En die corrupte politici van HoC.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef roos85 het volgende:
Ja, net zo schandalig als die lesbo gevangenisserie
Of Dexterquote:
Dexter is een seriemoordenaar, maar vermoordt moreel abjecte figuren, dat maakt het ineens interessant als propositie natuurlijk.quote:
Yep, toentertijd op tv en heb hem ook op DVD.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand al de originele HoC serie al gekeken?
Als iemand morele bezwaren heeft, blijven er wel weinig series over. Comedy alleen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat wegens morele bezwaren Fargo ook niets voor je is......
https://help.netflix.com/nl/node/2084quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef jvo91 het volgende:
Dus misschien ligt het specifiek aan dat seizoen? Iemand die dit toevallig ook heeft? Of zou het aan me laptop of iets anders kunnen liggen?
Ik heb het hele 'omg geweldig beste serie ever blabla' nooit zo begrepen van BB... Ik vond de serie met vlagen heel leuk om te kijken, sommige twists zag ik niet helemaal aankomen en vond ik goed gevonden, maar er zitten ook hele stukken in die zo ontzettend traag zijn en waar eigenlijk gewoon niks gebeurt, dat mijn aandacht eigenlijk gewoon weer weg was...quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef roos85 het volgende:
Gisteren de tweede aflevering van BB gekeken. Vond hem al beter te pruimen dan de eerste.
Alleen wat is dar wijf vreselijk irritant zeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben nu met Dexter begonnen, dat vind ik eigenlijk leuker dan BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef donroyco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.quote:
Dan ben ik benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |