Bedankt! Zal is effe kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-26EX550
Staat zelfs een handleiding bij die je kunt downloaden.
Paar seizoenen ging het wel maar op een gegeven moment komt er zo'n "huh" seizoen en dan is het tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lost is 1 van de slechtste ''grote'' series ooit, in mijn optiek.
Fargo nieuwe episodes komen op Woensdag geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paar seizoenen ging het wel maar op een gegeven moment komt er zo'n "huh" seizoen en dan is het tijd om te stoppen![]()
Op welke dag komen de nieuwe Fargo afleveringen?
Ik kijk nu Orphan Black op aanraden van mijn broer, vind het tot nu toe nog erg interessant!
Ik wilde over de vloer kruipen en huilen "Nee niet zo langquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fargo nieuwe episodes komen op Woensdag geloof ik.
Ik lig in m'n bed hardop te lachen. Zo flauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat Zal dat voor je doet. Better call Zal!
Zijn er nog providers met datalimieten in België?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef redboyke het volgende:
whoohoo: netflix komt einde van dit jaar naar belgie
http://tweakers.net/nieuw(...)n-frankrijk-aan.html
ja ik heb telenet whoppa die heeft een limiet van 300GB als je enkel tijdens de piekuren downloadquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er nog providers met datalimieten in België?
crocodile dundy ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Copycat het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar het aanbod dat een Netflix Australië of Nieuw-Zeeland zou bieden. Wie weet volgen die ook binnenkort.
Een HD-film is meen ik 2 GB/uur bij Netflix -- misschien om rekening mee te houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja ik heb telenet whoppa die heeft een limiet van 300GB als je enkel tijdens de piekuren download
maar download vooral snachts:
Dag 17 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 347,12 GB (Laatste update gebeurde op 21/05/2014 om 14:06).
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 504,25 GB en 1132,78 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
netflix op mijn tablet verbruikt 27MB per minuut zat toen effe wat op mobiel internet te kijken was dus ook ineens de laatste keer dat ik dat doe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Een HD-film is meen ik 2 GB/uur bij Netflix -- misschien om rekening mee te houden
En wat kost dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef OMG het volgende:
Ik verwachtte al geen HBO programma's op Netflix, maar blijkbaar heeft Amazon 1 of andere deal heeft afgesloten met HBO waardoor Amazon Prime members gratis HBO series (zoals The Sopranos, The Wire, maar geen Game of Thrones) kunnen streamen. Zo begint Amazon Prime / Instant Video toch nog een echte concurrent voor Netflix te worden.
De prijs is dit jaar hier in de VS van $79 naar $99 per jaar gegaan. En daar zit dan ook gratis 2-day shipping voor alle producten die in aanmerking komen als je ze bestelt (en dat zijn bijna alle dingen die ik bestel).quote:
Om dan vervolgens stekkers los te moeten trekken en alles wat ik al geprobeerd heb nog een keer te moeten proberen zeker?quote:
Zij kunnen waarschijnlijk wel zien wat die foutcode inhoudt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om dan vervolgens stekkers los te moeten trekken en alles wat ik al geprobeerd heb nog een keer te proberen zeker?
Ik begin het vermoeden te krijgen dat ze van ICT een policy hebben gezet op Netflix. Zakelijke laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |