Nee, roken is zwaar niet geaccepteerd.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de SEX is al een tijdje uit de SC, het lijkt R&P wel.
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poepquote:Op zondag 27 april 2014 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig komt er geen poep uit de hemel vallen
Het oog wil ook wat he? Koffie ziet er saai uitquote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die dit kunnen![]()
Maar dit is cappuccino.... geen koffie
quote:
Nou, zo erg is het toch ook niet?quote:
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met zo'n achterlijk dialoog?
Huuuuuuquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Nee, ik kom nergens "uit". Ik kom zo af en toe langs, tot veler genoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij komt niet uit R&P wil je zeggen?
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.quote:
Waarom praten al jouw typetjes een soort verlept Brabants?quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
"joah, hoge hakken, da doe ik heul nie aan joh"
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.quote:Op zondag 27 april 2014 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig niet, sommige mensen praten wel poep
Dat was 1,5 jaar geleden al.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vergeleken met een jaar of 2 geleden, toen ik hier binnenkwam? Jazeker wel.
Vanaf het moment dat alle R&P'ers deze kant op kwamen werd het al minder.
Nee, het ontgaat me niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De typering ontgaat je dus. Denk er een KootenBie/Jiskefet/Koefnoen-typetje bij, misschien helpt het.
"joah, hoge hakken, da doe ik heul nie aan joh"
Ja, weet ik veel. Jezusquote:
Och jee toch.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja dat is met de meeste SC's zo. Vroeger was GRTDOJW ook leukquote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
Het gaat niet altijd over sex nee. Maar als het er wel over gaat, is het ook niet altijd goed![]()
ikweethetooknietmeerrrr
Wat kan mij het schelen waar je vandaan komt?quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Ik vind mensen uit R&P juist heel aardig.quote:Op zondag 27 april 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ook uit R&P, ik ben zolderkamerautist die afgeeft op puntige knieën. Pur sang.
![]()
*kras
Jij zit gewoon instemmend te knikken maar laat mij de kastanjes uit het vuur halen bij die spijkerbroekwijven hier, luie Casanova.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |