Bij Pim begon het met een taart.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:00 schreef pokkerdepok het volgende:
met van Gogh begon het ook met wat bedreigingen.
en toen lag ie op straat met een mes in zn buik.
Welk dreigmailtje krijgt geen aandacht? Dat van Elle van Rijn?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zie je dan verkeerd want met dat dreigmailtje krijg je geen aandacht en medelijden.
Dat is wel erg triest.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben slechts een modje op een forum en zelfs ik heb doodsbedreigingen gekregen nav een slotje op een topic.
Het is in elk geval aannemelijker. Maar jij stelt, lijkt me ook redelijk dat jij je laster even onderbouwt.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Net zo overtuigd als dat jij bent dat het de PVV aanhang moest zijn, maar dat kan jij verder ook niet motiveren.
Iemand die een ziekte veinst krijgt daar van mensen aandacht en medelijden voor terug. De verstuurder van de dreigmail krijgt geen persoonlijke aandacht. Een pathologische leugenaar heeft dus heel andere motieven dan iemand die dreigmails stuurt.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Welk dreigmailtje krijgt geen aandacht? Dat van Elle van Rijn?
Jij begon met de meest fantastische stellingen, dus kom maar eens met wat onderbouwing.quote:
Om te zien in wat voor achterlijke bochten hij zich wringtquote:Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom reageren we eigenlijk op zo'n infantiele trol?
Ja ok, das dan wel weer grappigquote:Op maandag 19 mei 2014 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Om te zien in wat voor achterlijke bochten hij zich wringt
Laster, man houd toch eens op. Als jij een opmerking die begint met "voor het zelfde geld" al als laster ziet dan houd iedere normale discussie op en verlaag je je naar het zelfde niveau als xpompompomx.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar jij stelt, lijkt me ook redelijk dat jij je laster even onderbouwt.
Jij bent nou net niet degene die in dit topic moet beginnen over niveau.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Laster, man houd toch eens op. Als jij een opmerking die begint met "voor het zelfde geld" al als laster ziet dan houd iedere normale discussie op en verlaag je je naar het zelfde niveau als xpompompomx.
Jij lastert er gewoon volop op los. Prima maar dan niet zo laf wegduiken wanneer om toelichting wordt gevraagd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:49 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Laster, man houd toch eens op. Als jij een opmerking die begint met "voor het zelfde geld" al als laster ziet dan houd iedere normale discussie op en verlaag je je naar het zelfde niveau als xpompompomx.
Leg dat eens even uit. Bedoel je dat ik een andere mening heb en/of verder kijk dan mijn neus lang is dat het dan niet jou niveau is?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jij bent nou net niet degene die in dit topic moet beginnen over niveau.
Laster, dat is wel een lievelingswoordje van jou.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij lastert er gewoon volop op los. Prima maar dan niet zo laf wegduiken wanneer om toelichting wordt gevraagd.
Ik benoem je gedrag gewoon.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:54 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Laster, dat is wel een lievelingswoordje van jou.
Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?quote:
Simpel, die is er niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met die GL-laster van je?
Nog triester is dat je het als politicus zo slecht doet in een debat dat iemand het voor je gaat opnemen met dreigbrieven.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:14 schreef -Kadesh- het volgende:
Als het inderdaad de achterban is wel ja.
Ik denk eerder dat ze er iemand speciaal voor in dienst hebben, betaald door Amerikaans/Israëlische zionsten. Zo iemand die duizenden accounts op facebook en twitter heeft en de hele dag aan het dreigen is. En er vallen genoeg totale mongolen onder het pvvee, dus volgens onze Kadesh is dit het meest logisch.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders wordt ook niet bedreigd door politieke tegenstanders. Het is gewoon Bosma die opdracht krijgt elke week enkele tientallen dreigbrieven op de post te doen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
Tja, het PVV tokkievolk kan niet tegen kritiek dus moet Ellen van Rijn de mond gesnoerd worden.
ik denk dat je ze makkelijk kunt kwalificeren als alles beneden de rivieren...quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.
Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
Je reinste laster, hoor je me LASTER!!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
ik denk dat je ze makkelijk kunt kwalificeren als alles beneden de rivieren...
En bedankt!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
Je mag niks uitsluiten. Zeker jij niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:02 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Je reinste laster, hoor je me LASTER!!
Niet nodig 100% tokkie. Niet alle tokkies stemmen PVV maar wel alle PVV stemmers zijn tokkies.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk eens een keer een onderzoek moeten komen hoe groot het aandeel tokkies is onder de PVV stemmers, en waar deze tokkies dan wel voornamelijk wonen.
Dan zou je ze eens in kaart kunnen brengen en kan je het tokkie-zijn misschien gericht aanpakken?
Badum-tsj!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
behalve als ze het met me eens zijn om er maar een leuke drogredenatie tegenaan te gooienquote:
Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Re het volgende:
[..]
close enoughquote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Duindorp bv ligt m.i. niet beneden de rivieren.
Wie?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:36 schreef MrsGreen het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Overigens zou het me niet verbazen dat die bedreigingen uit een hele andere hoek komen dan verwacht, puur om Wilders en zijn aanhang te demoniseren.
Ook het internet zit vol met domme mensen. Jij bent er kennelijk één van.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
Het stikt op internet van de reacties waarin pvv'erts een complot proberen aan te dragen waarin de andere kant van politieke spectrum het gedaan heeft om zo de GBL zwart te kunnen maken.
Dat valt wel mee hoor, als veel standpunten van de pvv zouden voldoen aan de definities van het fascisme, waarom zou je de pvv dan niet fascistisch mogen noemen?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wilders een fascist noemen is net zo dom.
Want?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook het internet zit vol met domme mensen. Jij bent er kennelijk één van.
Er zijn toch aardig wat overeenkomsten. Gelukkig is Wilders wel een stuk milder dan Mussolini.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wilders een fascist noemen is net zo dom.
Als dat zo was, dan wel ja. Maar dat is niet zo, dus doen we dat niet. Omdat het dus niet zo is.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
als veel standpunten van de pvv zouden voldoen aan de definities van het fascisme, waarom zou je de pvv dan niet fascistisch mogen noemen?
Het is 1 groot moddergevecht tussen linkse en rechtse kneuzen. Als je daarin kant kiest toon je je zwakte en gebrek aan intelligentie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |