De beste serie die ik tot nu toe gekeken hebquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me geen enkele episode van Breaking Bad verveeld of geėrgerd. Van begin tot eind heeft die serie me compleet geboeid. Dat is kortom ook weer het mooie van Netflix: voor elk wat wils.
Minder mooi was de kwaliteit van de Netflix-enquete die ik vanochtend in mijn mailbox vond. Wat een bagger.
Die vond ik juist geweldig absurd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
Ik vond alleen die aflevering dat ze eigenlijk de hele tijd achter een vlieg aan zaten wat saai.
Ik heb me bij BB vooral geėrgerd aan Skyler, wat een stom wijf vond ik datquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me geen enkele episode van Breaking Bad verveeld of geėrgerd. Van begin tot eind heeft die serie me compleet geboeid. Dat is kortom ook weer het mooie van Netflix: voor elk wat wils.
Minder mooi was de kwaliteit van de Netflix-enquete die ik vanochtend in mijn mailbox vond. Wat een bagger.
Die aflevering deed mij meteen denken aan die aflevering van Lost waar ze heel de tijd achter een kikker aan zatenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De beste serie die ik tot nu toe gekeken heb
Ik vond alleen die aflevering dat ze eigenlijk de hele tijd achter een vlieg aan zaten wat saai.
Dan moet je The Shield eens proberen, bevalt hier ook erg goed na die 3 series.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
BB staat in mijn serie-top drie. Stevig ingemetseld tussen The Wire en The Sopranos.
Helaas zijn die twee HBO-series, dus zullen ze niet zo snel via Netflix te zien zijn.
Thank God for DVD's.
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Denni5 het volgende:
Dan moet je The Shield eens proberen, bevalt hier ook erg goed na die 3 series.
De rode draad in The Shield blijft ondanks de andere zaken wel het Strike Team. De serie wordt ook a la BB per seizoen spannender en de ontknoping is misschien nog wel beter ook. Wel een goede serie top-3 overigens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.
Ben nu bezig met The West Wing op USA. Die spreekt me meer aan.
Wat een seriequote:
Welke beviel je beter, the wire of the sopranos?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
BB staat in mijn serie-top drie. Stevig ingemetseld tussen The Wire en The Sopranos.
Helaas zijn die twee HBO-series, dus zullen ze niet zo snel via Netflix te zien zijn.
Thank God for DVD's.
The Wire is mijn all time favorite. Daarna BB, daarna The Sopranos. Neuslengtes verschil.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef warp995 het volgende:
Welke beviel je beter, the wire of the sopranos?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef speknek het volgende:
Ik vind Dexter ook veeel leuker dan BB. Ookal wordt de een steeds slechter en de ander steeds beter. Het grootste gedeelte van BB zit je gewoon naar een stel vervelende figuren te kijken, wat bij Dexter niet het geval is.
Ik wil nu na BB aan The Wire of Sopranos beginnen, ik heb alleen gehoord dat The Wire wel wat trager is dan The Sopranos, en The Sopranos wat zwaardere mafia gebeuren is enzoquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Wire is mijn all time favorite. Daarna BB, daarna The Sopranos. Neuslengtes verschil.
Klopt. The Wire is wat trager en vergt, zeker in de eerste seizoenen, wat meer inspanning van de kijker. The Sopranos is toegankelijker. Maar beide series zijn subliem.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef warp995 het volgende:
Ik wil nu na BB aan The Wire of Sopranos beginnen, ik heb alleen gehoord dat The Wire wel wat trager is dan The Sopranos, en The Sopranos wat zwaardere mafia gebeuren is enzo
Heb er al meldingen van gemaakt! tot nu toe geen verschil, en zoals ik al zei bij andere series/films heb ik er tot nu toe geen last van gehad dus vroeg me daarom af of meerdere dit specifiek bij deze serie hadden! Silverlight gebeuren wat daar staat kan ik nog wel proberen, maarja dan zou die het overal niet goed moeten doen lijkt me als dat niet in orde zou zijn op mijn laptop.....quote:
Ik heb het een tijdje terug ook gehad. In die periode keek ik veel PLL en ik denk dat het bij PLL zo was, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef jvo91 het volgende:
[..]
Heb er al meldingen van gemaakt! tot nu toe geen verschil, en zoals ik al zei bij andere series/films heb ik er tot nu toe geen last van gehad dus vroeg me daarom af of meerdere dit specifiek bij deze serie hadden! Silverlight gebeuren wat daar staat kan ik nog wel proberen, maarja dan zou die het overal niet goed moeten doen lijkt me als dat niet in orde zou zijn op mijn laptop.....
Ik vond die vliegaflevering fantastisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:52 schreef Denni5 het volgende:
[..]
De beste serie die ik tot nu toe gekeken heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet overigens zegen dat Netflix mij ongelofelijk goed bevalt, erg boven verwachtingen. Qua filmaanbod is het bagger, maar er staan zo ongelofelijk veel series op die ik nog moet kijken. En natuurlijk elke week een aflevering Fargo pamklaar
Feyenoord Rotterdam
Dan ben je iets te vroeg afgehaakt denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen en een deel van het tweede seizoen gezien, maar ben er niet overenthousiast over. Het is een meer dan aardige serie, maar heeft voor mij een te hoog CSI-gehalte: elke aflevering wordt er weer een zaak opgelost.
Ben nu bezig met The West Wing op USA. Die spreekt me meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |