rokenquote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Ik???quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was niet aanvallend bedoeld. Het kwam alleen zo op mij over. That's all
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk, die reactie. De feministische waas voor de ogen, krampachtig denken terug te blaffen.
Ik dans beter dan de meeste Colombiaanse mannen. So far voor je hormonale zolderkamergezeik. ;*
Dat kan. Ik zeg ook niet dat dat bij jou ligt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.
Hier al een tijdje niet meerquote:
Waar is hier ?quote:
Koffie met koek erbij?quote:
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.quote:Op zondag 27 april 2014 10:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.
Hier. Dit topic.quote:
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.quote:
Ze pruimen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
Dat soort mensen mijd ik gewoon.quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.quote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
Nee, roken is zwaar niet geaccepteerd.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poepquote:Op zondag 27 april 2014 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig komt er geen poep uit de hemel vallen
Het oog wil ook wat he? Koffie ziet er saai uitquote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die dit kunnen![]()
Maar dit is cappuccino.... geen koffie
quote:
Nou, zo erg is het toch ook niet?quote:
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?
Huuuuuuquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Nee, ik kom nergens "uit". Ik kom zo af en toe langs, tot veler genoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.quote:
Waarom praten al jouw typetjes een soort verlept Brabants?quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
"joah, hoge hakken, da doe ik heul nie aan joh"
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Dat was 1,5 jaar geleden al.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.
Vanaf het moment dat alle R&P'ers deze kant op kwamen werd het al minder.
Nee, het ontgaat me niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
"joah, hoge hakken, da doe ik heul nie aan joh"
Ja, weet ik veel. Jezusquote:
Och jee toch.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja dat is met de meeste SC's zo. Vroeger was GRTDOJW ook leukquote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Het gaat niet altijd over sex nee. Maar als het er wel over gaat, is het ook niet altijd goed![]()
ikweethetooknietmeerrrr
Wat kan mij het schelen waar je vandaan komt?quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Ik vind mensen uit R&P juist heel aardig.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Jij zit gewoon instemmend te knikken maar laat mij de kastanjes uit het vuur halen bij die spijkerbroekwijven hier, luie Casanova.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |