quote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Bij Groen Links hadden ze wel meer gekkigheid, zoals iemand die beweerde dat ze Kanker had.
Ach, je kunt bij elke bewering dat bedreigen, uitspraken of acties uit een bepaalde hoek komen wel claimen dat het ook een complot kan zijn. Dit soort bedreigingen zijn echter schering en inslag bij kritiek op de PVV of Wilders zelf. Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd. Het lijkt nog vooral op anoniem schelden en tieren op internet te zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
[..]
Kijk jullie beginnen het te snappen.
Geenstijl stimuleerde in 2009 haar huistuig tot het sturen van hatemail aan Herman van Veen.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je kunt bij elke bewering dat bedreigen, uitspraken of acties uit een bepaalde hoek komen wel claimen dat het ook een complot kan zijn. Dit soort bedreigingen zijn echter schering en inslag bij kritiek op de PVV of Wilders zelf. Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd. Het lijkt nog vooral op anoniem schelden en tieren op internet te zijn.
Dit in tegenstelling tot de linkse hoek.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men heeft voor zover ik weet nog nooit de daad bij het woord gevoegd.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
Of: 'macht afpekken van de elite en teruggeven aan het volk', ook al zoiets![]()
Dus iedereen die door Wildersaanhangers wordt bedreigd, mag niks meer melden, want hun blonde Fuhrer wordt ook al elke dag bedreigd. GTFOquote:Op maandag 19 mei 2014 09:19 schreef Smack10 het volgende:
En dit is nieuws omdat?
Wilders wordt elke dag 1000 maal bedreigd, lekker belangrijk.
Aandachtshoer dus
Ik heb geen zin in dit soort kleuterdiscussies en ik had het niet over de 'rechtse hoek', maar enkel over specifiek de Nederlandse PVV aanhangers. We hadden natuurlijk wel een Noorse PVV sympathisant die een paar lijkjes op z'n geweten heeft. Hoewel je natuurlijk zou kunnen stellen dat het geweld is uit de 'linkse hoek' aangezien de PVV een linksconservatieve partij is.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de linkse hoek.
Volkert was een fortuinist die was opgedragen fortuin om zeep te helpen om zo 'links' in een kwaad daglicht weg te stellen. Juist jij zou dat moeten weten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:48 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot de linkse hoek.
Je snapt het niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus iedereen die door Wildersaanhangers wordt bedreigd, mag niks meer melden, want hun blonde Fuhrer wordt ook al elke dag bedreigd. GTFO
Ik snap het zeker wel. Jij snapt eerder niet dat niemand bedreigd hoort te worden. Of ben jij zo iemand die vindt dat iedereen bedreigd mag worden, behalve PVV?quote:
Da's natuurlijk al een paar keer geprobeerd in de geschiedenis, maar elke keer weer bleek dat er een 'elite' nodig was om het land te besturen en dat het daarnaast een enorme puinhoop werd waarin alleen de elite het beter kreeg. Maar goed, weet het pvvee veel, want geschiedenis, dat leren ze niet op SBS.quote:
Hieruit blijkt dat je totaal niet snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 19 mei 2014 12:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik snap het zeker wel. Jij snapt eerder niet dat niemand bedreigd hoort te worden. Of ben jij zo iemand die vindt dat iedereen bedreigd mag worden, behalve PVV?
Kan je je laster voor deze casus ook onderbouwen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Bij Groen Links hadden ze wel meer gekkigheid, zoals iemand die beweerde dat ze Kanker had.
Ik denk iets met Tara Singhquote:Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je je laster voor deze casus ook onderbouwen?
Van het valselijk aangeven dat je kanker hebt naar een dreigmailtje in de naam van de politieke tegenstanders lijkt mij maar een kleine stap.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je je laster voor deze casus ook onderbouwen?
Heb het vooral over dit nieuwsbericht. Waarom is het aannemelijk dat bv GL'ers deze dreigementen verstuurd hebben.quote:
Aha, is die Singh Varma nog actief voor GL dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Van het valselijk aangeven dat je kanker hebt naar een dreigmailtje in de naam van de politieke tegenstanders lijkt mij maar een kleine stap.
Bij de pvv hebben ze dan weer een BOEL gekkies die onwaarheden vertelden over hun verleden.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Van het valselijk aangeven dat je kanker hebt naar een dreigmailtje in de naam van de politieke tegenstanders lijkt mij maar een kleine stap.
Waarom niet? zijn ze heilig?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het vooral over dit nieuwsbericht. Waarom is het aannemelijk dat bv GL'ers deze dreigementen verstuurd hebben.
Het is erg onaannemelijk maar wellicht kan jij die laster van kadesh wel onderbouwen? Waarom is het aannemelijk?quote:
Je vind het onaannemelijk, dat mag, dat is jou meningquote:Op maandag 19 mei 2014 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is erg onaannemelijk maar wellicht kan jij die laster van kadesh wel onderbouwen? Waarom is het aannemelijk?
De methode Fox News.quote:
We kunnen het niet bewijzen, maar omdat er meer pedofielen in Nederland zijn lijkt het me aannemelijk dat hij een pedofiel is.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
De methode Fox News.
Het lijkt me vrij onaannemelijk dat Kadesh een pedofiel is. Het is echter niet uitgesloten. Zou Kadesh pedofiel zijn?
Niks is uitgesloten maar jij leek er behoorlijk van overtuigd, kan je onderhand al motiveren waarom?quote:
Dat zie je dan verkeerd want met dat dreigmailtje krijg je geen aandacht en medelijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:11 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Net zo overtuigd als dat jij bent dat het de PVV aanhang moest zijn, maar dat kan jij verder ook niet motiveren.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks is uitgesloten maar jij leek er behoorlijk van overtuigd, kan je onderhand al motiveren waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |