Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?quote:
Simpel, die is er niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?
Nog triester is dat je het als politicus zo slecht doet in een debat dat iemand het voor je gaat opnemen met dreigbrieven.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef -Kadesh- het volgende:
Als het inderdaad de achterban is wel ja.
Ik denk eerder dat ze er iemand speciaal voor in dienst hebben, betaald door Amerikaans/Israëlische zionsten. Zo iemand die duizenden accounts op facebook en twitter heeft en de hele dag aan het dreigen is. En er vallen genoeg totale mongolen onder het pvvee, dus volgens onze Kadesh is dit het meest logisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders wordt ook niet bedreigd door politieke tegenstanders. Het is gewoon Bosma die opdracht krijgt elke week enkele tientallen dreigbrieven op de post te doen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
ik denk dat je ze makkelijk kunt kwalificeren als alles beneden de rivieren...quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.
Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
Je reinste laster, hoor je me LASTER!!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
ik denk dat je ze makkelijk kunt kwalificeren als alles beneden de rivieren...
En bedankt!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
Je mag niks uitsluiten. Zeker jij niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Je reinste laster, hoor je me LASTER!!
Niet nodig 100% tokkie. Niet alle tokkies stemmen PVV maar wel alle PVV stemmers zijn tokkies.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.
Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
Badum-tsj!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
behalve als ze het met me eens zijn om er maar een leuke drogredenatie tegenaan te gooienquote:
Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
close enoughquote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |