ik precies andersom. Film (ook vrij recent gekeken) vond ik op de absurde/grappige gesprekken na maar weinig aan. Serie vond ik echt topquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:34 schreef redboyke het volgende:
net fargo uitgekeken maar vond de film toch beter
ook dat kut accent stond me niet aan.
en het einde eigenlijk ook niet.
Eind oktober is de verwachting.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef koenes het volgende:
Iemand enig idee wanneer seizoen 6 van Sons of Anarchy op Netflix staat?
Duuuuuuuuuuurt lang. Zo'n vette seriequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Begrijp ik uit de opmerkingen hierboven dat (het 1e seizoen van) Fargo is afgelopen? Daarop wacht ik namelijk voor ik ga beginnen met kijken.
Dat eerstequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:54 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan meteen maar een vervolgvraag: is het een echt einde of een open einde in afwachting van een nieuw seizoen?
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef Kansenjongere het volgende:
Bedankt voor beide antwoorden. Ik denk dat ik wacht tot er iets minder voetbal op tv en dan in rap tempo de achterstand ga inhalen.
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik precies andersom. Film (ook vrij recent gekeken) vond ik op de absurde/grappige gesprekken na maar weinig aan. Serie vond ik echt top
Echt niet lezen als je Fargo nog gaat/wilt kijken:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook andersom. Film vond ik prima, maar de serie echt meesterlijk
Accent was in de films trouwens sterker/vervelender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 21-06-2014 00:20:34 ]Tails tell tales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |