Kan ze die zelf starten (is de interface duidelijk genoeg?)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is gewoon te veeeeelMaar dochter van 2,5 is er superblij mee, die kijkt echt 40 verschillende kinderseries
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
die staat al vanaf het begin op de nederlandse
Dat mag ze niet (niet aan de afstandsbedieningen komen). Maar denk dat ze het wel zou snappen, ze gaat ook zonder problemen om met de iPad bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Kan ze die zelf starten (is de interface duidelijk genoeg?)
SoAquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:54 schreef JaafkeEHV het volgende:
netflix + sons of anarchy + airco = genieten
ben nu net begonne bij season 3...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
SoAJammer dat ik de beschikbare seizoenen al gezien heb.
Iemand enig idee wanneer de resterende seizoenen er op komen?
Laatste 4 toch of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:18 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
ben nu net begonne bij season 3...
Volgens mij staat er tot 4? op NL netflix.. dan missen we de laatste 2
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Laatste 4 toch of vergis ik me nu?
Ja, en Iron Fist, Luke Cage en Jessica Jones om vervolgens ze allemaal samen te brengen in the Defenders.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand hier al gemeldt dat Netflix een original serie aan het maken is gebaseerd op Daredevil?
Ohh dat zou balen zijn! Om ze nou te kopen vind ik ook zo wat aangezien ze nog eventueel op Netflix kunnen komen. En downloaden vind ik ook niksquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.
RTL7 zendt Sons (iig andere jaren) redelijk snel daarna uit dus ik verwacht eigenlijk niet dat de complete serie snel op netflix zal komen aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
Hoe moet ik die serie nou zien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:05 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
SoAJammer dat ik de beschikbare seizoenen al gezien heb.
Iemand enig idee wanneer de resterende seizoenen er op komen?
Ze zijn nu een film aan het maken van Blue Mountain State. Opgestart via Kickstarterquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:47 schreef MMUFC het volgende:
Tijdje geleden Blue Mountain State gekeken. Is wel een leuke verstand op nul/american pie achtige serie.
Nu bezig aan Fargoen Suits
Beide vind ik erg sterk. Als ik met die klaar ben eens kijken of ik misschien toch Orange af ga kijken.. Ben geloof ik afgehaakt na aflevering 4 van seizoen 1.
Videoland is toch van RTL?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
volgens mij zijn die deals meestal voor 2 jaar ofzo, vandaar dat netflix ook maar tm seizoen 4 erop heeft staan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Videoland is toch van RTL?
Hoeft overigens niet te betekenen dat RTL omdat ze de tv-rechten hebben van een serie, ze deze ook via een streamingdienst mogen aanbieden.
Sons of anarchy staat niet op videoland unlimited, neem aan dat als ze de streaming rechten hadden het daar wel te vinden was.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
seizoen 7 begint in september en is tevens het laatste.
RTL7 zendt Sons (iig andere jaren) redelijk snel daarna uit dus ik verwacht eigenlijk niet dat de complete serie snel op netflix zal komen aangezien rtl volgens mij zelf bezig met een netflix achtig platform (of zelfs al heeft?)
ah ok, dan worden de streaming rechten apart verkocht. Maar neem aan dat zenders wel bedingen dat als ze een serie kopen dat dit dan voor een periode van bijv 2 jaar exclusief is binnen dat land.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sons of anarchy staat niet op videoland unlimited, neem aan dat als ze de streaming rechten hadden het daar wel te vinden was.
Momenteel is het nog geen concurrentie voor Netflix overigens, vrijwel alleen sd, ondertiteling kan niet uit, moeizame navigatie etc. Wel veel Nederlandse content, veel meer dan Netflix, en als je van Van Damme, Segal houdt dan ben je ook wel even zoet.
Denk dat ze pas begonnen zijn met het aankopen van de streamingrechten toen ze besloten videoland over te nemen. The Blacklist hebben ze bijvoorbeeld wel het eerste seizoen van. De app voor android ondersteunt Unlimited nog niet eens, naast dat de app niet eens werkt op mijn telefoon. Maar goed ze zijn nu in beta, dus het moet allemaal nog beter worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
ah ok, dan worden de streaming rechten apart verkocht. Maar neem aan dat zenders wel bedingen dat als ze een serie kopen dat dit dan voor een periode van bijv 2 jaar exclusief is binnen dat land.
Leuk dat videoland het probeert met zo een streaming site maar het blijkt dus wel dat je niet zomaar even een goed werkende netflix kloon maakt. Bij netflix zal er ook ietsje meer geïnvesteerd zijn om alles op alle apparaten goed te laten werken, en terecht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |