rokenquote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Ik???quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.quote:Op zondag 27 april 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het was niet aanvallend bedoeld. Het kwam alleen zo op mij over. That's all
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk, die reactie. De feministische waas voor de ogen, krampachtig denken terug te blaffen.
Ik dans beter dan de meeste Colombiaanse mannen. So far voor je hormonale zolderkamergezeik. ;*
Dat kan. Ik zeg ook niet dat dat bij jou ligt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had je het anders gelezen dan ik het bedoeld heb.
Hier al een tijdje niet meerquote:
Waar is hier ?quote:
Koffie met koek erbij?quote:
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.quote:Op zondag 27 april 2014 10:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heerlijk jouw frustratie. Kanker nog maar een tijdje door, misschien lucht het op. Al die fokmannen met commentaar op Nederlandse vrouwen.
Hier. Dit topic.quote:
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.quote:
Ze pruimen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
Dat soort mensen mijd ik gewoon.quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.quote:
Waar héb je het over?quote:Op zondag 27 april 2014 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Frustratie is het niet, heb in NL altijd NLse vriendinnetjes gehad. Wel de zelfverkozen domheid. En maar blijven schelden op mannen en op hun 38e een moetje. Sja.
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?quote:Op zondag 27 april 2014 10:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Verleiderlijke elegante sexy dames in jurkjes en op hoge hakken roken geen shag. Je hebt hier niet eens shag. Nou ja, geen roltabak dan. ;+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |