Er zijn wel meer issues met de ondertiteling (ontbreekt soms volledig, soms alleen in hoofdletters).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Al twee avonden films aan het kijken met huisgenoten via NetflixVeel goede reactie's gehoord over beeld en geluidskwaliteit! Alleen wel een paar keer wat commentaar gehoord over de ondertiteling en dat merkte ik zelf ook wel. Die hebben ze soms niet heel lekker vertaald
Nee, geen oude router en alles is up to date. Het is echt een storing die bekend is bij Netflix, staat ook op hun website. Ze zijn er hard mee bezig, kennelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef speknek het volgende:
Heb je een oude router? Probeer anders de boel te updaten (router en smart tv).
Qua drama heb je Lost, Prison Break, House of Cards, OITNB. Wat me zo even te binnen schiet. Al lopen die laatste twee nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Denni5 het volgende:
Zijn er naast Breaking Bad en The Shield nog meer goede series die al volledig op Netflix staan en niet nog een paar seizoenen achterlopen?
Fargo en House of Cards vond ik echt top qua beeldkwaliteit. Kijk nu The Walking Dead (bijna door season 2 heen) en die vind ik echt tegenvallenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Forbry het volgende:
In het begin vond ik sommige series wat matig beeld hebben, maar vermoed dat dat toch aan de series zelf lag. Van nieuwe(re) series (bijvoorbeeld Fargo) is de kwaliteit echt uitstekend
https://help.netflix.com/nl/node/372quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Weet iemand hoe je de gele ondertiteling op de iPad verandert? Op de laptop kan je de instellingen wel veranderen maar op de iPad is het me nog niet gelukt.
Een paar dagen geleden kreeg ik die melding ook bij bijna alles wat ik af wilde spelen op mijn smart tv. Het uit- en aanzetten van de tv werkte een paar keer, en het afmelden en opnieuw inloggen bij de netflix app op de tv ook, maar als ik dan weer wat anders selecteerde om te gaan kijken dan kreeg ik die melding weer, echt heel irritant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
"Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.'" AIP-701
Ik heb de laatste tijd erg veel last van deze foutmelding op Netflix via mijn hcs van Samsung, op m'n laptop heb ik geen problemen gehad. De internetverbinding werkt goed, daar kan het niet aan liggen. Op internet gezocht en daar kwam ik dit tegen: http://geekdrop.com/conte(...)ght-now-please-try-a Geprobeerd, werkte. Voor welgeteld 1 avond.
Netflix heeft het altijd goed gedaan, ik krijg deze melding pas sinds een paar dagen. Ideeën?
Edit: even de Facebook pagina van Netflix NL bekeken, kennelijk een bekend probleem met Netflix via Smart TV. Meh
Zet je online status op "Busy". Om 1 of andere reden werkt de instelling om geen popups te krijgen tijdens videos niet in Netflix (maar wel als je de YouTube app gebruikt bijvoorbeeld, als iemand online komt, dan krijg je geen melding).quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef warp995 het volgende:
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik gebruik netflix op mn xbox, als er iemand online komt zie je ze naam oppoppen en irriteert dat door de ondertiteling en filmgeluid heen. Weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |