abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140424361
Probeer Netflix nu een paar weken uit, ben erg tevreden tot nu toe! Prima beeldkwaliteit. Voornamelijk Breaking Bad gekeken, inmiddels twee seizoenen er doorheen geknald. Kan wel eens een blijvertje zijn voor mij, dat Netflix :Y
pi_140425038
Zijn er naast Breaking Bad en The Shield nog meer goede series die al volledig op Netflix staan en niet nog een paar seizoenen achterlopen?
Comfortably numb
pi_140425058
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Al twee avonden films aan het kijken met huisgenoten via Netflix _O_ Veel goede reactie's gehoord over beeld en geluidskwaliteit! Alleen wel een paar keer wat commentaar gehoord over de ondertiteling en dat merkte ik zelf ook wel. Die hebben ze soms niet heel lekker vertaald
Er zijn wel meer issues met de ondertiteling (ontbreekt soms volledig, soms alleen in hoofdletters).
Qua geluid en beeld ben ik over het algemeen ook zeer tevreden. In het begin vond ik sommige series wat matig beeld hebben, maar vermoed dat dat toch aan de series zelf lag. Van nieuwe(re) series (bijvoorbeeld Fargo) is de kwaliteit echt uitstekend :Y
Tails tell tales
pi_140442597
"Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.'" AIP-701

Ik heb de laatste tijd erg veel last van deze foutmelding op Netflix via mijn hcs van Samsung, op m'n laptop heb ik geen problemen gehad. De internetverbinding werkt goed, daar kan het niet aan liggen. Op internet gezocht en daar kwam ik dit tegen: http://geekdrop.com/conte(...)ght-now-please-try-a Geprobeerd, werkte. Voor welgeteld 1 avond.

Netflix heeft het altijd goed gedaan, ik krijg deze melding pas sinds een paar dagen. Ideeën?

Edit: even de Facebook pagina van Netflix NL bekeken, kennelijk een bekend probleem met Netflix via Smart TV. Meh ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door Vogeltje88 op 27-05-2014 20:59:30 ]
Live for now, forget forever
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:30:10 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_140444816
Heb je een oude router? Probeer anders de boel te updaten (router en smart tv).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140453795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef speknek het volgende:
Heb je een oude router? Probeer anders de boel te updaten (router en smart tv).
Nee, geen oude router en alles is up to date. Het is echt een storing die bekend is bij Netflix, staat ook op hun website. Ze zijn er hard mee bezig, kennelijk :P
Live for now, forget forever
pi_140455013
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Denni5 het volgende:
Zijn er naast Breaking Bad en The Shield nog meer goede series die al volledig op Netflix staan en niet nog een paar seizoenen achterlopen?
Qua drama heb je Lost, Prison Break, House of Cards, OITNB. Wat me zo even te binnen schiet. Al lopen die laatste twee nog.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Forbry het volgende:

In het begin vond ik sommige series wat matig beeld hebben, maar vermoed dat dat toch aan de series zelf lag. Van nieuwe(re) series (bijvoorbeeld Fargo) is de kwaliteit echt uitstekend :Y
Fargo en House of Cards vond ik echt top qua beeldkwaliteit. Kijk nu The Walking Dead (bijna door season 2 heen) en die vind ik echt tegenvallen :{ Maar weet niet of het aan Netflix ligt of aan de manier waarp het gefilmd is.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 08:46:02 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140458380
Weet iemand hoe je de gele ondertiteling op de iPad verandert? Op de laptop kan je de instellingen wel veranderen maar op de iPad is het me nog niet gelukt.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 12:04:41 #29
382129 crew  Donna
pi_140463602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Weet iemand hoe je de gele ondertiteling op de iPad verandert? Op de laptop kan je de instellingen wel veranderen maar op de iPad is het me nog niet gelukt.
https://help.netflix.com/nl/node/372
Zie hier!
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:14:00 #30
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140463885
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
"Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.'" AIP-701

Ik heb de laatste tijd erg veel last van deze foutmelding op Netflix via mijn hcs van Samsung, op m'n laptop heb ik geen problemen gehad. De internetverbinding werkt goed, daar kan het niet aan liggen. Op internet gezocht en daar kwam ik dit tegen: http://geekdrop.com/conte(...)ght-now-please-try-a Geprobeerd, werkte. Voor welgeteld 1 avond.

Netflix heeft het altijd goed gedaan, ik krijg deze melding pas sinds een paar dagen. Ideeën?

Edit: even de Facebook pagina van Netflix NL bekeken, kennelijk een bekend probleem met Netflix via Smart TV. Meh ;(
Een paar dagen geleden kreeg ik die melding ook bij bijna alles wat ik af wilde spelen op mijn smart tv. Het uit- en aanzetten van de tv werkte een paar keer, en het afmelden en opnieuw inloggen bij de netflix app op de tv ook, maar als ik dan weer wat anders selecteerde om te gaan kijken dan kreeg ik die melding weer, echt heel irritant.
De dagen erna heb er ik verder geen last meer van gehad *afkloppen*. Dus wie weet lost het zichzelf op?
pi_140471975
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog aanraders qua docu's ?
Gisteren the Act of Killing gekeken via USA Netflix. Heftig.
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:25:24 #32
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_140478955
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik gebruik netflix op mn xbox, als er iemand online komt zie je ze naam oppoppen en irriteert dat door de ondertiteling en filmgeluid heen. Weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
pi_140479398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef warp995 het volgende:
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik gebruik netflix op mn xbox, als er iemand online komt zie je ze naam oppoppen en irriteert dat door de ondertiteling en filmgeluid heen. Weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
Zet je online status op "Busy". Om 1 of andere reden werkt de instelling om geen popups te krijgen tijdens videos niet in Netflix (maar wel als je de YouTube app gebruikt bijvoorbeeld, als iemand online komt, dan krijg je geen melding).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_140502049
Key & Peele in Fargo :')
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:57:11 #35
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_140507245
Gisteren mijn proef-abonnement gestart, maar dit is wel een blijvertje denk ik. Het aanbod valt mij reuze mee net als de kwaliteit. En vanochtend switchte de ondertiteling via de chromecast ook nog naar de settings die ik gister had ingesteld; helemaal goed.

Vooral gekeken via een chromecast overigens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_140507847
Netflix is moeilijk navigeerbaar vind ik. Althans op mijn smart TV. Kan nergens zien welke titels ze aanbieden behalve zelf een titel invoeren, maar ja moet je eerst op de naam komen...
pi_140513743
Ik zoek meestal op mijn pc en voeg het dan via de website van Netflix toe aan mijn lijst waarna ik het op de smart tv kijk.
  donderdag 29 mei 2014 @ 19:16:38 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_140514977
Er mogen wel meer docu's komen op de Nederlandse Netflix.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_140515175
Ben maar begonnen met trailor park boys.. ooit eens jaren geleden alles gezien.

Netflix maakt hiervan trouwens 2 nieuwe seizoenen
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 21:14:41 #40
382129 crew  Donna
pi_140550624
Net begonnen met Californication, leuk tot nu toe haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')