Als het om NS gaat: dan gebruik je een Duits IP-adres. Heb je toen iets als unlocator gebruikt?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ah, treinen maken volgens mij gebruik van een buitenlands netwerk, want er word dan ook altijd gevraagd of ik Google in [instert random taal] wil gebruiken. Misschien dat daarom en The Office US aangeboden werd, en er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar was.
Dank
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Ireyon het volgende:
Vond de laatste aflevering van From Dusk Till Dawn wel een beetje meh. Had liever gezien dat Rodriguez heb zelf geregisseerd had.
Qua sfeer hoop ik dat ze verdergaan zo als het eerste deel van seizoen een.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.
Door het laatste shot (bordje richting VS) verwacht ik dat Richie en die chick in de VS de boel op stelten gaan zetten, maar wat betreft het hoe of wat precies laat ik me graag verrassen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er komt een 2de seizoen en ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze dat gaan doen met dit einde.
Ik vond zelf seizoen 4 beter dan seizoen 5, maar beide seizoenen staan mijlenver bovengemiddeld en het einde is één van de beste afsluitingen van een serie ooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet nog steeds verder met Breaking Bad. Ben heel snel door de eerste drie/vier seizoenen gegaan en toen ben ik andere dingen gaan kijken op Netflix(Voornamelijk door het regio switchen). Klopt het dat de laatste twee seizoenen het beste zijn?
Ik ga vandaag ook beginnen aan seizoen 4.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet nog steeds verder met Breaking Bad. Ben heel snel door de eerste drie/vier seizoenen gegaan en toen ben ik andere dingen gaan kijken op Netflix(Voornamelijk door het regio switchen). Klopt het dat de laatste twee seizoenen het beste zijn?
Neen, was een arriva trein, Netflix doet het niet in NS treinen. En heb geen unlocator gebruikt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Als het om NS gaat: dan gebruik je een Duits IP-adres. Heb je toen iets als unlocator gebruikt?
Eindelijk opgelost. Vrijdag ruim 50 minuten met Netflix aan de lijn gezeten. Echt van alles geprobeerd, maar het mocht niet baten. Netflix kon het niet oplossen, ondanks dat de kerel aan de lijn zijn uiterste best deed en contact had met Netflix V.S, welke het ook niet meer wisten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fuck! Ineens werkt Netflix niet meer op mijn laptop. Het werkte eerst prima, maar sinds maandag krijg ik de volgende melding bij het starten van een film of serie:
N8102-106
[ afbeelding ]
Zowel in Firefox als IE.
Ik heb flink gegoogled en heb echt al van alles geprobeerd:
- Browser cache geleegd
- Router gereset
- Cookies + geschiedenis gewist
- Silverlight cache weggegooid
- Silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Firefox altijd als admin uitvoeren ingesteld
- Vandaag met laptop ingelogd via bedrijfsnetwerk
Niets van dit alles heeft gewerkt. De error blijft verschijnen.
Iemand nog een idee?
aflevering 1 toevallig gisteren gekeken, Gervais is weer in vorm ja. Toch weer die typische humor van hem maar nu net wat anders. Die kopstoot in afl 1quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Neen, was een arriva trein, Netflix doet het niet in NS treinen. En heb geen unlocator gebruikt.
Vandaag eigenlijk in 1 dag 'Derek' gekeken, wat een geweldige serie. Op bepaalde momenten krom gelegen van het lachen, en het volgende moment met kippenvel gekeken omdat het zo puur overkwam op mij. Een aanrader!
Er zijn wel meer issues met de ondertiteling (ontbreekt soms volledig, soms alleen in hoofdletters).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Al twee avonden films aan het kijken met huisgenoten via NetflixVeel goede reactie's gehoord over beeld en geluidskwaliteit! Alleen wel een paar keer wat commentaar gehoord over de ondertiteling en dat merkte ik zelf ook wel. Die hebben ze soms niet heel lekker vertaald
Nee, geen oude router en alles is up to date. Het is echt een storing die bekend is bij Netflix, staat ook op hun website. Ze zijn er hard mee bezig, kennelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef speknek het volgende:
Heb je een oude router? Probeer anders de boel te updaten (router en smart tv).
Qua drama heb je Lost, Prison Break, House of Cards, OITNB. Wat me zo even te binnen schiet. Al lopen die laatste twee nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Denni5 het volgende:
Zijn er naast Breaking Bad en The Shield nog meer goede series die al volledig op Netflix staan en niet nog een paar seizoenen achterlopen?
Fargo en House of Cards vond ik echt top qua beeldkwaliteit. Kijk nu The Walking Dead (bijna door season 2 heen) en die vind ik echt tegenvallenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Forbry het volgende:
In het begin vond ik sommige series wat matig beeld hebben, maar vermoed dat dat toch aan de series zelf lag. Van nieuwe(re) series (bijvoorbeeld Fargo) is de kwaliteit echt uitstekend
https://help.netflix.com/nl/node/372quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Weet iemand hoe je de gele ondertiteling op de iPad verandert? Op de laptop kan je de instellingen wel veranderen maar op de iPad is het me nog niet gelukt.
Een paar dagen geleden kreeg ik die melding ook bij bijna alles wat ik af wilde spelen op mijn smart tv. Het uit- en aanzetten van de tv werkte een paar keer, en het afmelden en opnieuw inloggen bij de netflix app op de tv ook, maar als ik dan weer wat anders selecteerde om te gaan kijken dan kreeg ik die melding weer, echt heel irritant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
"Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.'" AIP-701
Ik heb de laatste tijd erg veel last van deze foutmelding op Netflix via mijn hcs van Samsung, op m'n laptop heb ik geen problemen gehad. De internetverbinding werkt goed, daar kan het niet aan liggen. Op internet gezocht en daar kwam ik dit tegen: http://geekdrop.com/conte(...)ght-now-please-try-a Geprobeerd, werkte. Voor welgeteld 1 avond.
Netflix heeft het altijd goed gedaan, ik krijg deze melding pas sinds een paar dagen. Ideeën?
Edit: even de Facebook pagina van Netflix NL bekeken, kennelijk een bekend probleem met Netflix via Smart TV. Meh
Zet je online status op "Busy". Om 1 of andere reden werkt de instelling om geen popups te krijgen tijdens videos niet in Netflix (maar wel als je de YouTube app gebruikt bijvoorbeeld, als iemand online komt, dan krijg je geen melding).quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef warp995 het volgende:
Ik weet niet of dit het goede forum is maar ik gebruik netflix op mn xbox, als er iemand online komt zie je ze naam oppoppen en irriteert dat door de ondertiteling en filmgeluid heen. Weet iemand hoe je dit kunt uitzetten?
Ik denk nergens, voor de VS en de UK liggen de rechten exclusief bij amazon tegenwoordig. Aangezien het seizoen nog bezig is zal het nog wel even duren voor het in Nederland erop staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Weet iemand op welke netflix Orphan black seizoen 2 al begonnen is? NL niet namelijk.
Via de iPlayer van de BBC UK is t/m episode 5 van het 2e seizoen te bekijken. Engelstalige ondertitels krijg je d'r bij. Account aanmaken en met bijv. Unblock-US is het prima te volgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Weet iemand op welke netflix Orphan black seizoen 2 al begonnen is? NL niet namelijk.
Klopt en vanaf seizoen 4 wordt ie pas echt goed, stond er af en toe van te kijken waarmee ze weg konden komen qua verhaal in een (toch wel) kinderseriequote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Star Wars The Clone Wars (serie) is echt verrassend goed zeg.
Ben pas net aan S2 begonnen en verbaas me soms over het aantal doden of ander geweld dat je ziet. Voor een kinderserie. De actie-scenes vind ik sowieso erg goed gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt en vanaf seizoen 4 wordt ie pas echt goed, stond er af en toe van te kijken waarmee ze weg konden komen qua verhaal in een (toch wel) kinderserie
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:18 schreef speknek het volgende:
Je blijft er allemaal niet echt voor thuis zeg maar.
The Killing?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
Wat ga je kijken als je The Bridge en Those who Kill hebt gezien? Iemand?
Nog nooit gezien, haha!quote:Op zondag 1 juni 2014 14:45 schreef speknek het volgende:
Ah ja en Terminator natuurlijk, maar ik neem aan dat iedereen die al dertig keer gezien heeft.
Nota bene gisteren een mailtje gekregen dat The Other Guys nu beschikbaar isquote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
hmm.. ik dacht The Other Guys eens te gaan kijken, maar die is niet beschikbaar voor streaming.
Eerste 3 afleveringen vond ik ook echt matig, daarna kom je er wel beter in en begint het je te pakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Gister begonnen met breaking bad. Had begrepen dat de serie over de jaren beter wordt toch? De start was beetje mwoa.
Na de eerste drie afleveringen jaren, geleden heb ik ook niet meer gekeken, daar moet je doorheen ivm de morele complicaties, daarna vorig jaar toch maar weer begonnen, door de lovende kritieken, en doorgekeken en idd het is één van de beste series ooit... even doorzetten dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Gister begonnen met breaking bad. Had begrepen dat de serie over de jaren beter wordt toch? De start was beetje mwoa.
Hou vol en geloof ons.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:43 schreef franklop het volgende:
Als leraar zijnde meth maken?quote:
Je weet dat het fictie is?quote:
En die corrupte politici van HoC.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef roos85 het volgende:
Ja, net zo schandalig als die lesbo gevangenisserie
Of Dexterquote:
Dexter is een seriemoordenaar, maar vermoordt moreel abjecte figuren, dat maakt het ineens interessant als propositie natuurlijk.quote:
Yep, toentertijd op tv en heb hem ook op DVD.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:56 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand al de originele HoC serie al gekeken?
Als iemand morele bezwaren heeft, blijven er wel weinig series over. Comedy alleen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat wegens morele bezwaren Fargo ook niets voor je is......
https://help.netflix.com/nl/node/2084quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef jvo91 het volgende:
Dus misschien ligt het specifiek aan dat seizoen? Iemand die dit toevallig ook heeft? Of zou het aan me laptop of iets anders kunnen liggen?
Ik heb het hele 'omg geweldig beste serie ever blabla' nooit zo begrepen van BB... Ik vond de serie met vlagen heel leuk om te kijken, sommige twists zag ik niet helemaal aankomen en vond ik goed gevonden, maar er zitten ook hele stukken in die zo ontzettend traag zijn en waar eigenlijk gewoon niks gebeurt, dat mijn aandacht eigenlijk gewoon weer weg was...quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef roos85 het volgende:
Gisteren de tweede aflevering van BB gekeken. Vond hem al beter te pruimen dan de eerste.
Alleen wat is dar wijf vreselijk irritant zeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ben nu met Dexter begonnen, dat vind ik eigenlijk leuker dan BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef donroyco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.quote:
Dan ben ik benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De meningen lopen uiteen, maar ook mijn mening is dat het na een seizoen of vier razendsnel achteruit dendert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |