abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140111934
quote:
Schrijfster en actrice Elle van Rijn is bedreigd nadat ze zich zondagochtend kritisch had uitgelaten over Geert Wilders. Van Rijn en Wilders waren samen te gast in het tv-programma WNL op Zondag. Van Rijn liet aan de PVV-leider duidelijk merken dat ze niet gecharmeerd is van zijn politiek.

De blondine ging in de aanval na het betoog van Wilders dat 43 procent van de Nederlanders het met hem eens zou zijn wat betreft zijn 'minder Marokkanen'-standpunt. 'U strooit de hele tijd maar met getallen en eerlijk gezegd geloof ik er geen zak van.'

Aan het Radio1-programma De Perstribune liet een geschrokken Van Rijn later op de dag weten dat ze allemaal mailtjes binnen had gekregen. 'Hele positieve, maar ook hele negatieve'.

Haat
'Ik ben nogal geschrokken van de felle reacties', vertelt Elle aan RTL Boulevard. "Het punt dat ik naar Wilders wilde maken en dat ik ook naar aanleiding van de hate-spam zou willen maken is: waarom is elke nuance verdwenen? Op deze manier wordt een samenleving vol haat gecreëerd die gebaseerd is op louter angst. Laten we proberen om samen de problemen aan te pakken in plaats van elkaar als vijanden te zien. Samenwerken in plaats van tegenwerken.'

Van Rijn zou van plan zijn om aangifte te doen.
Het is wel grappig dat Wilders altijd huilt dat de moslims andere bedreigen e.d., maar zelf doet zijn achterban het ook. Wilders moet zichzelf mr. Hypocriet noemen. Het grappigste is ook nog eens dat hij niet eens afstand doet van die bedreigingen, hij laat het gewoon toe.

Nooit hoor ik hem zeggen: luister eens, achterban. Jullie zouden niet andere mensen moeten bedreigen om hun mening, want dat wordt gedaan bij mij. Doe niet iets wat je zelf niet fijn vindt! Dat zou ik wel eens van Wilders willen horen. Dat zullen we nooit horen omdat Wilders het te druk heeft met stemmen proberen te winnen door middel van onrealistische ideeën te verzinnen.

Kopvoddentaks, btw vrije maand, de gulden terug. Damn, wat een populistisch gelul. :')
#freefrederike
pi_140113427
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat Wilders altijd huilt dat de moslims andere bedreigen e.d., maar zelf doet zijn achterban het ook. Wilders moet zichzelf mr. Hypocriet noemen. Het grappigste is ook nog eens dat hij niet eens afstand doet van die bedreigingen, hij laat het gewoon toe.

Nooit hoor ik hem zeggen: luister eens, achterban. Jullie zouden niet andere mensen moeten bedreigen om hun mening, want dat wordt gedaan bij mij. Doe niet iets wat je zelf niet fijn vindt! Dat zou ik wel eens van Wilders willen horen. Dat zullen we nooit horen omdat Wilders het te druk heeft met stemmen proberen te winnen door middel van onrealistische ideeën te verzinnen.

Kopvoddentaks, btw vrije maand, de gulden terug. Damn, wat een populistisch gelul. :')
Net als minder Europa en belastingen omlaag ;)

Bedenk maar dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is.
Overigens zou het me niet verbazen dat die bedreigingen uit een hele andere hoek komen dan verwacht, puur om Wilders en zijn aanhang te demoniseren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140114090
PVV stemmers zijn gewoon domme lullen. Dus het wekt geen verbazing.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_140114557
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef DS4 het volgende:
Dit soort idiote uitspraken zeggen meer over jou dan over de PVV stemmer.

In feite doe je precies hetzelfde en beiden zijn afkeuringswaardig.

Dat meisje wil graag bij de linkse salon elite horen, een uitnodiging krijgen voor het boekenbal ofzo, nou laat haar even haar sociale verontwaardiging dingetje doen, lekker belangrijk.
pi_140115607
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Kanjer het volgende:

Dit soort idiote uitspraken zeggen meer over jou dan over de PVV stemmer.

In feite doe je precies hetzelfde en beiden zijn afkeuringswaardig.
Constateren dat iemand een domme lul is, is inderdaad precies hetzelfde als doodsbedreigingen...

Je bewijst mijn punt, waarde medeuser... ;)

quote:
Dat meisje wil graag bij de linkse salon elite horen, een uitnodiging krijgen voor het boekenbal ofzo, nou laat haar even haar sociale verontwaardiging dingetje doen, lekker belangrijk.
En je bewijst het nog dubbelop ook...
pi_140116183
Wat bezielt die mensen om iemand te bedreigen om een mening? Lopen maar rare figuren rond. }:|
pi_140116746
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Constateren dat iemand een domme lul is, is inderdaad precies hetzelfde als doodsbedreigingen...

Je bewijst mijn punt, waarde medeuser... ;)

[..]

En je bewijst het nog dubbelop ook...
Niet iemand knakworst, je zet een hele grote groep weg als domme lullen.
Prima, moet je helemaal zelf weten, maar je doet precies hetzelfde als waar je de ander van beticht.

Het zal wel allemaal te moeilijk voor je zijn.
pi_140116898
Ik heb net even snel een herhaling gezien van WNL en om eerlijk te zijn begrijp ik de hele commotie niet. Elle van Rijn mag toch wel net als elke andere Nederlander haar bedenkingen hebben over de beweegredenen van de heer Wilders. (we leven immers in een vrij land) En wat ze hem vroeg over zijn afkomst daar had ze nog geen eens ongelijk, gezien de reactie van de heer Wilders die het niet tegensprak. Daarbij werd daar niet eens echt op ingegaan en was zij in vergelijking met de heer Windjes en Paul Jansen nog best wel aardig tegen de heer Wilders (fatsoenlijk) Ik vond de presentatie van WNL samen met de heer Windjes toch wel veel agressiever naar de heer Wilders toe.
pi_140117229
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Prima, moet je helemaal zelf weten, maar je doet precies hetzelfde als waar je de ander van beticht.

Goh, het kan dus wel, nuance .. waarom nou niet altijd? En laat dat nou precies het punt zijn dat dit 'meisje' wilde maken :)
pleased to meet you
  maandag 19 mei 2014 @ 00:40:11 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_140117505
Geen verbazing hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_140117940
De media zou eens een gewone burger kunnen uitnodigen om Roemer, Pechtold of Wilders lastige vragen te stellen in plaats van telkens een bekende Nederlander.
Dat zullen veel interessantere vraaggesprekken gaan worden, geen voorgekauwde vragen die leiden tot bedreigingen, die men weer als propaganda kan gebruiken om een anti houding, dus oppositiestrijd te veroorzaken tegen een 'totalitaire' politici.
pi_140118293
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Goh, het kan dus wel, nuance .. waarom nou niet altijd? En laat dat nou precies het punt zijn dat dit 'meisje' wilde maken :)
Dat moet dan wel van 'beide kanten' komen.
pi_140118357
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Synthercell het volgende:
De media zou eens een gewone burger kunnen uitnodigen om Roemer, Pechtold of Wilders lastige vragen te stellen in plaats van telkens een bekende Nederlander.
Dat zullen veel interessantere vraaggesprekken gaan worden, geen voorgekauwde vragen die leiden tot bedreigingen, die men weer als propaganda kan gebruiken om een anti houding, dus oppositiestrijd te veroorzaken tegen een 'totalitaire' politici.
Ja, valt inderdaad op dat vragen niet gesteld worden, soort van erecode of afspraak?

Wat mij ook is opgevallen, nog niet zo heel lang geleden in de tweede kamer.
Ze vechten elkaar op het podium de tent uit en maken elkaar uit voor rotte vis.
En toen de vergadering voorbij was en het geluid uit, liep het beeld even door en zag je Rutte, Pechtold, Samson en nog een paar samen met Wilders gewoon handjes schudden en grapjes maken.
Zulke grote vijanden zijn het niet zoals ze willen laten geloven.
pi_140118647
Een hatemailtje die Elle van Rijn ontving:

quote:
‘Vieze linkse stronthoer, je zult het wel merken. Ik zie je vaak rondlopen met die kankerkop in Amsterdam. Binnenkort een mes tussen je tieten, vieze fokmachine.’”
http://www.telegraaf.nl/p(...)campaign=twitterfeed
pi_140118671
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tsja, ik snap ook niet hoe die mensen hier lol uithalen.... Beetje ziek.
pi_140118740
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tsja, ik snap ook niet hoe die mensen hier lol uithalen.... Beetje ziek.
haat

ps
nou.... fokkers... jullie weten het nu... jullie zijn fokmachines.
pi_140120580
quote:

[..]

Daarvoor hoef je maar op de faceboekpagina van de GBL te kijken, daar wordt aan de lopende band opgeroepen tot geweld tegen iedereen die het niet eens is met de GBL. Zelfs de meest ranzige bedreigingen mogen gewoon blijven staan. Tegengeluiden worden zelfs meteen verwijderd. Kennelijk vindt de pvv dat allemaal prima en dat geeft te denken over de mensen die binnen de pvv de dienst uitmaken....

quote:
Of: 'macht afpekken van de elite en teruggeven aan het volk', ook al zoiets :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_140120611
quote:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140120815
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb net even snel een herhaling gezien van WNL en om eerlijk te zijn begrijp ik de hele commotie niet. Elle van Rijn mag toch wel net als elke andere Nederlander haar bedenkingen hebben over de beweegredenen van de heer Wilders. (we leven immers in een vrij land) En wat ze hem vroeg over zijn afkomst daar had ze nog geen eens ongelijk, gezien de reactie van de heer Wilders die het niet tegensprak. Daarbij werd daar niet eens echt op ingegaan en was zij in vergelijking met de heer Windjes en Paul Jansen nog best wel aardig tegen de heer Wilders (fatsoenlijk) Ik vond de presentatie van WNL samen met de heer Windjes toch wel veel agressiever naar de heer Wilders toe.
Ik vond het een vervelend interview waarbij Wilders constant in de rede werd gevallen. Daarbij was Wilders zelf ook erg vervelend door langdradig en niet to-the-point te antwoorden, wat dus dat in de rede vallen weer in de hand werkte.

Jammer van Ellen dat ze zich zo liet kennen, met name door haar "ik geloof er geen zak van" (hoezo nuance?) opmerking.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_140120846
En dit is nieuws omdat?

Wilders wordt elke dag 1000 maal bedreigd, lekker belangrijk.

Aandachtshoer dus :')
pi_140120853
Erg vervelend voor haar
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 09:22:17 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_140120896
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Smack10 het volgende:
En dit is nieuws omdat?

Dus omdat Wilders elke dag bedreigingen krijgt mogen andere mensen door Wildersaanhangers worden bedreigd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_140120911
quote:
En dit is nieuws omdat?

Dat heeft ze dus, wat betreft bedreigingen, goed overgenomen van de GBL.
pi_140120940
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus omdat Wilders elke dag bedreigingen krijgt mogen andere mensen door Wildersaanhangers worden bedreigd?
Zeg ik dat?
pi_140120942
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bijzondere redenatie, inderdaad.
pi_140121132
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:18 schreef Kanjer het volgende:

Ja, terecht toch? Ze stemmen op een idioot met nog veel idiotere standpunten. Nou, dan spoor je niet.

quote:
Nee.

quote:
Je bewijst weer mijn punt. Er is allemaal niets moeilijks aan, maar jij denkt dat het wel moeilijk is. Way to go!
pi_140121184
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:23 schreef Kanjer het volgende:

Zulke grote vijanden zijn het niet zoals ze willen laten geloven.
Kennelijk snap jij niet dat het gewoon collega's zijn die inhoudelijk met elkaar van mening verschillen. Natuurlijk zijn het geen vijanden en dat beeld roepen ze ook helemaal niet op... Althans... bij normale mensen.
pi_140121252
Tegenwoordig moet iedere bedreiging breed uitgemeten worden blijkbaar, tegenwoordig kan iedere gek dreigmailtjes, tweets etc versturen. Hoe serieus moet je dat nog nemen? Als je als BN-er op TV komt met je mening, dan weet je dat er figuren zijn die het nodig vinden te reageren.

En hoe komen die bedreigers eigenlijk aan de contact gegevens van Elle? Heeft ze dit allemaal openbaar staan? Zou kunnen hoor, maar misschien moet je dat gewoon wat beter afschermen.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 19 mei 2014 @ 09:41:44 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140121286
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Tegenwoordig moet iedere bedreiging breed uitgemeten worden blijkbaar, tegenwoordig kan iedere gek dreigmailtjes, tweets etc versturen. Hoe serieus moet je dat nog nemen? Als je als BN-er op TV komt met je mening, dan weet je dat er figuren zijn die het nodig vinden te reageren.

En hoe komen die bedreigers eigenlijk aan de contact gegevens van Elle? Heeft ze dit allemaal openbaar staan? Zou kunnen hoor, maar misschien moet je dat gewoon wat beter afschermen.
Idd, voorheen werden dit soort uitspraken gewoon in de kroeg gedaan, of op verjaardagen etc. En uiteraard hoorde je daar niemand over, want niemand hoorde ze :P.

Maar nu heeft elke josti de mogelijkheid om zijn mening wereldkundig te maken, en krijg je dit soort dingen, als je je daar druk om gaat maken kan je beter stoppen met leven :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 09:43:44 #30
3928 Ulx
pi_140121323
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Je bagatelliseert het.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 mei 2014 @ 09:46:20 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_140121388
quote:
En dit is nieuws omdat?

Nu moeten we het opeens normaal gaan vinden dat mensen onbeperkt gaan bedreigen omdat hun mening niet overeenkomt met een ander z'n?

Even normaal blijven doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 19 mei 2014 @ 09:47:06 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140121404
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nu moeten we het opeens normaal gaan vinden dat mensen onbeperkt gaan bedreigen omdat hun mening niet overeenkomt met een ander z'n?

Even normaal blijven doen.
Die bedreigingen waren er altijd al, alleen nu hoor/lees je ze ipv dat ze in de privesfeer blijven.

Dus ja, het is normaal en ja, je moet ze gewoon lekker negeren.
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2014 @ 09:48:02 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140121432
ik vind er niets normaals aan eigenlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_140121450
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:48 schreef Re het volgende:
  maandag 19 mei 2014 @ 09:49:08 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140121459
quote:
Ik wel. Niet de bedreigingen an sich hoor, dat zijn toch vaak wat domme uitspraken gedaan zonder na te denken. Maar nogmaals, dat is niets nieuws, dat is van alle tijden.
Get woke, go broke!
pi_140121475
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:39 schreef Ronaldsen het volgende:

Dus de beveiliging van de GBL kunnen we ook gewoon opheffen? ^O^
  maandag 19 mei 2014 @ 09:50:27 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140121480
Wat een randdebielen zijn het ook...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_140121497
quote:
Nou ja, het is op zich normaal dat er rare gefrustreerde mensen zijn, dat is altijd al zo geweest.

Alleen hoorde je ze vroeger niet zo vaak.
٩๏̯͡๏)۶
pi_140121549
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je bagatelliseert het.
Nee, zij blaast het op.
pi_140121560
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die bedreigingen waren er altijd al, alleen nu hoor/lees je ze ipv dat ze in de privesfeer blijven.

Dit, er niet op ingaan.
  maandag 19 mei 2014 @ 09:54:08 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140121563
ja, tijden verdigitaliseren, maar dat op zich maakt het niet normaal dat zoiets wordt gezegd want dan zou e alles wel onder een vloerkleedje kunnen wegstoffen
pi_140121570
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus de beveiliging van de GBL kunnen we ook gewoon opheffen? ^O^
Dat is het punt niet, maar je moet niet ieder dreigmailtje/tweet serieus nemen. Zeker niet als je een onbeduidende actrice bent zoals Elle van Rijn.

Denk je dat ieder mailtje gericht aan Geert serieus genomen wordt? De meesten zullen in de prullebak verdwijnen lijkt mij.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 19 mei 2014 @ 09:54:55 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140121583
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, zij blaast het op.
een mes tussen je ribben van iemand die weet waar je woont etc... tsja blaas het maar op...
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 09:55:16 #44
3928 Ulx
pi_140121588
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, zij blaast het op.
quote:
‘Vieze linkse stronthoer, je zult het wel merken. Ik zie je vaak rondlopen met die kankerkop in Amsterdam. Binnenkort een mes tussen je tieten, vieze fokmachine.’”
Dit is normaal voor de PVV aanhangers?
pi_140121631
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

[..]

Ah joh, is gewoon een jolig PVV-geintje. Doorlopen, niets aan de hand.
pi_140121644
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

[..]

Geen idee, maar ik denk wel dat het in de huidige samenleving vrij normaal is ja.
  maandag 19 mei 2014 @ 09:57:46 #47
168739 Red_85
'echt wel'
pi_140121650
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Beetje NL van tegenwoordig. Is cultuur geworden.
En dan zijn er ook mensen die het normaal vinden. Vraag me af wat erger is.
1947-2016
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 09:59:02 #48
3928 Ulx
pi_140121680
Tering, wat een kutmentaliteit om zoiets normaal te vinden.
pi_140121687
quote:
Het is niet normaal, maar helaas ook niet meer ongebruikelijk...
pi_140121695
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik denk wel dat het in de huidige samenleving vrij normaal is ja.
Ik denk dat dat wel meevalt. Persoonlijk heb ik nog nooit iemand een dreigmail gestuurd. Ik spoor namelijk wel.
pi_140121706
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moet je dan naiëf zijn en op elk nieuwtje geschokt reageren met : "Dat dit kan in Nederland"?

De maatschappij is aan het verharden en met één tweet kan je iemand bedreigen, gewoon boven staan en geen aandacht geven (in de media dan) over de bedreigingen.
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 10:00:40 #52
3928 Ulx
pi_140121726
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Moet je dan naiëf zijn en op elk nieuwtje geschokt reageren met : "Dat dit kan in Nederland"?

De maatschappij is aan het verharden en met één tweet kan je iemand bedreigen, gewoon boven staan en geen aandacht geven (in de media dan) over de bedreigingen.
Tot er een dode valt.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:00:49 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140121728
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is niet normaal, maar helaas ook niet meer ongebruikelijk...
nou ja het argument is blijkbaar dat het vroeger ook gebeurde maar toen had je geen twitter/facebook... dus was het niet zichtbaar dus is het normaal
pi_140121730
met van Gogh begon het ook met wat bedreigingen.
en toen lag ie op straat met een mes in zn buik.
pi_140121742
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Persoonlijk heb ik nog nooit iemand een dreigmail gestuurd. Ik spoor namelijk wel.
Ik heb genoeg bedreigingen de afgelopen jaren ontvangen om er niet van op te kijken eerlijk gezegd.

Ja, het waren allemaal tokkies die dat deden.
pi_140121762
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg bedreigingen de afgelopen jaren ontvangen om er niet van op te kijken eerlijk gezegd.

Ja, het waren allemaal tokkies die dat deden.
Waarom ontvang jij in vredesnaam bedreigingen?
  maandag 19 mei 2014 @ 10:03:02 #57
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140121800
Ophef maken over een paar haatmailtjs :')

Verder: Elle van Rijn is een prachtige vrouw, heb haar keer in real life gezien en was echt mooi aantrekkelijke MILF. Wel heul klein.

Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 19 mei 2014 @ 10:03:14 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140121804
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee dus, niets "van tegenwoordig" "is geworden"

Dit is altijd zo geweest, alleen je hoorde de mening van Jan-lul-met-de-pet alleen als je hem toevallig tegenkwam en nu staat het openbaar op internet.

Natuurlijk kan het geen kwaad om een beetje op te letten met dit soort dingen, maar als je je druk gaat maken om bedreigingen op het internet heb je geen leven meer.

Ik ben slechts een modje op een forum en zelfs ik heb doodsbedreigingen gekregen nav een slotje op een topic :').
Get woke, go broke!
pi_140121805
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom ontvang jij in vredesnaam bedreigingen?
Schijnbaar zijn daar verschillende redenen voor.

Is gewoon een uiting van frustratie en onmacht, dus in feite zijn de mensen die dat doen gewoon zielig.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:06:39 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140121893
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is altijd zo geweest, alleen je hoorde de mening van Jan-lul-met-de-pet alleen als je hem toevallig tegenkwam en nu staat het openbaar op internet.

Natuurlijk kan het geen kwaad om een beetje op te letten met dit soort dingen, maar als je je druk gaat maken om bedreigingen op het internet heb je geen leven meer.

Ik ben slechts een modje op een forum en zelfs ik heb doodsbedreigingen gekregen nav een slotje op een topic :').
en ik weet waar je woont, knul
pi_140121947
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

Verder: Elle van Rijn is een prachtige vrouw, heb haar keer in real life gezien en was echt mooi aantrekkelijke MILF. Wel heul klein.

[ afbeelding ]
Lekker relevant, het is echt bizar dat wanneer het over vrouwen gaat iemand altijd het uiterlijk er bij moet betrekken. Alsof iemand ineens in een topic over Syrië typt: who cares, al assad is echt een lekkertje!!
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_140121952
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:08 schreef WJMW het volgende:

[..]

Lekker relevant, het is echt bizar dat wanneer het over vrouwen gaat iemand altijd het uiterlijk er bij moet betrekken. Alsof iemand ineens in een topic over Syrië typt: who cares, al assad is echt een lekkertje!!
DIt inderdaad.
pi_140122016
quote:
Dit is altijd zo geweest.
Dit idd, en op het antwoord dat ze in plaats van te dreigen gewoon gelijk moeten komen om het even af te handelen was het al snel over en begon het normale praten.
Maar helaas kan nu elk gekkie fijn gaan zitten dreigmailen naar iemand, dan zit er toch een schroefje los in de bovenkamer naar mijn mening.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 19 mei 2014 @ 10:16:11 #64
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_140122096
quote:

[..]

Dus dan moet Wilders eigenlijk ook niet zo lopen huilen om een bedreiginkje. Zoveel behelst het nou allemaal ook weer niet en bovendien past het inmiddels helemaal in onze christelijk(joodse) cultuur :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_140122106
quote:

[..]

De maatschappij is aan het verharden en met één tweet kan je iemand bedreigen

Is dat meetbaar eigenlijk dat de maatschappij aan het verharden is? Ik betwijfel eigenlijk of dat zo is.
Ik denk niet dat de maatschappij harder is dan in bijvoorbeeld de jaren 80, toen er ook veel economische ellende was.

Of ga nog maar verder terug in de tijd, toen er nog massale armoede was. Ik geloof niet dat vroeger alles beter was.
٩๏̯͡๏)۶
pi_140122126
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:16 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is dat meetbaar eigenlijk dat de maatschappij aan het verharden is? Ik betwijfel eigenlijk of dat zo is.
Ik denk niet dat de maatschappij harder is dan in bijvoorbeeld de jaren 80, toen er ook veel economische ellende was.

Of ga nog maar verder terug in de tijd, toen er nog massale armoede was. Ik geloof niet dat vroeger alles beter was.
Nou dan zeg ik het anders, het niveau daalt van de gemiddelde burger.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:17:59 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140122136
quote:
11s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Re het volgende:

[..]

en ik weet waar je woont, knul
Lekker belangrijk :7.
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2014 @ 10:20:44 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140122209
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker belangrijk :7.
is soms wel eens handig hoor :P
  maandag 19 mei 2014 @ 10:22:08 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140122249
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:20 schreef Re het volgende:

[..]

is soms wel eens handig hoor :P
Vaak is het andersom handiger ;).

Maar je snapt mijn punt toch wel een beetje? Natuurlijk zijn internetbedreigingen niet helemaal kosher, maar je kan je er ook te druk om maken als publiek figuur. Je gaat er niet aan ontkomen of je moet internetcensuur gaan toepassen, en willen "we" dat?
Get woke, go broke!
pi_140122290
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En toch stijgt het aantal hoogopgeleiden, het lijkt er eerder op dat het lage niveau vaker zichtbaar is door o.a. stompzinnige tweets/facebook posts etc.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 19 mei 2014 @ 10:26:31 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140122363
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vaak is het andersom handiger ;).

Maar je snapt mijn punt toch wel een beetje? Natuurlijk zijn internetbedreigingen niet helemaal kosher, maar je kan je er ook te druk om maken als publiek figuur. Je gaat er niet aan ontkomen of je moet internetcensuur gaan toepassen, en willen "we" dat?
meestal wel ja }:| (8>

het internet in deze is een handige tool om dingen aan het oppervlakte te krijgen, en het is natuurlijk niet een kwestie van zoiets willen voorkomen, het zijn bedreigingen direct aan het adres van de bedreigde, dat lijkt me gewoon een andere categorie als wat dronken borrelpraat in het cafe
  maandag 19 mei 2014 @ 10:28:43 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140122419
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:26 schreef Re het volgende:

[..]

meestal wel ja }:| (8>

het internet in deze is een handige tool om dingen aan het oppervlakte te krijgen, en het is natuurlijk niet een kwestie van zoiets willen voorkomen, het zijn bedreigingen direct aan het adres van de bedreigde, dat lijkt me gewoon een andere categorie als wat drinken borrelpraat in het cafe
Nou ja, mij niet. Of Klaas nou in de kroeg roept dat die eikel tegen een kogel aan moet lopen of dat hij het vanaf zijn mobiel doet via Twitter, het kost beide erg weinig moeite en mensen slingeren alles het web op. Fire and forget...
Get woke, go broke!
pi_140122437
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, mij niet. Of Klaas nou in de kroeg roept dat die eikel tegen een kogel aan moet lopen of dat hij het vanaf zijn mobiel doet via Twitter, het kost beide erg weinig moeite en mensen slingeren alles het web op. Fire and forget...
Helemaal mee eens.
pi_140122446
quote:

[..]

Punt is echter dat die eikel dat nu ook weet. Als Klaas dat alleen in de kroeg roept, is dat niet het geval.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:32:22 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140122511
quote:

[..]

met het verschil dat de bedreiging persoonlijk afgeleverd wordt aan de persoon... het is gewoon strafbaar, of het nou aan piet klaas of gerrit gaat
pi_140122638
quote:
Jammer man, dit soort opmerkingen. Had van jou beter verwacht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_140122655
quote:

[..]

Toch snap ik niet dat er mensen zijn die het een goed idee vinden om een doodsbedreiging via internet direct bij de persoon zelf af te leveren. Ten eerste zijn doodsbedreigingen zelf al niet bepaald wenselijk en ten tweede lijkt het me ook vrij achterlijk(zo niet totaal gestoord) om te doen als je bedenkt dat het strafbaar is en dat het internet niks vergeet. Dus, als je jezelf in problemen wil brengen is het maken van doodsbedreigingen een goed idee.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:39:09 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140122676
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:32 schreef Re het volgende:

[..]

met het verschil dat de bedreiging persoonlijk afgeleverd wordt aan de persoon... het is gewoon strafbaar, of het nou aan piet klaas of gerrit gaat
Ja, dat klopt als je het helemaal letterlijk gaat nemen qua wetgeving etc. Alleen weet jij als crew denk ik net zo goed dat mensen echt de achterlijkste dingen naar je kop slingeren online als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik heb me er echt nog nooit druk om kunnen maken.
Get woke, go broke!
pi_140122730
quote:

[..]

Mijn ogen doen pijn van deze drogreden. Ten eerste is "het is altijd zo geweest" nooit een reden om iets normaal te vinden. Criminaliteit is ook van alle tijden, is het daarmee normaal? Nee. Het is niet volgens de norm. Het gebeurt, maar dat maakt het niet normaal.

Ten tweede loopt je vergelijking totaal mank. Klopt van geen kant. Wat jan-lul-met-de-pet in zijn privé sfeer uit aan onzin, is niet te vergelijking met een gerichte doodsbedreiging, notabene openbaar. Waarom?

- Wat jan-lul aan zijn vrienden vertelt komt niet bij het slachtoffer aan en is daarmee geen gerichte doodsbedreiging.
- Wat jan-lul aan zijn vrienden vertelt is niet o-p-e-n-b-a-a-r.

Iemand in het openbaar en gericht met de dood bedreigen was nooit normaal.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:44:41 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_140122803
quote:

[..]

Het nare is dat het je niet eens meer verbaasd.
quote:
1947-2016
  maandag 19 mei 2014 @ 10:44:59 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140122815
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat klopt als je het helemaal letterlijk gaat nemen qua wetgeving etc. Alleen weet jij als crew denk ik net zo goed dat mensen echt de achterlijkste dingen naar je kop slingeren online als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik heb me er echt nog nooit druk om kunnen maken.
dat zijn meestal doodsverwensingen eigenlijk, echte doodsbedreiging heb ik ook maar 1 keer gehad geloof ik
  maandag 19 mei 2014 @ 10:45:34 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140122828
quote:
13s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mijn ogen doen pijn van deze drogreden. Ten eerste is "het is altijd zo geweest" nooit een reden om iets normaal te vinden. Criminaliteit is ook van alle tijden, is het daarmee normaal? Nee. Het is niet volgens de norm. Het gebeurt, maar dat maakt het niet normaal.

Ten tweede loopt je vergelijking totaal mank. Klopt van geen kant. Wat jan-lul-met-de-pet in zijn privé sfeer uit aan onzin, is niet te vergelijking met een gerichte doodsbedreiging, notabene openbaar. Waarom?

- Wat jan-lul aan zijn vrienden vertelt komt niet bij het slachtoffer aan en is daarmee geen gerichte doodsbedreiging.
- Wat jan-lul aan zijn vrienden vertelt is niet o-p-e-n-b-a-a-r.

Iemand in het openbaar en gericht met de dood bedreigen was nooit normaal.
Leuke verontwaardigde tekst, maar weinig realistisch. Een vent die in de kroeg verkondigt dat ze die Rutte eens aan zijn ballen moeten opknopen, of Zalm, of Lubbers of Drees etc was ook in het openbaar zijn doodsbedreiging aan het uiten, en hij deed dat daarom omdat hij 0,0 de mogelijkheid had om de persoon aan te spreken, nu is die mogelijkheid voor alles en iedereen toegankelijk en dus doen mensen het ook.

Had je in de jaren 80 tijdens de crisis Twitter gehad was het precies hetzelfde gegaan als nu.

Nogmaals, het is niet "leuk" of de bedoeling, maar zeker niets van de laatste jaren. Of ben je ook van mening dat we in de jaren 80 ook elk nieuwsbericht uit pokkiewokkieland konden volgen? Of zou het zo kunnen zijn dat we door het internet gewoon meer informatie te zien krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 19-05-2014 10:52:15 ]
Get woke, go broke!
pi_140122972
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het niveau van de gemiddelde burger stijgt alleen maar, de domme on- of laagopgeleide massa kan zich echter nu ook uiten via kanalen die landelijk beschikbaar zijn.

Het is wel zorgelijk om te zien hoe normaal dit soort bedreigingen maar gevonden worden.
pi_140123010
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef niels0 het volgende:
Wat bezielt die mensen om iemand te bedreigen om een mening? Lopen maar rare figuren rond. }:|
Bedreigingen zijn hip. Je hoort er niet bij als je niet minstens een paar goeie doodsbedreigingen hebt gehad.
pi_140123186
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leuke verontwaardigde tekst, maar weinig realistisch. Een vent die in de kroeg verkondigt dat ze die Rutte eens aan zijn ballen moeten opknopen, of Zalm, of Lubbers of Drees etc was ook in het openbaar zijn doodsbedreiging aan het uiten, en hij deed dat daarom omdat hij 0,0 de mogelijkheid had om de persoon aan te spreken, nu is die mogelijkheid voor alles en iedereen toegankelijk en dus doen mensen het ook.

Had je in de jaren 80 tijdens de crisis Twitter gehad was het precies hetzelfde gegaan als nu.

Nogmaals, het is niet "leuk" of de bedoeling, maar zeker niets van de laatste jaren. Of ben je ook van mening dat we in de jaren 80 ook elk nieuwsbericht uit pokkiewokkieland konden volgen? Of zou het zo kunnen zijn dat we door het internet gewoon meer informatie te zien krijgen?
Vergelijking loopt nog steeds mank. Iets roepen in een kroeg aan een beperkte kring van mensen is nog steeds niet hetzelfde iets in het openbaar aan een grote groep mensen verkondigen. Het is al helemaal niet te vergelijken met een gerichte bedreiging.

Daarbij is roepen dat ze iemand moeten opknopen geen doodsbedreiging, maar een oproep tot. In dit topic lezen we de bedreiging dat iemand Elle van Rijn persoonlijk wil omleggen.

Dus wanneer ga je nou accepteren dat je vergelijking mank loopt?

Dat we nu meer mogelijkheden hebben in het internettijdperk moge zo zijn, maar het is geen vrijbrief om mensen persoonlijk en in het openbaar te bedreigen. Het legitimeert zeker de actie niet en het is zeker ook niet iets dat altijd al zo was en we dus maar moeten accepteren.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:01:22 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140123249
quote:
13s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:58 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Vergelijking loopt nog steeds mank. Iets roepen in een kroeg aan een beperkte kring van mensen is nog steeds niet hetzelfde iets in het openbaar aan een grote groep mensen verkondigen. Het is al helemaal niet te vergelijken met een gerichte bedreiging.

Daarbij is roepen dat ze iemand moeten opknopen geen doodsbedreiging, maar een oproep tot. In dit topic lezen we de bedreiging dat iemand Elle van Rijn persoonlijk wil omleggen.

Dus wanneer ga je nou accepteren dat je vergelijking mank loopt?

Dat we nu meer mogelijkheden hebben in het internettijdperk moge zo zijn, maar het is geen vrijbrief om mensen persoonlijk en in het openbaar te bedreigen. Het legitimeert zeker de actie niet en het is zeker ook niet iets dat altijd al zo was en we dus maar moeten accepteren.
Ik accepteer niets omdat JIJ degene bent die het niet snapt.

Die mensen zijn er helemaal niet zo bewust mee bezig als jij denkt. Ze hebben heel erg eenvoudig de mogelijkheid gekregen om hun kroegmening openbaar te maken en dat doen ze massaal.

En het is dus wel iets dat altijd zo was, voor zover mogelijk. Nu is er meer mogelijk en maken mensen er gebruik van, maar de inhoud was 30 jaar geleden precies hetzelfde, alleen kon jij dat niet horen/lezen.

En nogmaals, dan krijg je dus censuur, en laat dat nou precies zijn wat een overheid graag zou willen...
Get woke, go broke!
pi_140123273
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

+1 voor de creatieve woordenschat.
pi_140123341
Overigens moet Elle van Rijn wel ff nadenken voordat ze dingen gaat roepen :') maar dat terzijde.
pi_140123411
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die mensen zijn er helemaal niet zo bewust mee bezig als jij denkt. Ze hebben heel erg eenvoudig de mogelijkheid gekregen om hun kroegmening openbaar te maken en dat doen ze massaal.

En het is dus wel iets dat altijd zo was, voor zover mogelijk. Nu is er meer mogelijk en maken mensen er gebruik van, maar de inhoud was 30 jaar geleden precies hetzelfde, alleen kon jij dat niet horen/lezen.

En nogmaals, dan krijg je dus censuur, en laat dat nou precies zijn wat een overheid graag zou willen...
Berichten hoeven niet gecensureerd te worden wat mij betreft, maar het lompe volk dat bedreigingen denkt te kunnen plaatsen moet gewoon hard aangepakt worden. Misschien dat ze dan eens leren dat zulke dingen niet kunnen.
pi_140123509
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Overigens moet Elle van Rijn wel ff nadenken voordat ze dingen gaat roepen :') maar dat terzijde.
Want?
pi_140123635
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Want?
Die 43% is gewoon onderzocht en dat had ze kunnen weten. Wilders heeft zijn cijferkennis over het algemeen wel goed voor elkaar. Hem daarop proberen te pakken is nogal naief.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 11:14:06 ]
pi_140123662
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het is dus anders. Een kroegmening is dus geen openbare doodsbedreiging en daardoor kun je het niet vergelijken met elkaar. Hoogstens kun je zeggen dat de aanleiding te vergelijken is, maar niet de uiting. We hebben het hier over de uiting.

quote:
Niks censuur. De overheid toetst niet vooraf of jij wel juiste dingen post op het internet. Als je met je openbare tweets echter de grenzen van het strafrecht overschrijdt, dan krijg je te maken met sancties.
pi_140123739
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die 43% is gewoon onderzocht en dat had ze kunnen weten. Wilders heeft zijn cijferkennis over het algemeen wel goed voor elkaar. Hem daarop proberen te pakken is nogal naief.
Ze is juist goed geïnformeerd. Ze heeft gewoon haar bedenkingen bij de peiling van De Hond vanwege eerdere peilingen van hem die ook niet juist bleken.
pi_140123794
quote:
13s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, het is dus anders. Een kroegmening is dus geen openbare doodsbedreiging en daardoor kun je het niet vergelijken met elkaar. Hoogstens kun je zeggen dat de aanleiding te vergelijken is, maar niet de uiting. We hebben het hier over de uiting.

In hoeverre is de uiting anders? De inhoud is gewoon hetzelfde en een kroeg is ook openbaar toegankelijk normaal gesproken, alleen de hoeveelheid toehoorders is kleiner.
٩๏̯͡๏)۶
pi_140123858
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze is juist goed geïnformeerd. Ze heeft gewoon haar bedenkingen bij de peiling van De Hond vanwege eerdere peilingen van hem die ook niet juist bleken.
Dat zei ze niet. Ze blèrde gelijk dat ze niks van de cijfers geloofde. De Hond is geen 1 keer genoemd. Als ze dat nou had gedaan had ze nog een beetje een zinnig weerwoord gehad, nu was het nogal amateuristisch.
pi_140123897
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit is een grap neem ik aan?
pi_140123946
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dit is een grap neem ik aan?
Nee, het staat je vrij om met een normaal, fatsoenlijk en onderbouwend antwoord te komen.
pi_140123969
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bedreigingen zijn hip. Je hoort er niet bij als je niet minstens een paar goeie doodsbedreigingen hebt gehad.
Ik snap ook niet waarom ze dat dan naar buiten brengen :')
pi_140124007
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom ze dat dan naar buiten brengen :')
Ach. Elle is nog wel een beetje goedgelovig en ik geloof ook niet dat ze een soort publiciteitsstunt ervan probeert te maken, ze zal dit echt niet hebben verwacht en ze zal ook echt wel hiervan geschrokken zijn.
pi_140124062
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach. Elle is nog wel een beetje goedgelovig en ik geloof ook niet dat ze een soort publiciteitsstunt ervan probeert te maken, ze zal dit echt niet hebben verwacht en ze zal ook echt wel hiervan geschrokken zijn.
Ze komt nogal inhoudsloos over.
pi_140124079
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze komt nogal inhoudsloos over.
Ze kijkt ook altijd semi-verbaasd de wereld in, alsof alles nieuw voor haar is.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:27:34 #103
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_140124098
Voor het zelfde geld zijn die haat mails verstuurd door Groen Links / PvdA aanhangers om zo de PVV (aanhangers) in een kwaad daglicht te zetten.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_140124106
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze kijkt ook altijd semi-verbaasd de wereld in, alsof alles nieuw voor haar is.
Toch wel aandoenlijk, die naïviteit. :')
pi_140124146
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Voor het zelfde geld zijn die haat mails verstuurd door Groen Links / PvdA aanhangers om zo de PVV (aanhangers) in een kwaad daglicht te zetten.
Net als dat de bedreigingen aan het adres aan Wilders gewoon van pvvee zelf afkomstig zijn? :')
  maandag 19 mei 2014 @ 11:30:50 #106
276646 -Kadesh-
pi_140124193
Ja weet jij veel, er gebeuren wel vreemdere dingen.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:32:47 #107
144616 Neuroscience
Just say no
pi_140124246
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

In hoeverre is de uiting anders? De inhoud is gewoon hetzelfde en een kroeg is ook openbaar toegankelijk normaal gesproken, alleen de hoeveelheid toehoorders is kleiner.
Dat is dus het verschil tussen openbaar en in eigen kring dat Ceberut probeert uit te leggen. Ik ben het met hem eens dat dit een wezenlijk verschil is. Dat openbaar maken gebeurde vroeger veel minder omdat de drempel veel hoger was. En dat maakt dat het nu bedreigingen gericht aan personen zijn waardoor de impact veel groter is. Dat vind ik een belangrijk psychologisch verschil, terwijl het aantal mensen dat zulke dingen denkt waarschijnlijk niet is veranderd :)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_140124255
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar waarom meteen van dat aanvallende complotgejank? Of bedoel je dat het pvvlaagvolk nog te dom om te schijten is en dat de bedreigingen daarom wel van iemand anders afkomstig moeten zijn?
  maandag 19 mei 2014 @ 11:33:17 #109
144616 Neuroscience
Just say no
pi_140124264
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -Kadesh- het volgende:
Gewoon lekker dingen roepen, jatog?!

:') ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_140124320
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, het staat je vrij om met een normaal, fatsoenlijk en onderbouwend antwoord te komen.
Hoe is het precies onderzocht?
pi_140124335
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb het al in eerdere posts uitgelegd.

1. Iets wat je in een kroeg roept is geen gerichte doodsbedreiging, het slachtoffer hoort het niet.
2. Wat je in een kroeg roept komt bij een zeer beperkte groep van mensen aan en is niet openbaar in de zin van iets roepen op een druk plein, laat staan aan de hele wereld dmv een tweet.

Een telefooncel is (was) ook openbaar. Als je iets roept in een telefooncel dan is dat nog geen openbare uiting.
pi_140124398
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hoe is het precies onderzocht?
Dat staat hier:

http://www.volkskrant.nl/(...)onder-jongeren.dhtml

Sterker nog, als we het artikel mogen geloven is er al decennia lang een redelijk gelijkblijvende trend te ontdekken in de anti-allochtonen gevoelens.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:41:08 #113
276646 -Kadesh-
pi_140124478
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Gewoon lekker dingen roepen, jatog?!

:') ;(
Net als Ellen van Rijn. Heeft ze die mails eigenlijk wel gepubliceerd? Ze heeft niet eens aangifte gedaan. Lijkt me meer een publiciteits stuntje van mevrouw.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:43:57 #114
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140124541
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:41 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Net als Ellen van Rijn. Heeft ze die mails eigenlijk wel gepubliceerd? Ze heeft niet eens aangifte gedaan. Lijkt me meer een publiciteits stuntje van mevrouw.
die bedreigingen zijn openbaar en ze is van plan aangifte te doen... :')

ja ja een publiciteitsstunt...
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 19 mei 2014 @ 11:44:23 #115
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_140124555
quote:
Die spammen ook heel het feesboek van Boer Kroepoek vol met allerhande verheffende oproepen tot geweld die dan gewoon blijven staan waar de genuanceerd kritische berichtjes vanuit de échte achterban keurig worden weggesaneerd :')
  maandag 19 mei 2014 @ 11:44:24 #116
276646 -Kadesh-
pi_140124556
Waar kan ik die bedreigingen lezen dan?
pi_140124623
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Maak eentje en stuur op, weet je tenminste dat deze authentiek is. :')
pi_140124688
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:44 schreef -Kadesh- het volgende:
Ik ben al jaren benieuwd wat voor bedreigingen de GBL nou eigenlijk naar zijn hoofd geslingerd krijgt, daar hoor je nooit wat over maar het kost de belastingbetaler miljoenen euros per jaar :r
pi_140124911
quote:
Klopt. Als Wilders doodsbedreigingen ontvangt komen die ook alleen maar van Henk en Ingrid. En die beveiliging is ook alleen maar het gevolg van een complot zodat zijn achterban kan roepen: "zie je wel, het mag niet gezegd worden!".
pi_140124974
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt. Als Wilders doodsbedreigingen ontvangt komen die ook alleen maar van Henk en Ingrid. En die beveiliging is ook alleen maar het gevolg van een complot zodat zijn achterban kan roepen: "zie je wel, het mag niet gezegd worden!".
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-in-complotten.dhtml

;)
  maandag 19 mei 2014 @ 12:03:59 #121
276646 -Kadesh-
pi_140125079
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben al jaren benieuwd wat voor bedreigingen de GBL nou eigenlijk naar zijn hoofd geslingerd krijgt, daar hoor je nooit wat over maar het kost de belastingbetaler miljoenen euros per jaar :r
Die zullen vast wel door de AIVD zijn gecheckt.
pi_140125198
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Ulx het volgende:
Tering, wat een kutmentaliteit om zoiets normaal te vinden.
Dit inderdaad.
pi_140125287
quote:
Heb je concrete aanwijzingen voor dit soort laster?
  maandag 19 mei 2014 @ 12:10:30 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_140125293
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, maar je moet niet ieder dreigmailtje/tweet serieus nemen. Zeker niet als je een onbeduidende actrice bent zoals Elle van Rijn.

Denk je dat ieder mailtje gericht aan Geert serieus genomen wordt? De meesten zullen in de prullebak verdwijnen lijkt mij.
Je punt?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_140125324
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je punt?
Linksen mag je bedreigen.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:11:41 #126
276646 -Kadesh-
pi_140125335
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb je concrete aanwijzingen voor dit soort laster?
Nee, net zo min als jij kan bewijzen dat het van PVV aanhangers zou komen.
pi_140125357
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:11 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

:')
pi_140125378
quote:

[..]

~O>
  maandag 19 mei 2014 @ 12:13:11 #129
276646 -Kadesh-
pi_140125380
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

14.gif
pi_140125418
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier een rol aluminiumfolie voor als je weer tot complotgejank vervalt:
pi_140125426
quote:

[..]

Dat is echter wel redelijk aannemelijk. Jij komt niet verder dan achterlijke laster.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:17:24 #132
276646 -Kadesh-
pi_140125496
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hier een rol aluminiumfolie voor als je weer tot complotgejank vervalt:
[ afbeelding ]
Weer?
  maandag 19 mei 2014 @ 12:18:22 #133
37295 Luigi
mario pls
pi_140125521
Tsja, een typische sign o' the times dit.

Echt leuker is het er allemaal niet op geworden, nee. Ik ben het er ook niet mee eens dat dit vroeger net zo vaak gebeurde, of dat het allemaal maar normaal is. Of moet zijn. Het is in- en intriest, of het nou Wilders, van Rijn of Puk vd Petteflet is die bedreigd wordt.

Maar kennelijk is het zo belangrijk voor ons om gelijk te krijgen of hebben, zo belangrijk om maar te kunnen zeggen wat je denkt zonder na te denken voor je wat zegt... Jammer.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:18:27 #134
276646 -Kadesh-
pi_140125524
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is echter wel redelijk aannemelijk. Jij komt niet verder dan achterlijke laster.
Ah jij hebt het over "redelijk aannemelijk" en ik heb het over "Voor het zelfde geld" en jij beticht mij van laster?
pi_140125604
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:18 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Ah jij hebt het over "redelijk aannemelijk" en ik heb het over "Voor het zelfde geld" en jij beticht mij van laster?
Ja, jij komt met een zeer onaannemelijk verhaal en weigert iedere onderbouwing daarvan. Dat komt neer op laster.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:24:15 #136
276646 -Kadesh-
pi_140125682
Hoezo zeer onaannemelijk?
  maandag 19 mei 2014 @ 12:26:25 #137
276646 -Kadesh-
pi_140125745
Er zijn mensen die sturen zichzelf dreigmails en hangen dan de zielenpiet uit in de media.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:27:00 #138
37295 Luigi
mario pls
pi_140125760
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:26 schreef -Kadesh- het volgende:
Er zijn mensen die sturen zichzelf dreigmails en hangen dan de zielenpiet uit in de media.
Er zijn mensen die worden bedreigd nav uitspraken op televisie.

Wat is je punt?
pi_140125786
quote:
Of gooien zoutzuur in hun eigen gezicht en zeggen dat ze aangevallen zijn. :')
pi_140125828
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:24 schreef -Kadesh- het volgende:
Hoezo zeer onaannemelijk?
Je hebt er geen enkele onderbouwing voor en weigert daar zelfs maar een poging toe te doen.

Als het niet zeer onaannemelijk is kan je ons vast uitleggen wat het wel aannemelijk maakt?

Of is het niet meer dan laster?
pi_140125834
quote:
Er zijn mensen die hun edele delen insmeren met brandnetels.

Dit doe jij dus ook.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:32:04 #142
276646 -Kadesh-
pi_140125907
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je hebt er geen enkele onderbouwing voor
Kom op, er is ook geen enkele onderbouwing dat het wel PVV aanhangers waren dan dat mevrouw van Rijn denkt dat het wel zo is.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:32:40 #143
276646 -Kadesh-
pi_140125926
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn mensen die hun edele delen insmeren met brandnetels.

Dit doe jij dus ook.
Ohja, vertel eens waarom denk je dat ik dat doe.
pi_140125953
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:32 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Omdat we geen bewijs zien dat je het niet doet.
pi_140125957
quote:

[..]

Ik acht het redelijk aannemelijk. En je kunt niet bewijzen dat je het niet doet.
pi_140125959
quote:

[..]

Kom op, er is ook geen enkele onderbouwing dat het wel PVV aanhangers waren dan dat mevrouw van Rijn denkt dat het wel zo is.
Maar waarom is het volgens jou dan zeker zo aannemelijk dat het uit bv GL hoek zou komen?

Onderbouw je laster nu eens?
  maandag 19 mei 2014 @ 12:35:30 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140126006
kadesh is nou eenmaal een groenlinkse hippie die de PVV in diskrediet wil brengen, dat is een feit
  maandag 19 mei 2014 @ 12:36:03 #148
276646 -Kadesh-
pi_140126017
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik acht het redelijk aannemelijk. En je kunt niet bewijzen dat je het niet doet.
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Omdat we geen bewijs zien dat je het niet doet.
Kijk jullie beginnen het te snappen. :)
  maandag 19 mei 2014 @ 12:36:50 #149
276646 -Kadesh-
pi_140126037
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar waarom is het volgens jou dan zeker zo aannemelijk dat het uit bv GL hoek zou komen?

Onderbouw je laster nu eens?
Bij Groen Links hadden ze wel meer gekkigheid, zoals iemand die beweerde dat ze Kanker had.
pi_140126108
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, terecht toch? Ze stemmen op een idioot met nog veel idiotere standpunten. Nou, dan spoor je niet.

[..]

Nee.

[..]

Je bewijst weer mijn punt. Er is allemaal niets moeilijks aan, maar jij denkt dat het wel moeilijk is. Way to go!
kom maar terug als je de lagere school afhebt , en begrijpend lezen hebt geleerd.
pi_140126111
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Bij Groen Links hadden ze wel meer gekkigheid, zoals iemand die beweerde dat ze Kanker had.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') veel slechtere 'argumenten' zie je zelden.
pi_140126113
quote:

[..]

[..]

Kijk jullie beginnen het te snappen. :)
Ach, je kunt bij elke bewering dat bedreigen, uitspraken of acties uit een bepaalde hoek komen wel claimen dat het ook een complot kan zijn. Dit soort bedreigingen zijn echter schering en inslag bij kritiek op de PVV of Wilders zelf. Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd. Het lijkt nog vooral op anoniem schelden en tieren op internet te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140126304
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, je kunt bij elke bewering dat bedreigen, uitspraken of acties uit een bepaalde hoek komen wel claimen dat het ook een complot kan zijn. Dit soort bedreigingen zijn echter schering en inslag bij kritiek op de PVV of Wilders zelf. Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd. Het lijkt nog vooral op anoniem schelden en tieren op internet te zijn.
Geenstijl stimuleerde in 2009 haar huistuig tot het sturen van hatemail aan Herman van Veen.
Duizenden mails werden het.
Hoeveel doodsbedreigingen zaten daarbij.
Duidelijk is dat sommigen van de Wildersfans dit vaker doen.
http://www.parool.nl/paro(...)n-Veen-kwalijk.dhtml
  maandag 19 mei 2014 @ 12:48:35 #154
276646 -Kadesh-
pi_140126361
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd.
Dit in tegenstelling tot de linkse hoek.
pi_140126395
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Of: 'macht afpekken van de elite en teruggeven aan het volk', ook al zoiets :')
_O- _O- _O- _O- _O- _O- Idd.
#freefrederike
pi_140126409
quote:
En dit is nieuws omdat?

Dus iedereen die door Wildersaanhangers wordt bedreigd, mag niks meer melden, want hun blonde Fuhrer wordt ook al elke dag bedreigd. GTFO
#freefrederike
pi_140126425
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in dit soort kleuterdiscussies en ik had het niet over de 'rechtse hoek', maar enkel over specifiek de Nederlandse PVV aanhangers. We hadden natuurlijk wel een Noorse PVV sympathisant die een paar lijkjes op z'n geweten heeft. Hoewel je natuurlijk zou kunnen stellen dat het geweld is uit de 'linkse hoek' aangezien de PVV een linksconservatieve partij is.
pi_140126431
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Volkert was een fortuinist die was opgedragen fortuin om zeep te helpen om zo 'links' in een kwaad daglicht weg te stellen. Juist jij zou dat moeten weten.
pi_140126491
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus iedereen die door Wildersaanhangers wordt bedreigd, mag niks meer melden, want hun blonde Fuhrer wordt ook al elke dag bedreigd. GTFO
Je snapt het niet.
pi_140126519
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
Ik snap het zeker wel. Jij snapt eerder niet dat niemand bedreigd hoort te worden. Of ben jij zo iemand die vindt dat iedereen bedreigd mag worden, behalve PVV?
#freefrederike
pi_140126561
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:49 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- Idd.
Da's natuurlijk al een paar keer geprobeerd in de geschiedenis, maar elke keer weer bleek dat er een 'elite' nodig was om het land te besturen en dat het daarnaast een enorme puinhoop werd waarin alleen de elite het beter kreeg. Maar goed, weet het pvvee veel, want geschiedenis, dat leren ze niet op SBS.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:55:18 #162
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_140126570
Ahhhh het wekelijkse Wilders topic. :')
Verder Wilders, altijd terechte klacht!

Geen aandacht aan besteden aan idioten.
pi_140126571
quote:
4s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik snap het zeker wel. Jij snapt eerder niet dat niemand bedreigd hoort te worden. Of ben jij zo iemand die vindt dat iedereen bedreigd mag worden, behalve PVV?
Hieruit blijkt dat je totaal niet snapt wat ik bedoel _O-
pi_140126787
quote:

[..]

Kan je je laster voor deze casus ook onderbouwen?
pi_140127027
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik denk iets met Tara Singh
  maandag 19 mei 2014 @ 13:11:54 #166
276646 -Kadesh-
pi_140127036
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Van het valselijk aangeven dat je kanker hebt naar een dreigmailtje in de naam van de politieke tegenstanders lijkt mij maar een kleine stap.
pi_140127042
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik denk iets met Tara Singh
Heb het vooral over dit nieuwsbericht. Waarom is het aannemelijk dat bv GL'ers deze dreigementen verstuurd hebben.
pi_140127060
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Van het valselijk aangeven dat je kanker hebt naar een dreigmailtje in de naam van de politieke tegenstanders lijkt mij maar een kleine stap.
Aha, is die Singh Varma nog actief voor GL dan?

Erg overtuigend zijn de argumenten voor je laster nog niet.
pi_140127130
quote:

[..]

Bij de pvv hebben ze dan weer een BOEL gekkies die onwaarheden vertelden over hun verleden.
Volgens jou zou de kans dat de bedreigingen uit pvv-hoek komen dus een stuk groter moeten zijn dan uit GL-hoek :W
pi_140127134
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb het vooral over dit nieuwsbericht. Waarom is het aannemelijk dat bv GL'ers deze dreigementen verstuurd hebben.
Waarom niet? zijn ze heilig?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:17:37 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140127173
ja die kutmarokkaantjes zijn ook gewoon ingehuurde PVV adepten, zoveel is wel zeker
pi_140127237
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Waarom niet? zijn ze heilig?
Het is erg onaannemelijk maar wellicht kan jij die laster van kadesh wel onderbouwen? Waarom is het aannemelijk?
pi_140127314
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is erg onaannemelijk maar wellicht kan jij die laster van kadesh wel onderbouwen? Waarom is het aannemelijk?
Je vind het onaannemelijk, dat mag, dat is jou mening ;)
Mijn mening is dat het kan uit elke hoek komen, dat komen we alleen te weten als de mailer te traceren is.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:22:55 #174
276646 -Kadesh-
pi_140127318
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is erg onaannemelijk
Maar dus niet uitgesloten?
pi_140127522
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Doe toch niet zo infantiel joh.
pi_140127565
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Doe toch niet zo infantiel joh.
De methode Fox News.
Het lijkt me vrij onaannemelijk dat Kadesh een pedofiel is. Het is echter niet uitgesloten. Zou Kadesh pedofiel zijn?
pi_140127622
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

De methode Fox News.
Het lijkt me vrij onaannemelijk dat Kadesh een pedofiel is. Het is echter niet uitgesloten. Zou Kadesh pedofiel zijn?
We kunnen het niet bewijzen, maar omdat er meer pedofielen in Nederland zijn lijkt het me aannemelijk dat hij een pedofiel is.

Tenzij hij nog in de brugklas zit natuurlijk, al lijkt me dat eerder een feit.
pi_140127624
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Niks is uitgesloten maar jij leek er behoorlijk van overtuigd, kan je onderhand al motiveren waarom?
pi_140127706
quote:

[..]

Dat zie je dan verkeerd want met dat dreigmailtje krijg je geen aandacht en medelijden.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:37:11 #180
276646 -Kadesh-
pi_140127778
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niks is uitgesloten maar jij leek er behoorlijk van overtuigd, kan je onderhand al motiveren waarom?
Net zo overtuigd als dat jij bent dat het de PVV aanhang moest zijn, maar dat kan jij verder ook niet motiveren.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:37:41 #181
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140127799
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:00 schreef pokkerdepok het volgende:
met van Gogh begon het ook met wat bedreigingen.
en toen lag ie op straat met een mes in zn buik.
Bij Pim begon het met een taart.
#superniger2020
  maandag 19 mei 2014 @ 13:37:59 #182
276646 -Kadesh-
pi_140127819
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd want met dat dreigmailtje krijg je geen aandacht en medelijden.
Welk dreigmailtje krijgt geen aandacht? Dat van Elle van Rijn?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:38:38 #183
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140127839
quote:
Dat is wel erg triest.
#superniger2020
pi_140127842
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Net zo overtuigd als dat jij bent dat het de PVV aanhang moest zijn, maar dat kan jij verder ook niet motiveren.
Het is in elk geval aannemelijker. Maar jij stelt, lijkt me ook redelijk dat jij je laster even onderbouwt.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:40:07 #185
276646 -Kadesh-
pi_140127887
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is in elk geval aannemelijker.
Dat stel jij.
pi_140127914
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Welk dreigmailtje krijgt geen aandacht? Dat van Elle van Rijn?
Iemand die een ziekte veinst krijgt daar van mensen aandacht en medelijden voor terug. De verstuurder van de dreigmail krijgt geen persoonlijke aandacht. Een pathologische leugenaar heeft dus heel andere motieven dan iemand die dreigmails stuurt.
pi_140127971
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Dat stel jij.
Maar jij stelt, lijkt me ook redelijk dat jij je laster even onderbouwt.
pi_140128066
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Dat stel jij.
Jij begon met de meest fantastische stellingen, dus kom maar eens met wat onderbouwing.
pi_140128095
Waarom reageren we eigenlijk op zo'n infantiele trol?
pi_140128158
quote:
11s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom reageren we eigenlijk op zo'n infantiele trol?
Om te zien in wat voor achterlijke bochten hij zich wringt :P
pi_140128172
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Om te zien in wat voor achterlijke bochten hij zich wringt :P
Ja ok, das dan wel weer grappig ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 13:49:53 #192
276646 -Kadesh-
pi_140128217
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar jij stelt, lijkt me ook redelijk dat jij je laster even onderbouwt.
Laster, man houd toch eens op. Als jij een opmerking die begint met "voor het zelfde geld" al als laster ziet dan houd iedere normale discussie op en verlaag je je naar het zelfde niveau als xpompompomx.
pi_140128251
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Laster, man houd toch eens op. Als jij een opmerking die begint met "voor het zelfde geld" al als laster ziet dan houd iedere normale discussie op en verlaag je je naar het zelfde niveau als xpompompomx.
Jij bent nou net niet degene die in dit topic moet beginnen over niveau.
pi_140128254
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Jij lastert er gewoon volop op los. Prima maar dan niet zo laf wegduiken wanneer om toelichting wordt gevraagd.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:53:57 #195
276646 -Kadesh-
pi_140128342
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jij bent nou net niet degene die in dit topic moet beginnen over niveau.
Leg dat eens even uit. Bedoel je dat ik een andere mening heb en/of verder kijk dan mijn neus lang is dat het dan niet jou niveau is?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:54:32 #196
276646 -Kadesh-
pi_140128355
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij lastert er gewoon volop op los. Prima maar dan niet zo laf wegduiken wanneer om toelichting wordt gevraagd.
Laster, dat is wel een lievelingswoordje van jou.
pi_140128367
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:54 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Laster, dat is wel een lievelingswoordje van jou.
Ik benoem je gedrag gewoon.
pi_140128381
Ik denk dat Van Rijn is bedreigd door Bigfoot.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:56:45 #199
276646 -Kadesh-
pi_140128404
Wat? Belaster je nou Bigfoot?!!
pi_140128535
Komt het er nu eigenlijk op neer, dat als het even zo uitkomt, niemand meer zin heeft zijn vingers te branden aan de heer Wilders, niet omdat deze man zo'n goede debater is, maar omdat Nederland steeds meer op een extreem rechts volkje begint te lijken en je er niet ongestraft mee wegkomt.
pi_140128540
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:56 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat? Belaster je nou Bigfoot?!!
Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?
  maandag 19 mei 2014 @ 14:09:20 #202
276646 -Kadesh-
pi_140128751
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?
Simpel, die is er niet.
pi_140128792
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:09 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Simpel, die is er niet.
Conclusie: je praat dus gewoon poep.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:12:30 #204
276646 -Kadesh-
pi_140128852
Nee.
pi_140128867
Wel triest dat je het als politicus zo slecht doet in een debat dat je achterban het voor je gaat opnemen met dreigbrieven.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:14:11 #206
276646 -Kadesh-
pi_140128893
Als het inderdaad de achterban is wel ja.
pi_140128932
Aanhangers van fascisten :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_140129014
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef -Kadesh- het volgende:
Als het inderdaad de achterban is wel ja.
Nog triester is dat je het als politicus zo slecht doet in een debat dat iemand het voor je gaat opnemen met dreigbrieven.
pi_140129046
Wilders wordt ook niet bedreigd door politieke tegenstanders. Het is gewoon Bosma die opdracht krijgt elke week enkele tientallen dreigbrieven op de post te doen.
pi_140129129
quote:
9s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders wordt ook niet bedreigd door politieke tegenstanders. Het is gewoon Bosma die opdracht krijgt elke week enkele tientallen dreigbrieven op de post te doen.
Ik denk eerder dat ze er iemand speciaal voor in dienst hebben, betaald door Amerikaans/Israëlische zionsten. Zo iemand die duizenden accounts op facebook en twitter heeft en de hele dag aan het dreigen is. En er vallen genoeg totale mongolen onder het pvvee, dus volgens onze Kadesh is dit het meest logisch.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:28:09 #211
276646 -Kadesh-
pi_140129271
Zoals ik al schreef, alles is mogelijk.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:36:11 #212
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_140129479
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
pi_140130160
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
pi_140130162
quote:
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.

Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
pi_140130262
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:28 schreef -Kadesh- het volgende:
Zoals ik al schreef, alles is mogelijk.
Heerlijke dooddoener.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:01:53 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140130266
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.

Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
ik denk dat je ze makkelijk kunt kwalificeren als alles beneden de rivieren...
  maandag 19 mei 2014 @ 15:02:39 #217
276646 -Kadesh-
pi_140130284
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
Je reinste laster, hoor je me LASTER!! :')
pi_140130294
quote:

[..]

En bedankt!
Tanden beu? ;)
pi_140130318
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

Je reinste laster, hoor je me LASTER!! :')
Je mag niks uitsluiten. Zeker jij niet.
pi_140130344
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Niet nodig 100% tokkie. Niet alle tokkies stemmen PVV maar wel alle PVV stemmers zijn tokkies.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:04:49 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_140130357
quote:

[..]

Badum-tsj!
Get woke, go broke!
  maandag 19 mei 2014 @ 15:05:46 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140130390
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En bedankt!
Tanden beu? ;)
behalve als ze het met me eens zijn om er maar een leuke drogredenatie tegenaan te gooien
pi_140130460
quote:

[..]

Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:13:48 #224
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140130648
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.
close enough
pi_140130731
De pvv-enclave en tuigdorp Sint Willebrord ligt dan helaas weer wel onder de rivieren -O-
pi_140132120
quote:
Wie?
pi_140132138
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef trancethrust het volgende:
Aanhangers van terroristen.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:04:16 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140132537
aanhangers van aanhangers :(
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 16:05:51 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140132595
wtf is GBL nu weer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:06:29 #230
37295 Luigi
mario pls
pi_140132622
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef sp3c het volgende:
wtf is GBL nu weer?
Grote Blonde Leider.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 16:07:21 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140132653
2/10 :')

niet alles is funny because its true blijkbaar
pi_140132713
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Overigens zou het me niet verbazen dat die bedreigingen uit een hele andere hoek komen dan verwacht, puur om Wilders en zijn aanhang te demoniseren.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:10:28 #233
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140132756
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:15 schreef trancethrust het volgende:
Wilders een fascist noemen is net zo dom.
pi_140132798
Het stikt op internet van de reacties waarin pvv'erts een complot proberen aan te dragen waarin de andere kant van politieke spectrum het gedaan heeft om zo de GBL zwart te kunnen maken. Zal wel een bevel zijn vanuit het pvv-politbureau ofzo.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:13:43 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140132883
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
Het stikt op internet van de reacties waarin pvv'erts een complot proberen aan te dragen waarin de andere kant van politieke spectrum het gedaan heeft om zo de GBL zwart te kunnen maken.
Ook het internet zit vol met domme mensen. Jij bent er kennelijk één van.
pi_140132884
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, als veel standpunten van de pvv zouden voldoen aan de definities van het fascisme, waarom zou je de pvv dan niet fascistisch mogen noemen?
pi_140132899
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ook het internet zit vol met domme mensen. Jij bent er kennelijk één van.
Want?
pi_140132909
quote:

[..]

Er zijn toch aardig wat overeenkomsten. Gelukkig is Wilders wel een stuk milder dan Mussolini.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:15:37 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140132956
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
als veel standpunten van de pvv zouden voldoen aan de definities van het fascisme, waarom zou je de pvv dan niet fascistisch mogen noemen?
Als dat zo was, dan wel ja. Maar dat is niet zo, dus doen we dat niet. Omdat het dus niet zo is.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:14 schreef xpompompomx het volgende:

Want?
Het is 1 groot moddergevecht tussen linkse en rechtse kneuzen. Als je daarin kant kiest toon je je zwakte en gebrek aan intelligentie.
pi_140133043
Modder fokkers
pi_140133193
quote:

[..]

Wilders hangt fascistische denkbeelden aan dus kun je hem rustig een fascist noemen.
quote:
Kiezen voor onze cultuur
Wij zijn een land met Joods-christelijke en humanistische wortels. Alles wat we hebben komt
daaruit voort: onze welvaart, scheiding van kerk en staat, democratie. Iedereen in Nederland,
gelovig of seculier, mag daar trots op zijn. De laatste decennia wordt geprobeerd het
vertrouwde welvarende, gezellige en democratische Nederland in de afgrond te werpen van een
multiculturele heilstaat. Onze cultuur staat zwaar onder druk. Islamisering, cultuurrelativisme,
haat tegen het Westen, afkeer van alles dat riekt naar patriottisme bepaalt de denkwijze van
onze elites.
We moeten nu echt afscheid nemen van de cultuur van de sixties
. Dat begint op school. De Canon van de Nederlandse geschiedenis wordt verplicht. Kinderen leren nu over hoe mooi de islam is en dat het een verrijking is van Nederland, maar wat de Tachtigjarige Oorlog was, is hen onbekend. Onze heroïsche vaderlandse geschiedenis mag meer in het zonnetje worden geplaatst. Het Nationaal Historisch Museum wordt geen weg-met-ons-museum.
Het fascisme springt eruit, de vrijheid van de mensen ondergeschikt aan de door Wilders gewenste cultuur.
pi_140133258
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan wel ja. Maar dat is niet zo, dus doen we dat niet. Omdat het dus niet zo is.

[..]

Het is 1 groot moddergevecht tussen linkse en rechtse kneuzen. Als je daarin kant kiest toon je je zwakte en gebrek aan intelligentie.
Toch voldoet de PVV wel aan heeeul veel van de kernpunten van het fascisme (volgens wikipedia. :)

Ik kies nergens voor links of recht, maar ik schijt gewoon op alles wat van de pvv kant komt. Want het programma staat me niet aan, Greet en zijn retoriek staan me niet aan, zijn opportunistische marionetten staan me niet aan en hoe zijn aanhang zich op internet uitlaat staat me ook niet aan.

Daarnaast is het op de kast krijgen van pvv'erts een leuk tijdverdrijf :)
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:26:18 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140133332
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
Toch voldoet de PVV wel aan heeeul veel van de kernpunten van het fascisme (volgens .wikipedia.org/wiki/. :)
Kennelijk hebben we dan een ander idee over 'heeeul veel kernpunten'. Ja, hij heeft soms extreme uitspraken, maar er is wat mij betreft nog altijd een groot verschil tussen populistische kansloze uitspraken en een fascist. We leven hier nog gewoon in een normale democratie.

Verder ben ik geen pvv aanhanger en krijg je mij niet op de kast.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:26:20 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140133333
dat hele links rechts gezeik is trouwens ook debiel, Wilders in nog linkser dan de natte vinger van Samsom
pi_140133343
-foutje-
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:29:09 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140133433
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:26 schreef Re het volgende:
dat hele links rechts gezeik is trouwens ook debiel, Wilders in nog linkser dan de natte vinger van Samsom
In Amerika, daar zijn ze pas rechts. Extreem links in de VS zou Wilders nog te soft vinden.
pi_140133530
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

In Amerika, daar zijn ze pas rechts. Extreem links in de VS zou Wilders nog te soft vinden.
Daar krijgt zelfs een totaal gestoord wijf als Palin nog een podium :')
pi_140133560
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:05 schreef sp3c het volgende:
wtf is GBL nu weer?
Grote berber leider, ome mo.
pi_140133706
quote:

[..]

Sociaal conservatief? Check.
Non-egaliserend? Check.
Marginaliseren van minderheidsgroepen? Check.
Promotie van rechtsongelijkheid? Check.
Vrijheidsbeperkend? Check.
Afzetten tegen conservatisme en economisch links? Check.

Ik zou niet eens weten wat je er nog extra bij moet hebben om fascist te kunnen worden genoemd. De PVV is fascistisch. Wilders is een fascist. (En daarbovenop nog een kinderachtig `het-is-niet-eerlijk' slap aftreksel van Calimero.)
Dat men graag PVV stemt maar graag de oogkleppen hieromtrent ophoudt is compleet bizar gedrag m.i.
pi_140133740
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Aanhangers van terroristen.
Dat ook inderdaad. De cel in met die gasten.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:38:43 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140133789
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef trancethrust het volgende:
Non-egaliserend? Check.
Dit zijn gewoon je eigen verzinsels. :').

Het wordt gewoon allemaal enorm overdreven. Ja, hij zegt soms domme ongenuanceerde dingen. Nee, hij is geen fascist. Misschien moet je je eens verdiepen in de Italiaanse politieke geschiedenis voordat je zulke ontzettend domme dingen zegt.
Echt, je bent geen geblondeerde haar beter dan dat waar je tegen ageert.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:39:55 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140133835
quote:
Afzetten tegen economisch links? Check.
:') :') :'). Die moest ik gewoon 2x lezen om de humor er van in te kunnen zien. :') :') :').

Wat is economisch links? :')
  maandag 19 mei 2014 @ 16:42:11 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140133915
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

:') :') :'). Die moest ik gewoon 2x lezen om de humor er van in te kunnen zien. :') :') :').

Wat is economisch links? :')
zelfde als proletarisch rechts?
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 16:44:15 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140133988
als je hem per se ergens mee moet vergelijken zou ik slobodan milosevic kiezen, die zouden elkaars speeches k nnen schrijven maar de situaties verschillen als dag en nacht
  maandag 19 mei 2014 @ 16:46:34 #255
3542 Gia
User under construction
pi_140134062
quote:

Misschien is dat net zoiets als Marokkanen die hun straatjochies geen halt toeroepen.

Wilders is niet verantwoordelijk voor acties of reacties van wie dan ook, buiten zijn eigen partij.
pi_140134125
quote:

[..]

Non-egaliserend? Check.

Ik zou niet eens weten wat je er nog extra bij moet hebben om fascist te kunnen worden genoemd. De PVV is fascistisch. Wilders is een fascist. (En daarbovenop nog een kinderachtig `het-is-niet-eerlijk' slap aftreksel van Calimero.)
Dat men graag PVV stemt maar graag de oogkleppen hieromtrent ophoudt is compleet bizar gedrag m.i.
Ondemocratisch!

Ik zou Wilders niet snel fascistisch noemen. Al was het alleen maar omdat het tot een onzinnige semantische welles / nietes discussie leidt.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 19 mei 2014 @ 16:49:14 #257
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_140134158
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:44 schreef sp3c het volgende:
als je hem per se ergens mee moet vergelijken zou ik slobodan milosevic kiezen, die zouden elkaars speeches k nnen schrijven maar de situaties verschillen als dag en nacht
Vergelijk hem dan met Boer Koekoek.
Decennialang in de tweede kamer, mateloos populair onder boeren en andere lomperiken, speelde de perfecte slachtofferrol en kreeg in al die jaren dat ie in de kamer zat hoegenaamd niks voor elkaar.
En omdat afkomst bij Wilders belangrijk is mag ie als Boer Kroepoek door het leven
pi_140134174
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ondemocratisch!

Ik zou Wilders niet snel fascistisch noemen. Al was het alleen maar omdat het tot een onzinnige semantische welles / nietes discussie leidt.
precies, het mag dan misschien wel geen fascist zijn, maar democratisch is hij nou ook alles behalve.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 mei 2014 @ 16:51:11 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140134239
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Re het volgende:

[..]

zelfde als proletarisch rechts?
Extreem centrum democratisch?
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 16:55:59 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140134417
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:49 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Vergelijk hem dan met Boer Koekoek.
Decennialang in de tweede kamer, mateloos populair onder boeren en andere lomperiken, speelde de perfecte slachtofferrol en kreeg in al die jaren dat ie in de kamer zat hoegenaamd niks voor elkaar.
En omdat afkomst bij Wilders belangrijk is mag ie als Boer Kroepoek door het leven
die ken ik niet, bovendien is de vergelijking gewoon heel treffend tot aan dat minderminderminder verhaal aan toe
pi_140137126
Anonieme bedreigingen horen erbij in de politiek, normaal wordt er geen ruchtbaarheid aan gegeven omdat het slechts anderen op het idee brengt.
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 18:23:32 #262
3928 Ulx
pi_140137290
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:18 schreef meth1745 het volgende:
Anonieme bedreigingen horen erbij in de politiek, normaal wordt er geen ruchtbaarheid aan gegeven omdat het slechts anderen op het idee brengt.
Elle van Rijn is geen politica.
pi_140138293
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:18 schreef meth1745 het volgende:
Het is een grote huichelarij van beide kanten.

Anoniem of openbaar, maar wel verstopt achter een nickname, je ziet het hier toch ook?

Al die boe en ba roepers hier, staan in dezelfde zin Wilders aanhangers, PVV stemmers of gewoon iemand met een andere mening dan de hunne af te branden, de dood toe te wensen, of wat voor ellende dan ook, niet alleen in dit topic, altijd.

Een grotere pot verwijt de ketel dan dit is er niet.

Lijkt wel een wedstrijd "wie verzint de ergste belediging"
Je ziet het over het hele internet.
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 19:28:31 #264
3928 Ulx
pi_140139894
Dat zoiets kan op het internet. Het is een schande. Boeh.
pi_140140234
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:28 schreef Ulx het volgende:
Dat zoiets kan op het internet. Het is een schande. Boeh.
Nee hoor, dat is juist het internet, maar zeik er dan ook niet over.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:37:00 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140140295
er zit, meen ik, nogal en verschil tussen mensen beledigen en bewust mensen bedreigen met de dood, ook al is het op het net
pi_140140627
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Elle van Rijn is geen politica.
Nee, anders zou ze zo'n reacties waarschijnlijk gewoon zijn. Of ze zou iemand hebben die de mails voor haar "filtert" van alle spam en rotzooi. Politieke ideeën wekken nu eenmaal sterke emoties op bij de mensen.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:44:03 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140147611
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:44 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Nee, anders zou ze zo'n reacties waarschijnlijk gewoon zijn. Of ze zou iemand hebben die de mails voor haar "filtert" van alle spam en rotzooi. Politieke ideeën wekken nu eenmaal sterke emoties op bij de mensen.
sterke emoties prima. Zieke doodsbedreigingen zijn wat mij betreft geen emoties meer die een mening zouden kunnen uitlokken. Dan ben je gewoon ziek in je hoofd
pi_140155698
quote:

1. Kopvoddentaks: Inderdaad gelul.
2. BTW vrije maand: Zo erg leuk zijn, maar reken er niet op.
3. Gulden terug: verre van populistisch, eerder gebruik gezond verstand...
pi_140156268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef 729Sinistra het volgende:
3. Gulden terug: verre van populistisch, eerder gebruik gezond verstand...
Nee, nee en nog eens nee. De Nederlandse markt zal alleen maar meer de grond inzakken als we een andere munteenheid voeren dan Duitsland heeft. De gulden invoeren heeft minimaal 2 jaar nodig voordat het systeem volledig is geintegreerd, tijdens die 2 jaar zal NL tig handelsnadelen bevinden.
#freefrederike
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:13:28 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140156300
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, nee en nog eens nee. De Nederlandse markt zal alleen maar meer de grond inzakken als we een andere munteenheid voeren dan Duitsland.
Dit.
De gulden zonder koppeling aan een sterke munt devalueert sneller dan het water door de Rijn stroomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_140156334
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
De gulden zonder koppeling aan een sterke munt devalueert sneller dan het water door de Rijn stroomt.
Devaluatie brengt met zich mee:

- Buitenland wordt een stuk duurder voor Nederland; dus kosteninflatie
- Nederland zal jaren van optimistische maatregelen moeten uitvoeren voordat de gulden dan weer apprecieert
- Het ergste: het consumentenvertrouwen zal een dieptepunt hebben aangezien de media van alles dikker zal gaan maken & nooit optimistisch gaan zijn aangezien dat niet verkoopt.
#freefrederike
pi_140156356
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, nee en nog eens nee. De Nederlandse markt zal alleen maar meer de grond inzakken als we een andere munteenheid voeren dan Duitsland heeft. De gulden invoeren heeft minimaal 2 jaar nodig voordat het systeem volledig is geintegreerd, tijdens die 2 jaar zal NL tig handelsnadelen bevinden.
Afstand nemen van Duitsland dan en ons richten op de Anglosphere. Desnoods kan Nederland samen met de UK lid worden van NAFTA. Philips en Unilever bv. zijn al halve Brits-Nederlandse bedrijven.
pi_140156374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Afstand nemen van Duitsland dan en ons richten op de Anglosphere. Desnoods kan Nederland samen met de UK lid worden van NAFTA. Philips en Unilever bv. zijn al halve Brits-Nederlandse bedrijven.
Jij denkt dat de economie een spelletje is zoals monopoly? Die dingen die jij voorstelt duren jaren en in die jaren gebeuren er weer honderden dingen. De economie is geen strategisch bordenspel, je moet het consumentenvertrouwen constant hoog houden anders vervalt het vroeg of laat.
#freefrederike
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:28:12 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140156521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Je vergeet kennelijk even dat Rotterdam de grootste haven van Europa heeft en het belang daarvan behoorlijk groot is?

Wat denk je dat men in de rest van Europa gaat doen als de handel via de Antwerpse haven wel gewoon in ¤¤¤ kan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_140156555
Helemaal niet. Man, snap jij nu echt wat er aan de hand is? Nederland zal ophouden te bestaan als we zo doorgaan. Die gekken in Brussel zijn zo gestoord dat ze desnoods hun eigen bevolkingen opofferen om lobbygroepen en grote multinationals geen strobreed in de weg te leggen. Wil jij morgen met een europees paspoort op zak 4 baantje hebben om te overleven elke dag terwijl je langs tientallen bedelaars wandelt stijf van de drugs en drank met hun winkelkarretje en kartonnen huis om elke dag te overleven???Is dat jouw toekomst als Nederlander??? Denk nou eens even na. Niets voor niets wil men de VSE, de Verenigde Staten van Europa met het Duitse armoedemodel Harz IV als leidraad.....

Open uw ogen, voor het te laat is!!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Leandra het volgende:

[..]Je vergeet kennelijk even dat Rotterdam de grootste haven van Europa heeft en het belang daarvan behoorlijk groot is?

Wat denk je dat men in de rest van Europa gaat doen als de handel via de Antwerpse haven wel gewoon in ¤¤¤ kan?
Als we jouw logica volgen heeft de haven van Hull, Great yarmouth, Dover en Felixtowe geen enkele economische activiteit en groeit het gras op de kade omdat de Engelsen hun Pond hebben en grenscontroles. Hou nou toch lekker op met die bangmakerij...
pi_140156644
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef 729Sinistra het volgende:
Helemaal niet. Man, snap jij nu echt wat er aan de hand is? Nederland zal ophouden te bestaan als we zo doorgaan. Die gekken in Brussel zijn zo gestoord dat ze desnoods hun eigen bevolkingen opofferen om lobbygroepen en grote multinationals geen strobreed in de weg te leggen. Wil jij morgen met een europees paspoort op zak 4 baantje hebben om te overleven elke dag terwijl je langs tientallen bedelaars wandelt stijf van de drugs en drank met hun winkelkarretje en kartonnen huis om elke dag te overleven???Is dat jouw toekomst als Nederlander??? Denk nou eens even na. Niets voor niets wil men de VSE, de Verenigde Staten van Europa met het Duitse armoedemodel Harz IV als leidraad.....

Open uw ogen, voor het te laat is!!!

[..]

Als we jouw logica volgen heeft de haven van Hull, Great yarmouth, Dover en Felixtowe geen enkele economische activiteit en groeit het gras op de kade omdat de Engelsen hun Pond hebben en grenscontroles. Hou nou toch lekker op met die bangmakerij...
Jouw logica van, als we de gulden terug krijgen, verbetert alles, dat is pas een goed idee! Sorry hoor maar er zit geen logica achter de gulden terug halen. Zeker niet met de globalisering waardoor iedereen een machtsblok moet vormen. Daarnaast is Nederland een doorvoerland, wat denk je dat er gebeurt als het doorvoeren moeilijker wordt door een nieuwe valuta? Andere havens in Europa zullen direct een concurrentievoordeel behalen.
#freefrederike
pi_140156696
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Devaluatie
Zou juist goed zijn, dan worden we zeer aantrekkelijk omdat arbeid lekker goedkoop is.
Dan kunnen we weer een producerend land worden in plaats van een consumenten maatschappij.
pi_140156698
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jouw logica van, als we de gulden terug krijgen, verbetert alles, dat is pas een goed idee! Sorry hoor maar er zit geen logica achter de gulden terug halen. Zeker niet met de globalisering waardoor iedereen een machtsblok moet vormen.
We moeten helemaal geen machtsblok vormen en zeker niet met volkeren als Spanjaarden, Grieken, Bulgaren, Kroaten of Roemenen waar we geen enkele culturele affiniteit mee hebben. Snap het nou keer.....NEDERLANDERS ZIJN WERELDBURGERS, geen EUROPEANEN!!! Ik voel mij meer thuis in steden als Bangkok, Tokio of L.A als in pakweg Praag of Barcelona....
pi_140156706
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zou juist goed zijn, dan worden we zeer aantrekkelijk omdat arbeid lekker goedkoop is.
Dan kunnen we weer een producerend land worden in plaats van een consumenten maatschappij.
Nee, Nederland zit heel erg hoog. Om echt concurrentievoordeel te behalen op productiefactor arbeid moet je in Nederland heel erg laag gaan qua lonen of de arbeidsproductiviteit verhogen. Daarnaast zullen vakbonden e.d. dat nooit accepteren, dus een devaluatie zal in Nederland niet veel opleveren.
#freefrederike
pi_140156732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

We moeten helemaal geen machtsblok vormen en zeker niet met volkeren als Spanjaarden, Grieken, Bulgaren, Kroaten of Roemenen waar we geen enkele culturele affiniteit mee hebben. Snap het nou keer.....NEDERLANDERS ZIJN WERELDBURGERS, geen EUROPEANEN!!! Ik voel mij meer thuis in steden als Bangkok, Tokio of L.A als in pakweg Praag of Barcelona....
We moeten helemaal geen machtsblok vormen? Dus jij verwacht dat Nederland kan concurreren met China, Rusland, Noord-Amerika of Arabische landen die ieder een machtsblok vormen?
#freefrederike
pi_140156766
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, Nederland zit heel erg hoog. Om echt concurrentievoordeel te behalen op productiefactor arbeid moet je in Nederland heel erg laag gaan qua lonen of de arbeidsproductiviteit verhogen. Daarnaast zullen vakbonden e.d. dat nooit accepteren, dus een devaluatie zal in Nederland niet veel opleveren.
Of zorgen dat je kwaliteit aflevert :)
Natuurlijk gaat het niet gebeuren maar terug naar de gulden zie ik echt niet als een ramp
pi_140156775
China is een natiestaat, de inwoners zijn Chinezen.
Rusland is een natiestaat, de inwoners zijn Russen en spreken Russisch.
De USA is een natiestaat van voormalige kolonisten uit Duitsland, Engeland en Nederland en spreken Engels.
Arabische landen vormen niet echt een machtsblok dus wat lul je nou...

Als Ijsland en Zwitserland er in slagen handelsverdragen met China en Japen af te sluiten slaagt Nederland er heus wel in. Nog geen 600 jaar geleden was Nederland samen met de Engelsen de grootste maritieme handelsnatie ter wereld. Handelen zit in het bloed van de Nederlanders dus dat overleven we best zonder Europese Unie. Als ik een zonnepaneel uit China wil kopen bepaal ik dat zelf wel en moet de EU mij niet verplichten er 1 uit Duitsland te kopen. Duitsland is tot nader order voor mij nog steeds het BUITENLAND, net als China of Japan.
pi_140156854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Of zorgen dat je kwaliteit aflevert :)
Natuurlijk gaat het niet gebeuren maar terug naar de gulden zie ik echt niet als een ramp
Dat valt onder arbeidsproductiviteit. :P
#freefrederike
pi_140156864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef 729Sinistra het volgende:
China is een natiestaat, de inwoners zijn Chinezen.
Rusland is een natiestaat, de inwoners zijn Russen en spreken Russisch.
De USA is een natiestaat van voormalige kolonisten uit Duitsland, Engeland en Nederland en spreken Engels.
Arabische landen vormen niet echt een machtsblok dus wat lul je nou...

Als Ijsland en Zwitserland er in slagen handelsverdragen met China en Japen af te sluiten slaagt Nederland er heus wel in. Nog geen 600 jaar geleden was Nederland samen met de Engelsen de grootste maritieme handelsnatie ter wereld. Handelen zit in het bloed van de Nederlanders dus dat overleven we best zonder Europese Unie. Als ik een zonnepaneel uit China wil kopen bepaal ik dat zelf wel en moet de EU mij niet verplichten er 1 uit Duitsland te kopen. Duitsland is tot nader order voor mij nog steeds het BUITENLAND, net als China of Japan.
Je referentiekader lekt aan feiten. Jouw hele mening is gebaseerd op wantrouwen, natuurlijk dat jij de EU of welke vorm van machtsblok zal goedkeuren.
#freefrederike
pi_140156869
Het is weer stil onder de eurofielen.... :W

Singapore...ook zo,n mooi voorbeeld. Even groot als de stad Amsterdam en concurrender als China en Japan tesamen....
pi_140157130
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Koppelen we hem toch aan de euro is dat probleem ook opgelost. Houden we wel de eventuele vrijheid onze eigen dingen te doen en zijn we af de betalingen aan Griekenland en ander zuidelijke landen.
pi_140167263
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon je eigen verzinsels. :').
Wat verzin ik? Die criterea, of dat ze waar zijn? Dit zijn overigens retorische vragen, bovenstaande eigenschappen worden breed gebruikt ter beschrijving van fascisme en in het geval van de PVV zijn ze duidelijk waar.

quote:
Het wordt gewoon allemaal enorm overdreven. Ja, hij zegt soms domme ongenuanceerde dingen. Nee, hij is geen fascist. Misschien moet je je eens verdiepen in de Italiaanse politieke geschiedenis voordat je zulke ontzettend domme dingen zegt.
Echt, je bent geen geblondeerde haar beter dan dat waar je tegen ageert.
Natuurlijk is hij wel een fascist. Of sta je daar nu lomp te ontkennen dat hij Marokkanen anders wilt behandelen dan etnische Nederlanders, ook al zijn de desbetreffende Marokkanen zelf ook Nederlands, resulterend in marganiliserende en vrijheidsbeperkende voorstellen die de hele rechtstaat bedreigt?
Als je hierop `nee' antwoordt, dan zal hij vast ook nooit hebben afgezet tegen de PvdA of het als zodanig neergezette `oude' establishment van Den Haag.
pi_140167299
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ondemocratisch!

Dat is niet interessant. Je moet het beestje bij de naam noemen, anders steek je je kop gewoon in het zand. Die hele stuiptrekking tegen het fascistisch noemen van Wilders of de hele PVV geeft alleen maar aan dat PVV stemmers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en dat is triest.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2014 @ 15:17:09 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140169254
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:10 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat is niet interessant. Je moet het beestje bij de naam noemen, anders steek je je kop gewoon in het zand. Die hele stuiptrekking tegen het fascistisch noemen van Wilders of de hele PVV geeft alleen maar aan dat PVV stemmers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en dat is triest.
Heb je wel eens een knuffel gehad van een man? Dan ben je een homo.
Heb je wel eens teveel alcohol gedronken? Alcoholist!
Heeft Wilders wel eens domme (racistische) dingen gezegd? Fascist.

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om met dat soort kansloze termen te gooien. Je wekt alleen maar aversie op tegen je standpunten en je komt dom over, misschien wel dommer dan datgene waar je zo tegen bent, de 'pvv-stemmer'. Daarover gesproken; het is ook niet echt bijster slim om alle pvv-stemmers over 1 kam te scheren. Zijn alle pvda'ers exact hetzelfde? Dat bedoel ik maar.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:08 schreef trancethrust het volgende:
en in het geval van de PVV zijn ze duidelijk waar.
Duidelijk niet, maar je hebt nogal oogkleppen op.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:08 schreef trancethrust het volgende:
Natuurlijk is hij wel een fascist. Of sta je daar nu lomp te ontkennen dat hij Marokkanen anders wilt behandelen
Ten eerste, 'natuurlijk' is hij dat niet. Ik ontken verder inderdaad dat hij Marokkanen anders wil behandelen. Ik geloof in het feit dat hij dat populistische geneuzel slechts gebruikt om stemmen te ronselen en het gaat hem eigenlijk puur om de criminele kutmarokkanen; waarbij hij 'de islam' als een oorzaak van de ellende ziet.
Het probleem daarmee is dat hij zo álle moslims buiten spel zet en dat is dom. Dat maakt hem nog geen fascist.
pi_140170397
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je wel eens een knuffel gehad van een man? Dan ben je een homo.
Heb je wel eens teveel alcohol gedronken? Alcoholist!
Heeft Wilders wel eens domme (racistische) dingen gezegd? Fascist.

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om met dat soort kansloze termen te gooien. Je wekt alleen maar aversie op tegen je standpunten en je komt dom over, misschien wel dommer dan datgene waar je zo tegen bent, de 'pvv-stemmer'. Daarover gesproken; het is ook niet echt bijster slim om alle pvv-stemmers over 1 kam te scheren. Zijn alle pvda'ers exact hetzelfde? Dat bedoel ik maar.

[..]

Duidelijk niet, maar je hebt nogal oogkleppen op.

[..]

Ten eerste, 'natuurlijk' is hij dat niet. Ik ontken verder inderdaad dat hij Marokkanen anders wil behandelen. Ik geloof in het feit dat hij dat populistische geneuzel slechts gebruikt om stemmen te ronselen en het gaat hem eigenlijk puur om de criminele kutmarokkanen; waarbij hij 'de islam' als een oorzaak van de ellende ziet.
Het probleem daarmee is dat hij zo álle moslims buiten spel zet en dat is dom. Dat maakt hem nog geen fascist.
Juist!
pi_140170755
quote:
Dat maakt hem nog geen fascist.
Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel. Vrijwel zijn hele programma bestaat uit "dit hoort bij Nederland en dat niet dus dat verbieden we, als je je niet aanpast rot je maar op".
Verder het verheerlijken van geweld bij de orde handhaving, de manier waarop hij zelf leiding geeft aan zijn partij. De staat Nederland heeft een joods, christelijk, humanistische cultuur en Wilders weet wat daar bij hoort en gaat zorgen dat dat gehandhaafd wordt, desnoods door met scherp te schieten.

quote:
Laten we onze straten gaan terugveroveren, en zorgen dat Nederland er weer gaat uitzien als Nederland.
pi_140170880
quote:
Jij gelooft .. aah zo .. dus wat hij zegt maakt eigenlijk weinig uit, het gaat meer om wat jij gelooft?
Nou sorry hoor, maar ik ga uit van wat hij zegt, en de stemming die hij creëert met hetgeen hij zegt.

En tja, die lijst van trancethrust is dan misschien wel wat raar, maar als je die van de wiki neemt
quote:
1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar een totalitaire staat -- de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme

zijn er toch aardig wat overeenkomsten.
pleased to meet you
pi_140171376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel. Vrijwel zijn hele programma bestaat uit "dit hoort bij Nederland en dat niet dus dat verbieden we, als je je niet aanpast rot je maar op".
Verder het verheerlijken van geweld bij de orde handhaving, de manier waarop hij zelf leiding geeft aan zijn partij. De staat Nederland heeft een joods, christelijk, humanistische cultuur en Wilders weet wat daar bij hoort en gaat zorgen dat dat gehandhaafd wordt, desnoods door met scherp te schieten.

[..]

En waar staat precies dat hij de straten terug wil veroveren door met scherp te gaan schieten op burgers?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2014 @ 16:38:28 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140171430
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel.
Is het fascistisch om te vinden dat als je hier woont, dat je ook de taal moet kunnen spreken (als je aanspraak wil maken op sociale voorzieningen)?
Het is een feit dat wij niet alle economische vluchtelingen kunnen herbergen, al zouden we het willen. De reden dat wij zo'n welvarend land zijn is dat wij het wél normaal vinden om hard te werken en ons handje niet op te houden als dat niet nodig is. Dát is een cultureel dingetje. In Marokko denken veel arme boeren er anders over. Die zien Nederland als een verrijking van hun bankrekening, zonder te integreren, te werken of hun kinderen op te voeden.
Zo leg ik Wilders uitspraken uit. Dat hij dat in jip-en-janneke taal doet is dom, maar het spreekt ook veel minder intellectueel bedeelde mensen aan, waardoor hij meer stemmen krijgt (dat doet elke politicus)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef moussie het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik ga uit van wat hij zegt, en de stemming die hij creëert met hetgeen hij zegt.
Je spreekt jezelf tegen in 1 zin. Je gaat tegen mijn opmerking in 'dat ik dat geloof' en vervolgens kom je met de zin dat hij 'een stemming creeert". :'). Faalhaas.
pi_140171478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef moussie het volgende:

[..]

Jij gelooft .. aah zo .. dus wat hij zegt maakt eigenlijk weinig uit, het gaat meer om wat jij gelooft?

En tja, die lijst van trancethrust is dan misschien wel wat raar, maar als je die van de wiki neemt

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme

zijn er toch aardig wat overeenkomsten.
Ik zie er zegge en schrijve 1.

Punt 4, volgens mij kun je van alle partijen wel een link vinden, als je maar lang genoeg zoekt.
pi_140171650
Hier bijvoorbeeld:
hhttp://www.volkskrant.nl/(...)p-relschoppers.dhtml

Vooral de preventieve werking is wel opmerkelijk want dat maakt het tot beleid om rellen te voorkomen.
pi_140171810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
Hier bijvoorbeeld:
hhttp://www.volkskrant.nl/(...)p-relschoppers.dhtml

Vooral de preventieve werking is wel opmerkelijk want dat maakt het tot beleid om rellen te voorkomen.
Ja, dat dacht ik al.

Dat is geen schoonvegen van de straten van gewone burgers he?

Wat mij betreft mag je zeker bij rellen de boel veel harder aanpakken en, indien nodig, schieten.
Moet je eens kijken wat een chaos, ellende en schade er aangericht word bij rellen.

En nee, het maakt dan geen bal uit of marokjes de boel lopen te verstieren of ajax hooligans oid.
pi_140171865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Kanjer het volgende:
Dat is geen schoonvegen van de straten van gewone burgers he?

Hoezo niet?
pi_140171899
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vermoord worden is nog hipper, zeker als het gaat om een politieke moord, vraag maar aan Volkert van der Graaf. (die kan er na 12 jaar er nog steeds maar niet van af komen.)
pi_140171913
Overigens voeg jij het schieten aan het schoonvegen van straten toe. Ik vind het schoonvegen van straten omdat iemand een hoofdoek op heeft al heel ernstig of er geschoten wordt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')