abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140111934
quote:
Schrijfster en actrice Elle van Rijn is bedreigd nadat ze zich zondagochtend kritisch had uitgelaten over Geert Wilders. Van Rijn en Wilders waren samen te gast in het tv-programma WNL op Zondag. Van Rijn liet aan de PVV-leider duidelijk merken dat ze niet gecharmeerd is van zijn politiek.

De blondine ging in de aanval na het betoog van Wilders dat 43 procent van de Nederlanders het met hem eens zou zijn wat betreft zijn 'minder Marokkanen'-standpunt. 'U strooit de hele tijd maar met getallen en eerlijk gezegd geloof ik er geen zak van.'

Aan het Radio1-programma De Perstribune liet een geschrokken Van Rijn later op de dag weten dat ze allemaal mailtjes binnen had gekregen. 'Hele positieve, maar ook hele negatieve'.

Haat
'Ik ben nogal geschrokken van de felle reacties', vertelt Elle aan RTL Boulevard. "Het punt dat ik naar Wilders wilde maken en dat ik ook naar aanleiding van de hate-spam zou willen maken is: waarom is elke nuance verdwenen? Op deze manier wordt een samenleving vol haat gecreëerd die gebaseerd is op louter angst. Laten we proberen om samen de problemen aan te pakken in plaats van elkaar als vijanden te zien. Samenwerken in plaats van tegenwerken.'

Van Rijn zou van plan zijn om aangifte te doen.
Het is wel grappig dat Wilders altijd huilt dat de moslims andere bedreigen e.d., maar zelf doet zijn achterban het ook. Wilders moet zichzelf mr. Hypocriet noemen. Het grappigste is ook nog eens dat hij niet eens afstand doet van die bedreigingen, hij laat het gewoon toe.

Nooit hoor ik hem zeggen: luister eens, achterban. Jullie zouden niet andere mensen moeten bedreigen om hun mening, want dat wordt gedaan bij mij. Doe niet iets wat je zelf niet fijn vindt! Dat zou ik wel eens van Wilders willen horen. Dat zullen we nooit horen omdat Wilders het te druk heeft met stemmen proberen te winnen door middel van onrealistische ideeën te verzinnen.

Kopvoddentaks, btw vrije maand, de gulden terug. Damn, wat een populistisch gelul. :')
#freefrederike
pi_140113427
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is wel grappig dat Wilders altijd huilt dat de moslims andere bedreigen e.d., maar zelf doet zijn achterban het ook. Wilders moet zichzelf mr. Hypocriet noemen. Het grappigste is ook nog eens dat hij niet eens afstand doet van die bedreigingen, hij laat het gewoon toe.

Nooit hoor ik hem zeggen: luister eens, achterban. Jullie zouden niet andere mensen moeten bedreigen om hun mening, want dat wordt gedaan bij mij. Doe niet iets wat je zelf niet fijn vindt! Dat zou ik wel eens van Wilders willen horen. Dat zullen we nooit horen omdat Wilders het te druk heeft met stemmen proberen te winnen door middel van onrealistische ideeën te verzinnen.

Kopvoddentaks, btw vrije maand, de gulden terug. Damn, wat een populistisch gelul. :')
Net als minder Europa en belastingen omlaag ;)

Bedenk maar dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is.
Overigens zou het me niet verbazen dat die bedreigingen uit een hele andere hoek komen dan verwacht, puur om Wilders en zijn aanhang te demoniseren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140114090
PVV stemmers zijn gewoon domme lullen. Dus het wekt geen verbazing.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_140114557
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef DS4 het volgende:
Dit soort idiote uitspraken zeggen meer over jou dan over de PVV stemmer.

In feite doe je precies hetzelfde en beiden zijn afkeuringswaardig.

Dat meisje wil graag bij de linkse salon elite horen, een uitnodiging krijgen voor het boekenbal ofzo, nou laat haar even haar sociale verontwaardiging dingetje doen, lekker belangrijk.
pi_140115607
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef Kanjer het volgende:

Dit soort idiote uitspraken zeggen meer over jou dan over de PVV stemmer.

In feite doe je precies hetzelfde en beiden zijn afkeuringswaardig.
Constateren dat iemand een domme lul is, is inderdaad precies hetzelfde als doodsbedreigingen...

Je bewijst mijn punt, waarde medeuser... ;)

quote:
Dat meisje wil graag bij de linkse salon elite horen, een uitnodiging krijgen voor het boekenbal ofzo, nou laat haar even haar sociale verontwaardiging dingetje doen, lekker belangrijk.
En je bewijst het nog dubbelop ook...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_140116183
Wat bezielt die mensen om iemand te bedreigen om een mening? Lopen maar rare figuren rond. }:|
pi_140116746
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Constateren dat iemand een domme lul is, is inderdaad precies hetzelfde als doodsbedreigingen...

Je bewijst mijn punt, waarde medeuser... ;)

[..]

En je bewijst het nog dubbelop ook...
Niet iemand knakworst, je zet een hele grote groep weg als domme lullen.
Prima, moet je helemaal zelf weten, maar je doet precies hetzelfde als waar je de ander van beticht.

Het zal wel allemaal te moeilijk voor je zijn.
pi_140116898
Ik heb net even snel een herhaling gezien van WNL en om eerlijk te zijn begrijp ik de hele commotie niet. Elle van Rijn mag toch wel net als elke andere Nederlander haar bedenkingen hebben over de beweegredenen van de heer Wilders. (we leven immers in een vrij land) En wat ze hem vroeg over zijn afkomst daar had ze nog geen eens ongelijk, gezien de reactie van de heer Wilders die het niet tegensprak. Daarbij werd daar niet eens echt op ingegaan en was zij in vergelijking met de heer Windjes en Paul Jansen nog best wel aardig tegen de heer Wilders (fatsoenlijk) Ik vond de presentatie van WNL samen met de heer Windjes toch wel veel agressiever naar de heer Wilders toe.
pi_140117229
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet iemand knakworst, je zet een hele grote groep weg als domme lullen.
Prima, moet je helemaal zelf weten, maar je doet precies hetzelfde als waar je de ander van beticht.

Het zal wel allemaal te moeilijk voor je zijn.
Goh, het kan dus wel, nuance .. waarom nou niet altijd? En laat dat nou precies het punt zijn dat dit 'meisje' wilde maken :)
pleased to meet you
  maandag 19 mei 2014 @ 00:40:11 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_140117505
Geen verbazing hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_140117940
De media zou eens een gewone burger kunnen uitnodigen om Roemer, Pechtold of Wilders lastige vragen te stellen in plaats van telkens een bekende Nederlander.
Dat zullen veel interessantere vraaggesprekken gaan worden, geen voorgekauwde vragen die leiden tot bedreigingen, die men weer als propaganda kan gebruiken om een anti houding, dus oppositiestrijd te veroorzaken tegen een 'totalitaire' politici.
pi_140118293
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:31 schreef moussie het volgende:

[..]

Goh, het kan dus wel, nuance .. waarom nou niet altijd? En laat dat nou precies het punt zijn dat dit 'meisje' wilde maken :)
Dat moet dan wel van 'beide kanten' komen.
pi_140118357
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:58 schreef Synthercell het volgende:
De media zou eens een gewone burger kunnen uitnodigen om Roemer, Pechtold of Wilders lastige vragen te stellen in plaats van telkens een bekende Nederlander.
Dat zullen veel interessantere vraaggesprekken gaan worden, geen voorgekauwde vragen die leiden tot bedreigingen, die men weer als propaganda kan gebruiken om een anti houding, dus oppositiestrijd te veroorzaken tegen een 'totalitaire' politici.
Ja, valt inderdaad op dat vragen niet gesteld worden, soort van erecode of afspraak?

Wat mij ook is opgevallen, nog niet zo heel lang geleden in de tweede kamer.
Ze vechten elkaar op het podium de tent uit en maken elkaar uit voor rotte vis.
En toen de vergadering voorbij was en het geluid uit, liep het beeld even door en zag je Rutte, Pechtold, Samson en nog een paar samen met Wilders gewoon handjes schudden en grapjes maken.
Zulke grote vijanden zijn het niet zoals ze willen laten geloven.
pi_140118647
Een hatemailtje die Elle van Rijn ontving:

quote:
‘Vieze linkse stronthoer, je zult het wel merken. Ik zie je vaak rondlopen met die kankerkop in Amsterdam. Binnenkort een mes tussen je tieten, vieze fokmachine.’”
http://www.telegraaf.nl/p(...)campaign=twitterfeed
pi_140118671
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:48 schreef Bluesdude het volgende:
Een hatemailtje die Elle van Rijn ontving:

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)campaign=twitterfeed
Tsja, ik snap ook niet hoe die mensen hier lol uithalen.... Beetje ziek.
pi_140118740
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tsja, ik snap ook niet hoe die mensen hier lol uithalen.... Beetje ziek.
haat

ps
nou.... fokkers... jullie weten het nu... jullie zijn fokmachines.
pi_140120580
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je maar op de faceboekpagina van de GBL te kijken, daar wordt aan de lopende band opgeroepen tot geweld tegen iedereen die het niet eens is met de GBL. Zelfs de meest ranzige bedreigingen mogen gewoon blijven staan. Tegengeluiden worden zelfs meteen verwijderd. Kennelijk vindt de pvv dat allemaal prima en dat geeft te denken over de mensen die binnen de pvv de dienst uitmaken....

quote:
Of: 'macht afpekken van de elite en teruggeven aan het volk', ook al zoiets :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_140120611
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef DS4 het volgende:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140120815
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb net even snel een herhaling gezien van WNL en om eerlijk te zijn begrijp ik de hele commotie niet. Elle van Rijn mag toch wel net als elke andere Nederlander haar bedenkingen hebben over de beweegredenen van de heer Wilders. (we leven immers in een vrij land) En wat ze hem vroeg over zijn afkomst daar had ze nog geen eens ongelijk, gezien de reactie van de heer Wilders die het niet tegensprak. Daarbij werd daar niet eens echt op ingegaan en was zij in vergelijking met de heer Windjes en Paul Jansen nog best wel aardig tegen de heer Wilders (fatsoenlijk) Ik vond de presentatie van WNL samen met de heer Windjes toch wel veel agressiever naar de heer Wilders toe.
Ik vond het een vervelend interview waarbij Wilders constant in de rede werd gevallen. Daarbij was Wilders zelf ook erg vervelend door langdradig en niet to-the-point te antwoorden, wat dus dat in de rede vallen weer in de hand werkte.

Jammer van Ellen dat ze zich zo liet kennen, met name door haar "ik geloof er geen zak van" (hoezo nuance?) opmerking.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_140120846
En dit is nieuws omdat?

Wilders wordt elke dag 1000 maal bedreigd, lekker belangrijk.

Aandachtshoer dus :')
pi_140120853
Erg vervelend voor haar
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Overall beste user 2022 maandag 19 mei 2014 @ 09:22:17 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_140120896
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Smack10 het volgende:
En dit is nieuws omdat?

Dus omdat Wilders elke dag bedreigingen krijgt mogen andere mensen door Wildersaanhangers worden bedreigd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_140120911
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Smack10 het volgende:
En dit is nieuws omdat?

Dat heeft ze dus, wat betreft bedreigingen, goed overgenomen van de GBL.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_140120940
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus omdat Wilders elke dag bedreigingen krijgt mogen andere mensen door Wildersaanhangers worden bedreigd?
Zeg ik dat?
pi_140120942
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Bijzondere redenatie, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')