Dit heb je al gevonden neem ik aan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fuck! Ineens werkt Netflix niet meer op mijn laptop. Het werkte eerst prima, maar sinds maandag krijg ik de volgende melding bij het starten van een film of serie:
[ afbeelding ]
Zowel in Firefox als IE.
Ik heb flink gegoogled en heb echt al van alles geprobeerd:
- Browser cache geleegd
- Router gereset
- Cookies + geschiedenis gewist
- Silverlight cache weggegooid
- Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox altijd als admin uitvoeren ingesteld
- Vandaag met laptop ingelogd via bedrijfsnetwerk
Niets van dit alles heeft gewerkt. De error blijft verschijnen.
Iemand nog een idee?
Die foutcode is een vrij ruim genomen foutcode, ben ik achter. Zeker gezien de probeersels die ze je voorschotelen via onderstaande link, welke ik inderdaad ook al gevonden had.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij kunnen waarschijnlijk wel zien wat die foutcode inhoudt.
Of check het eerst bij ICT van je werk.
Yupquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit heb je al gevonden neem ik aan?
https://help.netflix.com/nl/node/120
Geloof dat het alleen gaat om alles wat meer dan 3 jaar oud is. Dus bij de meeste shows loop je drie jaar achter en Entourage, Sex and the City en Curb your Enthousiasm zitten er sowieso niet bij. Uiteindelijk vind ik het dan niet zo'n meerwaarde hebben, naast dat het hier natuurlijk niet beschikbaar is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef OMG het volgende:
Ik verwachtte al geen HBO programma's op Netflix, maar blijkbaar heeft Amazon 1 of andere deal heeft afgesloten met HBO waardoor Amazon Prime members gratis HBO series (zoals The Sopranos, The Wire, maar geen Game of Thrones) kunnen streamen. Zo begint Amazon Prime / Instant Video toch nog een echte concurrent voor Netflix te worden.
Ja, dat is idd een heel leuke serie. Heb er van genoten.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb Last tango in Halifax gekeken en dat was maar een seizoen:( Die serie was leuk
Pretty Little Liars?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:39 schreef MissJ het volgende:
Netflix![]()
Net laatste aflevering van Gossip girl gekeken, in net geen 2 maanden tijd alle seizoenen gezien. Vond het een fantastische serie![]()
Wat zal ik nu gaan kijken? Iemand een tip?
Heb op Gossip girl en SATC na, nog geen enkele andere serie gezien. Ik hou dus van series als Gossip girl en SATC, dus iets soortgelijks zou erg leuk zijn, maar hou ook van thrillers, horror en dat soort dingen.
quote:
dank voor de tip!quote:
Goede film is dat ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist From Dusk Till Dawn gezien (serie)
Het begint heel tof maar opeens veranderd het van toffe serie over bankovervallers naar een soort Walking Dead2.0, Toch nog wel leuk om te kijken maar een rare overgang is het wel.
Ah, treinen maken volgens mij gebruik van een buitenlands netwerk, want er word dan ook altijd gevraagd of ik Google in [instert random taal] wil gebruiken. Misschien dat daarom en The Office US aangeboden werd, en er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar was.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:24 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heeft The Office US nooit op de Nederlandse Netflix gestaan. Ik heb 'm via USA gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |