Ik ben heel erg slecht in wiskundequote:
Als je daten niet leuk vindt, maar wel een beetje weet wat voor man je zoekt, waarom daar niet voor gaan?quote:Op zondag 27 april 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben heel erg slecht in wiskunde
MILF.quote:
Wieso?quote:
Omdat die man in kwestie mij niet wil?quote:Op zondag 27 april 2014 10:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je daten niet leuk vindt, maar wel een beetje weet wat voor man je zoekt, waarom daar niet voor gaan?
R&P topic nr. 7148712717: "leuk meisje ontmoet, hoe uit te vragen?"quote:
Ik snap er echt geen hol van.quote:Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
R&P topic nr. 7148712717: "leuk meisje ontmoet, hoe uit te vragen?"
R&P topic nr. 7148712718: "date geregeld, wat te doen?"
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die man in kwestie mij niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 27 april 2014 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]zie daar je probleem
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 27 april 2014 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]zie daar je probleem
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.
Ik snap best dat je minder succes hebt als je er onverzorgd uit ziet, maar ik kan prima scoren zonder hoge hakken aan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'
Als je op de eerste paar dates "jezelf" bent, ben je fout bezig. Je moet een verbeterde versie van jezelf zijn, die mindere puntjes kom je later wel uit, als je elkaar echt leuk vindt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap best dat je minder succes hebt als je er onverzorgd uit ziet, maar ik kan prima scoren zonder hoge hakken aan.
Johquote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je op de eerste paar dates "jezelf" bent, ben je fout bezig. Je moet een verbeterde versie van jezelf zijn, die mindere puntjes kom je later wel uit, als je elkaar echt leuk vindt.
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.quote:
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.quote:
Jij bent echt poep aan het praten.quote:Op zondag 27 april 2014 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Joa doar goa iknie oan beginne, hey woarom krijg dat wijf dat zich als een slet kleedt, wel aandach, tis nie eerlijk!!!1!1!1!!!"
Tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 27 april 2014 10:28 schreef El_Matador het volgende:
"Joa doar goa iknie oan beginne, hey woarom krijg dat wijf dat zich als een slet kleedt, wel aandach, tis nie eerlijk!!!1!1!1!!!"
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..![]()
Ik draag geen hoge hakken, ik draag geen rokjes/jurkjes, dus ben ik maar gelijk onverzorgd?
Je maakt nu al 0 kans bij mij. En zo zijn er veel mannen die zo denken. Die sluit jij al uit.quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..![]()
Ik draag geen hoge hakken, ik draag geen rokjes/jurkjes, dus ben ik maar gelijk onverzorgd?
Dat ik geen hakken en rokjes/jurkjes draag, betekent niet dat ik me niet sexy kan kleden. Dat kan ik namelijk heel goed. Alleen niet als een slet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je maakt nu al 0 kans bij mij. En zo zijn er veel mannen die zo denken. Die sluit jij al uit.
Een vrouw die zich niet sexy weet te kleden is toch niks man. Daar wil je toch niet mee over straat.
Second thatquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik vind dames in rokjes en/of jurkjes altijd erg leuk
Nee johquote:
Eens. Bijna altijd.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Ja duhh, maar als vrouw heb je daar niet altijd zin in.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Rode strakke jurkjesquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
El Matador is gewoon een randdebiel.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat een bullshit weer. Echt. Wat is dit een kuttopic geworden![]()
Nee inderdaad. En een goede jeans is ook niets mis mee :-)quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja duhh, maar als vrouw heb je daar niet altijd zin in.
Dat komt echt niet alleen door hem. Niet alle eer aan hem gevenquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
El Matador is gewoon een randdebiel.
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rode strakke jurkjes
Niet alleen moet een vrouw sexy zijn, ook elegant, attent en doortastend.
Elegante Nederlandse vrouwen zijn zeldzaam, helaas.
quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.
"schat, kan ik je nog een wijntje voor je inschenken?"quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind rokjes/jurkjes dus echt niks. Ook niet om te zien bij andere dames
Ik was het eerder met jou eens, maar oké.quote:
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"schat, kan ik je nog een wijntje voor je inschenken?"
"neuh, rol moar een sjekkie voor me"
Sorryquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat een bullshit weer. Echt. Wat is dit een kuttopic geworden![]()
Het was niet aanvallend bedoeld. Het kwam alleen zo op mij over. That's allquote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was het eerder met jou eens, maar oké.
Heerlijk, die reactie. De feministische waas voor de ogen, krampachtig denken terug te blaffen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.
rokenquote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Ik???quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was niet aanvallend bedoeld. Het kwam alleen zo op mij over. That's all
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk, die reactie. De feministische waas voor de ogen, krampachtig denken terug te blaffen.
Ik dans beter dan de meeste Colombiaanse mannen. So far voor je hormonale zolderkamergezeik. ;*
Dat kan. Ik zeg ook niet dat dat bij jou ligt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.
Waar is hier ?quote:
Koffie met koek erbij?quote:
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.quote:Op zondag 27 april 2014 10:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.quote:
Ze pruimen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
Dat soort mensen mijd ik gewoon.quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.quote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
Nee, roken is zwaar niet geaccepteerd.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poepquote:Op zondag 27 april 2014 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig komt er geen poep uit de hemel vallen
Het oog wil ook wat he? Koffie ziet er saai uitquote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die dit kunnen![]()
Maar dit is cappuccino.... geen koffie
quote:
Nou, zo erg is het toch ook niet?quote:
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?
Huuuuuuquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Nee, ik kom nergens "uit". Ik kom zo af en toe langs, tot veler genoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.quote:
Waarom praten al jouw typetjes een soort verlept Brabants?quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
"joah, hoge hakken, da doe ik heul nie aan joh"
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Dat was 1,5 jaar geleden al.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.
Vanaf het moment dat alle R&P'ers deze kant op kwamen werd het al minder.
Nee, het ontgaat me niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
Ja, weet ik veel. Jezusquote:
Och jee toch.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja dat is met de meeste SC's zo. Vroeger was GRTDOJW ook leukquote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Het gaat niet altijd over sex nee. Maar als het er wel over gaat, is het ook niet altijd goed![]()
ikweethetooknietmeerrrr
Wat kan mij het schelen waar je vandaan komt?quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Ik vind mensen uit R&P juist heel aardig.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Jij zit gewoon instemmend te knikken maar laat mij de kastanjes uit het vuur halen bij die spijkerbroekwijven hier, luie Casanova.quote:
Als je het niet weet waarom begin je er dan over? Mensen als Kaneel en Myra komen ook uit R&P.quote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. JezusMierenneukerij.
Waar maak je je zo druk om? Je hoeft niet met iedereen naar bed. Kun je het vrouwen echt kwalijk nemen dat ze comfortabel schoeisel willen dragen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel altijd over hetzelfde inderdaad, plus een normale discussie kan niet meer, want als mensen geen argumenten meer weten worden mensen persoonlijk aangevallen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.
Alleen dan een ander topic...
Het moet meer iets boers zijn. Brabantse meisjes (die geen shag roken)quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom praten al jouw typetjes een soort verlept Brabants?
GRTD, lang lang geledenquote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tja dat is met de meeste SC's zo. Vroeger was GRTDOJW ook leukmaar ook niet meer sinds een aantal users weggegaan zijn daar, en sinds dat JNG erin getrokken is.
Zelfde verhaal met KLB sc.
En het is slecht voor je rug ookquote:Op zondag 27 april 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Je hoeft niet met iedereen naar bed. Kun je het vrouwen echt kwalijk nemen dat ze comfortabel schoeisel willen dragen?
Doet me wel denken aan het dorp van mijn jeugd.quote:Op zondag 27 april 2014 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het moet meer iets boers zijn. Brabantse meisjes (die geen shag roken)
quote:Op zondag 27 april 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me aankeden. En mijn heerlijke sneakers aandoen..
Maar eerst nog ff ongegeneerd aan mijn kut krabben. . Gr gr
Omdat ik wel die stroming bedoel, maar niet heb bijgehouden hoelang geleden. Boeiend, sowiesoquote:Op zondag 27 april 2014 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je het niet weet waarom begin je er dan over? Mensen als Kaneel en Myra komen ook uit R&P.
Ik waardeer de moeite en dat betaalt zich terug.quote:Op zondag 27 april 2014 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk om? Je hoeft niet met iedereen naar bed. Kun je het vrouwen echt kwalijk nemen dat ze comfortabel schoeisel willen dragen?
toen Wh, dqod, prof_hoax, 4EBE, male_duck, dudesque, spaceinvaders, etc daar nog zaten.quote:Op zondag 27 april 2014 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GRTD, lang lang geleden
En dan was ik nog vrij "laat" daar
Pics.quote:Op zondag 27 april 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
haal je meteen alle kruimels tussen je lipjes vandaan?quote:Op zondag 27 april 2014 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
'Moakt niks uut, wij'm moet'n er als geile slett'n uutzeen.'quote:
Godverdomme man, ik knik niksquote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit gewoon instemmend te knikken maar laat mij de kastanjes uit het vuur halen bij die spijkerbroekwijven hier, luie Casanova.
oh gawdquote:Op zondag 27 april 2014 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Moakt niks uut, wij'm moet'n er als geile slett'n uutzeen.'
Ik kan ook best aardig zijnquote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit R&P juist heel aardig.
Niet iedere man. soort zoekt soort.quote:Op zondag 27 april 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik knik niksIedere man zal het met je eens zijn dat een vrouwelijke vrouw aantrekkelijker is dan een shag rokende tokkie in trainingspak
Nou dan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik knik niksIedere man zal het met je eens zijn dat een vrouwelijke vrouw aantrekkelijker is dan een shag rokende tokkie in trainingspak
Ik vraag me gewoon af wat er zo vreselijk is aan mensen uit R&P.quote:Op zondag 27 april 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik wel die stroming bedoel, maar niet heb bijgehouden hoelang geleden. Boeiend, sowieso
Ja ik heb weer mergpijpjes zitten vreten omdat ik ben afgewezen door een vrouwquote:Op zondag 27 april 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haal je meteen alle kruimels tussen je lipjes vandaan?
4ebe en male_duck weet ik me nog te herinneren. dqod was volgens mij al weg en de rest kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 27 april 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toen Wh, dqod, prof_hoax, 4EBE, male_duck, dudesque, spaceinvaders, etc daar nog zaten.
Niks, sommige mensen zijn vreselijk, maar dat ligt niet aan R&Pquote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er zo vreselijk is aan mensen uit R&P.
Een Moeraskat in broekpak, nee, ik heb beeld.quote:Op zondag 27 april 2014 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedere man. soort zoekt soort.
Al hou ik ook meer van degelijke kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
door welke vrouwquote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb weer mergpijpjes zitten vreten omdat ik ben afgewezen door een vrouw
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het daarmee lang niet over iedereen heb.quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er zo vreselijk is aan mensen uit R&P.
jijhebtgeenrokje dan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4ebe en male_duck weet ik me nog te herinneren. dqod was volgens mij al weg en de rest kan ik me niet meer herinneren
Ook tegen vrouwen op platte schoenen?quote:
Ik weet niet meer of dqod/jhgr er toen nog was. Te lang geledenquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jijhebtgeenrokje dan.
devils_whore was er toen ook nog.
quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Moeraskat in broekpak, nee, ik heb beeld.Ik heb niet eens een broekpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rokjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Eens, om de minuut klapt het uit in drama.quote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het daarmee lang niet over iedereen heb.
Maar; sinds die R&P'ers deze kant op zijn gekomen is dit echt een zeiktopic geworden. In het begin viel het nog mee, maar jezus, de laatste tijd
DWquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jijhebtgeenrokje dan.
devils_whore was er toen ook nog.
Ja, dat lijkt mij ook. Ik weet niet eens waar iedereen vandaan komt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks, sommige mensen zijn vreselijk, maar dat ligt niet aan R&P
Dit. Maar jezelf fatsoenlijk aankleden moet denk ik altijd wel kunnen.quote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef artelligence het volgende:
Niks mis met jeans, maar de fit moet goed zijn. Er is ook niks mis met platte schoenen. Begrijp wel dat een vrouw niet altijd in een jurkje/rokje/hakken wil lopen. En het hoeft ook niet om er leuk uit te zien.
WAAR KOM JIJ VANDAANquote:Op zondag 27 april 2014 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Ik weet niet eens waar iedereen vandaan komt.
ditquote:
zeef dat je bentquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of dqod/jhgr er toen nog was. Te lang geleden
Dit ja.quote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het daarmee lang niet over iedereen heb.
Maar; sinds die R&P'ers deze kant op zijn gekomen is dit echt een zeiktopic geworden. In het begin viel het nog mee, maar jezus, de laatste tijd
Dit was mijn eerste SC.quote:
Tuurlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TuurlijkHakken, gympies, blote voeten, I love all of them
de jeugd van tegenwoordig...quote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef Fascination het volgende:
Ach, dat vroeger was het beter is ook van alle tijden.
Mits vloerverwarmingquote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op blote voeten lopen is wel chill trouwens.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb daar nooit zo'n last van. Gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:
Liever in het gras of in het zand.quote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mits vloerverwarming
Wat ik niet heb
ik kom uit grtdojw toen klb erbij toen ksc erbij. toen klb weg, toen grtdojw weg, toen alleen nog ksc en sex sc. Toen ben ik uit sex sc gegaan. Van fok af en dus weg bij ksc , en nu weer terug naar sexquote:
Blote voeten in het gras.quote:
Ik hier, toen Relaties erbij en dat is nu uitgestorven, nu GRTD erbij.quote:Op zondag 27 april 2014 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kom uit grtdojw toen klb erbij toen ksc erbij. toen klb weg, toen grtdojw weg, toen alleen nog ksc en sex sc. Toen ben ik uit sex sc gegaan. Van fok af en dus weg bij ksc , en nu weer terug naar sex
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op blote voeten lopen is wel chill trouwens.
Jaquote:
Neuh, afkomst boeit mij niks.quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Is het zo belangrijk om te weten waar men vandaan komt?
Don't be racist, hate everyone.quote:
Dan wel in het water of in het droge zand. De kleffe zooi er tussen vind ik niks.quote:
Iedereen is groen!!quote:
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Leeft het daar weer? anders kom ik daar ook nog even loeren.quote:Op zondag 27 april 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hier, toen Relaties erbij en dat is nu uitgestorven, nu GRTD erbij.
Post het dan niet.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post het dan niet.
Je lijkt nu wel zo'n wijf op facebook welk een halve boodschap plaatst en de anderen maar laat raden wat er is.
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiskequote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wel in het water of in het droge zand. De kleffe zooi er tussen vind ik niks.
Nice.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiske![]()
[ afbeelding ]
Jaloers isquote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een bouwval zeg....quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een boot die vliegtquote:Op zondag 27 april 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook al zo'n zooitje....
[ afbeelding ]
Toen ik daar net kwam was het super druk, maar nu valt het wel weer mee.quote:Op zondag 27 april 2014 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leeft het daar weer? anders kom ik daar ook nog even loeren.
ditquote:Op zondag 27 april 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post het dan niet.
Je lijkt nu wel zo'n wijf op facebook welk een halve boodschap plaatst en de anderen maar laat raden wat er is.
ik zag het inderdaad, en allerlei users ook die ik niet kenquote:Op zondag 27 april 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik daar net kwam was het super druk, maar nu valt het wel weer mee.
Voor iemand die de halve ochtend klaagt over gezeik in het topic doe je nou ook niet echt positief meequote:
Zal misschien komen doordat het nieuwe er dan af is.quote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.
Alleen dan een ander topic...
Bekend verhaal. Dan lig je er om half 1 al in, maar lig je nog tot 4 uur wakker.quote:Mijn stomme emoties hielden me wakker.En ik had beloofd om tien uur met mam mee te gaan naar een rommelmarkt.
WimLex rules!quote:
Hier m'n hart luchten? Ik zou wel gek zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel het toch jongen, lucht je hart
Wij zijn er voor je!
Baasch.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikquote:
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Saaiquote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef perro. het volgende:
[..]
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.
en minder users. veeeeeeel minder. man wat een heerlijkheid was dat zeg.
OH THE HUMANITY OF IT ALLquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
post de pics hier!quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef perro. het volgende:
alleen op half gelezen. die vriend komt altijd en overal te laat?
ik kom ook altijd te laat. nooit veel, enkele minuten, maar toch. slechte eigenschap eigenlijk ja. vooral als het echt om tientallen minuten gaat elke keer.quote:Op zondag 27 april 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.
hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Gewoon dat ding naar beneden doen en helemaal onderpissen. Is 'ie er snel van genezen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Je hebt toch zelf handjes?quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk.
De bril wil ik ook altijd omlaag hebben, klep hoeft niet per se.
ik heb mijn wekker voor gezet zodat ik meer schrik als ie gaat.quote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom ook wel eens te laat. Maar dat komt omdat ik soms denk dat ik sneller fiets/loop dan dat ik eigenlijk doe![]()
En omdat openbaar vervoer.
edit: dit gaat om een paar minuten, en niet om uren.
Je bent toch bij een ander thuis? Als je als man de bril omhoog doet, kun je hem prima weer omlaag doen als je klaar bent.quote:
Inderdaad, en hem ook nog uitschelden, wtf. Op welke planeet zit ik?quote:Op zondag 27 april 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent toch bij een ander thuis? Als je als man de bril omhoog doet, kun je hem prima weer omlaag doen als je klaar bent.
Laat hem lekker opstaan in je eigen huis, maar bij een ander hou je je gewoon aan hun regels. Net zoals je bij sommige mensen je schoenen moet uittrekken bij binnenkomst. Iets met fatsoen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 april 2014 14:18 schreef Myraela het volgende:
Gewoon altijd de bril naar beneden doen. Dan ziet de toilet er netter uit voor de volgende.
Droog sowieso, ik heb wel eens gehad dat hij bij iemand omhoog stond, en dan wil je die naar beneden doen, grijp je lekker in iets nats. Tof hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:18 schreef perro. het volgende:
wat maakt mij het uit hoe iemand die toiletbril achterlaat. zolang ie nog droog is.
is maar een kleine moeite toch, omhoog/omlaag doen.
Maar jij bent een vrouw.. die mogen daar over zeuren, Maar een kerel die op zichzelf woont die zittend pist en wil dat andere dat ook bij hem gaan doen als ze naar de wc gaan. Nee daar is iets mis mee. Echte mannen gaan staand naar de wc niet zittend.quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk.
De bril wil ik ook altijd omlaag hebben, klep hoeft niet per se.
Dan ga je lekker staan en doe je de bril lekker zelf omhoog en omlaag. Hij komt toch niet kijken hoe je op de wc bent of wel? Maar je gewoon aan zijn regels houden, en de bril omlaag doen als je klaar bent lijkt mij niet zo'n groot probleem. of wil je perse tegendraads doen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw.. die mogen daar over zeuren, Maar een kerel die op zichzelf woont die zittend pist en wil dat andere dat ook bij hem gaan doen als ze naar de wc gaan. Nee daar is iets mis mee. Echte mannen gaan staand naar de wc niet zittend.
Hij komt dus wel kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga je lekker staan en doe je de bril lekker zelf omhoog en omlaag. Hij komt toch niet kijken hoe je op de wc bent of wel? Maar je gewoon aan zijn regels houden, en de bril omlaag doen als je klaar bent lijkt mij niet zo'n groot probleem. of wil je perse tegendraads doen?
Ach, hij post tenminste geen "quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Mikey en zijn drama punten.Ga je over belangrijke dingen druk maken.
Als iemand het netjes zegt vind ik dat nooit een probleem. Maar als iemand je gelijk voor vanalles uitmaakt zou ik hem ook expres omhoog doen inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef twi het volgende:
Volgens mij doe ik hem altijd automatisch naar beneden, maar als iemand erover begint te zeiken wanneer ik dat een keertje niet doe, dan ben ik rebels genoeg om hem in het vervolg gewoon omhoog te laten staan.
Dit dus.quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef twi het volgende:
Volgens mij doe ik hem altijd automatisch naar beneden, maar als iemand erover begint te zeiken wanneer ik dat een keertje niet doe, dan ben ik rebels genoeg om hem in het vervolg gewoon omhoog te laten staan.
oh. in dat geval komt mijn geringe smetvrees naar voren. nevernooitniet die bril bovenop aanraken. alleen onderkant.quote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Droog sowieso, ik heb wel eens gehad dat hij bij iemand omhoog stond, en dan wil je die naar beneden doen, grijp je lekker in iets nats. Tof hoor.
ik bedoel tijdens het plassen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij komt dus wel kijkenZaterdag deed hij dat ging hij checken of de bril wel terug omlaag was gedaan om er vervolgens een heel betoog over te gaan houden.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij post tenminste geen "" terwijl hij vertikt te zeggen wat het is wanneer er op een nette manier naar gevraagd wordt. Zou Sedan die vriend zijn?
ik doe dat ookquote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. in dat geval komt mijn geringe smetvrees naar voren. nevernooitniet die bril bovenop aanraken. alleen onderkant.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe dat ookmaar zelfs de onderkant was vies, en die rand van de pot zelf was ook nat en zaten haren op
![]()
Mannelijkheid , vrouwen pissen zittende en mannen staand .quote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
Snap sws niet waarom je staand zou plassen ipv zittend.
Stoerderquote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
Dan hoef je niet in de pis van de vorige te zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
of gewoon wegblijvenquote:Op zondag 27 april 2014 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Als je te laat komt, moet je het ook goed doen natuurlijk, minimaal een uurtje of drie.
Zijn er niet andere praktische redenen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mannelijkheid , vrouwen pissen zittende en mannen staand .
quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Dat doe ik ook met enige regelmaat, maar alleen als het werk betreftquote:
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijdquote:
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij zitten doen jullie toch je piemol tegen de bril?fris dit
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijd
Heb ik eens gezien bij iemandquote:
Neuh, die zijn overal waar ik heb lopen piesen en/of poepen verdacht veel overeenkomstig den algemeen bekende WC-bril....quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
wtfquote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
recht of op je hurkenquote:
eensquote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
Punctionaliteit is natuurlijk belangrijk dan.quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.
waarom lach je me uit?quote:
is ie daar te klein voor?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Te ver naar voren?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
Och, krijgen we dit weer.quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.
Speciaal daarvoor heeft ze d'r account aangemaakt jongûh!quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.
kom zelf maar kijken.quote:
Ik had het niet over een stijve.quote:Op zondag 27 april 2014 14:31 schreef perro. het volgende:
[..]
kom zelf maar kijken.
overigens is een plee niet zo opwindend dat ik met een stijve gaat kakken oid hoor.
ik had het daar niet over, niet meteen lullig gaan doen. Nergens voor nodig hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
[..]
je kunt een antwoord er niet uithalen? tja.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
als je kakt met een stijve, en je piemol zit in de pot. komt ie door de druk dan omhoog?
als ik geen stijve heb als ik op de plee zit komt ie er dus niet tegenaan heh.quote:Op zondag 27 april 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het daar niet over, niet meteen lullig gaan doen. Nergens voor nodig hoor.
Ik moet toch naar de WC, ga het even testen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
als je kakt met een stijve, en je piemol zit in de pot. komt ie door de druk dan omhoog?
Jullie mannen hebben maar n moeilijk leven zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef perro. het volgende:
kakken met een stijve, nog nooit gedaan volgens mij.
pissen met een stijve wel, maar dat lukt niet echt.
valt wel mee hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben maar n moeilijk leven zeg.
wc papiertje er tussen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Daar doe je wel moeite voor, maar niet om de bril naar beneden te doen?quote:
Jawel je pik in die pot hangen is ook smerig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er niet andere praktische redenen?
Ja, dan til ik mezelf op via de WC-brilquote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
Bij een gezin met een of meer vrouwen is dat hoffelijk bij een kerel alleen thuis is dat raar.quote:Op zondag 27 april 2014 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar doe je wel moeite voor, maar niet om de bril naar beneden te doen?
als je bij iemand thuis bent gedraag je je gewoon. Klaar. En als hij wil dat jij de bril omlaag doet, doe je dat. Net zoals mensen die altijd het licht aan latenquote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij een gezin met een of meer vrouwen is dat hoffelijk bij een kerel alleen thuis is dat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |