abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:13:28 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140156300
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, nee en nog eens nee. De Nederlandse markt zal alleen maar meer de grond inzakken als we een andere munteenheid voeren dan Duitsland.
Dit.
De gulden zonder koppeling aan een sterke munt devalueert sneller dan het water door de Rijn stroomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_140156334
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
De gulden zonder koppeling aan een sterke munt devalueert sneller dan het water door de Rijn stroomt.
Devaluatie brengt met zich mee:

- Buitenland wordt een stuk duurder voor Nederland; dus kosteninflatie
- Nederland zal jaren van optimistische maatregelen moeten uitvoeren voordat de gulden dan weer apprecieert
- Het ergste: het consumentenvertrouwen zal een dieptepunt hebben aangezien de media van alles dikker zal gaan maken & nooit optimistisch gaan zijn aangezien dat niet verkoopt.
#freefrederike
pi_140156356
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, nee en nog eens nee. De Nederlandse markt zal alleen maar meer de grond inzakken als we een andere munteenheid voeren dan Duitsland heeft. De gulden invoeren heeft minimaal 2 jaar nodig voordat het systeem volledig is geintegreerd, tijdens die 2 jaar zal NL tig handelsnadelen bevinden.
Afstand nemen van Duitsland dan en ons richten op de Anglosphere. Desnoods kan Nederland samen met de UK lid worden van NAFTA. Philips en Unilever bv. zijn al halve Brits-Nederlandse bedrijven.
pi_140156374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Afstand nemen van Duitsland dan en ons richten op de Anglosphere. Desnoods kan Nederland samen met de UK lid worden van NAFTA. Philips en Unilever bv. zijn al halve Brits-Nederlandse bedrijven.
Jij denkt dat de economie een spelletje is zoals monopoly? Die dingen die jij voorstelt duren jaren en in die jaren gebeuren er weer honderden dingen. De economie is geen strategisch bordenspel, je moet het consumentenvertrouwen constant hoog houden anders vervalt het vroeg of laat.
#freefrederike
  dinsdag 20 mei 2014 @ 01:28:12 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140156521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Je vergeet kennelijk even dat Rotterdam de grootste haven van Europa heeft en het belang daarvan behoorlijk groot is?

Wat denk je dat men in de rest van Europa gaat doen als de handel via de Antwerpse haven wel gewoon in ¤¤¤ kan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_140156555
Helemaal niet. Man, snap jij nu echt wat er aan de hand is? Nederland zal ophouden te bestaan als we zo doorgaan. Die gekken in Brussel zijn zo gestoord dat ze desnoods hun eigen bevolkingen opofferen om lobbygroepen en grote multinationals geen strobreed in de weg te leggen. Wil jij morgen met een europees paspoort op zak 4 baantje hebben om te overleven elke dag terwijl je langs tientallen bedelaars wandelt stijf van de drugs en drank met hun winkelkarretje en kartonnen huis om elke dag te overleven???Is dat jouw toekomst als Nederlander??? Denk nou eens even na. Niets voor niets wil men de VSE, de Verenigde Staten van Europa met het Duitse armoedemodel Harz IV als leidraad.....

Open uw ogen, voor het te laat is!!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef Leandra het volgende:

[..]Je vergeet kennelijk even dat Rotterdam de grootste haven van Europa heeft en het belang daarvan behoorlijk groot is?

Wat denk je dat men in de rest van Europa gaat doen als de handel via de Antwerpse haven wel gewoon in ¤¤¤ kan?
Als we jouw logica volgen heeft de haven van Hull, Great yarmouth, Dover en Felixtowe geen enkele economische activiteit en groeit het gras op de kade omdat de Engelsen hun Pond hebben en grenscontroles. Hou nou toch lekker op met die bangmakerij...
pi_140156644
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:30 schreef 729Sinistra het volgende:
Helemaal niet. Man, snap jij nu echt wat er aan de hand is? Nederland zal ophouden te bestaan als we zo doorgaan. Die gekken in Brussel zijn zo gestoord dat ze desnoods hun eigen bevolkingen opofferen om lobbygroepen en grote multinationals geen strobreed in de weg te leggen. Wil jij morgen met een europees paspoort op zak 4 baantje hebben om te overleven elke dag terwijl je langs tientallen bedelaars wandelt stijf van de drugs en drank met hun winkelkarretje en kartonnen huis om elke dag te overleven???Is dat jouw toekomst als Nederlander??? Denk nou eens even na. Niets voor niets wil men de VSE, de Verenigde Staten van Europa met het Duitse armoedemodel Harz IV als leidraad.....

Open uw ogen, voor het te laat is!!!

[..]

Als we jouw logica volgen heeft de haven van Hull, Great yarmouth, Dover en Felixtowe geen enkele economische activiteit en groeit het gras op de kade omdat de Engelsen hun Pond hebben en grenscontroles. Hou nou toch lekker op met die bangmakerij...
Jouw logica van, als we de gulden terug krijgen, verbetert alles, dat is pas een goed idee! Sorry hoor maar er zit geen logica achter de gulden terug halen. Zeker niet met de globalisering waardoor iedereen een machtsblok moet vormen. Daarnaast is Nederland een doorvoerland, wat denk je dat er gebeurt als het doorvoeren moeilijker wordt door een nieuwe valuta? Andere havens in Europa zullen direct een concurrentievoordeel behalen.
#freefrederike
pi_140156696
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Devaluatie
Zou juist goed zijn, dan worden we zeer aantrekkelijk omdat arbeid lekker goedkoop is.
Dan kunnen we weer een producerend land worden in plaats van een consumenten maatschappij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140156698
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:36 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jouw logica van, als we de gulden terug krijgen, verbetert alles, dat is pas een goed idee! Sorry hoor maar er zit geen logica achter de gulden terug halen. Zeker niet met de globalisering waardoor iedereen een machtsblok moet vormen.
We moeten helemaal geen machtsblok vormen en zeker niet met volkeren als Spanjaarden, Grieken, Bulgaren, Kroaten of Roemenen waar we geen enkele culturele affiniteit mee hebben. Snap het nou keer.....NEDERLANDERS ZIJN WERELDBURGERS, geen EUROPEANEN!!! Ik voel mij meer thuis in steden als Bangkok, Tokio of L.A als in pakweg Praag of Barcelona....
pi_140156706
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zou juist goed zijn, dan worden we zeer aantrekkelijk omdat arbeid lekker goedkoop is.
Dan kunnen we weer een producerend land worden in plaats van een consumenten maatschappij.
Nee, Nederland zit heel erg hoog. Om echt concurrentievoordeel te behalen op productiefactor arbeid moet je in Nederland heel erg laag gaan qua lonen of de arbeidsproductiviteit verhogen. Daarnaast zullen vakbonden e.d. dat nooit accepteren, dus een devaluatie zal in Nederland niet veel opleveren.
#freefrederike
pi_140156732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:39 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

We moeten helemaal geen machtsblok vormen en zeker niet met volkeren als Spanjaarden, Grieken, Bulgaren, Kroaten of Roemenen waar we geen enkele culturele affiniteit mee hebben. Snap het nou keer.....NEDERLANDERS ZIJN WERELDBURGERS, geen EUROPEANEN!!! Ik voel mij meer thuis in steden als Bangkok, Tokio of L.A als in pakweg Praag of Barcelona....
We moeten helemaal geen machtsblok vormen? Dus jij verwacht dat Nederland kan concurreren met China, Rusland, Noord-Amerika of Arabische landen die ieder een machtsblok vormen?
#freefrederike
pi_140156766
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:40 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, Nederland zit heel erg hoog. Om echt concurrentievoordeel te behalen op productiefactor arbeid moet je in Nederland heel erg laag gaan qua lonen of de arbeidsproductiviteit verhogen. Daarnaast zullen vakbonden e.d. dat nooit accepteren, dus een devaluatie zal in Nederland niet veel opleveren.
Of zorgen dat je kwaliteit aflevert :)
Natuurlijk gaat het niet gebeuren maar terug naar de gulden zie ik echt niet als een ramp
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140156775
China is een natiestaat, de inwoners zijn Chinezen.
Rusland is een natiestaat, de inwoners zijn Russen en spreken Russisch.
De USA is een natiestaat van voormalige kolonisten uit Duitsland, Engeland en Nederland en spreken Engels.
Arabische landen vormen niet echt een machtsblok dus wat lul je nou...

Als Ijsland en Zwitserland er in slagen handelsverdragen met China en Japen af te sluiten slaagt Nederland er heus wel in. Nog geen 600 jaar geleden was Nederland samen met de Engelsen de grootste maritieme handelsnatie ter wereld. Handelen zit in het bloed van de Nederlanders dus dat overleven we best zonder Europese Unie. Als ik een zonnepaneel uit China wil kopen bepaal ik dat zelf wel en moet de EU mij niet verplichten er 1 uit Duitsland te kopen. Duitsland is tot nader order voor mij nog steeds het BUITENLAND, net als China of Japan.
pi_140156854
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Of zorgen dat je kwaliteit aflevert :)
Natuurlijk gaat het niet gebeuren maar terug naar de gulden zie ik echt niet als een ramp
Dat valt onder arbeidsproductiviteit. :P
#freefrederike
pi_140156864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:46 schreef 729Sinistra het volgende:
China is een natiestaat, de inwoners zijn Chinezen.
Rusland is een natiestaat, de inwoners zijn Russen en spreken Russisch.
De USA is een natiestaat van voormalige kolonisten uit Duitsland, Engeland en Nederland en spreken Engels.
Arabische landen vormen niet echt een machtsblok dus wat lul je nou...

Als Ijsland en Zwitserland er in slagen handelsverdragen met China en Japen af te sluiten slaagt Nederland er heus wel in. Nog geen 600 jaar geleden was Nederland samen met de Engelsen de grootste maritieme handelsnatie ter wereld. Handelen zit in het bloed van de Nederlanders dus dat overleven we best zonder Europese Unie. Als ik een zonnepaneel uit China wil kopen bepaal ik dat zelf wel en moet de EU mij niet verplichten er 1 uit Duitsland te kopen. Duitsland is tot nader order voor mij nog steeds het BUITENLAND, net als China of Japan.
Je referentiekader lekt aan feiten. Jouw hele mening is gebaseerd op wantrouwen, natuurlijk dat jij de EU of welke vorm van machtsblok zal goedkeuren.
#freefrederike
pi_140156869
Het is weer stil onder de eurofielen.... :W

Singapore...ook zo,n mooi voorbeeld. Even groot als de stad Amsterdam en concurrender als China en Japan tesamen....
pi_140157130
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Koppelen we hem toch aan de euro is dat probleem ook opgelost. Houden we wel de eventuele vrijheid onze eigen dingen te doen en zijn we af de betalingen aan Griekenland en ander zuidelijke landen.
pi_140167263
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon je eigen verzinsels. :').
Wat verzin ik? Die criterea, of dat ze waar zijn? Dit zijn overigens retorische vragen, bovenstaande eigenschappen worden breed gebruikt ter beschrijving van fascisme en in het geval van de PVV zijn ze duidelijk waar.

quote:
Het wordt gewoon allemaal enorm overdreven. Ja, hij zegt soms domme ongenuanceerde dingen. Nee, hij is geen fascist. Misschien moet je je eens verdiepen in de Italiaanse politieke geschiedenis voordat je zulke ontzettend domme dingen zegt.
Echt, je bent geen geblondeerde haar beter dan dat waar je tegen ageert.
Natuurlijk is hij wel een fascist. Of sta je daar nu lomp te ontkennen dat hij Marokkanen anders wilt behandelen dan etnische Nederlanders, ook al zijn de desbetreffende Marokkanen zelf ook Nederlands, resulterend in marganiliserende en vrijheidsbeperkende voorstellen die de hele rechtstaat bedreigt?
Als je hierop `nee' antwoordt, dan zal hij vast ook nooit hebben afgezet tegen de PvdA of het als zodanig neergezette `oude' establishment van Den Haag.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_140167299
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ondemocratisch!

Ik zou Wilders niet snel fascistisch noemen. Al was het alleen maar omdat het tot een onzinnige semantische welles / nietes discussie leidt.
Dat is niet interessant. Je moet het beestje bij de naam noemen, anders steek je je kop gewoon in het zand. Die hele stuiptrekking tegen het fascistisch noemen van Wilders of de hele PVV geeft alleen maar aan dat PVV stemmers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en dat is triest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2014 @ 15:17:09 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140169254
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:10 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat is niet interessant. Je moet het beestje bij de naam noemen, anders steek je je kop gewoon in het zand. Die hele stuiptrekking tegen het fascistisch noemen van Wilders of de hele PVV geeft alleen maar aan dat PVV stemmers geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, en dat is triest.
Heb je wel eens een knuffel gehad van een man? Dan ben je een homo.
Heb je wel eens teveel alcohol gedronken? Alcoholist!
Heeft Wilders wel eens domme (racistische) dingen gezegd? Fascist.

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om met dat soort kansloze termen te gooien. Je wekt alleen maar aversie op tegen je standpunten en je komt dom over, misschien wel dommer dan datgene waar je zo tegen bent, de 'pvv-stemmer'. Daarover gesproken; het is ook niet echt bijster slim om alle pvv-stemmers over 1 kam te scheren. Zijn alle pvda'ers exact hetzelfde? Dat bedoel ik maar.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:08 schreef trancethrust het volgende:
en in het geval van de PVV zijn ze duidelijk waar.
Duidelijk niet, maar je hebt nogal oogkleppen op.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:08 schreef trancethrust het volgende:
Natuurlijk is hij wel een fascist. Of sta je daar nu lomp te ontkennen dat hij Marokkanen anders wilt behandelen
Ten eerste, 'natuurlijk' is hij dat niet. Ik ontken verder inderdaad dat hij Marokkanen anders wil behandelen. Ik geloof in het feit dat hij dat populistische geneuzel slechts gebruikt om stemmen te ronselen en het gaat hem eigenlijk puur om de criminele kutmarokkanen; waarbij hij 'de islam' als een oorzaak van de ellende ziet.
Het probleem daarmee is dat hij zo álle moslims buiten spel zet en dat is dom. Dat maakt hem nog geen fascist.
pi_140170397
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je wel eens een knuffel gehad van een man? Dan ben je een homo.
Heb je wel eens teveel alcohol gedronken? Alcoholist!
Heeft Wilders wel eens domme (racistische) dingen gezegd? Fascist.

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om met dat soort kansloze termen te gooien. Je wekt alleen maar aversie op tegen je standpunten en je komt dom over, misschien wel dommer dan datgene waar je zo tegen bent, de 'pvv-stemmer'. Daarover gesproken; het is ook niet echt bijster slim om alle pvv-stemmers over 1 kam te scheren. Zijn alle pvda'ers exact hetzelfde? Dat bedoel ik maar.

[..]

Duidelijk niet, maar je hebt nogal oogkleppen op.

[..]

Ten eerste, 'natuurlijk' is hij dat niet. Ik ontken verder inderdaad dat hij Marokkanen anders wil behandelen. Ik geloof in het feit dat hij dat populistische geneuzel slechts gebruikt om stemmen te ronselen en het gaat hem eigenlijk puur om de criminele kutmarokkanen; waarbij hij 'de islam' als een oorzaak van de ellende ziet.
Het probleem daarmee is dat hij zo álle moslims buiten spel zet en dat is dom. Dat maakt hem nog geen fascist.
Juist!
pi_140170755
quote:
Dat maakt hem nog geen fascist.
Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel. Vrijwel zijn hele programma bestaat uit "dit hoort bij Nederland en dat niet dus dat verbieden we, als je je niet aanpast rot je maar op".
Verder het verheerlijken van geweld bij de orde handhaving, de manier waarop hij zelf leiding geeft aan zijn partij. De staat Nederland heeft een joods, christelijk, humanistische cultuur en Wilders weet wat daar bij hoort en gaat zorgen dat dat gehandhaafd wordt, desnoods door met scherp te schieten.

quote:
Laten we onze straten gaan terugveroveren, en zorgen dat Nederland er weer gaat uitzien als Nederland.
pi_140170880
quote:
Jij gelooft .. aah zo .. dus wat hij zegt maakt eigenlijk weinig uit, het gaat meer om wat jij gelooft?
Nou sorry hoor, maar ik ga uit van wat hij zegt, en de stemming die hij creëert met hetgeen hij zegt.

En tja, die lijst van trancethrust is dan misschien wel wat raar, maar als je die van de wiki neemt
quote:
1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.[4]
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.[4]
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, voor zover dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar een totalitaire staat -- de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.
7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme

zijn er toch aardig wat overeenkomsten.
pleased to meet you
pi_140171376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel. Vrijwel zijn hele programma bestaat uit "dit hoort bij Nederland en dat niet dus dat verbieden we, als je je niet aanpast rot je maar op".
Verder het verheerlijken van geweld bij de orde handhaving, de manier waarop hij zelf leiding geeft aan zijn partij. De staat Nederland heeft een joods, christelijk, humanistische cultuur en Wilders weet wat daar bij hoort en gaat zorgen dat dat gehandhaafd wordt, desnoods door met scherp te schieten.

[..]

En waar staat precies dat hij de straten terug wil veroveren door met scherp te gaan schieten op burgers?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2014 @ 16:38:28 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140171430
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
Maar dat hij de individuele vrijheid ondergeschikt wil maken aan de cultuur die hij vindt horen bij Nederland wel.
Is het fascistisch om te vinden dat als je hier woont, dat je ook de taal moet kunnen spreken (als je aanspraak wil maken op sociale voorzieningen)?
Het is een feit dat wij niet alle economische vluchtelingen kunnen herbergen, al zouden we het willen. De reden dat wij zo'n welvarend land zijn is dat wij het wél normaal vinden om hard te werken en ons handje niet op te houden als dat niet nodig is. Dát is een cultureel dingetje. In Marokko denken veel arme boeren er anders over. Die zien Nederland als een verrijking van hun bankrekening, zonder te integreren, te werken of hun kinderen op te voeden.
Zo leg ik Wilders uitspraken uit. Dat hij dat in jip-en-janneke taal doet is dom, maar het spreekt ook veel minder intellectueel bedeelde mensen aan, waardoor hij meer stemmen krijgt (dat doet elke politicus)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef moussie het volgende:
Nou sorry hoor, maar ik ga uit van wat hij zegt, en de stemming die hij creëert met hetgeen hij zegt.
Je spreekt jezelf tegen in 1 zin. Je gaat tegen mijn opmerking in 'dat ik dat geloof' en vervolgens kom je met de zin dat hij 'een stemming creeert". :'). Faalhaas.
pi_140171478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:18 schreef moussie het volgende:

[..]

Jij gelooft .. aah zo .. dus wat hij zegt maakt eigenlijk weinig uit, het gaat meer om wat jij gelooft?

En tja, die lijst van trancethrust is dan misschien wel wat raar, maar als je die van de wiki neemt

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme

zijn er toch aardig wat overeenkomsten.
Ik zie er zegge en schrijve 1.

Punt 4, volgens mij kun je van alle partijen wel een link vinden, als je maar lang genoeg zoekt.
pi_140171650
Hier bijvoorbeeld:
hhttp://www.volkskrant.nl/(...)p-relschoppers.dhtml

Vooral de preventieve werking is wel opmerkelijk want dat maakt het tot beleid om rellen te voorkomen.
pi_140171810
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
Hier bijvoorbeeld:
hhttp://www.volkskrant.nl/(...)p-relschoppers.dhtml

Vooral de preventieve werking is wel opmerkelijk want dat maakt het tot beleid om rellen te voorkomen.
Ja, dat dacht ik al.

Dat is geen schoonvegen van de straten van gewone burgers he?

Wat mij betreft mag je zeker bij rellen de boel veel harder aanpakken en, indien nodig, schieten.
Moet je eens kijken wat een chaos, ellende en schade er aangericht word bij rellen.

En nee, het maakt dan geen bal uit of marokjes de boel lopen te verstieren of ajax hooligans oid.
pi_140171865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 16:51 schreef Kanjer het volgende:
Dat is geen schoonvegen van de straten van gewone burgers he?

Hoezo niet?
pi_140171899
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bedreigingen zijn hip. Je hoort er niet bij als je niet minstens een paar goeie doodsbedreigingen hebt gehad.
Vermoord worden is nog hipper, zeker als het gaat om een politieke moord, vraag maar aan Volkert van der Graaf. (die kan er na 12 jaar er nog steeds maar niet van af komen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')