Ze komt nogal inhoudsloos over.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach. Elle is nog wel een beetje goedgelovig en ik geloof ook niet dat ze een soort publiciteitsstunt ervan probeert te maken, ze zal dit echt niet hebben verwacht en ze zal ook echt wel hiervan geschrokken zijn.
Toch wel aandoenlijk, die naïviteit.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze kijkt ook altijd semi-verbaasd de wereld in, alsof alles nieuw voor haar is.
Net als dat de bedreigingen aan het adres aan Wilders gewoon van pvvee zelf afkomstig zijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Voor het zelfde geld zijn die haat mails verstuurd door Groen Links / PvdA aanhangers om zo de PVV (aanhangers) in een kwaad daglicht te zetten.
Dat is dus het verschil tussen openbaar en in eigen kring dat Ceberut probeert uit te leggen. Ik ben het met hem eens dat dit een wezenlijk verschil is. Dat openbaar maken gebeurde vroeger veel minder omdat de drempel veel hoger was. En dat maakt dat het nu bedreigingen gericht aan personen zijn waardoor de impact veel groter is. Dat vind ik een belangrijk psychologisch verschil, terwijl het aantal mensen dat zulke dingen denkt waarschijnlijk niet is veranderdquote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In hoeverre is de uiting anders? De inhoud is gewoon hetzelfde en een kroeg is ook openbaar toegankelijk normaal gesproken, alleen de hoeveelheid toehoorders is kleiner.
Maar waarom meteen van dat aanvallende complotgejank? Of bedoel je dat het pvvlaagvolk nog te dom om te schijten is en dat de bedreigingen daarom wel van iemand anders afkomstig moeten zijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -Kadesh- het volgende:
Ja weet jij veel, er gebeuren wel vreemdere dingen.
Gewoon lekker dingen roepen, jatog?!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef -Kadesh- het volgende:
Ja weet jij veel, er gebeuren wel vreemdere dingen.
Hoe is het precies onderzocht?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, het staat je vrij om met een normaal, fatsoenlijk en onderbouwend antwoord te komen.
Ik heb het al in eerdere posts uitgelegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In hoeverre is de uiting anders? De inhoud is gewoon hetzelfde en een kroeg is ook openbaar toegankelijk normaal gesproken, alleen de hoeveelheid toehoorders is kleiner.
Dat staat hier:quote:
Net als Ellen van Rijn. Heeft ze die mails eigenlijk wel gepubliceerd? Ze heeft niet eens aangifte gedaan. Lijkt me meer een publiciteits stuntje van mevrouw.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Gewoon lekker dingen roepen, jatog?!![]()
die bedreigingen zijn openbaar en ze is van plan aangifte te doen...quote:Op maandag 19 mei 2014 11:41 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Net als Ellen van Rijn. Heeft ze die mails eigenlijk wel gepubliceerd? Ze heeft niet eens aangifte gedaan. Lijkt me meer een publiciteits stuntje van mevrouw.
Die spammen ook heel het feesboek van Boer Kroepoek vol met allerhande verheffende oproepen tot geweld die dan gewoon blijven staan waar de genuanceerd kritische berichtjes vanuit de échte achterban keurig worden weggesaneerdquote:Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Voor het zelfde geld zijn die haat mails verstuurd door Groen Links / PvdA aanhangers om zo de PVV (aanhangers) in een kwaad daglicht te zetten.
Ik ben al jaren benieuwd wat voor bedreigingen de GBL nou eigenlijk naar zijn hoofd geslingerd krijgt, daar hoor je nooit wat over maar het kost de belastingbetaler miljoenen euros per jaarquote:
Klopt. Als Wilders doodsbedreigingen ontvangt komen die ook alleen maar van Henk en Ingrid. En die beveiliging is ook alleen maar het gevolg van een complot zodat zijn achterban kan roepen: "zie je wel, het mag niet gezegd worden!".quote:Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef -Kadesh- het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-in-complotten.dhtmlquote:Op maandag 19 mei 2014 11:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Als Wilders doodsbedreigingen ontvangt komen die ook alleen maar van Henk en Ingrid. En die beveiliging is ook alleen maar het gevolg van een complot zodat zijn achterban kan roepen: "zie je wel, het mag niet gezegd worden!".
Die zullen vast wel door de AIVD zijn gecheckt.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben al jaren benieuwd wat voor bedreigingen de GBL nou eigenlijk naar zijn hoofd geslingerd krijgt, daar hoor je nooit wat over maar het kost de belastingbetaler miljoenen euros per jaar
Dit inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:59 schreef Ulx het volgende:
Tering, wat een kutmentaliteit om zoiets normaal te vinden.
Heb je concrete aanwijzingen voor dit soort laster?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef -Kadesh- het volgende:
Je punt?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, maar je moet niet ieder dreigmailtje/tweet serieus nemen. Zeker niet als je een onbeduidende actrice bent zoals Elle van Rijn.
Denk je dat ieder mailtje gericht aan Geert serieus genomen wordt? De meesten zullen in de prullebak verdwijnen lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |